קבוצת שפע נכסים מציגה: השקעה באזור החם ביותר בישראל

קבוצת שפע נכסים, הקבוצה האמינה והוותיקה בתחום ההשקעות בקרקעות חקלאיות, מציעה לראשונה אופציה אמיתית להשקעה בקרקע מסחרית >>> תשואה של מאות אחוזים (מיוחד)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: shutterstock)

חברות המתעסקות בהשקעות בקרקעות חקלאיות צצות כפטריות אחר הגשם, כאשר לזן הראשון של החברות מאפיינים בעייתיים, הן מתנהלות בחוסר שקיפות ו"הגב הכלכלי" שלהן שביר, כאשר ההבטחות שהן מציעות למשקיע הפוטנציאלי הן ללא כיסוי.

הזן השני כולל רק חברות מעטות העוסקות בשיווק קרקע חקלאית להשקעה. המאפיינים העיקריים שלהן שהן גם אמינות וגם מתנהלות בשקיפות ובשיתוף פעולה עם גופים עסקיים גדולים. חותמת האמינות שלהן היא חדה וברורה, והעסקאות האמתיות בשוק הנדל"ן, אלו שנושאות תשואה ורווחים מתבצעות ברוב מכריע של המקרים בחברות מסוג זה.

כזאת גם היא "קבוצת שפע נכסים". קרוב לשלושים שנה נמצאת "קבוצת שפע נכסים" בתחום השקעות הנדל"ן ושיווק קרקעות חקלאיות (בניגוד לעשרות חברות בתחום, שנפתחות ואז נעלמות כלעומת שבאו), והיא עושה זאת בהצלחה רבה, כאשר מאחוריה אלפי לקוחות מרוצים.

"קבוצת שפע נכסים" מלווה על ידי מיטב המומחים בתחום המקרקעין, התכנון האדריכלי, המשפט והחוק. קבוצת שפע נכסים מתגאה בשורת פרוייקטים מוצלחים שהחלו בתור קרקעות חקלאיות והסתיימו בתור וילות, קוטג'ים או אזורי מסחר ותעשייה.

השקעה בקרקע חקלאית: איך זה עובד?

כאשר שוק הנדל"ן הישראלי רווי לחלוטין ומחירי הדירות בשמים, והאופציה להשקעה על ידי רכישת דירה שנייה ושלישית הופכת לאופציה יקרה מידי עבור רוב מכריע של האוכלוסייה. קרקע חקלאית הן אופציה לנתיב השקעה סולידי ובטוח לקראת הגשמת חלום הבנייה על הקרקע הפרטית שלכם.

כשמדברים על קרקע חקלאית, המחיר הנמוך מבטיח כי כאשר הקרקע תופשר יגיע לידיכם רווח של מאות אחוזים. אך גם לאלו החולמים על בית צמוד קרקע האופציה לרכישת קרקע חקלאית במרכז הארץ, משמשת לא רק כאופציה להשקעה, אלא לאפשרות להגשים את החלום הישראלי של צמוד קרקע יפיפה עם גינה צמודה.

קראו עוד: המדריך המלא להשקעה בקרקע חקלאית

כאשר עתודות הקרקע המוגבלות בלאו הכי של מדינת ישראל הולכות מצטמצמות, עכשיו הוא תמיד המועד הנכון לרכוש אדמה בישראל.

מעבר לחלום על בית פרטי ולרווחים הצפויים. קרקע בבעלותכם הפרטית מעניקה לכם את סוג הבטחון הייחודי לנדל”ן, אשר בשונה מכל אפיק השקעה אחר אינו חשוף לתנודות שוקי ההון בעולם ואינו חשוף למגמות כלכליות בלתי צפויות.

רחובות: היעד החם של שוק הנדל"ן

בימים אלו מציעה "קבוצת שפע נכסים" את הזדמנות ההשקעה המבוקשת ביותר בשוק הנדל"ן - רחובות. העיר השוכנות 20 דק' מתל-אביב ודקות ספורות מראשון לציון, עדיין לא מיצתה את כל עתודות הנדל"ן שלה. והקרקעות בסביבת העיר גועשות פעילות נדל"נית.

שוק הנדל"ן ברחובות, כאזור הכמעט אחרון במרכז הארץ בו עוד יתרחשו עליות מחירים, מושך אליו משקיעים מהארץ ומהעולם.

מה מציעה קבוצת שפע נכסים?

"קבוצת שפע נכסים" מציעה אופציה אמינה ורצינית להשקעה בפרוייקט הכולל קרקעות הנמצאות בתהליך לשינוי ייעוד למתחם תעסוקה ענק. כמיטב המסורת ב"קבוצת שפע נכסים", גם כאן מלווים את הפרויקט אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, כמו, האדריכל דני קייזר מהנדס עיריית תל-אביב לשעבר (ד. קייזר אדריכלים ומהנדסי ערים).

מעבר למיקום המעולה של הקרקע, אופציית ההשקעה של "קבוצת שפע נכסים" היא ייחודית מכיוון ששינוי הייעוד הוא מקרקע חקלאית, למתחם תעסוקה, מה שמעלה עשרות מונים את התשואה האפשרית על ההשקעה.

הקרקע (גוש 3792 מועצה מקומית גזר) נמצאת כבר היום בתהליכים מתקדמים לקראת שינוי ייעוד. משרד האדריכלים ד. קייזר מקדם כבר 5 שנים את התארגנות בעלי הקרקע בגוש.

במהלך השנים התקיים הליך מסודר שכבר עבר אישור עקרוני של גורמים ברשות. כעת מסמכי התוכנית, התשריט והנספחים יובאו לאישור הועדה המקומית, כדי לקבל את המלצתה להפקדתם בוועדה המחוזית במרכז.

תהליך התכנון כולל גם תיאום תחבורתי מול מע"צ בכל הקשור להסדרת הכניסות והיציאות מהמתחם אל כביש 40.

כבר במהלך חודש פברואר 2014 תובא התוכנית לאישור הוועדה המקומית.

לפרטים נוספים הקליקו עכשיו >

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר