עימות פוליטי

אביגדור ליברמן נגד יעקב אשר: "משתלח בי בגידופים"

ח"כ יעקב אשר השווה מעל דוכן הכנסת את איווט ליברמן לג'רמי קורבין, שהתבטא באנטישמיות נגד היהודים. יו"ר ישראל ביתנו הגיב: אין לנו שום דבר נגד הציבור החרדי • צפו (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster, Yonatan Sindel/Flash90. וידאו: ערוץ כנסת)

עימות חריף בין יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן לח"כ יעקב אשר מיהדות התורה, שנאם הצהריים (רביעי) במליאת הכנסת והשווה בין אמירותיו האנטישמיות של מנהיג האופוזיציה בבריטניה לאמירותיו של ליברמן.

בנאומו במליאה אמר אשר: "איווט ליברמן משתמש נגד הציבור החרדי באותה דיפלומטיה ארסית ומסוכנת שהשתמש ג'רמי קורבין כלפי יהודים בחו"ל של התנכלות ליהודים, ופגיעה חמורה בסמלי דת".

"אני שואל, איך אפשר לבוא בטענות למנהיג האופוזיציה באנגליה, קורבין כאשר כאן בארץ ישראל שר חוץ לשעבר שאף חווה בילדותו גילויי אנטישמיות נגד יהודים - אחראי לקמפיין שהוא עומד בראשו שהופך ציבור שלם לגיס חמישי ומחבר אליו את הציבור החרדי האנטי ציוני כלשונו בנשימה אחת, כשחיבור הדברים יחד".

אשר המשיך, "לפי שיטת קורבין הציבור החרדי הוא עצמו גיס חמישי ובאותה דיפלומטיה ארסית השתמש שר החוץ לשעבר של ישראל כשהציג במסיבת עיתונאים את קמפיין הבחירות והכריז, - 'ליברמן לא דופק חשבון לחמאס' ובאותה נשימה 'ליברמן לא דופק חשבון לחרדים' - זו אותה דיפלומטיה מסוכנת של הסתה נגד יהודים או נגד יהודים חרדים".

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן בחר באופן חריג להגיב בהרחבה לדבריו של אשר: "הצטערתי לשמוע את דבריו של ח"כ יעקב אשר היום במליאה, ולהיווכח שוב שח"כים שמאוד הערכתי בעבר, כמוהו וכמו ח"כ גפני וח"כ מקלב, במקום לנהל שיח ענייני מעדיפים להשתלח בי באופן אישי באמצעות גידופים וביטויי נאצה".

ליברמן הוסיף: "אמרתי לא פעם ואני שב ואומר: "ישראל ביתנו" בעד המסורת והערכים היהודים. אין לנו שום דבר נגד הציבור החרדי. הטענות שלנו מופנות אך ורק להנהגה שמשעבדת את המגזר החרדי לטובת אינטרסים פוליטיים ומונעת ממנו השתלבות בחברה הישראלית. כן ליהדות לא לכפייה". דברי ליברמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר