אחמד טיבי מאשים: נתניהו ובנט אחראים לרצח הנער הפלסטיני

הערבים ממשיכים להתפרע בירושלים במקביל לחקירת המשטרה על רצח הנער הערבי, אך ח"כ אחמד טיבי כבר מאשים: "נתניהו, בנט והמשטרה נושאים באחריות למות הנער" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אחמד טיבי ובנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

חטיפת ורצח הנער הערבי: מאז שעות הבוקר (רביעי) מתפרעים מאות צעירים ערבים במחאה על רצח הנער אבו-חדר בן ה-16 בטענה שישראל היא האחראית לרצח שלו וכי מדובר במעשה תג מחיר של אנשי הימין הקיצוני.

ובזמן שמשטרת ישראל ממשיכה בחקירה ועדיין לא הודיעה האם מדובר ברצח על רקע לאומני או פלילי מצהיר בצהריים ח"כ אחמד טיבי כי ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר נפתלי בנט הם האחראים לרצח הנער.

ח"כ אחמד טיבי הגיע לביקור בביתו של הנער הנרצח ואמר: "מי שנושא באחריות למותו של אבו חדיר הם בנימין נתניהו, נפתלי בנט ומשטרת ישראל".

"דמם של הפלסטינים לא זול יותר מאשר דם היהודים. לא ראינו פעילות של המשטרה והצבא עושים פעולות לחיפוש המתנחלים האחראים לרצח", אומר טיבי.

גם ח"כ באסל גטאס ביקר בבית המשפחה ואמר: "מכונת ההסתה של הממשלה, המתנחלים והתקשורת הישראלית עבדה, ודמם של הפלסטינים הותר על-ידי דרישות הנקם חסרות המעצורים. האירועים האחרונים הוכיחו שוב שהכיבוש הישראלי והמשך הדיכוי של העם הפלסטיני הם האחראי הבלעדי למרחץ הדמים."

ח"כ באסל גטאס הבהיר כי "יש גורם אחד הנושא באחריות על כל שפיכת הדמים, והוא ממשלת ישראל, שרי הממשלה וחברי הכנסת מהימין שדרשו נקמה ועודדו אלימות ורצח פלסטינים. המילה נקמה חזרה בתדירות מסחררת בתקשורת וברשתות החברתיות. מי שדורש נקמה, יקבל אינתיפאדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר