בגלל הליברלים

סופר אמריקני מתריע: "יהדות התפוצות תדעך"

ג'ונתן ניומן, עיתונאי וסופר יהודי נחשב, פרסם ספר בו הוא תוקף את מנהיגי יהדות ארצות הברית הליברלית שזונחים את אמונתם ואף גורמים נזק רב למדינת ישראל (חדשות, בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
הכותל הרפורמי, סוגיית מפתח עבור הזרמים הליברליים בתפוצות (צילום: shutterstock)

הסופר האמריקני-יהודי, ג'ונתן ניומן, פרסם ספר חדש, בו הוא טוען כי מנהיגי יהדות ארצות הברית הליברלית זונחים את אמונתם ואף גורמים נזק למדינת ישראל.

הספר, שיצא לאור בשבועות האחרונים ונמכר ברשת אמזון, נקרא "תיקון עולם?" כשכותרת המשנה היא "כאשר השמאל היהודי מקלקל את היהדות ומסכן את ישראל", כשהוא שוחט את ה'פרה הקדושה' של היהדות הליברלית - האמונה כי הדבר החשוב ביותר הוא לפעול לטובת ערכים כגון "צדק חברתי", זאת גם על חשבון ערכים יהודיים בסיסיים.

"בגלל צמד המילים 'לתקן עולם' המופיעות בתפילת 'עלינו', יהודי ארה"ב הליברלים החליטו כי עליהם להילחם ברעות החולות של החברה כולה", כותב ניומן בספרו, ומוסיף כי הם בחרו לתת למסורות היהודיות העתיקות, תדמית חייתית. "האנשים האלו עזבו את דת אבותיהם, והחליטו לשרת גורמים רדיקליים ולסלף פסוקים למטרותיהם הנלוזות, כאשר אובמה מנצח על המגמות הללו", תוקף הסופר.

ג'ונתן ניומן (צילום מסך מתוך פייסבוק)

ניומן משבח את בחירתו של טראמפ לנשיאות ארה"ב: "ה'לוחמים' של השמאל היהודי הם באיבוד עשתונות מוחלט לאחר שנה וחצי של כהונת דונלד טראמפ. הפעילים הורחקו מהבית הלבן יחד עם ה'משיח' שלהם ברק אובמה, ואת מקומם תפסו יהודים ונוצרים שומרי מסורת".

"המגמה ל'תיקון עולם' היא דבר לא הגיוני", כותב ניומן. "על הקהילות היהודיות להתמקד בבטחונן, שלומן והישרדותן, במקום אמונותיהם של השמאלנים היהודים, שגורמים נזק לא רק לתפוצות, אלא גם למדינת ישראל, כאשר הם חוברים לארגונים קיצוניים המזיקים לה".

עטיפת הספר (צילום מסך מתוך אמזון)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר