יוזמה מהפכנית בירושלים

בלי לקום מהסטנדר: נציגי העירייה יגיעו לכוללים ויגישו בקשות להנחה בארנונה

עם תחילת השנה החדשה, מחזיק תיק הארנונה בעיריית ירושלים, חיים כהן, מוביל יחד עם ראש העיר משה ליאון יוזמה מהפכנית למען האברכים העמלים בתורה • נציגים יראי שמיים יגיעו לכוללים ויגישו במקום את הבקשות להנחה בארנונה עבור האברכים • כל הפרטים (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Aharon Krohn/Flash90)

יוזמה מהפכנית למען לומדי התורה: עם תחילת השנה האזרחית, מחזיק תיק ארנונה בעיריית ירושלים, חיים כהן, וראש העיר ירושלים משה ליאון, מוציאים לפועל תכנית מהפכנית למען אברכי הכוללים הזכאים בהנחה לארנונה, שאינם רוצים לבטל מלימודם כדי לגשת פיזית לעירייה על מנת להגיש את טפסי הבקשה ומעדיפים שלא להשתמש בשירותים המקוונים.

במסגרת המיזם החדשני, עיריית ירושלים מציעה לכוללים בעיר לקבל שירות מיוחד של הגשת טפסים להנחה בארנונה ללא צורך להגיע לעירייה, כאשר השירות ייעשה באמצעות נציגי עירייה שומרי תורה ומצוות שיגיעו בשבועות הקרובים לכוללים, ויגישו עבור האברכים את מסמכי הבקשה להנחה בארנונה באופן מקוון.

בעקבות מקרים מצערים של אובדן מסמכים שאירעו בעבר, לראשונה המסמכים יוגשו באופן מיידי במחשבי העירייה - מה שיבטיח טיפול מיטבי בכל בקשה. כמו כן יהיה ניתן לבצע רישום לגני ילדים ולטפל בשירותים עירוניים נוספים.

השירות המהפכני מאפשר לכל אברך לזכות במלוא השירות, בלי צורך להפעיל "קשרים", שלאחר מכן מתבררים כמייצרים סיבוכים ועיכובים, כאשר העירייה תתייצב עם נציגים רשמיים ומוסמכים שיגישו באופן מקצועי את הבקשה ויוודאו שהיא נקלטה במערכות המחשוב העירוניות ומטופלת באופן רציני ע"י מחלקת ארנונה.

לאחר ההגשה, כל מגיש מקבל מספר פניה, כאשר הוא יכול לאחר מכן לבדוק באמצעות המוקד העירוני את מצב הטיפול בבקשה.

חיים כהן מקבל את ברכת נשיא המועצת הגר"ש כהן זצ"ל

ראש העיר משה ליאון אמר כי "בשנים האחרונות הובלנו מהפכה בכל מה שקשור להנגשת שירותי העירייה לכלל האוכלוסיות, כולל מי שאין באפשרותם וברצונם להשתמש במערך המקוון. יש לנו אחריות לספק את שירותי העירייה לכלל התושבים, תוך רגישות מקסימאלית במיוחד לאברכי הכוללים השוקדים על לימודם בהתמדה. אני רוצה לברך את ידידי הרב חיים כהן שמוביל את היוזמה מתוך דאגה אמיתית וכנה לציבור התורני בירושלים".

מחזיק תיק ארנונה חיים כהן הוסיף כי "מדובר במהפכה שאנחנו מובילים בירושלים וזאת לאחר פניות רבות של ראשי כוללים שביקשו שנסייע לאברכים להגיש את הבקשות באופן מסודר ומבלי לגרום לביטול תורה. הצוותות המיוחדים שלנו עברו הכשרה מיוחדת על מנת לספק את השירות באופן הטוב ביותר לאברכים החשובים שזכאים להנחה בארנונה, אותה אנו שמחים לתת להם. אני מזמין את ראשי הכוללים להשתמש בשירות המיוחד הזה שיאפשר לאברכים ליהנות מההנחות להם הם זכאים ע"פ חוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר