הגישושים נמשכים

איציק אלרוב ייכנס לרשימה במפלגה החדשה של לפיד?

הפוליטיקאי החדש יאיר לפיד ממשיך בגישושים אצל גורמים שונים לקראת הבחירות. בין-היתר, כך נחשף הערב, הוא יצר קשר עם איציק אלרוב, חרדי תושב העיר בני-ברק האחראי על "מחאת הקוטג'" שגרמה לטלטלה בשוק החלב בישראל. אלרוב לא הכחיש ולא אישר. כל הפרטים (חדשות, פוליטי)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
לפיד ואלרוב (צילומים: פלאש 90)

הפוליטיקאי החדש יאיר לפיד ממשיך בגישושים לקראת הרכבת הרשימה של מפלגתו - לקראת הבחירות הקרובות.

גורמים המקורבים ללפיד חושפים הערב כי באחרונה הוא נפגש עם "האנשים שעשו את המהפכות בקיץ האחרון".

לטענת הגורמים שצוטטו באתר מאקו, "רוב האנשים שהוא פנה אליהם לא ממהרים לקפוץ על העגלה הפוליטית שלו".

על-פי הדיווח, יאיר לפיד יצר קשר באחרונה גם עם איציק אלרוב, חרדי תושב העיר בני-ברק שהוביל בקיץ את "מחאת הקוטג'" - מאבק שהביא להתפטרותה של יו"ר תנובה זהבית כהן ולשורה מרשימה של מהפכות צרכניות בשוק החלב.

אלרוב לא הכחיש, אבל גם לא אישר. "פונים אליי הרבה גורמים פוליטיים, אבל אני לא עוסק עכשיו בנושאים פוליטיים, אלא מתמקד במאבק צרכני להורדת מחירים", הגיב אלרוב.

כזכור, באחרונה חשף עורך-הדין הרב דב הלברטל, נאמן ביתו של מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב שליט"א כי קיים סיכוי שיצטרף למפלגה משותפת עם יו"ר ש"ס לשעבר אריה דרעי והעיתונאי יאיר לפיד.

"זה יכול להיות דבר עצום", אמר הלברטל בראיון ל"כיכר השבת". "החשיבה שלנו מאוד מאובנת. בכפוף לעמדתם של גדולי הדור וגדולי התורה - כל השאר יכול להיות פתוח.

"תתפלאו לאן יכולים גדולי ישראל יכולים לתת לגטימציה, אם יחשבו שמפלגה משותפת יכולה להוביל לטובת היהדות. רעיון כזה יכול לחולל מהפכה ביחסי חרדים וחילונים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר