החליפה את מרגי

שרת הרווחה והביטחון החברתי ליום אחד - שני רפיח

את תפקיד שרת הרווחה מילאה היום למשך כמה שעות שני רפיח - צעירה על הרצף האוטיסטי במקומו של השר יעקב מרגי | "אפשר להסיר את המחיצות ולזהות את הפוטנציאל בכל אדם" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: אביעד ויצמן)

שר הרווחה יעקב מרגי הוחלף היום (שלישי) בתפקידו בשני רפיח, צעירה בת 28 על הרצף האוטיסטי, בוגרת תואר ראשון ושני בנגינת פסנתר מהאקדמיה למוסיקה ולמחול בגבעת רם.

שני התיישבה על כיסא השר בלשכתו וניהלה ישיבות עבודה מקצועיות, העלתה רעיונות והצעות לסדר היום במגוון נושאים והפגינה יכולות מרשימות, וזאת במסגרת מיזם 'מחליפים מבט' של החברה למתנ"סים.

(צילום: אביעד ויצמן)

שני רפיח אמרה לשר מרגי: "אני שמחה על ההזדמנות שניתנה לי להגיע ללשכתך, לשבת על הכיסא שלך ולנהל יחד איתך ישיבות עבודה, זה נותן לי כח! אני רוצה להעביר מסר: יש לנו הרבה מה לתרום לחברה, אם החברה תקבל אותנו כמו שאנחנו".

שני שיתפה את השר בסיפור חייה האישיים ובדרך המרשימה שעשתה בעולם המוזיקה והעלתה בפניו את הקשיים והאתגרים איתם מתמודדים אנשים עם מוגבלות.

(צילום: אביעד ויצמן)

בסיום המפגש, אמר השר מרגי לשני רפיח: "התרשמתי מאוד מהתנהלותך בישיבות העבודה המשותפות, מהסקרנות והאופן שבו ניהלת את ישיבות העבודה עם גורמי המקצוע במשרד. עבורי זו היתה חוויה צרופה. אני רואה חשיבות עליונה בהעלאת המודעות לשילוב אנשים עם מוגבלות בחברה ובעשייה הציבורית ונוכחותך היום במשרד ובלשכתי בפרט הוכיחה שאפשר להסיר את המחיצות ולזהות את הפוטנציאל בכל אדם באשר הוא אדם".

(צילום: אביעד ויצמן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר