למה ברק לכאורה קינא באאודי של אהוד אולמרט?

בהקלטות שולה זקן נשמע אהוד אולמרט מדבר בגנות אהוד ברק וטוען כי ברק קינא ברכבו - אאודי A8. מה יש ברכב הזה שברק כ"כ רצה? ומהי רמת הביטחון שלו? קבלו סקירה (רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ, יוטיוב)

בחלק מההקלטות שסיפקה שולה זקן כנגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נשמע אולמרט מדבר בין היתר בגנותו של שר הביטחון לשעבר אהוד ברק.

אולמרט סיפר שם כי ראש המוסד (לא ברור בדיוק איזה. ש.מ.) סיפר לו כי ברק לקח שוחד בעשרות מיליונים בעסקאות נשק של ישראל. אבל את זה נשאיר למדור המשטרה והמשפט, כאן נתעסק בדברים אחרים שאמר אולמרט בנוגע לקנאה של ברק ברכב שלו - אאודי A8.

אולמרט נשמע אומר בשיחה עם זקן: "את יודעת שברק ביקשה את האאודי A8. את יודעת למה? כי לי יש כזה רכב - 12 צילינדרים, שישה ליטרים, מכונית של חמישה טון. טנק".

"יש טלוויזיה בפנים, טלוויזיה דיגיטלית מכל הכיוונים. המכונית יותר גדולה ממרצדס. אז הוא ק מתוך קנאה שאני נוסע באאודי A8, אז המטורף הזה רצה. אבל הוא יגמור בבית סוהר. תזכרי מה שאני אומר לך שולה".

חוץ כמובן מלהיגעל מהדברים אותם נבחרי הציבור מדסקסים ומחשיבים כדברים שעומדים ברומה של מדינה, כמו איזה רכב, יש, למי ובאיזו מחלקה הוא טס, ניסינו להבין מדוע ברק באמת קינא, כך לדברי אולמרט, ברכב הזה.

אז הנה טעימה קטנה מהמפרט שהרכב מציע: מושבי עור, מושבים מתכווננים ומתחממים ואפשרות להזיז את המושב שעל יד הנהג וממנו יוצא הדום עליו אפשר להניח את הרגליים.

זה כמובן לא כולל את האבטחה שהרכב מספק, זאת על ידי שריון הרכב מפני ירי מכל הסוגים, מטעני צד ועוד, כאשר החברה עצמה משריינת את הרכב ברמת עמידות גבוהה במיוחד. מחיר הרכב, למי ששואל, בסביבות 2 מיליון שקל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר