השבוע שאחרי הרצח

סער צרח על זנדברג שהגיבה: "אתה מפיץ שנאה"

עימות חריף נרשם גם בישיבת הממשלה שנערכה היום, בה אושרו תכניות בנייה בנגב. שר המשפטים סער צעק לעבר השרה זנדברג כי "יש לכם שנאה להתיישבות יהודית" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
זנדברג וסער (צילום: הדס פורוש פלאש 90, יונתן זינדל פלאש 90)

שוב עימות חריף בישיבת הממשלה: במהלך דיון שהתקיים היום (ראשון) לאישור הקמת יחידות דיור באזור הנגב, הטיח שר המשפטים גדעון סער בצעקות לעבר השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג כי היא נגועה ב"שנאה להתיישבות יהודית".

בתגובה, אמרה השרה זנדברג כי "לא אקבל ממך ציונים בציונות, עם כל הכבוד. אתה מלבה שנאה". עוד אמרה כי "אני אתן לך ציונים בציונות".

בהמשך צעקה השרה תמר זנדברג ואמרה לסער: "אל תרים עליי את הקול. איזה מן סגנון זה? גועל נפש, תתבייש לך. חוצפה".

בסיום הדיון הסוער אישרה הממשלה את התכנית ליחידות הדיור בנגב. התכנית שהוכרזה בשבוע שעבר תקים 10 יישובים יהודיים חדשים בנגב.

שרי מרצ הודיעו כי יתנגדו, והשרה זנדברג אמרה כי "ההחלטה הזו היא פשוט שיגעון. פשוט השתגענו לגמרי - כלכלית חברתית, סביבתית ואסטרטגית. העתיד האסטרטגי שלנו במדינת ישראל הוא על בסיס פתרון שתי מדינות - מדינה פלסטינית ומדינת ישראל. וזה יקשה מאוד על החזון החשוב הזה".

"באר שבע זקוקה לחיזוק אחרי הרצח הנורא, אבל ההחלטה הזו מחלישה את באר שבע. צריך לפתור את משבר הדיור. ההחלטה הזו מוסיפה יחידות דיור יקרות. זה בטח לא עוזר ליוקר המחיה" הוסיפה זנדברג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר