התקוממות

פעילי שטח של ש"ס: "בגדו בנו, נפתח מפלגה חדשה"

רוב מכריע ממצביעי מפלגת ש"ס סבור כי בכירי המפלגה לא נהגו נכון בפרשת עמנואל - כך עולה מסקר חדש שערך מכון "דחף". רוב המשתתפים סבור כי היה נכון לשלוח את ההורים לכלא. עוד בסקר: החרדים האשכנזים אשמים. ובשטח: פעילים מאיימים להקים מפלגה חדשה (פוליטי)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
(פלאש 90)

חוסר שביעות רצון בולט בקרב רבים ממצביעי ש"ס בעקבות התנהלות בכירי המפלגה בפרשת עמנואל - כך עולה מסקר חדש שערך מכון "דחף", בראשות הד"ר מינה צמח.

לפי הסקר, שפורסם הבוקר ב"ידיעות אחרונות", רוב מכריע של המשתתפים (כ-47%) לא מרוצים מהתנהלות ש"ס בעקבות ההתרחשויות בעמנואל. 41% מצדיקים את ההתנהלות.

עוד עולה מהסקר, כי רוב גדול של מצביעי ש"ס תומך בשליחת ההורים לכלא. 52% השיבו בחיוב לשאלה "האם החלטת בג"ץ לשלוח לכלא את ההורים מוצדקת", ו-46% השיבו לכך בשלילה.

נתונים נוספים: 43% סבורים כי האחראים למשבר הם החרדים האשכנזים.

ובתוך-כך, פעילים בולטים בש"ס מדברים בימים האחרונים על הקמת מפלגה חדשה, בעקבות שתיקת המפלגה. הם בוחרים במילים קשות כדי לתאר את מה שהתרחש בחודש האחרון, ככל שהלכה הפרשה והפכה לקריטית.

אחד מהם אמר: "הקדשתי את החיים למפלגה הזו, שגרמה לי להרים ראש ולא להתבייש. ברגע ששמעתי על מה שקורה בעמנואל, חייכתי לעצמי ואמרתי שבדיוק בשביל זה הקמנו את המפלגה. לא הבנתי למה אף שר לא מדבר.

"בשביל מה אנחנו קיימים אם לא בשביל רגעים כאלה?".

אחדים מהפעילים רמזו כי בכירי ש"ס העדיפו שלא להביע מעורבות בפרשה, בשל העובדה שילדיהם לומדים במוסדות בעלי זיקה אשכנזית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר