שר הפנים הצרפתי מזהיר מאנטישמיות באינטרנט

שר הפנים של צרפת מנואל ואלס הזהיר מפני עלייה ב"אנטישמיות חדשה" שבאה לביטוי דרך רשת האינטרנט. עם זאת מנואל ואלס ציין כי יש ירידה במספר האירועים האנטישמיים (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
צלב קרס (צילום: פלאש 90)

שר הפנים של צרפת מנואל ואלס הזהיר במהלך אירוע של CRIF מפני עלייה של ממש בהפצת אנטישמיות באמצעות רשת האינטרנט, ואמר כי צרפת לא תשכח לעולם את הפיגוע בשנת 2012 בו נרצחו ילדים יהודיים בבית הספר בטולוז.

ואלס התמקד בדבריו באנטישמיות מסורתית ואנשטימיות חדשה, כהגדרתו, המתבטאת באמצעות רשת האינטרנט. "במיוחד באינטרנט, צומחת אנטישמיות ארסית" אמר שר הפנים הצרפתי.

עם זאת, השר מנואל ואלס ציין בפני הנוכחים כי חלה ירידה במספר האירועים האנטישמיים שאירעו ברחבי צרפת במהלך שנת 2013.

נאומו של השר הצרפתי:

לפני חודשיים, השלטונות בצרפת הגישו כתב אישום נגד אדם שהעלה תמונות אנטישמיות לרשת, אחת התמונות המדוברות היא זו בה נראה אדם כשהוא מבצע את האקט האנטישמי-חדשני "מועל יד הפוך" סמוך לבית הספר בטולוז בו נרצחו ילדים יהודיים, ומביע לכאורה תמיכה בביצוע הפיגוע במקום.

בתמונה נוספת שהעלה הנאשם לאינטרנט, נראה אדם כשהוא מצולם בחזית ביתו של מוחמד מראח, שעמד מאחורי הפיגוע הקשה בבית הספר היהודי בטולוז.

התובע בטולוז, שהגיש את כתב האישום נגד האזרח הצרפתי, סיפר לסוכנויות הידיעות כי האישומים נגד האדם הם על הסתה לשנאה גזענית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר