האבטחה מנעה חיסול?

דיווח: ישראל ניסתה לחסל את חסן נסראללה ונכשלה

אתרים פלסטינים טוענים כי אנשי סיירת מטכ"ל ניסו לחסל לאחרונה את מנהיג "חיזבאללה" חסן נסראללה, אך תקלות לוגיסטיות מנעו זאת. גורם אירופאי: תכננו לפגוע בו באמצעות טיל מדוייק באופן שייראה שמדובר במטען נפץ, האבטחה מנעה את הפגיעה (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: נתי שוחט, פלאש 90)

כלי תקשורת זרים טוענים כי ישראל ניסתה לאחרונה לחסל את מנהיג ארגון הטרור הלבנוני חיזבאללה אולם תקלות לוגיסטיות הביאו לכישלון ניסיון החיסול. גורם אירופאי צוטט בדיווחים כאומר כי אנשי סיירת מטכ"ל נערכו לפגוע בנסראללה באמצעות טיל מדוייק.

לפי הפרטים שכאמור פורסמו בכלי תקשורת זרים ויוחסו לגורם אירופאי, התכנית הייתה לפגוע בנסראללה במהלך אירועי ה"עשורא" שנערכו לאחרונה כאשר הפגיעה תוכננה להיות ככזאת שתיראה לעיני העולם כפיצוץ של מטען נפץ ולא של טיל מדוייק.

אתרים חדשות פלסטינים טענו כי אבטחה כבדה שהייתה סביב נסראללה במהלך הנאום שנשא ובו לכאורה תכננה ישראל להתנקש בחייו - מנעה את הוצאת לפועל של התכנית.

הרמטכ"ל לפני מספר חודשים: אש בגלימת נסראללה (צילום: רועי עידן - ynet)

באותו נאום אמר נסראללה כי "אנו צריכים לפתוח את העיניים שלנו על ישראל. אנחנו מוכנים לחלוטין בדרום לבנון למרות הנוכחות של הלוחמים שלנו בסוריה, ויש לנו יכולת לפגוע בכל נקודה בישראל".

מנהיג חיזבאללה הוסיף: "אנו לא מפחדים ממלחמה. אנו איום אמיתי על ישראל ואנו לא נרתעים מהאיומים שלהם. האיומים שלהם מקורם לא בכוח צבאי, אלא בתקווה האבודה שלהם. הליגה הערבית צריכה נחרצות מול המתקפה הישראלית על אל-אקצה ובניין ההתנחלויות. ישראל מנצלת את התהפוכות בעולם הערבי כדי להשיג את מטרותיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר