גיבור היום

השף נדקר 5 פעמים ונאבק במחבל עם קרן לווייתן

לוקאש, שף פולני העובד במסעדת דגים בלונדון, שמע את הצרחות בזמן הפיגוע ביום שישי האחרון, ולא היסס. הוא לקח איתו קרן ונאבק במחבל, למרות שנדקר 5 פעמים. צפו (בעולם)

(צילום: @HLOBlog)

הפיגוע בלונדון ממשיך להסעיר את הממלכה ולאחר שהתברר כי אחד הראשונים שהסתערו על המחבל היה רוצח מורשע שהיה בדרכו לכנס שיקום, היום (שני), מתפרסם סיפורו של גיבור אחר.

שמו לוקאש, והוא עובד כשף במסעדת דגים סמוכה. במהלך עבודתו ביום שישי האחרון, שמע את הצרחות, הבין את שאירע ורץ להסתער על המחבל.

בדרכו, לקח איתו מקיר המסעדה קרן של לווייתן, באורך של כמטר וחצי. לוקאש החל להיאבק במחבל שנופף לעברו עם הסכינים, ודקר אותו 5 פעמים.

לוקאש המשיך להילחם אותו עוד כדקה וחצי, ובכך אפשר לרבים לברוח מהמקום ולהינצל. השף עצמו לא דיבר, אך מנהל המקום שוחח עם סקיי ניוז וסיפר להם על שאירע: "אתם לא הולכים לראות את לוקאש, הוא צנוע מדי", פתח.

המנהל שחזר: "לוקאש שטף כלים במרתף המסעדה ואז שמע צרחות מבחוץ. הוא מוכשר להעניק עזרה ראשונה אז הוא קיבל החלטה לעלות למעלה. זה מאוד ברור מה קרה".

"הטרוריסט החזיק בשני סכינים כשכל הקורבנות התרוצצו מסביב צורחים. הוא הוציא דגם של שן לווייתן שהיה על הקיר ונעמד מול המחבל. בדקה לאחר מכן הוא נאבק מולו לבדו".

"הוא קנה זמן לרבים אחרים לברוח. לוקאש ניסה לדקור את המחבל בחזה אבל הבין שמשהו לא בסדר כשהבין שהוא לא מצליח לפגוע. למחבל היה וסט", המשיך לספר.

רק לאחר מכן הצטרפו עוד 2-3 אנשים לעזרת לוקאש. "כשהבין שיש מולו הרבה אנשים, ניסה המחבל לברוח מהמקום כשהוא מכה עוברי אורח אחרים. לוקאש המשיך לרדוף אחריו גם החוצה, למרות שנפגע באורח קשה ואיבד את היכולת להזיז את יד שמאל. הוא נלחם עד הרגע האחרון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר