אריה דרעי תוקף: "הממשלה לא ראויה"

יו"ר ש"ס לשעבר, אריה דרעי, עושה (שוב) קולות של חזרה לחיים הפוליטיים, על רקע ההתייקרויות במשק. אלי ישי: "לקצץ בממשלה ולהוזיל את המחירים". לדבריו, "אני חש בסיורי בשטח כי הציבור לא יכול להמשיך ולספוג. ניסו לפגוע בפירות וירקות, מנסים לפגוע במים, פגעו בלחם, בדלק ובתחבורה הציבורית, בנסיעה ברכבת; לא נשארה שום חלק טובה שלא זכתה לחבטה

איטל קציר | כיכר השבת |
אריה דרעי (מאיר אלפסי, כיכר)

"הממשלה הנוכחית לא ראויה" - המשפט הזה, שהשמיע הבוקר אריה דרעי, יו"ר ש"ס לשעבר באוזני כתב ynet מסמן אולי רשמית את השיבה שלו לפוליטיקה.

דרעי אמר לאתר כי אם הממשלה לא תשנה את דרכה, היא לא ראויה להמשיך למשול. "ממשלה שמאלצת את אזרחיה להתלבט בקניית לחם אחיד, ממשלה שמטילה מע"מ על מים ומס על דלק, ממשלה שהצעירים שעובדים קשה אינם מסוגלים להגיע לדירה, אינה ראויה למשול".

אריה דרעי הוסיף ואמר: "המטרה שלי היא שהממשלה תתקן את הדברים, אך אם לא תתקן את הדברים, הציבור ראוי לממשלה יותר ראויה".

דבריו החריפים של דרעי מגיעים על רקע גל ההתייקרויות במשק.

ובתוך-כך, סגן ראש הממשלה ושר הפנים, אלי ישי, קורא הבוקר לראש הממשלה בנימין נתניהו להוזיל את מחירי הדלק והמים - על חשבון קיצוץ רוחבי בתקציבי משרדי הממשלה.

ישי הסביר: "זו אחריות של הממשלה להגן על הציבור. אנחנו בפתח קריסה חברתית-כלכלית כוללת. צריך להתפכח מהעיוורון החברתי".

לדבריו, "אני חש בסיורי בשטח כי הציבור לא יכול להמשיך ולספוג. ניסו לפגוע בפירות וירקות, מנסים לפגוע במים, פגעו בלחם, בדלק ובתחבורה הציבורית, בנסיעה ברכבת; לא נשארה שום חלק טובה שלא זכתה לחבטה הגונה שפגעה ישירות בבטן הרכה של אזרחי ישראל.

"מדובר בפצצה חברתית מתקתקת שאם לא ננטרל אותה כרגע יהיה מאוחר מדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר