יריית הפתיחה של IFA 2014: סמסונג השיקה טלפון, שעון חכם ומערכת מציאות רבודה

ענקית האלקטרוניקה הקוראנית השיקה את פאבלט הדגל הבא שלה - Galaxy Note 4 במקביל לשעון חכם חדשני ומערכת מציאות רבודה בכנס IFA 2014 הנערך בברלין. במקביל, השיקה אסוס את השעון החכם הראשון שלה, ובכך נפתחה מאניית ההשקות בכנס שנחשב למוביל בעולם הטכנולוגיה

חיים אבני | כיכר השבת |
ההשקות החדשות של סמסונג (צילום: יח"צ)

מבול ההשקות החל: ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית סמסונג פתחה את כנס הטכנולוגיה IFA בברלין, הגאדג'ט המעניין ביותר שהשיקה החברה, היא Gear VR, שפיתחה החברה בשיתוף עם חברה אחרת שנרכשה על ידי פייסבוק, ומפתחת מערכות מציאות רבודה. דבר קיומה של המערכת נחשך לפני חודשים אחדים, כאשר סרטונים של המערכת דלפו לרשת.

כעת הכריזה סמסונג רשמית על המערכת, אשר משתמשת בטלפון החדש של החברה כ'מוח', וכך מחיר המערכת יכול להיות זול יותר. המערכת כוללת מסך מגע קטן לשליטה, כמו גם כפתורי שליטה בווליום ועדשה מתקדמת יחסית שאחראית על מערכת התצוגה של המכשיר. על התצוגה עצמה מופקד המסך של הפאבלט שישב בתושבת מיוחדת, אשר מתממשקת למכשיר באמצעות חיבור מיני USB. המערכת גם כוללת מגוון חיישנים שיהפכו אותה לפלטפורמת משחקים מתקדמת.

יח"צ סמסונג

המערכת שתריץ למעשה את המכשיר, היא כאמור פאבלט הדגל החדש סמסונג גלקסי נוט 4, שגם אותו השיקו היום בכנס. הפאבלט (הכלאה של טלפון וטאבלט) החדש מתקדם מאוד, אך למעשה משתווה לרף שהציב ה-LG-G3. הוא מציג מסך 5.7 אינץ', באיכות Quad HD (2560x1440) כמו גם מעבד מתקדם מאוד, שמגיע בתצורת מעבד מרובע ליבות במהירות 2.7 גה"צ, או מעבד מתומן ליבות במהירות 1.9 גה"צ. זיכרון המכשיר עומד על 3GB, וזיכרון האחסון נע בין 16GB ל32GB.

(יח"צ סמסונג)
(יח"צ סמסונג)

תכונה מעניינת וחדשנית בטלפון החדש היא העובדה שהמסך קעור ושוליו הם המשך למסך, שם מוצגות התרעות שונות מהטלפון. בסמסונג גם מספרים כי התחושה בכתיבה בעט המצורף לפאבלט דומה במיוחד לעט רגיל.

בנוסף, חשפה החברה את השעון החכם החדש שלה, שתומך גם בתקשורת דור שלישי. השעון החכם יוכל לראשונה לתפקד גם ללא מכשיר סלולרי צמוד. השעון החדש כולל שלל חיישנים לניטור הבריאות, כמו למשל מד דופק, שישמש לניטור בריאות הלב ועוד. השעון נותר בעיצוב מלבני, אך כולל מסך קמור.

במקביל, גם אסוס הטיוואנית חשפה הבוקר שעון חכם חדש מתוצרתה, שמריץ את מערכת ההפעלה החדשה של גוגל, Android Where. בנוסף השיקה החברה מספר מחשבים ניידים דקים, אשר חלקם כוללים לראשונה במחשבים ניידים מסך באיכותQuad HD (2560x1440)'

השעון החדש שהשיקה אסוס (יח"צ ASUS)
המחשבים הניידים הדקים החדשים (יח"צ ASUS)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר