חדר למערכת המזל"טים

פלסטיני פרץ למחשבי צה"ל ונעצר בדרך ל"כוכב נולד"

מאג'ד עוידה, מהנדס אלקטרוניקה ומחשבים מעזה שהצליח לחדור למערכת המזל"טים של צה"ל, נעצר בדרכו להיפגש עם כשרונות צעירים פלסטינים שהיו מועמדים לתכנית המקבילה של "כוכב נולד" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

לאחר חקירה של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי, נעצר מאג'ד עוידה (23), מהנדס אלקטרוניקה ומחשבים מעזה ששימש כאיש המחשבים של ארגון הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני והצליח לחדור למערכת המזל"טים של צה"ל.

מאג'ד נעצר בדרכו לתכנית כשרונות המקבילה ל"כוכב נולד" והיום (רביעי) הוגש נגדו כתב אישום בחשדות של ריגול, קשירת קשר למסירת ידיעה לאויב, חדירה לחומר מחשב ועוד.

"ב-23.2.16 נעצר החשוד, בחור בשנות ה-20 לחייו תושב עזה, בעת שהיה בדרכו להיפגש עם כשרונות צעירים פלסטינים שהיו מועמדים לתוכנית המקבילה לכוכב נולד, מתוקף תפקידו כיו"ר מועדון הכישרונות הפלסטינאים" נמסר.

"מהחקירה עלה כי החשוד, מהנדס אלקטרוניקה ומחשבים, גוייס במהלך שנת 2011 לארגון הג'יהאד האיסלמית הפלסטינאי זאת בעת ששימש כמגיש בתוכניות רדיו ובמקביל ביצע משימות אותן קיבל ממפעיליו שכללו תכנות תוכנת מחשב המאפשרת לצפות במצלמות הכבישים, פריצה למחשבי משרד הפנים של החמאס בעזה ועוד".

"בתום חקירה ולאחר ביסוס התשתית הראיתית פרקליטות מחוז דרום הגישה כנגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים".

מהמשטרה נמסר כי מיד עם מעצרו של החשוד, נפתחה חקירה בשיתוף שירות הביטחון הכללי וזו נמשכה עד לביסוס התשתית הראיתית ולהגשת כתב אישום כנגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר