הסקרים שהביכו את ש"ס

מנכ"ל פאנלנס פוליטיקס: "לא יודע מה נפל על דרעי"

לאחר שורה של סקרים בהם התרסקה תנועת ש"ס וזכתה למספר מנדטים נמוך מזה שקיבלה בבחירות האחרונות לכנסת, האשים יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי כי הסקרים נערכו בצורה לא אובייקטיבית וכי מנכ"ל החברה עובד עם נפתלי בנט. המנכ"ל ל"כיכר השבת": "לא יודע מה נפל על דרעי. אני לא עובד עם בנט" (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס אריה דרעי (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

לאחר שיו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי תקף אותו, הטיל ספק באמינות סקריו ואמר שהוא סוקר לא אובייקטיבי, מנכ"ל מכון הסקרים "פאנלס פוליטיקס", מנחם לזר, משיב לטענותיו של דרעי ודוחה אותן מכל וכל.

כזכור, בסקרים האחרונים של לזר, ש"ס בראשות דרעי מתרסקת ומגיעה לאזור ה-7 מנדטים בלבד לעומת ה-11 שיש לה כיום. לפני יומיים נשאל דרעי בראיון לרזי ברקאי ב"גלי צה"ל" על הסקר של לזר שמנבא לו צניחה דרסטית במנדטים.

דרעי, באופן לא צפוי, בחר לתקוף את לזר וטען כי הוא אינו אובייקטיבי וכי הוא עובד עבור שר הכלכלה נפתלי בנט, שמפלגתו זוכה לעלייה משמעותית בסקרים האחרונים של לזר. כאמור, בשיחה עם "כיכר השבת" דוחה לזר את הטענות בתוקף וטוען כי הוא אובייקטיבי לחלוטין.

האזינו: דרעי טוען שהסקר לא אובייקטיבי

מנחם לזר, בסקר האחרון שלך מהיום ש"ס שוב מתרסקת. ח"כ אריה דרעי הטיל לאחרונה ספק באמינות של הסקרים שלך וטען שאתה לא אובייקטיבי ועובד עם השר נפתלי בנט.

"שמעתי את הראיון בו הוא אמר את זה. אני לא ממש רוצה להכנס לזה. אני יכול רק להגיד שאני לא עובד עם בנט. אני אובייקטיבי לחלוטין בסקרים. אני לא יודע מה נפל עליו ולמה הוא אומר את הדברים האלה, אבל אני לא עובד עם נפתלי בנט".

"אני מעולם לא נפגשתי עם דרעי, לא דיברתי איתו ומעולם לא עבדתי עבור ש"ס. אני לא מבין".

דרעי דיבר איתך על הסקר?

"לא. בשורה התחתונה אני לא עובד עם בנט. לא רוצה להכנס ליותר מזה". בנוסף לטענות של דרעי על כך שלזר עובד עם בנט, טען יו"ר ש"ס כי הסקרים נערכים באינטרנט ולציבור החרדי אין גישה אליו. גם את הטענה הזו מפריך לזר.

"אנחנו היינו הראשונים שהתחלנו לעבוד עם אינטרנט. אנחנו הכנסו את זה לסקרים במדינת ישראל. הסקרים שלנו מבוססי אינטרנט, אלא אם כן יש צורך מיוחד. אם יש מישהו שחושב שחרדים לא גולשים באינטרנט אז הוא טועה".

איך עובד הסקר באינטרנט?

"יש 'קהילה' של אנשים שנרשמים לשירות של הסקרים, שם הם נותנים פרטים על עצמם ועונים על השאלות. אחרי שנה מקבלים משהו כמו 50 שקל. אנשים לא עושים את זה בשביל הכסף. זו שיטה שמקובלת בכל מקום. מתוך כל המשיבים אני דוגם את הסקר שלי, בדיוק כמו בסקר טלפוני".

יש אפשרות "לעבוד" על הסקר ולהכניס פרטים מזויפים?

"יש אפשרות לעשות תרמית לזמן קצר מאוד, אבל זה לא יחזיק מעמד מכיוון שיש לנו שיטות בקרה שמאפשרות לנו לעלות על זה. בנוסף, אם רוצים לפדות את התגמול הכספי צריך להציג תעודת זהות. גם בטלפון אפשר לשקר. אין שיטה שחסינה מפני רמאויות. היום העולם עובר לשיטת הסקרים הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר