כיכר השבת

טור דעה

אולי זה הזמן למרד חרדי במשרד הבריאות • צפו

גם אתם חשים שההחלטות האחרונות של משרד הבריאות והמל"ל, כחלק מהזהירות מהקורונה, מפלות לרעה את הציבור החרדי? ההצעה של ישי כהן: תגובה מעשית • צפו בטור הדעה

106
ישי כהן | כיכר השבת | י"ב באב | 02.08.20
תמונה ראשית: פלאש 90 (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

זה הזמן לעצור - ולחשוב: האם הוראות משרד הבריאות הגיוניות? לא, אני לא מדבר על חבישת מסכה, מרחק והיגיינה. להנחיות אלו בוודאי שחייבים להישמע. 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. אני מדבר על הוראות משרד הבריאות בכל מה שקשור אלינו, הציבור החרדי.

הממשלה החליטה לפני כשבועיים על מיני סגר בסופי שבוע. בסופ"ש האחרון נחשפנו לעשרות בעלי עסקים שצפצפו על ההנחיות. אם שאלתם, הם קיבלו חיבוק מהתקשורת. הרשויות ידעו להכיל את האירוע. בין היתר בשל אמירה מקוממת של מנכ"ל משרד הבריאות כי הוא לא שולל שהמיני-סגר הוטל לבקשת החרדים בכדי למנוע חילולי שבת. "מניח שיש להם מניעים ואג'נדה", הוא אמר.

אדוני המנכ"ל, חזי לוי, תתבייש. ברגע אחד הצטרפת למקהלת המסיתים. כן, אתה, פקיד ממשלתי המבקש להחזיר את אמון הציבור החרדי במשרד הבריאות. הרי אתה יודע שמי שהציע את הסגרים בסופי שבוע היה בכלל השר יזהר שי, אבל כדי לקבל עוד מחמאה, במסגרת עימות הקרדיטים שלך עם רוני גמזו - תעשה הכל. שוב, היהודים אשמים. סליחה, החרדים.

ונחזור לתחושה שמתנכלים לנו.

הממשלה החליטה לאשר פתיחת מסעדות. 20 סועדים בפנים, 30 בחוץ. חדרי האוכל במלונות - עד 35% מהתפוסה. אבל בבתי הכנסת? אסור. לא יותר מעשרה, גם אם מדובר בבית כנסת שיכול להכיל מאה.

אה, ואסור לחלק את בית הכנסת ל'קפסולות'. כי הרי הסועדים במסעדות חשובים יותר מהמתפללים לבורא עולם. אם שכחתם, נזכיר לכם; אנחנו, החרדים ושומרי המסורת, מפיצים את המחלה.

אז כן, אחי החרדים. בואו להפגין בבתי הכנסת, בואו ל'קידוש' בבית הכנסת. רק כך יותר לנו, במדינת היהודים, להתפלל יותר ממניין של עשרה.

יש גבול לרדיפת הדת. ולא, אל תמכרו לי שבתי הכנסת הפכו ל'מדגרת קורונה', כי בגל השני הוכח שמדובר בנתון לא נכון.

רוצים עוד דוגמה? תסתכלו על הר הבית. בצום תשעה באב המתינו מאות אבלים על חורבן הבית להיכנס ולקרוא קינות בשריד בית מקדשנו, אך הם נבלמו במחסומים ובשעות המתנה.

לשם השוואה, בתפילת המוסלמים בהר הבית, יממה לאחר תשעה באב, ראינו אלפי מתפללים בהר הבית. חלקם הגדול ללא מסכות. שוב; להם מותר, לנו אסור.

ולסיום, נחדד שוב. השמירה על הנחיות משרד הבריאות היא לטובתנו. כך אנו חייבים לעשות. אבל יש רגעים שצריך להבין שההנחיות מנותקות, שמקבלי ההחלטות מנותקים. אז לא נפר את ההוראה, בבית הכנסת נתפלל עד עשרה, בחוץ עד עשרים. אבל נפגין בבית הכנסת ובחצרות נגד הנחיות המשרד. רק כך יותר לנו להתפלל במספרים המותרים בהפגנות ובמסעדות.

וכן, אם בעלי החנויות קיבלו גיבוי מהתקשורת הכללית, למרות שהפרו את ההוראות, גם אנחנו, התקשורת החרדית, חייבים לגבות אתכם, אותנו.

אסיים: כן, אני בעד הנחיות והגבלות, גם אם הן קשות, דוגמת סגרים באזורים של תחלואה גבוהה. אבל אני נגד הנחיות מנותקות, בטח שהן רק נגדנו, החרדים.

תוכן שאסור לפספס
106 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
78
סוף סוף טור לענין. חזק
יקובוביץ07.08.20
77
כול מילה!!!!!!!!!!!11
תהילה03.08.20
76
החרדים יכולים להפגין שחרית מנחה וערבית והכל יהיה בסדר.
דמוקרטיה03.08.20

הצגת כל התגובות

75
הרבי שליט"א לא מאמין בקורונה...
אט03.08.20
74
כל מילה פנינה אפשר לבטל את כל עניין הפרויקטור הזה חוץ מלהמשיך להסית לא עושה כלום ממש גלות וע''ז נאמר ''מהרסיך ומחריביך ממך יצאו''
חזק ביותר24.08.20
73
שהמנכ"ל הזה הוא אדם פגום
הרב פינט כבראמר03.08.20
72
צודק בכל מילה! חוץ מהמשפט "הציבור החרדי". הבתי כנסת לא רק של הציבור החרדי אפשר להחליף את המילה ל"שומרי הדת" יישר כח ישי
אלחנן07.08.20
71
הדרך להתמודד עם מגיפה זה לא מסיכה וכל הקשקוש הזה של המדענים הכופרים יש סגולות ורבנים ולימוד תורה ששמר עלינו אלפי שנים. וה' שומר עלינו כמו שרואים בחוש עו תפילה עוד מצווה ועוד דיבוק חברים ולשמוכ לגדולי הדור וכל אחד יעשה כמצוות רבותיו
חרדי אמיתי03.08.20
70
באמת?!, הפגנות של עשרה אנשים בתוך בית הכנסת? זה ממש עלול להפיל את הממשלה!
יהודה03.08.20
69
יש לי ראיון אני יהפך לשוטר ואהפך לאדם שפטור ממסכה אפילו שאני כונס אחרים שהשוטרים המושחתים יהפחו לחרדים ואז נראה מה הם יגידו
א02.08.20
68
היהודים אשמים.סליחה,החרדים.סליחה
ישי כהן02.08.20
ביקרתי הערב בבית המדרש הגדול של בעלזא במשך מס' שעות של מנחה ומעריב הסתובבו שם מאות - ואני לא מגזים - מאות מתפללים ולומדים שאינם חסידי בעלזא בעיקר ליטאים מהאזור וגם עמך ירושלמים והרבה שנוררים (עושים שם הרבה כסף במנחה מעריב) אף אחד לא הלך עם מסיכה לא בתפילה ולא בלימוד בכל המבנה הענק הזה לא מצאתי ולו מ
מנחם 03.08.20
67
אדון ישי, אנחנו מתשעה באב מורדים. בית הכנסת ב30 אחוז תפוסה. כמובן לפי כללי זהירות. וכגבאי, אני קורא לגבאים למרוד ולא להשמע לגזירת 10 מתפללים.
הקורא02.08.20
66
רק מרד!!! שלא נלך כצאן לטבח כמו בימים האפלים של ההסטוריה! אנחנו רבים עם כח עצום! ישי מדיבור למעשים!!!!
דבוש02.08.20
בקיצור ציונות עם כיפה שחורה
ג'פרי02.08.20
65
שכל אחד יעשה מה שהא רוצה לאן נגיע גם עם יש מפגרים שעושים שטויות אנחנו לא צריכים להיות כמוהם !!!!!
לא הבנתי מה אתה רוצה שיהיה 02.08.20
64
דמגוגיה בשקל. מה זה העניין שלך שפתחו חנויות בשבת?
תהילה02.08.20
63
מה אתה מנסה להרויח? אז יתירו לך לפתוח את בתי הכנסת? ואתה תהיה חתום על כמה מעשי רצח בשוגג..?? עזוב את הממשלה, האם הקב"ה רוצה שנבוא לבתי הכנסת בימים אלו?
שמשון02.08.20
הוא לא אמר שלא צריך להשים מסכות, הוא בסך הכל נתן לך משקפיים לראות את המצב ושלא תהיה פתי אחרי משרד הבריאות, כי הם מנותקים ולא מעניין אותם בכלל הבריאות אלא הכלכלה, ברור שצריך להיזהר אבל כמו שמותר במסעדה ובשאר מקומות ושם אתה לא נזעק "רוצחים!!!!!" מכיוון ששומרים על הכללים, ככה גם בבית כנסת צרי
יודי02.08.20
62
כשעבריין מגיע לבית המשפט וטוען שלא רק הוא אשם אלא גם האחר הדבר לא מתקבל. גם כשנראה שישנה הגבלת יתר על הציבור החרדי יש להכיר בעובדה ששיעור החרדים בין החולים הוא גבוה ורק זאת הסיבה העיקרית להגבלה .אני הייתי ממליץ שאנשים מעל גיל 60 לא יכנסו כלל לבית הכנסת אלא עדיף שיתפללו בביתם או שיתפללו במנין מצו
משה03.08.20
61
סוף סוף טור לענין
שלמה02.08.20
60
ספרדים תפסיקו להיות תמימים אצלנו החסידים לא עושים מרד ולא כלום אנחנו פשוט מגיעים בהמונינו להתפלל בבתי הכנסת ולא שאלים את הציונים שחוץ מכסף לא מעניין אותם שום דבר,גם לא חיי אדם . תלמדו מאתנו
חסיד02.08.20
59
אז מה הקצף שיוצא על בעלזא? זה בדיוק מה שהם עושים פשוט לא סופרים את משרד הבריאות!!
gherkin02.08.20
ביקרתי הערב בבית המדרש הגדול של בעלזא במשך מס' שעות של מנחה ומעריב הסתובבו שם מאות - ואני לא מגזים - מאות מתפללים ולומדים שאינם חסידי בעלזא בעיקר ליטאים מהאזור וגם עמך ירושלמים והרבה שנוררים (עושים שם הרבה כסף במנחה מעריב) אף אחד לא הלך עם מסיכה לא בתפילה ולא בלימוד בכל המבנה הענק הזה לא מצאתי ולו מ
מנחם 03.08.20
58
אתה במילים אחרות קורא לאנרכייה תחשוב פעם נוספת לפני מה שאתה אומר תחזור בך ! זה לא בושה !
חרדי02.08.20
57
סליחה אלף פעם אבל זה מה שליברמן אומר לעשות
יוסי 02.08.20
56
אין על ישי כהן צודק במליון אחוז
מרן02.08.20
55
מי שיש לו שכל מצפצף על הוראות משרד הבריאות שהם מלא בשנאת חרדים ובפרט מי שיש לו עוד כיפה על הראש, הם אנטישמיים.... בחוץ לארץ הגויים לא עושים ליהודים ככה... וסתם נקודה למחשבה, רואים פה הרבה פטירות רח"ל מאנשים ששמרו עליהם מכל משמר ובעונותינו הרבים תפס אותם, זאת אומרת שהשמירה הכי מעולה היא שנתפלל ונלמוד
אורה02.08.20
אף אחד לא יודע מדוע תפס אותם שנפטרו אפילו שנשמרו אם כל אחד היה שומר על עצמו ועל אחרים בטח זה היה נמנע. והשאלה לדעתך למה מותר לחלל שבת להציל הרי אתה לא שומר על הנפש אתה מחלל שבת. התשובה בטוח מותר ואפשר לשים "כולו סמרטוט" על הפה זה לא מפריע שום דבר על ונשמרתם לנפש של אף אחד. ההיפף אולי כך ידברו פחות ל
איש שלום02.08.20
מה שמותר לחלל שבת (חעיקר הדין) הוא מוטב שיחלל עליו שבת אחת כדי שישמור שבתות הרבה - וזה שמירות נפש, ויש עוד ענין עמוק שחייו של יהודי כל רגע הוא דבר מאוד חשוב וכו', אבל כן הורסים את הנפש עם שמירת הגוף, עוד שנים רבות יהיה צריך לתקן ההריסת נפש שנעשה לבחורים בפרט ולאברכים בכלל, מי היתיר להרס את הנפש כדי
אורה02.08.20
איפה כתוב בתורה ללכת עם סמרטוט על האף זה הרס של הנפש ההיפך עם כולם היו הולכים עם מסכה הכל היה פתוח כמו שכתוב מסכה הלכת - בחור הצלת. ולא בחור אחד רק הרבה. לא היה התפרצות נוספת וזה בדיוק מה שקרה בגלל שמשרד הבריאות הרשעות חייבה ללכת עם מסכה אז הם טמאו ח"ו את מצוות ונשמרתם אז עושים דווקא ואז יש טענות ל
איש שלום02.08.20
יש הרבה יותר חולים ונפטרים רח"ל שהלכו במסכה ונזהרו בכל מיני אזהרות, ממי שאינו מדקדק כל כך הרבה. משרד הבריאות + ראש ממשלת ישראל + המל"ל עושים הכל להכות בחרדים ולהציל את המדינה, הם לא חושבים בכלל על חיי אדם אלא על הרייטינג בתקשורת. אין מי שיכול לומר שסגירת הישיבות ובתי מדרשות הציל מישהו, רוב רובם קבלו
אורה02.08.20
בעניין הישיבה והחנויות, איך אפשר להשוות??? במכולת אתה 5 דקות והביתה ובישיבה אתה 12 שעות +- בדיבוק חברים ותכלס יש רק בודדים שמצליחים להיות 12 שעות ויותר כל הזמן עם מסכה כמו שצריך בד"כ זה יורד מתחת לאף אחרי שעה שעתיים ואחרי זה לסנטר, זה קשה! (מניסיון...). אני מסכים שיש הרבה החלטות פשוט עם אפס מחשבה כמ
מזמשנה02.08.20
אענה לכסיל כאוולתו, אם אתה בחנות אתה לא יודע מי עומד לצדך האם הוא חולה או לא, ב5 דקות לפי דעתך הוא יכול להדביק אותך, אבל אם אתה בישיבה אם מישהו יש לו סימטומים הוא יודע כבר להיזהר ולהזהיר, והראיה שבכל הישיבות אחוז ההדבקה הוא מאוד נמוך (חוץ מהישיבה הידועה שהיו נזהרים מאוד ושם היה 35 חולים) לכן לבטל לי
אורה03.08.20
54
למה למצוא פילוג במקום שאיננו רלוונטי, המדובר בחיי אדם, מי יכול להבין הוראה פשוטה שכזו אם לא הציבור החרדי. ריבון העולמים מנסים להגן על ציבור המתפללים ממוות ומחלה מה לא ברור. מהי תחושת הקיפוח הנוראה הזו, די כואב הלב שמתעסקים בדברי הבל במקום לשמוח שיש באפשרותינו למנוע מוות ולהציל חיים. גם אם המסעדות פת
רויטל שחר03.08.20
53
אל תגידו כלום. לא להקשיב למה שאומרים כאן (בתגובות) ברגע שגדולי הדור יגידו לצאת נגדם. רק אז יצאו. שבוע טוב.
שמחה החתיך02.08.20
אנו ללא מנהיגים! מי הם גדולי הדור? יש הרבה ת"ח צדיקים וויראי שמים אבל אנו ללא רועה, לאף אחד מהם אין יכלת להנהיג!
יהודה03.08.20
52
אתה קשקשן, תסתכל על הערים האדומות חרדיות או ערביות. זה במקרה? החרדים לא שומרים ולא נשמרים, הכל סיסמאות. חמירא סכנתא מאיסורא, אל תביע את דעתך בנושאים שהם דיני נפשות. תמשיך בעבודתך העיתונאית הבינונית ותשב בשקט.
אחד העם05.08.20
51
ישי אתה עובד ויש לך כסף יש ארבה אנשים שאין להם מה לאכל בושה וחרפה.
משה02.08.20
50
אינני מאמין שישי היקר, ירצה שיהודי אחד! ימות בגללו. למילים יש כח רב, צריך להיזהר בהם.. לנו יש התורה ואת ערך החיים, ולפיה אנחנו הולכים, ולא בהשוואה למה שאחרים כן עושים או לא עושים. די מתפלא על דבריך.. אוהב את כולכם.
יעקב02.08.20
ואני די מתפלא על דבריך המנותקים מהמציאות האם אתה יודע כמה חוזרי בשאלה יש מאחרי פסח עד היום ובפרט מהציבור הספרדי ,אתה פשוט מנותק מהמציאות תמשיך לשבת בבית ולהתפלל בבית ולשמוע שופר בבית ואל תיגע באתרוג לנענע שלא תדבק ?!
משה02.08.20
49
למה אתה עובד קשה . רק אתמול הפגנה של אלפים צפופים אחד ליד השני ללא מסכות .והשדרן נוסבויים מראין משהיא קרובה אליו .ושניהם ללא מסכות עם מקרופון אחד .זה עבירה על החוק בפרסייה
יוסף02.08.20
48
ישי היקר. מהיכרותי עימך בוודאי אינך רוצה שיהודי אחד! ימות בגללך. שקול היטב את מילותיך, יש בהן כח הרסני. יש לנו תורה שמנחה את דרכינו. כרגע נראה שהקב"ה רוצה שתתפלל אליו מהבית..
שמשון02.08.20
47
ישי כהן חסיד בעלזא, מזל טוב!
רותי02.08.20
ביקרתי הערב בבית המדרש הגדול של בעלזא במשך מס' שעות של מנחה ומעריב הסתובבו שם מאות - ואני לא מגזים - מאות מתפללים ולומדים שאינם חסידי בעלזא בעיקר ליטאים מהאזור וגם עמך ירושלמים והרבה שנוררים (עושים שם הרבה כסף במנחה מעריב) אף אחד לא הלך עם מסיכה לא בתפילה ולא בלימוד בכל המבנה הענק הזה לא מצאתי ולו מ
מנחם 03.08.20
46
סוף סוף !!! חיכיתי לבהירות הזו!!!
יהודי02.08.20
45
ישי הגבר אני בטוח שצריך אומץ לכתוב את מה שכתבת!!! מזדהה עם כל מילה
דוד 02.08.20
44
רוב הנדבקים והנפטרים לצערנו הגיעו מהמגזר החרדי למה??
אברהם02.08.20
כי החילונים כבר מזמן לא עושים בדיקות... וכי מי שמת אצל החילונים לא ממהרים בתקשורת לכתוב שזה מקורונה, ולהיפך אצלינו, כל זקן שנפטר הרופא כותב שזה מקורונה, והיה מקרה שמשפחה אחת חרדית שאלה מדוע כותבים שזה מקורונה, והרופא ענה: "מה איכפת לכם, אני מקבל על זה כסף".. סיפור בדוק, השמות אצלי.
מני02.08.20
43
לך תעשה צבא, משתמט פרזיט, אנרכיסט גוזל כסף מחילונים שעובדים קשה לפרנסתם דרך ה"פוליטיקה" שזה בעצם גזל, אתה עני? אברכים הם עניים? לא רוצים לעבוד אל תעבדו ותרעבו יש מספיק עניים אמיתיים בישראל שצריך לפרנס. כל הבריונים שלכם נתמכי ביטוח לאומי, ולא משלמים כלום בגנים וארנונה.
ציבור של גנבים02.08.20
42
חבר שלי אמר לי שקיבל קנס על שלא חבש מסיכה למרות שלבש רק הוריד לשנייה לגרון כי חם לו ונחנק ממנה ובדיוק באותו זמן הגיע שוטרת ונתנה לו קנס אחר כך הוא הלך למקומות החילונים וראה שחלק מהאנשים בלי מסיכה ועברה משטרה לא ניידת אלא ברגל ליד האנשים שבלי מסיכה ואמרו להם לחבוש מסיכה והם חבשו ( וגם חלקם אמרו להם ש
דביר 02.08.20
חבר שלי הלך לצבא ובדרך ראה מאות חרדים מסתובבים לא בבית מדרש לא עלינו ועובדים ואני שואל למה?
אברהם02.08.20
41
צודק במאה אחוז. אוסיף רק את העובדה שכבר ציין הרב משה ארבל מש״ס,שבכתל המערבי הייתה הגבלה בתשעה באב,עד 1000 איש ובקפסולות,לעומת הר הבית,לשם הגיעו עשרות אלפי מוסלמים ולא הגבילו אותם ולא קנסו אותם. אכן,יש ״אכיפה בררנית״.
צביקה02.08.20
40
יופי ככה אנחנו אהבים אתך
צביקי03.08.20
39
שיהיה לכם בהצלחה עם עצת אחיתופל הזו. רק משחקים לידי החילוניים.
לוני03.08.20
38
אפשר להחליף את המילה "חרדים" ל"בעלזא" ואז הכל יהיה מובן מצד התקשורת החרדי. דבר אחד שקשה לי להבין, למה זה איכפת כשיש הסתה נגד החרדים ולא איכפת לאף אחד כשמסיתים נגד הבלזאים? הלוא גם החילונים חושבים שהחרדים לא מקפידים על ההגבלות וגם החרדים חושבים שבבעלזא לא מקפידים על ההנחיות. ++++מה דעלך שנא לחברך ל
נקודה למחשבה02.08.20
בעלזער תתגאה בזה שרודפים אותך בתקשורת ה"חרדית" אצל הקב"ה זה ציון לשבח. אל תתלונן תתגאה בזה
עצניק02.08.20
37
תמיד חשבתי שאנו החרדים פיקחים וטובים יותר,אם אדם זקוק לעזרה מזלו שחרדי הוא. אך נראה לי שהקורונה שיבשה את מוחם של חרדים רבים ולא רק מהציבור . כל הזמן מביטים מה החילונים עושים וגרוע יותר מה המוסלמים...במקום לקיים את מה שהקב`ה מצווה.``ונשמרתם לנפשותכם`` מגיע מהקב`ה עצמו לא מרב או אדמור,אין לאף אחד את ה
Mike02.08.20
36
שח"ו לא יתקיים בנו הפסוק בישעיה: "גם כי תרבו תפילה.. אינני שומע, ידיכם דמים מלאו (מקווה שדייקתי אפשר לבדוק בישעיה פרק א לזכרוני..). תפילה במניין אינה ערך עליון ביהדות.
שמשון02.08.20
ומה עם להציל נפש אחת מישראל ליפול בשאול תחתית זה כלום ?? אתה מודע קצת למה שקורה ברחוב כמה בחורים ובחרות נשרו בעניין הזה אתה פתאום רגוע תתבייש לך .
משה02.08.20
35
כל הכבוד ישי חזק ביותר
יוני02.08.20
34
אני חושב שצריך שכל המוצרים שיפרסמו בתקשורת החילונית ( אנטי חרדי) הציבור החרדי לא יקנה את אותם מוצרים ורק אז התקשורת תפסיק להתנהג כמו אנטישמים...
שמואל 02.08.20
33
חזק ישי !!!! בראיון עם גמזו, הוא התייחס לכמות המשתתפים בהפגנות ראש הממשלה, והוא אמר שהוא משאיר למשתתפים את "ההתנהגות המוסרית" בשמירה על ההנחיות, אבל הם לא יכולים לאכוף כי זה נוגד את יסודות הדמוקרטיה. ח ח ח... תמיד הדמוקרטיה קופצת להם בראש. גם אם העולם יחרב בגלל חופש דמוקרטיה לא מזיז להם. ווא
יוני02.08.20
32
לא מבין מה אתה רוצה להשיג...זה שהחילוניים עושים כך או אחרת בעיה שלהם..מה לעשות, עם כל ההסברים ההגיוניים והנכונים ,עדיין לצערנו התחלואה הכי גדולה זה בציבור שלנו...ולכן ברגע שנתחיל להתפלל ולהתקהל יותר כמויות יש חשש גדול ..דבר שני בא נודה על האמת רוב הבתי כנסיות בתכלס עושים כבר את המרד .רוב רובם לא מק
נפתלי02.08.20
31
אדון ישי כהן מה איכפת לך שיהיו בעזרת ה' פחות קולות בבחירות ללפיד וליברמן כן יאבדו כל אויבך ה'
ג'פרי02.08.20
30
כל מילה בסלע. כשמדובר בחילונים התקשורת ישר מגבה,מהפגנות שלא לפי ההנחיות וכן פתיחת חנויות.
מושיק02.08.20
29
לא צריכים להיות מושפעים מהתקשורת והפוליטקאים אנחנו צריכים במצב הזה להיות חכמים ולא טיפשים והחכם עיניו בראשו.
פלוני02.08.20
28
כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ, אלפי שנים נילחמו נגד שומרי התורה ולא הצליחו, החולי נפש האלה יצליחו?? אוי להם מיום הדין
אין חדש תחת השמש02.08.20
27
אם ה' לא יבנה בית שוא שקד שומר. את הקרנה הביא עלינו הקב"ה לא ביבי ולא גרוטו. והדרך להינצל זה הרחקה ומסכה אז מה כל הקישקוש העסקנים והעיתונאים חושבים כל אחד רק על הבית הכנסת שלו , איפה המבט של כלל ישראל
צחי02.08.20
26
לימוד תורה ותפילות יכולים לגמור את הרשעים האלה אבל הפגנות לא מה לא ברור פה .מתי הציבור החרדי המטומטם יבין שעובדים עליו בעינים הולכים אחרי ביבי כאילו הוא משיח או מלך
המלך 203.08.20
25
לאתר כיכר השבת!! הסרטונים באתר שלכם לא עובדים יש לכם תקלה כל סירטון כתוב עליו תוכן זה אינו זמין כרגע בבקשה לטיפולכם.....
צהילה02.08.20
24
אני חושב שצריך לבוא בעשרות ובמאות לבתי הכנסת וכשיבואו שוטרים פשוט להתחיל להפגין
יאיר02.08.20
עצניק אמיתי אהההההההההההההההההההההה חכמלוג ואז יהיה חילול השם
א02.08.20
23
שלטון הכופרים לא לחרדים רק הספרדים הצדיקים נשמעים לשלטון אנו מצפצפים ומוכנים לשלם שהכסף הזה יהיה לנו לכפרה והכסף הזה שימש את הכופרים לתרופות שלא יעזרו להם
חרדי לא מצייט ל02.08.20
22
העובדות מדברות בשם עצמן, הקורונה חוגגת בציבור שלנו ולכן לעשות "דווקא" רק יפגע בנו. התקשורת השמאלנית שונאת החרדים תמיד תמצא סיבות לטנף על הציבור החרדי. אסור לנו להיגרר למרידות ונקמות שאנחנו נהיה הנפגעים העיקריים בתוצאה הסופית. אפשר ורצוי לקיים מניינים באוויר הפתוח. את החשבון תמיד ניתן לסגור בבחירות א
יואב02.08.20
חלאס עם הנאיביות הזו
ביבי02.08.20
21
אתה מסית/מסיט את לב העם משמירת הדרך: א. ונשמרתם לנפשותיכם. ב. אחריות אישית. כל שאר ההשוואות והפלפולים באות מקלות ראש ויוהרה. תן תוכנית זהירות מפורטת ללא השוואה לאנרכיסטים או פורקי עול. תתמודד עם המציאות שבמחננו פשה הנגף.
רוני02.08.20
די כבר לשטיות די לא אצלנו ולא אצל אף אחד יש נגיף שהקב"ה שלח לנו וכל אחד ואחד צריך סייעתה דשמיא להנצל מזה ויש עשרות סיפורים על אנשים שהיו סגורים בבתים שלהם ומתו מהנגיף די כבר
אליהו02.08.20
הוא אמר לפחות פעמיים שהוא לא בעד לא לשמור על ההנחיות
יאיר02.08.20
20
בקיצור ציונות חרדית אותו דבר כמו שהם כופרים בהנהגת הבורא ובעד דברי הכפירה ניקח את גורלינו בידינו במה אתם שונים מהם חוץ מהכיפה השחורה בשביל זה ישבנו 2000 שנה בגלות כדי שיהיה לנו שויון עם הכופרים בתורת משה בושה וחרפה לאתר חרדי לכתוב דברים כאלו
ג'פרי02.08.20
19
כל מילה בסלע פשוטו כמשמעו!!!!!!!!!!! חזק וברוך
לוי02.08.20
18
ישי כהן אתה צודק!!! כל הכבוד!!! הציבור החרדי חייב להרים את הראש ולא להגיש את הלחי השנייה!!!
יוסי02.08.20
17
אתה אשכרה מתיר את שמם של הקשישים והחולים בושה!
יאיר02.08.20
16
סוף סוף נפל לכם האסימון
מנחם 02.08.20
15
במקום לכעוס על מי שמסכן אותנו אתה מציע לכעוס דווקא על מי שמגן עלינו? עולם הפוך ראיתי!
רפאל02.08.20
14
ויש עוד הפלייה כן כן אצלינו החרדים בהחסידות שלא רוצה להזכירם מרוממה במוצאי שבת הזאת קיבלו אישור מהמשטרה והיה שם טיש פארשפיל של נכד אדמו"ר של אלפי אנשים בתוך אולם סגור ללא מסכות ודחוסים, תנאי הסף היה "שלא יצא משם שום תמונה לרחוב ושהבנין ייסגר לזרים" מה אתה מתלונן על משרד הבריאות. השאלה מדוע יש בכלל
איש שלום02.08.20
אני רק שאלה לכל המשמיצים את החסידות מ"רוממה" בעלזא "בלע"ז" בחג השבועות היו שם אלפני חסידים בתפילות ובטישים חסרו סה"כ כמה מאות חסידים שלא הגיעו מחו"ל וראה פלא לפי התיאוריה שלך וכל המשמיצים היו צריכים להיות כשבועיים אחרי החג לפחות מאות נדבקים בנגיף והנה אף לא אחד , תלמד רמב"ן ומביאו מהר"ם שיק בנוגע למ
מנחם 02.08.20
זה לא רק בעלזא זה כל המזלזלים, אם כך זה פלא גדול למה מחללים שבת לחולה למה יש הצלה הרי אתה רואה עם ההצלה ואם ארגוני רפואה גם כן לא כל פעם מצליחים ולא כל פעם זה עוזר ונפטרים אנשים לדעתך אסור לחלל שבת וההצלה לא צריכים לרוץ להציל מי שהתעלף זה בדיוק מה שאתה אומר ראה זה פלא שאפילו ההצלה הגיע זה לא עוזר וג
איש שלום02.08.20
13
אנחנו עוד זוכרים את הפשעיםשעדתם עם ילדי תימן בזמנו הבבא בלי אמר שיש בכנסת שני תגים ומי אם לא הרב בורג יזכר לשמצה יחד ים בנו אבאום וחבר הכנסת רפאל שם רשעים ירקב אל תשתקו למשרד הבריאות הם ערב רב בקרוב יקבלו את המכה ה. 11
לאה02.08.20
12
העיקר תבואו לפני הבחירות שלא נצביע סמוטריץ
איפה דרעי וגפני04.08.20
11
זה הזמן למרד במפלגות החרדיות שלא דואגות לנו, רק מדברים כל היום. מרד חברה מרד תשאירו את גפני דרעי וליצמן עם אפס מנדטים תתחילו להקים משהו אמיתי יותר
כהנא02.08.20
10
ישי היקר אולי תקרא לצאת במרד נגד הנגיף?? אתה יודע איך עושים את זה?? פשוט מאוד: יוצאים רק עם מסכה ולא מתקהלים בצפיפות כן רק ככה נכון שאי אפשר לסמוך על משרד הבריאות, כי זה משרד המשק והכלכלה בכלל ואין לזה שום קשר עם הבריאות אבל לפחות הציבור היקר ללבך תשמור עליהם או שפוליזם יותר חשוב מכמה זקנים חרדים י
שמויגר02.08.20
להדיוט המצוי! איפה ראית שהוא מדבר נגד בריאות הציבור. הבנאדם הדגיש מפורשות שהוכח בגל השני שבתי כנסת אינם מקור הדבקה המצדיק את סגירתם (בדיוק מאותה סבה שאתה ממשיך ללכת ברחוב ולהיכנס למכולת, על אף החשש הקטן) . ואי נפשך לחלוק על נתון זה, תדבר ע"ז בעצמו ותביא ראיות לכאן או לכאן. בסה"כ ישי אמר כאן צעקה אמי
מגיב02.08.20
9
ישי היקר. חזק ואמץ!!
מ.02.08.20
8
ראשית יש בילבול גדול בעולם ואדם דתי צריך להבין זאת מיד. כי כל החגיגות האלו מאיתו יתברך. שנית ומה איכפת לנו אם דואגים לבריאותינו מצד שנאה, מצד נקמה, מכל סיבה רעה אחרת... הרי בסופו של דבר זה עניין בריאותי. ובא נשים את הדברים על השולחן אם ידאגו לציבור החרדי בכסף ולחילונים לא ידאגו. אף אחד מהכתבים החרד
יש לעיין בדבריו02.08.20
7
תמשיך להיות השופר שלנו ולהגיד ת האמת בפרצוף, תמשיך בדרך זו
יש תודה 02.08.20
6
תבינו שההרס של הקרונה זה ההרס הרוחני. נהיה כבר פסיקה של "רבנים" להלשין על מפרים, כולם לחוצים, אין דיבוק חברים אין אחוות רעים אחד חושד בשני, ת"תים סגורים על מה????? למען השם, ההרס הרוחני כבד מנשוא כבד מאוד!! ואין פוצה פה
צודק!! כל הכבוד03.08.20
5
גם אני אם הייתי ראש הממשלה (כופר) הייתי מתעלל בכם כי אתם פראיירים. אתם נותנים שיתעללו בכם, לכו תראו מה עשו בהר הבית הערבים נכנסו בהמוניהם בלי שידברו איתם. למה? כי הם לא נותנים שיתעללו בהם. אתם נותנים שיתעללו בכם, מלקקים לגנזץ, מלקקים לביבי, מפטפטים כל היום נגד בגץ ובסוף בורחים מהמלחמה איתם, חוק ההמר
יהודי טוב02.08.20
צודק מאה אחוז הנציגות החרדית יודעים לדבר ולאיים וזהו .
משה02.08.20
על הערבים לא נגזרה גלות להיפך בזוהר כתוב שישמעאל ישלוט בהר הבית בגלל המילה שלו עד ביאת המשיח
ג'פרי02.08.20
4
גישה מוטע, אופן היחיד לעצור קצב הדבקות נוכחי סגר (כל מחקר אפידמיולוגי הוכיח את זה), כבר אין שליטה וכל התקהלות לא משנה איפהאו מי (חרידי-לא חרידי-חילוני-ערבי), זה מוקד התפרצות המחלה, והימים הבעים המתים יגיעו בין 10-20 ליום פחות או יותר. סגר או הגבלה מציל חיים, שאר הדברים הם פוליטיקה או שיקול כלכלי מעל
לא02.08.20
עוד דוקטור חדש קבלנו אולי תפרסם את עצמך מעניין רק שיש לך את אותו הבנה כמו שונאי הדת ?!
אליהו02.08.20
כן במקרה אני עובד בקופת חולים, גם שומר תורה ומצוות, ולא קשור מה שאני חושב או תואר, גם בודק ומטפל אנשים שיש או היו להם קורונה, שונאי דעת? לא גר גם בתוך אחד מהערים "אדומים", וכואב לראות כמה חולים, כמה אנשים מתים, וכמה אנשים שהבריאו ונישארים חלשים. אבל מה הכפת לך.....
טוב02.08.20
3
מה שצריך זה לא מרד.זה כבר קורה .מי באמת שומר כל עשרה מתפללים יש הרבה יותר...מה שצריך זה שכל היום יש הסתה נגד הציבור החרדי ואין מישהו עם פיגורה שיהיה המגיב הדובר שיהיה הכתובת לעלות בעל מקום ולהגיד את האמת כמו שצריך בלי לפחד בשפה טובה ...תמיד יש את הרושם שנוח לחכים החרדים שימשיכו להסית נגדנו וכו .זה ש
שיקי02.08.20
2
אוי כמה אתה צודק! רק שכחת להזכיר שבהר הבית ראינו אלפי מתפללים (זה לא בית כנסת) ובאוטובוסים רואים יום יום עשרות אלפי נוסעים צפופים, ובסופרים, ובהפגנות, והרשימה ארוכה אבל זוג צעיר שרוצים להתחתן והורים שמחכים חודשים לחתן את ילדיהם הם צריכים להתחתן בחצרות, בהחבא, ובמקלטים, ולצפות כמובן ללהקת שוטרים חמו
שמואל02.08.20
1
בגלל שהחרדים החנפנים מסכימים לסגר עליהם - זה התשובה לאפליה!!! המדינה קלטה שיש לה עסק עם שפנים.
אורי02.08.20
אולי גם יעניין אותך
דעה בדקה

"הפקירו אותנו"; ישי כהן באולפן 'חדשות 12'

יאיר טוקר | 12.08.21

קורונה, חרדים ותקשורת

ישי כהן באולפן 'חדשות 12': "כמה צביעות?"

יאיר טוקר | 22.07.21

אין לכם זכות

עזבו את חגי תשרי והטיסות לאומן // ישי כהן

ישי כהן | 20.07.21

גזירות תשפ"א

ממשלת שנאה; בנט - די לשקר! // ישי כהן

ישי כהן | 07.07.21

להגיע לאמת

זעקת הנרמסים מחייבת 'חקירה ממלכתית'

ישי כהן | 04.05.21
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

דעה

חברי כנסת חרדים, סמוטריץ' צודק // ישי כהן

ישי כהן | 20.04.21

דעה

חילונים, אל תאמינו לגדעון סער // ישי כהן

ישי כהן | 08.03.21

דעה

בני גנץ ימכור את נשמתו לשטן // ישי כהן

יש כהן | 15.02.21

גאה להיות חרדי

מהנדסים תודעה אנטי חרדית // ישי כהן 

ישי כהן | 31.01.21
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

דעה בווידאו

תפסיקו להשחיר אותנו, נמאסתם// ישי כהן

ישי כהן | 26.01.21

טור דעה • צפו

התפרצות הנגיף: גם אנחנו אשמים / ישי כהן

ישי כהן | 18.01.21

טור בווידאו

'הדחת' הראשל"צ; דיקטטורה משפטית // ישי כהן

ישי כהן | 27.10.20

דעה בווידאו

"מרד"? זו המדינה שביקשה מאיתנו למרוד

ישי כהן | 19.10.20
ש

כלי קודש

משרה מכובדת: הדרך למיצוי היכולת הלימודית

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

דעה בדקה

קורונה, ההפרות במגזר וצביעות התקשורת

ישי כהן | 12.10.20

אדום לגמזו

גמזו, אנחנו לא שפני ניסיונות שלך // ישי כהן

ישי כהן | 06.09.20

דעה בווידאו

רוני גמזו נכשל במלחמה, הוא צריך להתפטר

ישי כהן | 03.09.20

גיבור על מאמינים

רוני גמזו. גם אם תלגלג, אומן זו לא מסיבה

ישי כהן | 23.08.20
ש

קשר של תפילין

תפילין ישנות בבוידעם? תן להם עוד צ׳אנס

כיכר בשיתוף קשר של תפילין | מקודם

דעה בוידאו

כשהליכודניק הבין מה שהחרדי לא // ישי כהן

ישי כהן | 17.08.20

דעה בווידאו

חרדים - התפכחו; בנימין נתניהו רומס אותנו

ישי כהן | 09.08.20