עקץ את איווט ולפיד

סערת התליון; נתניהו מתייחס לראשונה • צפו

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מתייחס לראשונה ל"שרשרת הנאמנות", הנמכרת בידי פעילי הליכוד לקראת הפריימריז • בסיום ההתייחסות, עקץ נתניהו את ליברמן ולפיד • צפו (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נתניהו, מתייחס היום לסערה (צילום: ללא קרדיט)

"לא צריך שום תליון ולא צריך שום הצהרת נאמנות", פתח יו"ר הליכוד וראש האופוזיציה חה"כ בנימין נתניהו את דבריו, כאשר התייחס בשעה האחרונה (שני) ל"שרשרת הנאמנות", שבה נראית בולטת דמותו של נתניהו לצד דגל ישראל, והיא נמכרת בגרסאות שונות של זהב וכסף בעשרות שקלים.

לדברי נתניהו: "הנאמנות שאנחנו צריכים - זו נאמנות לעקרונות ולערכים, שמירה על ארץ ישראל, על ביטחון ישראל, למאבק באיראן, לכלכלה חופשית ולהורדת מחירים - ולהורדת יוקר המחייה".

"למעלה מהכל", הוסיף נתניהו והצביע על דגל ישראל התלוי על דש חליפתו ואמר, "הנאמנות שלי היא לדגל שירד ואנחנו נעלה אותו מחדש".

לסיום עקץ נתניהו את מפלגות יש עתיד וישראל ביתנו, כששאל: "דרך אגב, מתי הפריימריז במפלגות הללו? סתם אל תדאגו, לא יהיה".

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', אמש (ראשון), במהלך כנס בחירות בגבעת זאב, בהשתתפות חברי כנסת ומתמודדים לרשימה, ניגש אחד המשתתפים להיידי מוזס, שמתמודדת בפריימריז, וענד לה את השרשרת. גם כץ ענד את השרשרת אולם מיד הסיר אותה.

בציוץ בטוויטר התייחס השר כץ לשרשרת והסביר כי הוא "אינו עונד שרשראות". לדבריו, "אתמול בכנס ניסתה מישהי לענוד לצווארי שרשרת. אני לעולם לא עונד שרשראות, לכן כפי שרואים בסרטון - סילקתי אותה מיד בלי לדעת כלל מה זו השרשרת. לא הייתי מתייחס לקוריוז כזה, אלמלא צייצו בתקשורת 'ישראל כ"ץ ענד שרשרת עם דיוקן של ביבי'. ככה נראה עיוות מגמתי".

רז פראג', מי שיזם את 'שרשרת הנאמנות' לנתניהו, שוחח הבוקר עם גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103fm, והסביר מדוע החליט לייצר את התליון. "אני לא איש פוליטי", טען, "אני לא קשור לנתניהו או לשום חבר כנסת שקשור לליכוד. אני אוהב אותו, בעיניי הוא מנהיג ענק ועם ישראל חייב לו".

הוא הוסיף בראיון ואמר: "ראיתי שרדפו אותו לחינם. מגיע לו, אפשר לשים את הדברים בפרופורציות. עבודת אלילים? זה אפילו לא מתקרב לשם. אהבה נטו, באמת להוקיר לו אחרי כל כך הרבה שנים שמנסים לרדוף אותו ולחינם".

כנשאל פראג' כמה הזמנות קיבל מאז פרסום השרשרת, השיב כי "עדיין לא כזה הרבה, אבל אנשים עטים על זה כמו משהו משוגע מאוד. אנחנו כרגע בערך על מאות פניות"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר