ח"כ מוטי יוגב: הבית היהודי תילחם בחוק שטרן

ח"כ מוטי יוגב מצהיר הבוקר כי בעקבות הנאום הפרובוקטיבי של ח"כ אלעזר שטרן נגד ח"כ שולי מועלם, הבית היהודי תילחם נגד 'חוק שטרן': "עדיף שיעלם מהעולם" • האזינו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מוטי יוגב עם נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

הסערה הבאה בקואליציה: חבר-הכנסת מוטי יוגב (הבית היהודי) הצהיר הבוקר (שלישי) כי סיעת הבית היהודי תילחם בחוק שטרן בכל מחיר.

יוגב התראיין לתוכנית 'שמונה עד עשר' בהגשת מרדכי לביא ברדיו 'קול ברמה' ועקץ את ח"כ אלעזר שטרן: "ח"כ אלעזר שטרן לא התאפק והחליט שהוא צריך לעלות על הדוכן ולהטיח בפרובוקציה והתרסה כלפי סיעת הבית היהודי".

בהתייחסות ישירה לגוף הבוחר את הרבנים הראשיים אמר יוגב כי "הרבנות הראשית למדינת ישראל, לעם ישראל בכל התפוצות. ככזו, עדיף שיהיו פחות שינויים או ערעורים גם בגוף הבוחר ובכל דבר, כי מרגע שפתחת, כמעט אחרי הלילה של אתמול ואחרי לצערי פרובוקציה שעשה חבר הכנסת ידידי אלעזר שטרן, שהטריח אותנו ואת עצמו לעלות על הדוכן, ללא שהיה נדרש לכך".

"הוא יכול לברך על המוגמר אחרי שהחוק של חברתנו שולי מועלם התקבל ולא היה צריך באותה מידה לקנטר ולהסביר מדוע צריך גם נשים בגוף הבוחר את הרבנים. אז הבית היהודי לא צריך את הקנטור ואת הפרובוקציות. אם יש צורך בנשים בגוף הבוחר נדע לעשות את זה גם בגוף הבוחר הנוכחי", הוסיף יוגב.

יוגב התייחס לנאום של שטרן שגרם לשולי מועלם להזיל דמעה ואמר כי "הסתבר לי אתמול לפחות בתור קביעה וודאית שבנאום הפרובוקטיבי של ידידי ח"כ אלעזר שטרן אתמול הוא קבר בעצם את חוק שטרן וצריך לדאוג שהוא לא יעבור ולא יהיו שינויים, כי שינויים יביאו לזה שכל אחד ידחוף את ידיו אל הגוף הבוחר והן לדברים אחרים ומעמדה של הרבנות הראשית עלול לצערי להתדרדר".

יוגב סיים את דבריו ואמר: "חוק שטרן החל מאתמול לפנות בוקר בסביבות 2 בלילה ולאחר נאום שהיה פרובוקטיבי, הבנתי שיש פה גם יסוד פרובוקטיבי שעלול לערער. זה לא בא מנקודה בריאה. זה בא להתריס ומתוך כך עדיף שלא יהיה ושיעלם מהעולם. אני אעשה את מה שביכולתי לכך שהוא לא יעבור ולכך שמעמדה של הרבנות הראשית לא יפגע מכך שלגוף הבחור יכנסו כל מיני אנשים שלא בהכרח מעמדה של הרבנות הראשית וגודלה הוא בראש מעיניהם".

האזינו לראיון באדיבות רדיו 'קול ברמה'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר