"להשיב הכנסת לימי הזוהר"

ועדת האתיקה נחנכה בלשכת אוחנה; "לא ועדת צנזורה"

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה חנך הערב (שלישי) את ישיבתה הראשונה של ועדת האתיקה בלשכתו וזאת לאחר כשנתיים שלא היתה ועדת אתיקה בכנסת (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דני שם טוב | דוברות הכנסת)

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה חנך הערב (שלישי) את ישיבתה הראשונה של ועדת האתיקה בלשכתו, ובירך את חברי הכנסת אשר נעתרו לבקשתו לכהן בה. כזכור, המדובר בכמעט שנתיים שלא היתה ועדת אתיקה בכנסת.

בנוסף, לבקשת ח"כ מאיר כהן וסיעת 'יש עתיד', נעתר ח"כ רון כץ להצעתו של יושב-ראש הכנסת להחליף את ח"כ כהן בוועדה ולכהן כחבר בה.

יושב ראש הכנסת אמיר אוחנה, אמר: "אני פותח את הישיבה הראשונה של ועדת האתיקה לא כדי לדון במקרים ותלונות, את זה אתם תעשו בפורום הוועדה כמובן, אלא כדי לברך אתכם, את מנהלת הוועדה והצוות המקצועי.

"אני מאחל שתצליחו לעמוד במשימה החשובה - להשיב הכנסת לימי הזוהר שלה. אני לא רואה בכם ועדת צנזורה, זה ממש לא העניין, העניין הוא חיזוק הכבוד של בית המחוקקים".

אוחנה הוסיף ואמר: "אני מודה לכם שהסכמתם ליטול על עצמכם את התפקיד החשוב ורואה בכם דמויות שמסוגלות ויכולות להוביל את המשימה הזו ומאחל לכם מכל לבי הצלחה רבה".

כזכור, בראשות הוועדה יעמוד חבר הכנסת ינון אזולאי מש"ס. חברי הוועדה יהיו חברי הכנסת עמית הלוי (הליכוד), פנינה תמנו שטה (המחנה הממלכתי) ורון כץ (יש עתיד).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר