באן קי מון בעזה: "בלי משא ומתן - האלימות תחזור"

מזכ"ל האו"ם באן קי מון ביקר בעזה וקרא לשני הצדדים לשוב למשא ומתן: "תפקיד הממשלה הפלסטינית בשיקום עזה - חשוב מאוד". בערב ישוב לישראל וייפגש עם תושבי הדרום (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש ממשלת האחדות הפלסטינית עם מזכ"ל האו"ם, ארכיון (Issam Rimawi/Flash90)

מזכ"ל האו"ם באן קי מון המבקר בעזה קיים בשעות הצהריים (יום שלישי) מסיבת עיתונאים ברצועה וקרא לפלסטיניפם לשוב למשא ומתן, באומרו כי אם לא יעשו כך - האלימות עלולה לשוב: "אני מבקש מישראל ומהפלסטינים לשוב לדבר ולשאת ולתת, כי אם לא האלימות עשויה לשוב", לדבריו: "התפקיד של הממשלה הפלסטינית בשיקום הרצועה הוא חשוב מאוד".

"הקהילה הבינלאומית שלחה מסר חשוב לשיקום עזה על ידי תרומת 5.4 מיליארד דולר לשיקומה, אתם בונים פלסטין אחת וזה חשוב מאוד" אמר קי מון בהתייחסו לאיסוף התרומות בעולם עבור שיקום הרצועה וחשיבותה של האחדות הפלסטינית - לדבריו.

"הייתה לי פגישה מצוינת עם אבו מאזן בקהיר וגם עם ראש הממשלה חמדאללה ברמאללה" הוסיף מזכ"ל האו"ם. "האו"ם היה הראשון לברך את ממשלת האחדות הפלסטינית".

"אנחנו עומדים לצדכם ולצד ממשלתכם כדי להשיב את היציבות לרצועת עזה תחת הנהגה פלסטינית אחת" הוסיף מזכ"ל האו"ם בדבריו לפלסטינים. יותר מאוחר היום, הוא צפוי לשוב לבקר בישראל וכן להיפגש עם תושבים מעוטף עזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר