רופא שיניים: אלו 6 הלבנות השיניים הטובות ביותר

כולנו רוצים שיניים צחורות ונקיות למראה, אך הדרך להשגת המטרה הזו, לא תמיד סוגה בשושנים. ד"ר בריאן קנטור, רופא שיניים, מספר מהן 6 הלבנות השיניים המומלצות להשגת חיוך של מיליון דולר (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

מחפשים להבהיר את החיוך שלכם? רופא השיניים הקוסמטי, ד"ר בריאן קנטור, ממרפאת "לוונברג, ליטוצ'י וקנטור" בניו יורק, מספר על הטיפולים הטובים ביותר שניתן לעשות בבית ובמשרד, בהתאם לתקציב שלכם.

משחת שיניים עם מי חמצן

"מי חמצן (שנמצאים במשחות שיניים רבות) מבהירים כתמים שטחיים על השיניים. אפשרות נוספת היא לצחצח שיניים באמצעות בלילה ביתית של מי חמצן וסודה לשתיה. באיטיות, שפכו את מי החמצן לתוך אבקת הסודה לשתיה וערבבו עד לקבלת משחה דומה במרקמה למשחת שיניים רגילה. אתם יכולים לעשות זאת פעם ביום או בלילה", אומר קנטור.

ערכת של חברת "קרסט"

כדי להגביר את ההשפעות המבריקות, קנטור ממליץ להשתמש ב-"Crest WhiteStrips" בשילוב עם השימוש היומי של משחת שיניים מלבינה, כדרך סבירה לשמור על התוצאות בבית. "הרצועות יעילות במיוחד משום שהמלבין נותר במגע עם השיניים מספיק זמן כדי לשבור כתמים ברמה המולקולרית", מסביר קנטור.

שמן קוקוס

מעדיפים גישה טבעית יותר? "שימוש בשמן קוקוס היה מגמתי מאד לאחרונה והוכח כמפחית דלקת", אומר קנטור. התוצאות של שימוש בשמן כוללות ריח מופחת מהפה, שיניים לבנות יותר ופחות דימום מהחניכיים, עם שימוש בחוט דנטלי.

היו מודעים לצריכה שלכם

"לאוכל יש חלק גדול בצבען של השיניים. כלל אצבע טוב שאני מספר למטופלים שלי הוא שכל מזון או משקה שיכתים חולצה לבנה, יכתים את שיניכם, כמו פירות יער, יין אדום ורטבים למיניהם. ממתקים דביקים או פחמימות דביקות כמו פסטה ולחם, גם נדבקים לשיניים ומאפשרים לכתמים להתפתח", מזהיר קנטור. פתרון מהיר? לשטוף את הפה עם מים, מיד לאחר צריכת כל המאכלים האלה.

טיפול אצל רופא השיניים

לקבלת תיקון דרמטי ומהיר יותר, בקרו את רופא השיניים שלכם, אשר ישתמש בריכוז גבוה יותר של מי חמצן טיפוליים (עד 35 אחוזים) ובעוצמת אור גבוהה, כדי לגרום למלבין להאיץ את החדירה שלו דרך האמייל.

ציפוי שיניים

אם אף אחת מהאפשרויות הנ"ל לא עובדת על החיוך שלכם - ושיניים לבנות הן חשובות מאד עבורכם - יש אפשרות אחרת, אם כי יקרה מאוד: ציפוי שיניים. "זוהי הדרך היחידה להשיג חיוך לבן מובטח. עם אפשרויות אחרות של הלבנה, אתם אף פעם לא יודעים בדיוק איך השיניים של החולה יגיבו אליהן, אבל עם ציפויים, יש לכם את היכולת לבחור את הגוון המתאים לו מההתחלה", אומר קנטור.

במהלך הפגישה שלכם, רופא השיניים יצמיד ציפוי חיצוני דק שמותאם באופן אישי, עשוי מפורצלן, ישירות על פני השטח של כל שן שבה צריך לטפל. ציפויי פורצלן מחזיקים בין 10 ל-20 שנים ובדרך כלל נדרשים שני ביקורים כדי להשלים את הטיפול. ציפויי שיניים הם באמת הרולס רויס ​​של מייקאובר לשיניים, יקרים מאד, אך שווים את ההשקעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר