השר משה יעלון: נפתלי בנט מכריז מלחמה על החרדים

השר משה (בוגי) יעלון תוקף בחריפות את יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט, ואומר כי בעצם החיבור שלו עם יאיר לפיד הוא רוצה להדיר את החרדים או להכריז עליהם מלחמה. עו"ד דוד שומרון אומר על הבית היהודי כי הוא "מקווה שהזמן יעשה את שלו והם יבינו שהמקום הנכון להם הוא להיכנס לממשלה הזו" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר בוגי יעלון (צילום: פלאש 90)

השר משה (בוגי) יעלון, מבכירי 'הליכוד ביתנו' תוקף הבוקר (רביעי) נחרצות את יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט ואומר כי "הוא רוצה להכריז מלחמה על החרדים".

בראיון לרשת ב' של 'קול ישראל' התייחס יעלון לברית שנוצרה בין בנט ליאיר לפיד: "הסיפור בין בנט ללפיד זה איזשהוא ברית מוזרה, עם שיקולים לא רלוונטים מבחינת האינטרסים, עם נסיון להדיר ציבור שלם מהצטרפות לממשלה כמו ציבור החרדים, וזה מסוג הדברים שבוודאי לא מקובלים עלינו".

באשר לשאלה אם יש הסכם עם ש"ס ויהדות התורה בנושא השוויון בנטל אומר יעלון:"אין עדיין שום הסכם, העיקרון שלנו הוא להגביר את השוויון בנטל בלי להגיע למלחמת אחים, ומי שמנסה להציג את זה על ידי מתווה של יאיר לפיד, שהוא גם לא חוקי ולא קביל בבג"צ, וגם לא ישים, ובעצם מכריז מלחמה על הציבור החרדי בהגדרת מכסה בעוד חמש שנים, אז בנט לא רוצה שוויון בנטל, הוא רוצה להדיר את החרדים או להכריז עליהם מלחמה ולזה אנחנו לא נהיה שותפים".

מכריז מלחמה על החרדים. בנט ולפיד (צילום: פלאש 90)

עורך דין דוד שומרון, שמרכז את המשא ומתן מטעם הליכוד ביתנו, אמר הבוקר ב'גלי צה"ל כי "הבית היהודי החליטו להיכנס לחיבוק, תרתי משמע, עם יאיר לפיד, בניגוד להבטחות שלהם לבוחר שהם יתמכו בממשלת נתניהו, אני מקווה שהזמן יעשה את שלו והם יבינו שהמקום הנכון להם הוא להיכנס לממשלה הזו".

באשר לתיקים שיקבלו 'הבית היהודי', אומר שומרון: "ההצעות שנתנו להם הם היו עם יתרון 'הראשוניות', והיום אין להם את היתרון הזה. אבל אין כוונה לקפח אף אחד".

באשר לדיווחים לפיהם תנועת ש"ס צפויה לחתום בימים הקרובים על כניסה לממשלה אומר שמרון: "אנחנו נשתדל להודיע כאשר עברנו את הסף ולא כשאנחנו לפני הסף, יש לפעמים פערים שנראים לכאורה קטנים ומסתברים כגדולים וכן להיפך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר