שוב בורח מהחלטה: נתניהו מבקש ארכה למינוי יו"ר לוועדת החוץ והביטחון

ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח לבית המשפט למנות יו"ר לוועדת החוץ והביטחון של הכנסת עד ה-31 במרץ, אך כעת, הוא שוב מבקש ארכה מבית המשפט למינוי יו"ר (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח לבית המשפט למנות יו"ר לוועדת החוץ והביטחון של הכנסת עד ה-31 במרץ, אך כעת, הוא שוב מבקש ארכה מבית המשפט למינוי יו"ר לוועדה.

מאז מונה אביגדור ליברמן לשר החוץ בחודש נובמבר, לאחר שזוכה בבית המשפט, אין לוועדה יו"ר קבוע וכמעט שאינה מתפקדת.

בגלי צה"ל דווח הבוקר כי נתניהו פנה לבית המשפט בבקשה לחזור בו מההתחייבות הקודמת למנות יו"ר לוועדה עד אתמול, ללא הגבל זמן חדשה.

"ראש הממשלה יביא לידיעת יושב ראש הכנסת את החלטתו בנוגע למינויו של יושב ראש ועדת החוץ והביטחון עד 31 במרץ", כך התחייב נתניהו אך כעת הוא חוזר בו.

יו"ר האופוזיציה יצחק (בוז'י) הרצוג אומר כי "אנחנו ב-1 באפריל וזו לא מתיחה, ראש הממשלה לא מינה יושב ראש לוועדת החוץ והביטחון, ולכן נמשיך במאבק בכל הכלים העומדים לרשותנו, ונעשה כל מה שניתן כדי שראש הממשלה יפסיק לבזות, להשפיל ולברוח מהחלטה חיונית בנושא כל כך רגיש".

בגלי צה"ל דווח כי ביבי כבר סיכם עם לפיד כי הליכוד ויש עתיד יתחלקו ברוטציה בראשות הוועדה, כאשר נציג הליכוד ימונה ראשון לתפקיד ולאחריו ימונה ח"כ עופר שלח.

אלא שכעת, נוצר קרב בתוך הליכוד, בין המבקשים להתמנות לתפקיד. יו"ר הקואליציה יריב לוין, סגן שר החוץ זאב אלקין וח"כ צחי הנגבי, מבקשים להתמנות לתפקיד ונתניהו טרם הכריע בין השלושה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר