הגיעה עת רקוד • קליפ חדש ומקפיץ ליעקב שוואקי

ענק הזמר החסידי יעקב שוואקי משחרר וידאו קליפ רשמי ללהיט "עת רקוד", בו מככבים חיל האוויר הישראלי, חתונה וכל מה שרק צריך כדי לגרום לכם לפצוח בריקוד • צפו בקליפ (מוזיקה, קליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: דוד אוריאן)

גדול הזמר היהודי העולמי יעקב שוואקי משיק היום (שלישי) וידיאו קליפ רשמי ללהיט: 'עת רקוד' שיצא באלבום קולות בהפקת יוחי בריסקמן, והולחן על ידי איצי וולדנר ויעקב שוואקי, כאשר על העיבוד המקפיץ אחראי עמית הראל. בתוך ימים ספורים הפך 'עת רקוד' ללהיט חובה בכל אירוע, עם מאות השמעות שבועיות ברדיו ודירוגים גבוהים במצעדים השנתיים.

תסריט הקליפ נכתב על ידי הדסה חן, בבימויו של אהרון אוריאן מ'עולם ומלואו'. מאחורי כתיבת התסריט של הקליפ חבוי סיפור מעניין. במהלך ביקוריו של שוואקי בבתי חולים לילדים, פגש את משפחת חן כאשר ביתם נאווה רות ז"ל חלתה במחלה סופנית. כעבור מספר חודשים היא נפטרה, ורצה הגורל שהדסה אמא של הילדה כתבה את התסריט.

גיבור הקליפ הוא טייס קרב של חיל האוויר הישראלי, שיוצא למשימה חשובה על חשבון חתונה של אחיו התאום, ובסופו של דבר מצליח להגיע לשמח את אחיו ביום המשמעותי בחייו.

שוואקי ינחת בשבוע הבא למופע חגיגי באמפי פארק אשדוד, יום שני יט' תשרי חוה"מ סוכות (13/10). מכירת הכרטיסים בעיצומה במוקד פנטזי: 08-8507507 ובאתר: Fun-Tasy.co.il

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר