משא ומתן בדרך?

אבו מאזן: "נתניהו הסכים למדינה על בסיס קווי 67'"

נשיא הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הסכים להקמת מדינה פלסטינית על בסיס גבולות 67'. לדבריו, "כעת רק נותר לקבוע היכן יעבור קו הגבול". אבו מאזן הודיע כי בקרוב ידרוש תושבות בעניין מנתניהו ונשיא ארה"ב ברק אובמה: "אם לא יסכימו, יש לנו מה לעשות" (חדשות, מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

נשיא הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר הערב (חמישי) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הסכים להקמת מדינה פלסטינית על בסיס גבולות 1967. אבו מאזן לא ציין מתי הסכים נתניהו לכך.

לדבריו, בקרוב תדרוש הרשות הפלסטינית מישראל ומארצות הברית לספק תשובה לשאלת הגבולות, כאשר "אם לא יסכימו, יש לנו מה לעשות" אמר אבו מאזן.

לדברי אבו מאזן, בכל משא ומתן עתידי עם ישראל יסרבו הפלסטינים לדון בפרטים טכניים לפני שתובהר שאלת הגבולות. "ישראל היא המדינה היחידה בעולם שאין לה גבולות קבע" אמר.

כזכור, בימים האחרונים התפרסמו דיווחים לפיהם ראש הממשלה נתניהו נפגש עם אבו מאזן, אך לשכות שני האישים הכחישו את הדיווחים.

נשיא הרשות הפלסטינית אבו מאזן (צילום: פלאש 90)

בשבוע הבא צפויים ראש צוות המשא ומתן הפלסטיני, סאיב עריקאת, וראש המודיעין הפלסטינ,י מאג'ד פרג', להיפגש עם מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי, כאשר לדברי אבו מאזן, השניים יבקשו לקבוע את הגבולות בין שתי המדינות.

"נשאל את ישראל ואת ארצות הברית מהם הגבולות, ונחכה יום ושבוע וחודש. אם יסכימו אז אנחנו עצמאיים, אבל לא נחכה עוד 20 שנה. אם לא יסכימו, יש לנו מה לעשות", אמר אבו מאזן.

כזכור, במסיבות העיתונאים האחרונות שקיים ראש הממשלה נתניהו בנוגע למבצע "צוק איתן" אמר נתניהו כי הוא מתכוון להציג "אופק מדיני" חדש. נתניהו לא פירט מהו בדיוק אותו "אופק מדיני". עם זאת, במסיבת העיתונאים האחרונה לסיכום המבצע אמר נתניהו כי ה"אופק המדיני" יצטרך להמתין מעט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר