רויטרס: "לרומני יש הזדמנות אצל היהודים"

בטור מיוחד שפורסם בסוכנות הידיעות 'רויטרס' טוען הכותב, כי למיט רומני אופציה מיוחדת לסחוף קולות יהודיים, במידה ויציג חזית תומכת בישראל ובמלחמה בגרעין האיראני. "בעוד שיהודים נחשבים למיעוט קטן בארצות הברית, הם בדרך כלל מגיעים לקלפיות במספרים גדולים. והם נמצאים ברובם במדינות המתנדנדות"

רומני (צילום: פלאש 90)

"למיט רומני יש הזדמנות לסחוף קולות יהודיים" כך מעריכים ברויטרס.

בטור מיוחד שפרסם קית' קופלר, הוא קורא לרומני לנצל את העימות בינו לבין אובמה ולקרוץ לקול היהודי.

"לרומני יש מגוון רחב של סוגיות שבהם יכול להתחבר לישראלים. הוא יכול להשתמש בסכסוך הישראלי הפלסטיני, איראן, מצרים ואפילו סוריה ולומר שמדיניותו של אובמה כלפי ישראל שגויה".

אולם, קית' לא מבטיח לרומני זכיה גדולה בהמון קולות יהודיים, "הוא לא הולך לזכות בקול היהודי. אובמה גבר על הסנטור ג'ון מקיין בשנת 2008 על ידי 78 אחוזים עד 22 אחוזים בקרב היהודים, וסקר גאלופ האחרון מעריך כי אובמה עדיין זוכה לתמיכה של 70 אחוזים. אבל אם רומני יכול לצמצם שולים, הוא יגדיל את הסיכוי שלו להיות נשיא".

"בעוד שיהודים נחשבים למיעוט קטן בארצות הברית, הם בדרך כלל מגיעים לקלפיות במספרים גדולים. והם נמצאים ברובם במדינות המתנדנדות"

בנוסף, ממליץ קית' לרומני לדבר גם על עניין חלוקת ירושלים, ומציג סקר שמראה כי רוב היהודים מתנגדים לחלוקתה, היחסים העכורים בין רוה"מ נתניהו וברק אובמה מומלצים גם הם כנושא לעימות. כמו כן גם המהפכה במצריים בה תמך אובמה, והמלחמה העקובה בסוריה.

הלילה (שלישי) יתקיים העימות האחרון בין שני המועמדים לנשיאות ארצות הברית, הבחירות ביבשת יתקיימו בעוד כשבועיים, מיט רומני מגיע ערוך אליהם לאחר העימות הראשון המוצלח, ברק אובמה לעומתו, מגיע עם עימות שני בו הוערך כי הוא ניצח ועימות של סגנו שגם הוא נחשב למוצלח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר