לא חובש כיפה, אבל בדתות

אזולאי מינה את צחי חמדני לתפקיד ראש מטה השר

שר הדתות דוד אזולאי החליט למנות את צחי חמדני - שאינו חובש כיפה - לראש המטה, במקומו של מיכאל מלכיאלי. גורמים בש"ס אומרים כי בלשכת דרעי התנגדו למינוי (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שר הדתות דוד אזולאי רצה למנות את צחי חמדני לתפקיד סמנכ"ל משרדו, הוא התעקש, הגיע לעימות חזיתי עם מנכ"ל משרדו עו"ד עודד פלוס, אבל לבסוף נציבות שירות המדינה לא אפשרו זאת. כעת, השר סוגר מעגל וממנה את חמדני - שאינו חובש כיפה, לתפקיד ראש המטה.

חמדני ימלא את מקומו של מיכאל מלכיאלי, שקודם לתפקיד חבר כנסת במקומו של אריה דרעי.

לדברי גורמים בש"ס, המינוי עורר מיני סערה בש"ס, שכן היו"ר אריה דרעי העדיף למנות גורם אחר לתפקיד, אך אזולאי החליט אחרת. בלשכת דרעי סרבו להגיב ובלשכת אזולאי מכחישים זאת.

בינתיים, ניתן לשמוע ביקורת מצד כאלו שמעורבים בפעילות משרד הדתות שאומרים: "איך יתכן שש"ס לוקחת אדם שאינו חרדי לתפקיד כל כך בכיר במשרד לשירותי דת. זה לא משרד הפנים או הכלכלה, מדובר במשרד הדתות. חסרים עסקנים ופעילים בש"ס שיאיישו את התפקיד הבכיר הזה?".

בלשכת השר הגיבו כי "חמדני הוא דתי - מסורתי" ומסרו כי "אנו שמחים על צירופו של חמדאני לצוות השר, מדובר באדם מוכשר ואיש מקצוע מהמעלה הראשונה אשר ניסיונו רב השנים במשרד בתפקידיו הבכירים ופועלו הרב למען שרותי הדת בישראל במשך שנים רבות יועילו למהפכת שרותי הדת שמוביל השר אזולאי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר