אלוף פיקוד מרכז ניצן אלון: "מבחינתו המשימה עדיין לא הסתיימה"

אלוף פיקוד המרכז שי ניצן התייחס לרצח 3 הנערים החטופים ולמצוד אחר החוטפים: "עבורנו המשימה לא תמה. לא נשקוט עד השלמת המשימה". צפו בדבריו (צבא, ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
ניצן אלון (צילום: מתוך ynet)

כוחות צה"ל והשב"כ ממשיכים במצוד אחר חוטפי שלושת הנערים - אייל יפרח, גיל-עד שאער ונפתלי פרנקל, שגופותיהם נמצאו היום (שני) לאחר חיפושים נרחבים שנמשכו 18 יממות.

אלוף פיקוד המרכז, ניצן אלון, הבהיר הערב כי מבחינת הצבא המשימה טרם הושלמה. בדברים שאמר לכלי התקשורת לאחר היוודע דבר הירצחם של הנערים, אמר ניצן כי "למרות שהזיהוי טרם אומת אני רוצה לשלוח חיבוק חם ותמיכה למשפחות שאער, פרנקל ויפרח".

"כוחות מחטיבת עציון סרקו בימים האחרונים את המרחב. לוחמים מחטיבת כפיר ומגלן, יחד עם סיירי שטח תושבי גוש עציון, איתרו בשעות אחר הצהריים את מקום הסתרת הגופות, זאת בנוסף למאמץ סריקות נרחב שהיה כאן צפונית-מערבית לחברון".

"גם בשעה זו אלפי חיילים ומפקדים ממשיכים במשימתם. עבורנו המשימה לא תמה. הכוחות, יחד עם אנשי שב"כ והמשטרה, ממשיכים ככל שיידרש לאיתור החוטפים, המחבלים מארגון החמאס. לא ננוח ולא נשקוט עד להשלמת המשימה".

"אני לא יכול להתייחס לפרטי החקירה. יש לנו מידע רב שהשב"כ וגורמי המודיעין הביאו לנו. המלחמה בטרור נמשכה. היא לא התחילה עכשיו ולא מסתיימת בקרוב. נמשיך במשימה להגנת התושבים".

ניצן התייחס לסיוע של תושבי האזור ללוחמים: "אני חייב לציין שתושבי האזור נתנו תמיכה וסייעו לכוחות הלוחמים והחוסן הזה עזר גם למשימה הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר