נתניהו: "ישראל עומדת בפני מתקפה על זכות קיומה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לביקורת שהופנתה כלפיו באופן אישי מפי "בכירים אמריקאים", ואמר: "המתקפה עלי באה רק מפני שאני מגן על מדינת ישראל" (מדיני בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: קובי גדעון, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (רביעי) לביקורת שהופנתה כלפיו באופן אישי מפי "בכירים אמריקאים", שאמרו כי הוא "פחדן, רברבן, שחצן, לוקה בתסמונת אספרגר", ואמר: "כשיש לחצים על ישראל לוותר על ביטחונה, הכי קל לוותר".

במהלך נאום בישיבה לזכרו של השר לשעבר רחבעם זאבי ז"ל אמר נתניהו: "כראש הממשלה אני עומד על ביטחון ישראל, אכפת לי מחיי כל אזרח וחייל, ואינני מוכן לעשות ויתורים שיסכנו את המדינה שלנו. האינטרסים שלנו אינם עומדים בראש מעיניהם של אותם אלה שתוקפים אותנו ואותי אישית"

"המתקפה עלי באה רק מפני שאני מגן על מדינת ישראל. ולמרות כל ההתקפות אני אמשיך להגן על המדינה שלנו ועל אזרחי ישראל", טען נתניהו.

נתניהו המשיך את דבריו בתגובה לארה"ב ואמר: "אני מכבד ומוקיר את היחסים שלנו עם ארה"ב. הברית האסטרטגית והערכית בין המדינות נמשכת ותימשך".

"ישראל עומדת בפני מתקפה על זכות קיומה", הוסיף ראש הממשלה: "יש מי שמכחיש את זיקת עם ישראל לארצו. יש מי שאינו מוכן לזכותו של עמנו למדינת לאום משלו. זה היה ונשאר שורש הסכסוך. יש גם מי שמאשים את חיילי צה"ל בפשעי מלחמה, בשעה שאנחנו מגנים על עצמנו במוסריות שאין כדוגמתה, מפנים כלפינו בצביעות ובעזות מצח שלא תאמן בהאשמות חסרות כל בסיס. לא מעט מהטענות הללו הפריך גנדי".

"גנדי אמר שצה"ל הוא הצבא היחיד בהיסטוריה שכבש את הר הבית ולא הרס את בתי התפילה בו. תרומתו הגדולה היא כפולה, ראשית לביטחון ישראל ושנית להעמקת התודעה", הוסיף ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר