ציפי לבני מוציאה את דיבת הארץ

ראש האופוזיציה ויו"ר קדימה, ציפי לבני, נפגשה בכנסת עם הסנאטור היהודי ג'ו ליברמן. וזה מה שהיה ללבני להגיד לליברמן: "אני שומעת יותר ויותר שהגל ששוטף את ישראל בחודשים האחרונים הכולל חקיקה קיצונית בכנסת, הקצנה דתית המתבטאת באפליית נשים, באלימות נגד חיילי צה"ל ובפעולות מסוכנות המכונות ׳תג מחיר׳, כשם שהתקיימו גם הבוקר, פוגע בקשר שבין ישראל לקהילות היהודיות בתפוצות ומקשה עליהן להגן על ישראל"

ניצן ארליך | כיכר השבת |

ראש האופוזיציה ויו"ר קדימה, ציפי לבני, נפגשה בכנסת עם הסנאטור היהודי ג'ו ליברמן.

בהודעת קדימה נאמר כי "בפגישה דנו השניים בגל ההקצנה שעובר על ישראל".

וזה מה שהיה ללבני להגיד לליברמן: "אני שומעת יותר ויותר שהגל ששוטף את ישראל בחודשים האחרונים הכולל חקיקה קיצונית בכנסת, הקצנה דתית המתבטאת באפליית נשים, באלימות נגד חיילי צה"ל ובפעולות מסוכנות המכונות ׳תג מחיר׳, כשם שהתקיימו גם הבוקר, פוגע בקשר שבין ישראל לקהילות היהודיות בתפוצות ומקשה עליהן להגן על ישראל. זו עובדה קיימת וההנהגה בישראל חייבת לקחת אותה בחשבון".

לבני הוסיפה במהלך הפגישה: "הכנסת יכולה וצריכה לעצור את הגל הזה במקום לעודד אותו - אחרת עלולות להיות לכך השלכות חמורות גם על יחסי ישראל עם היהודים בתפוצות, שמודאגים מאד ממה שעובר על החברה הישראלית".

בפגישה אמרה לבני עוד כי היא מקווה שהמפגש שנערך בירדן יביא להתנעתו של משא ומתן רציני שיוביל להסדר מדיני. "ישראל חייבת לבנות מחדש את מחנה המתונים במזרח התיכון והמאורעות באזור מחזקים את הקביעה שהזמן לא עובד לטובת הכוחות המתונים. טוב יעשה נתניהו אם ינצל את ההזדמנות הזו בכדי לקדם את האזור באמצעות תהליך מדיני, במקום להמשיך בקפאון, ולא יפספס את ההזדמנות הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר