צפו בתיעוד

השומר המלכותי שמר על ארון המלכה ולפתע התמוטט

מתח? חרדה? לחץ? כל זה אולי מסביר את מה שהתרחש הלילה סמוך לארונה של המלכה אליזבת השנייה, כאשר אחד משומרי המלכה התמוטט סמוך למיטה | צפו בתיעוד (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
השומר מתמוטט (צילום: החשבון של משפחת המלוכה הבריטית)

אחד משומרי בית המלוכה הבריטי, התמוטט הלילה (חמישי), כשהיה אמון על שמירת מיטתה של המלכה אליזבת' בלונדון.

לקראת הלוויתה של המלכה ביום שני הקרוב, ארונה של המלכה הוצב באולם בשכונת ווסטמינסטר בלונדון, כאשר ההמונים יכולים לעבור ליד הארון, להניח פרחים ולחלוק למלכה כבוד אחרון.

המקרה המדובר התרחש בעת חילופי המשמרות של שומרי המלכה, אחד השומרים שהיה אמור להתחלף נראה בתיעוד הולך ומתמוטט לאיטו, כשהוא רועד בכל גופו.

על פי כלי התקשורת הבריטיים, ההערכה היא שהשומר התמוטט בגלל המתח הגדול בו שרויים כעת שומרי המלכה המפורסמים.

מיד לאחר שהתמוטט, ניתן לראות בתיעוד שני שוטרים דוהרים לכיוונו ומנסים להרים אותו ואז המצלמה המופעלת בשידור חי הוסטה לכיוון אחר.

כפי שדווח אתמול ב'כיכר השבת', בהתאם לכללי הטקס המוקפדים, צאצאי המלכה הולכים אחרי ארונה, כשהמונים עומדים בצדי הכביש המאובטח, מביטים בארון המלכה עוזב את הארמון שהייתה כה מזוהה איתו ב-70 השנים האחרונות.

המלך צ'ארלס הגיע אתמול מצויד כמקובל במדי הצבא הבריטי, כך גם אחיו הנסיך אדוארד ואחותו הנסיכה אן, זאת כפי הנדרש על פי כללי הטקס.

אחיו של המלך ובן המלכה השני, אנדרו, הופיע בטקס ללא מדים ומחויט, זאת לאחר שלפני כשנה וחצי, אמו המלכה הודיעה כי היא שוללת ממנו את כל התארים הצבאיים ותפקידי הכבוד, זאת לצד הסרת חסות משפחת הירושה בשל מעורבותו במעשים לא נאותים.

יורש העצר החדש, ובנו של המלך, ויליאם, הגיע עם מדי צבא גם כן כמוקבל, אך אחיו הקטן, הארי, הגיע בלי מדים מכיוון שוויתר על תפקידיו המלכותיים ולאחר שהודיע על הפיכתו לעצמאי כלכלית.

הצהובונים בבריטניה דיווחו בחודשים האחרונים על מתיחות בין הנסיך הארי לאחיו, יורש העצר ויליאם - אך השניים תועדו ביחד בלווית הסבתא, המלכה אליזבת השנייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר