ועדת השרים אישרה הצעה שתמנע שחרור רוצחים

עדת השרים לענייני חקיקה אישרה את הצעת החוק של יו"ר סיעת 'הבית היהודי' ח"כ איילת שקד שמחבלים רוצחים עם דם על הידיים לא יוכלו לקבל חנינה מנשיא המדינה (אקטאליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

מחבלים לא ישוחררו: ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה הבוקר (ראשון) את הצעת החוק של יו"ר סיעת 'הבית היהודי' ח"כ איילת שקד שמחבלים רוצחים עם דם על הידיים לא יוכלו לקבל חנינה מנשיא המדינה.

שרי 'יש עתיד' ו'התנועה' התנגדו להצעה לעומת שרי 'הבית היהודי' ו'הליכוד ביתנו' שתמכו בה.

השרים שתמכו: גלעד ארדן, גדעון סער, לימור לבנת, סופה לנדבר, יאיר שמיר, אורי אורבך, אורי אריאל.

השרים שהתנגדו: יעל גרמן, יעקב פרי וציפי לבני.

על פי הצעת החוק שאושרה בוועדת השרים, נשיא המדינה לא יוכל לחון מחבלים עם דם על הידיים, דבר שאמור לטרפד הסכם שלום בבוא היום.

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט הגיב לאישור החוק בוועדת שרים וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "כעת לפנינו עוד תהליך לאישורו הסופי בכנסת. נתעקש שיהיה מהיר. מדינת ישראל פתחה היום דף חדש ביחס למלחמה בטרור ובמחוייבותה המוסרית למשפחות השכולות".

"רוצחים צריכים למות בכלא ולא לחגוג בבית", סיכם בנט את דבריו.

שקד עצמה הודתה לשרים שתמכו ועקצה: "מוזר בעייני מדוע לבני, גרמן ופרי התנגדו. הם הרי נגד שחרור רוצחים ועוד כאשר מערכת המשפט היא זו שתחליט. מוזר מאד".

ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) אמרה בתגובה כי "כמובן שכל אחד ואחת מאיתנו היו רוצים לראות את הרוצחים הנתעבים נמקים בכלא עד יומם האחרון, אולם אסור לתת לכעס וליצר הנקם לנהל את המדינה. יש להשאיר לממשלת ישראל את מרחב התמרון לבצע גם בעתיד את שיקול הדעת ואסור לקשור את ידיה במסגרת תהליכי המו"מ המדיני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר