אשר: לפיד מנהל מסע דה לגיטימציה נגד כל מי שעומד בדרכו

ח"כ יעקב אשר תקף את שר האוצר יאיר לפיד וטען כי הוא מנהל מסע דה לגיטימציה נגד כל מי שעומד בדרכו. "הם לא פוסחים בכך על צה"ל ואנשי מערכת הביטחון" (חדשות, פוליטי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90, ערוץ הכנסת)

ח"כ יעקב אשר תקף במליאת הכנסת את יאיר לפיד ומשרד האוצר וטען כי הם "מנהלים מסע דה לגיטימציה נגד כל מי שעומד בדרכם ולא פוסחים בכך על צה"ל ואנשי מערכת הביטחון". את הדברים אמר ח"כ אשר במהלך דיון בהצעה דחופה לסדר שהגיש ח"כ יוני שטבון בעניין הקמפיין המתמשך כנגד משרתי הקבע וצה"ל.

בפתח דבריו אמר ח"כ אשר: "אני רוצה לדבר על השיטה, השיטה של שר האוצר לפיד היא ידועה, הוא מנהל מסע דה לגיטימיצה תקשורתי נגד כל מי שהוא בר פלוגתא שלו הוא רכש את זה בשנותיו הרבות בתקשורת, כשהוא רוצה להגיע למשהו הוא פותח בקמפיין כשראש החץ של הקמפיין הוא בדרך כלל דה לגיטימציה של בר הפלוגתא העומד מולו".

ח"כ אשר המשיך ואמר: "בוודאי תיכף יעלה להשיב סגן השר מיקי לוי ויתקוף אותי כחבר כנסת חרדי שאינך משרת בצבא איך אתה יכול לדבר על זה בכלל, ובאמת למה הגשתי את ההצעה לסדר הזו? אענה לכם על זה".

"קודם כל העבר הקרבי שלי הוא לא פחות מאשר עברו של המטיף הגדול לפיד שאגב הוא מתאגרף בעל חגורה שחורה כך שאני בטוח שהיה בעל פרופיל 97 ובכל אופן העדיף שיסדרו לו ג'וב בטוח בעיתון במחנה במקום להיות חייל קרבי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר