אביו של טל נחמן שנהרג מאש צה"ל: "הלך על שטות"

בראיון כאוב, סיפר אביו של החייל טל נחמן על ההתמודדות עם האסון בו נהרג בנו מאש צה"ל • "לא האמנתי שזה יקרה, כנראה שמלמעלה היה כתוב משהו אחר" דברי האב (צבא וביטחון)

נהרג מאש צה"ל: סרן טל נחמן (צילום: ynet)

בראיון כאוב אצל רזי ברקאי התקשה אביב של סרן טל נחמן, נסי, לספר על אבדן בנו שנהרג בליל אמש (ג') לאחר שחייל בכוח צה"ל שאבטח את הנגמ"ש ירה בגבו בטעות בעודו ישן, "סרן בצבא נהרג מאש כוחותינו על שטות, מילא אם הייתה מלחמה".

"לא האמנתי שייפול עלינו כזה דבר" אמר האב הבוקר בראיון לרזי ברקאי בתוכנית 'מה בוער' בגלי צה"ל. האב שנשמע שבור מהתקרית החמורה סיפר כי היה זה האימון האחרון של בנו טל לפני שהתקדם לתקפיד מ"פ אימונים, אך למרות הכל האמונה בגזירת שמים חזקה גם עליו, "זה החיים, כנראה שמלמעלה היה כתוב משהו אחר. הפכנו להיות משפחה שכולה, נכנסנו לסטטיסטיקה שתמיד ניסינו לברוח ממנה".

מתחקיר ראשוני של האירוע עולה כי בסביבות השעה 2:00 לפנות בוקר, כוח על נגמ"ש של גדוד האיסוף של פיקוד דרום היה בתצפית לתוך שטח הרצועה. כוח אחר של חטיבת גבעתי אבטח את נגמ"ש המודיעין, במרחק של עשרות מטרים בודדים מהנגמ"ש בו שהה טל נחמן.

במסגרת משימת האבטחה ירדו חייל הכוח של גבעתי מהנגמ"ש ובצעו סיור רגלי סביב נגמ"ש האיסוף. אחד החיילים בצוות של גבעתי הבחין בתנועה חשודה על הנגמ"ש של חייל האיסוף, החייל ראה צללית שלפי הבנתו לא הייתה אמורה להיות על הנגמ"ש.

החייל ביצע נוהל מעצר חשוד והחליט לפתוח באש. לא ברור אם קיבל אישור ממפקדו או שפתח באש על דעת עצמו. מהירי נפגע מפקד גדוד האיסוף טל נחמן, שישן על גג הנגמ"ש. נחמן נפגע בגבו, למרות שלבש אמצעי מיגון, הוא נפטר בדרכו לבית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר