כיכר השבת

דעה בווידאו

תפסיקו להשחיר אותנו, נמאסתם// ישי כהן

"החרדים התפרעו בבני ברק, החרדים שרפו אוטובוס, החרדים השחיתו את הרכבת קלה בירושלים" והמתקפות על הגר"ח קנייבסקי נועדו למטרה אחת: להשחיר אותנו בהכללות ושקרים (דעה)

101
ישי כהן | כיכר השבת | י"ג בשבט | 26.01.21
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ )

"החרדים התפרעו בבני ברק, החרדים שרפו אוטובוס, החרדים השחיתו את הרכבת קלה בירושלים, החרדים השחיתו את מסילות הרכבת, החרדים תקפו שוטרים בבית שמש וכמובן חשש ששוטר ייהרג בהפגנות", במהדורות החדשות עסוקים בימים האחרונים בל"דווח" מה ה"חרדים" עושים.

אבל בואו נעצור שנייה. נחשוב על מי הם מדברים במהדורות. על נוער שוליים בבני ברק, נוער ממנו התושבים סובלים כל השנה, על קיצוניים בירושלים ובית שמש שתוקפים גם את הנציגים החרדים, כאלו שאין להם שום קשר לזרמים המרכזיים בציבור החרדי.

אבל להם נוח להכליל "חרדים". למה? כדי שכולנו נצטייר כשחורים שהורסים את המדינה, ואולי אולי כך הם יצליחו להשפיע על הקמת ממשלה ללא הסיעות החרדיות, כפי שקרא הבוקר בן דרור ימיני ב'ידיעות אחרונות'.

הגיע הזמן שנעשה את ההבחנה הזו. כן, יש לנו ביקורת פנימית, עושים חשבון נפש, כמעט כולם. אבל אסור לנו להסכים להשחרת המגזר החרדי כולו, בטח באירועים להם אין שום קשר לציבור החרדי.

לא שאין קשר, ההיפך הוא הנכון. כל מנהיגי הציבור החרדי, הרוחניים והפוליטיים, מרנן הגר"ח קנייבסקי והגר"ש כהן ומי לא, התנערו ואף קראו שלא להגיע להפגנות כסקרנים, מה שגורם לחילול ה'.

אבל לתקשורת זה לא מפריע לבוא ולצעוק "החרדים הורסים את המדינה" ועל הדרך לקרוא לאינתיפאדה נגד הציבור החרדי. ברור לכם שזה לא היה עובר בשקט אם היה מדובר במגזר אחר. דוגמא? תארו לכם פרשן שקורא לאינתיפאדה נגד הערבים או האתיופים. מסיתים, צבועים, בתחפושת "עיתונאי".

ואם הזכרנו את מרן הגר"ח קנייבסקי. הנה לכם דוגמא לצביעות ולהסתה. הכותרות זועקות נגד ההחלטות שלו, אפילו קריאה "להכניסו לכלא". על מה? הרי הרב החליט לסגור את כלל מוסדות החינוך, ואכן רוב ככל המוסדות שתחת נשיאותו - סגורים. אבל להם נוח לתקוף, בשקרים, כי השנאה היא חלק מעבודתם.

ולכם, משטרת ישראל. אתם עושים הכל כדי לאבד אותנו, הזרם המרכזי בציבור החרדי. הדוגמא הטובה ביותר היא ליל שישי האחרון. אז צעירים תקפו צמד בלשים בבני ברק. כולנו, הציבור החרדי, יצאנו בגיבוי חסר תרדים למשטרה. ומה עשיתם? נקמתם בחפים מפשע שסך הכל חזרו מקניות לשבת. התוצאה: חוסר אמון מוחלט במשטרת ישראל. כמה חבל.

תוכן שאסור לפספס
101 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
74
איך תמיד אומרים שמדובר בנוער "שוליים" כשהכל התחיל מויזניץ' "מרכז", אולי בכלל הם המרכז של השוליים... עכשיו ברצינות, יש אצלנו בציבור צביעות כשאותם בריונים שלומדים ברחוב שלמה המלך עשו פוגרום בישיבה קטנה ספרדית כולם שתקו לבד מטור וחצי בעיתון הדרך הספרדי, וכל השאר שתקו. נו מה אפשר לעשות הרי מדובר על ספרד
יוני27.01.21
73
וואו, כל מילה כ"כ נכונה! אתה ממש אמיתי!
רבקה26.01.21
72
הגיע הזמן לחרם צרכנים . כל חברה /עסק/ וכו' שמפרסמים במדיות שמשחירים אותנו יוחרם ולא נרכוש את מוצריו. זה עבד בעבר ויעבוד בעתיד
ירושלים27.01.21

הצגת כל התגובות

71
כל מילה בסלע! צריך להראות את זה בתיקשורת החילונית!
ש.ש27.01.21
70
היה כדאי שתכתוב על הצריך תיקון בציבור החרדי, ההפגנות האלימות ותוצואתיה מאשר רק לתת מוסר לחיולנים. החשבון הנפש הוא מיסודות היהדגות ואנו צריכים זאת די מספיק לתקן את האחרים אנו צריכים לדאוג לעצמנו
חרדי26.01.21
69
איך שולחים תוכן גולשים לאתר?
יעל26.01.21
68
ישי תודה
חרדי26.01.21
67
אן
אין על השוטרים27.01.21
66
בעוד כמה שנים כשיחפשו את האשמים למצב הנורא של החרדים ולאסון שהם המיטו על עצמם ועל האחרים, שמור לכם מקום של כבוד. במקום להתריע, ׳האתר החרדי׳ הכי משפיע השתמש בכוחו כדי לשכנע עוד ועוד את החרדים כמה הם צודקים וכמה כל העולם שונא אותם סתם כי בא לו. לא תוכלו לברוח מכל ההוכחות, הכל נשמר היום, אי אפשר למחוק!
סתם שתדעו27.01.21
65
מי שמשחיר את הציבור החרדי אלו העיתונאים שקוראים לעצמם חרדים, שמצייצים בטוויטר ומתראינים למהדרות כאלה ואחרות, רק כדי לקבל כמה לייקים מכמה חילונים. בתור כתב חרדי אתה צריך לשים לב יותר למה שאתה מפרסם (לא פה) גם אם זה אמיתי יש לזה השלכות ואנשים אחרים שלא חרדים יכולים לקחת את המידע למקומות לא טובים.
המבקר26.01.21
64
250 פעמים המילה חרדים בדקותיים.
ללא שם31.01.21
63
ישר. כוח. על. הדברים. אומר. את. הדברים. שצריך. לומר. ולא. מנסה. להראות. טוב. בפני. התקשורת. החילונית.
אבי27.01.21
62
לא משנה מה ואיך תמיד אבל תמיד ילכלכו על החרדים ...לאורך ההסטוריה תמיד מצאו במה להכתים... אני מבין שעל החילונים לא מלכלכים על רוצחים אנסים מסוממים שודדים ...כיון שזה הנורמה שם אז מה אתה רוצה?? החיים שלהם בזבללללל...הריקנות הורגת אותם אבל מה לעשות שהם הרוב במדינה????בכל זאת זה נתון. צריך להתמודד עם הנ
יאיר26.01.21
באמת יאיר אתה רציני??? כמה חילוניים אתה מכיר??? רוצחים אנסים מסוממים שודדים ...כיון שזה הנורמה אתה נורמלי??? אנחנו חיים במדינה שבה כל החילוניים אנסים מסוממים שודדים ורוצחים? אני מתארת לעצמי שהחרדים כולם צדיקים, צחים כשלג, דוברי אמת, מפרגנים, אוהבי אדם, ובעת הזאת חסים מאוד על בריאותו של הזולת. הסתכל
רונה27.01.21
61
כל מילה נכונה
אמת26.01.21
60
מה שמצחיק הוא שקוראים לחרדים פרזיטים, עכשיו תגידו לי עורכי סקרים שכבר הוכח שטעו כמה פעמים וממשיכים להעסיק אותם בהון עתק אינם פרזיטים? שדרנים שקרנים שמראים רק מגזר אחד ומתעלמים מהשאר וממומנים מהצבור, אינם פרזיטים?
משה בן אברהם26.01.21
59
חחחחההה אתה הראשון שמשחיר את הציבור החרדי ואחר כך מתלונן על החילונים שמשתמשים בדבריך
חרדי26.01.21
58
רבותי, הסיפור פשוט. כל עוד יש מוסדות חינוך חרדים פתוחים בעוד כל שאר מוסדות החינוך בארץ סגורים, יגידו - ובצדק - שהחרדים לא בסדר. תראו איך חברי הכנסת החרדים, ממש ברגעים אלו, מתווכחים בכנסת להקטין את הקנסות על מוסדות חינוך חרדים שפתוחים. לא מדובר בנוער שוליים אלא בהנהגה החרדית שמצפצפת על הבריאות של, וב
גרשון28.01.21
57
מצער מאוד... אבל כמו שלא נעים להודות שהחסידים ודומיהם מדביקים את הציבור החרדי... לא נעים להודות שהשרשרת הזאת ממשיכה לציבור החילוני.. ולא רלוונטי מה קורה אצל החילונים.
פלוני28.01.21
56
ישי כל הכבוד
אליהו26.01.21
55
מה שקרב בליל שישי האחרון לדעתי השר של המשטרה בגלל אורח חייו רוצה שלליכוד יהיו שוטפים יותר "ליברלים" מהחרדים לכן...
חנן26.01.21
54
גם לאתר הנכבד הזה יש חלק לא מבוטל בהתססת המצב ע"י הצגה חד מיימדית של האירועים. עיתונות טובה נותנת את כל הצדדים ומאמינה בקורא שיבחר את הדעות
שלומקה 26.01.21
חחחחחחחחחח לך לירח אולי שם יש עיתונות כזאת
שטויות26.01.21
53
אז ככה, עד כמה שידוע לי אצלינו החרדים כשמדברים על החילונים עושים הכללות פי אלף ושקריות לא פחות. כמה פעמים שמענו על זה שאצל ׳החילונים׳ זה ילד וכלב (לדעתי עדיפה משפחה קטנה שבה מטפלים טוב טוב בכל ילד ממשפחה עם עשרה ילדים שמתפרעים ברחוב), או על כך שבבתי הספר החילונים יש ׳סמים וסכינים׳, וזה נמשך כ״כ הרבה
דוד26.01.21
אין קשר בין משפחה עם הרבה ילדים לזה שהילדים מתפרעים. זה נוהל ואופי של ההורים בלי קשר לכמות הילדים בבית זה טעות ביסוד לחשוב את זה, משפחה שמזניחה תזניח גם אם יהיה ילד אחד.
רות31.01.21
איזה שטויותתתת אולי אליך לא ניגשו אף פעם חילונים ואמרו: "למה אתם חוצים במעבר חצייה?" כי אתמול הוא ראה מישהו חוצה באדום. וכל הדוגמאות שלך באמת נכונות ברובן הבעיה היא הסוגריים שלך מצוצות מהאצבע, כי מי שאני רואה שמתפרע זה הילד תפנוקים היחיד שמשעמם לו בבית.
שטויות26.01.21
52
אל תשכחו כמה דברים. 1) זקנים מתו גם בגלל בידוד ואי ביקורים. 2) גם אנשים ששמרו ריחוק והקפידו מאד נדבקו. 3) אלו שטופלו בקהילה כמעט כולם החלימו ביחס למאושפזים וד''ל. 4) יש הרבה אי בהירות ביחס לחיסונים [למעשה ברור שצריך לשמור על כל הנחיות משרד הבריאות]
משה בן אברהם26.01.21
51
אבל למה כל פעם משנים זוית ראיה לא מצליח להחזיק ראש
פנסיונר26.01.21
50
זה כמו שפושע יאמר תפסיקו לקרוא לי פושע...אתה מה שאתה עושה
גגג26.01.21
49
מישהו שמאז לומר מה שכולם מפחדים סוף כול סוף כול מילה ומילה נכונה וכמובן ההכחשות הקבועות עושות גם חלק מה זה היה הנקמה בבני ברק בדיוק כמו מסעי הצלב רק יותר נורא כאן גווי מכה יהודי וכאן חצי חמור חצי חילוני מכה יהודי
יונתן28.01.21
48
לצערי גם אם דבריו של הכתב נכונים ונכוחים בעיניי הציבור הלא דתי ובנציגיו בתקשורת באליטה האקדמיה התרבות העסקים בברנז'ה ובכלל באזורי המסות הכבדות של ציבור הקורא לעצמו חופשי שמואכל מדיי יום בכל ענפי התקשורת האלקטרונית הכתובה הלאומית והבינלאומית ונציגי כוח שמפוזרים בעיר בכפר ובקיבוץ שרואים בדת היהודית בא
שלמה27.01.21
47
מסתבר שההתנשאות הבלתי נסבלת שלנו על החילונים כבר לא משכנעת אף אחד. מתי ראינו כמויות של צעירים חילונים מתפרעים בכבישים וברחובות עוד ועוד ועוד? ואתם יודעים למה? פשוט מאד כי הם עסוקים, בזמן שכמויות אדירות של צעירים אצלנו תקועים בישיבה ומתים משעמום! אבל שששששש, לא להגיד לאף אחד, הרי אנחנו קהילה איכותית
פוילישער26.01.21
46
בתור אחד שמאוד מכבד את הדת,את הדתיים ואת החרדים, בתור אחד שחושב שההישרדות של העם היהודי לדורות הבאים קשור מאוד לכל אלה, מאוד מרגיז אותי שאתה מתחמק מהמציאות,האם נוער השולים פותח את מוסדות החינוך??האם הרבנים הגדולים לא מצפצפים על חוקי המדינה?? כל האלפים שהשתוללו בירושלים ובבני ברק הם נוער שולים?תפסיקו
תושב ותיק26.01.21
חרדי תחמן או חרדי לשעבר?
תהילה26.01.21
45
תודה, קול שפוי
מעולה26.01.21
44
אתה מנסה לתקן את הנזק שעשית בקריאת ה"אשמים אנחנו". נראה האם זה יצליח.
יוס26.01.21
43
כל הכבוד מאריכים מאוד, דברך נכונים מאוד
א.א26.01.21
42
הכל נכון, אאבבבבלללללללללללללל מציאות שיש פי כמה וכה מוסדות חרדים פתוחים לעומת החילונים שנשארים בבית .זה כן הוגן??? יש פי כמה חרדים שלא לובשים מסכה לעומת החילונים . בא נגיד הההכל את כל הדברים הנכונים לא רק את מה שעושים עלינו אלא גם את מה שאנחנו עושים , בא נכפיש את "הקיצונים" שעושים "הכל"
חרדי כואב27.01.21
41
ישי אתה כתב ופרשן מעולה תמשיך לכתוב ולספר את האמת ככה צריך להיות מתי שצריך אתה אומר שאנחנו צריכים לעשות חשבון נפש ומתי שצריך אתה הולך נגד המידע הכללי ועומד בתוקף בעד החרדים שהקב״ה יברך אותך עם בריאות ונחת ואושר ועושר וכל טוב עד 120
חיים 26.01.21
40
אתה שם לב למה שאתה כותב ?!? במשך שנים חרדים מתפרעים בכמויות, נשכבים על הכבישים בלי סיבה (חוץ משעמום) וקוראים לשוטרים נאצים !?! איך יהודי יכול לקרוא ליהודי אחר ׳נ א צ י׳??? אם לא שהוא לא למד כלום, לא תורה, לא דרך ארץ ובטח לא היסטוריה וכהנה שטויות. מתי יצאת נגד ההכללה של השוטרים וכינויים כנאצים?
עד מתי ???26.01.21
39
לא קרה כלום בבני ברק.סך הכל סרט מעניין לבני ברקים.רוב הציבור תומך נלהב של המשטרה
מנדל26.01.21
38
סליחה.... זה הכללות שקר??? מי אלו שעושים את כל הפוגרומים בכל רחבי הארץ? מי אלו שפותחים ישיבות ותלמודי תורה? מי אלו שעושים חתונות המונייות וטישים של האדמו"רים מי אלו ששורפים אוטובוס, שמשחיתים את הרכבת הקלה שמשרתת עשרות אלפי יהודים (גם חרדים, אם הם נכללים כיהודים) . מי אלו שקוראים לכוחות הביטחון שמנס
אלי..26.01.21
37
כל מילה!
אילה26.01.21
36
כן אם הוא כל כך צודק אז איך יתכן שיש לי הכרה אתם מספיק שנים שלא השתנה כלום עשרות שנים והרי הם כבר לא נוער הם בוגרים מזמן איפה הרבנים שלכם למה שותקים
יוסף הקטן26.01.21
35
צודק לגמרי. תנו לנו להמשיך לרצוח זקנים!
חרדי26.01.21
34
תפסיק להתרפס, לא יאהבו אותך יותר, בהתחלה אמרת פלג אח"כ קיצונים אח"כ נערי שוליים ושלל תירוצים, שוטרים זה זבל אנושי, ולא מסוגלים להבדיל בין דם לדם, אתה נראה חרדי - אחת דינך, בין אם אתה אשם ובין לא. תפסיק להתרפס לא תקבל מאף ערוץ יחס עודף לטובה. תראה את הנציגים הערבים שיוצאים לטובת אחיהם החוטפים, תראה נ
דני26.01.21
זה לא להתרפס- זה לומר את האמת כמו שהיא למי שטמבל וחושב ככה כמו אותם מגישי תשקורת למיניהם וכן גם לצבור המטומטם והתמים החילוני שחושב ככה.
אני26.01.21
ישי הןא תותחחח!!!! אומר דברים נכונים ובדיוק בזמן!אתב צודק 100 אחוז פלוס
שלמה26.01.21
33
וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל מֹשֶׁה עַד אָנָה מֵאַנְתֶּם לִשְׁמֹר מִצְו‍ֹתַי וְתוֹרֹתָי. "עד אנה מאנתם" - משל הדיוט הוא: בהדי הוצא לקי כרבא: ע"י הרשעים מתגנין הכשרין. רש"י מפורש בפרשת השבוע!
בס"ד26.01.21
32
תפסיק להיתמם. הקיצוניים הגיעו עד הלום רק בגלל שכל יתר החרדים לא מחו נגדם במשך שנים. בשתיקה ובקריצה ובחיוך מוסתר נהנו לראות אותם מתעמתים עם הציבור הכללי ועם המשטרה, חוסמים כבישים צועקים "נאציים" ליהודים. ידיכם אינם נקיות וחשבון הנפש שלכם תמיד מסתיים בהאשמת האחר. את המחיר תשלמו כשצעירי המגזר ייפנו עור
לא נשכח ולא נסלח.26.01.21
בשקט, בשקט, כאשר אף אחד לא שומע ממלמלים: "לפי העמעס הם צודקים".
רפאל26.01.21
31
מי שעשה כל אלה? חרדים. כן, לא כל החרדים. אבל מי שעשה זה חרדים. לא אחד ולא שניים, ולא מעשה אחד אלא כמה. והיכן התחלואה היא הגבוהה ביותר כן - אצל החרדים. והיכן הפרות ההנחיות המסיביות ביותר? אה, אצל החרדים. כן, לא החרדים. אם תמשכו להונות את עצמכם ולהאשים את כולם חוץ מלבדכם - לא תגיעו רחוק, א בסופו של דב
הונאה עצמית26.01.21
חרדים וחילונים שומרים אותו דבר.... אצל החרדים זה יותר מורגש כי יותר מצפים מהם... וזה שיש יותר חולים באחוזים זה כי ככה נגזר וצריך להתחזק... דור אחרון לפני משיח נופלים אינסוף נסיונות (כמו בדור האחרון של מצרים -ולכן לא כולם זכו להיות בגאולה, לא כדאי ליפול באמונה ברגע האחרון...). צריך לדעת שכל מי שנפטר
הייי27.01.21
30
רחמנות כמעט נחנקת תיקח אויר ותקרא לאט את הדרשה
תיקח אויר 26.01.21
29
הדבר הכי כואב בקורונה זה שאיבדנו את הלב היהודי לא הראות חלו ולא איברים אחרים , הללבב הוא החולה הדברים מופנים גם לשוטרים ,גם לעיתונאים המתיפיפים וגם לתגובות של האנשים
יהודי26.01.21
28
אסור להכליל אבל אם אפשר למה שלא נכליל את כל משטרת ישראל
אסור להכליל 26.01.21
27
ישי אתה אומר דברים נכונים ואמיתיים, אבל תדבר יותר לאט - מרוב שאתה אומר מהר מפספסים את הדברים הקטנים.
אני26.01.21
26
אם ככה מסתבר שיש בציבור הזה כל כך הרבה "נוער שוליים" שעושה מעשים שנוער שוליים בציבור החיחוני לא עושה. אז איפה החינוך טוב יותר? אגב, אותו "נוער שוליים" גם עורך חתונות המוניות ופותח חיידרים.
על מי אתה עובד?26.01.21
אתה יודע בדיוק מי זה הנוער שוליים, אל תעשה ת'עצמך תמים!!! ואם אתה מתעקש אז נביא אותך לבאר: העצניקים, הסאטמרים, הפרחחים שקוראים לעצמם חרדים וכו...
שטויות26.01.21
25
לכיכר השבת?
איך שולחים תוכן26.01.21
24
מסכימה בכל מילה
מיכל26.01.21
23
אף אחד מהמפגינים לא קורא את הכתבה הזאת
יש רק בעיה אחת26.01.21
22
הוא תותח גאון!!! ישי האלוף!!! כ"כ צודק!!!
אייל גלבוע26.01.21
21
שורש הבעיה זה כשמאמצים את הנרטיב של הקורונה. ואז יש עילה לתקוף שוליים חרדים שנגד הנרטיב. ואז אם יש חרדים נגד חרדים אז למה חילונים לא יהיו נגד חרדים. למה? זה במקום לטפל בקורונה ללא שום כפייה. הממשלה תמליץ לזקנים ואוכלסיות בסיכון להסגר בביתם עד יעבור זעם אם חפצים חיים הם… וכל השאר יעשו מה שנכון בעינ
מרדכי ישורון26.01.21
בינתיים אנחנו מצייתים למנהיגים שלנו ולא "חלילה" לממשלה, ובזכות זה 33 אחוז מהתחלואה הם חרדים. ועדיין אנו ממאנים להכיר בכך שהדרך בה אנו נותנים להם להוליך אותנו אינה דרך חיים.
רפאל26.01.21
20
למה אין הסברה?, להפגין מותר, להתקהל באוטובוסים מותר, להתקהל בסופר ליד הסוכריות והקרמבואים והגלידות מותר. 2) יענו לי כל יישרי השכל, היכן יותר סיכוי להדבק, בכיתה תחת השגחת מורה עם מסכה וריחוק או בלי לימודים כשרה תלמידים יוכלו - אם ירצו להתקהל בשווקים וברחובות. 3) יש טענה - בסעיף זה (3) אני מודה שאיני
משה בן אברהם26.01.21
למה? לעובדות: הציבור החרדי מונה כ13% מכלל האוכלוסיה וקיבלה 3% בלבד מהתקציב להסברה בנושא הקורונה תעשה חשבון ותבין למה הם לא יודעים כמעט דבר על הקורונה כל שכן שמדובר בחברה שלא משתמשת באינטרנט ברובה ולא חשופה לתקשורת.........
תהילה26.01.21
כאשר תלמידים (נכתב בטעות כשרה תלמידים)
מ26.01.21
גיא זוהר הוכיח שזה לא נכון
אליאור הדר26.01.21
כל ההתקהלויות בסגר היא אשמת הציבור צריך להיות טיפש כדי לומר שלימודים בבית הספר זה פחות מדבק! כנראה שלא היית מעודכן בהדבקות המטורפות שהיו שם...
אחריות הציבור!26.01.21
19
אולי הגיע הזמן להיות גם חכמים ולא רק צודקים
אולי27.01.21
18
מה ההבדל בין מה שהם עושים למה שהאתר שלכם עושה?
בנימין26.01.21
17
נכון מאוד..כל הפורעים אינם חרדים ובטח לא דתיים..רובם ככולם אינם שומרים תורה ומצוות ושונאי חרדים ודתיים המחופשים לחרדים ,וכל מטרתם להכפיש את התורה חכמיה ולומדיה.מקום כולם אחרי סורג ובריח...
יוני26.01.21
16
יהודי אינו ציוני וציוני אינו יהודי. מי שבוטח בהשם הוא יהודי. מי שבוטח בצה"ל או בחיסון הוא עובד עבודה זרה ואינו נחשב ליהודי.
את העיקר לא אמרת ישי כהן26.01.21
מהר מהר.ציוני זה יהודי ואתה תאכל בצל .יה חמארר.
אבאתו26.01.21
והנגיף אינו חרדי או ציוני. אני מניח שאתה אינך מחטא פצעים או נוטל תרופות כי כל מבטחך בו ית'. בכלל, למה לזוע ממקומך ולעשות לביתך, שמא אינך בוטח בו שייתן לך כל צרכך ממילא.
בן אדם26.01.21
15
למה לשקר
אן על השוטריםם27.01.21
14
הקול השפוי. יישר כוח.
פלאפל26.01.21
13
חה חה ישי אומר לנו שמה שרואים זה שקר והשקר זה אמת...החילונים לא היו בבני ברק כל העצורים תושבי בני ברק נקודה. השוליים הם כבר הרוב בחברה החרדית ויזניץ בעלזא הפלג ועוד ועוד שמסרבים להוראות. תעמוד ותכא על חטא שהחלינו ורצחנו אלפים כי זילזלנו והכחשנו את המגפה.
Mike26.01.21
12
מה החרדים לא פתחו את המוסדות בניגוד להנחיות? מה החרדים לא קיימו חתונות המוניות? מה החרדים לא התפרעו כששוטרים ניסו לסגור בתי ספר וישיבות שפתחו בניגוד להנחיות. או שבקיצור, עושים צחוק מהאינטלגנציה של עם ישראל.
המוכיח בשער26.01.21
11
למה לשקר! אתם כן הורסים את המדינה
אין על השוטרים27.01.21
10
ומה לגבי הנציגים החרדים בכנסת? האם הם הסכימו להגדלת הקנסות? האם הסכימו לסגירת מוסדות?
ירון26.01.21
9
מתרפס.....לך הבייתה מי שמך??? למה בבלפור מותר התקהלות חופשי בצפיפות??? למה בחוף הים בתל אביב ובטיילת מותר התקהלות המונית???? אם זה היה רק חרדים אתה צודק אבל זה לא...חילונים מתקהלים אין אכיפה כלל רק כלפי חרדים אכיפה גרמנית....
אבי26.01.21
בבלפור גם אוכלים חזיר, גם לנו מותר, בבלפור מחללים שבת גם לנו מותר, אולי תתחיל לחשוב יותר חכם?
אלי..26.01.21
8
נכון, כל מילה אמת, כמה כואב!
לא משנה26.01.21
7
רוב החיידרים סגורים? בדיחה טובה!
יודעים את האמת26.01.21
כן!!! זה לא בדיחה.
ישראל סובי26.01.21
6
למה שלא יחשבו שהחרדים לא נורמליים? תחשבו על אדם שגר באזור חילוני לא מכיר חרדים מקרוב ורואה רק כאלו סרטונים על חרדים מתפרעים. ברור שיחשוב שהחרדים מטומטמים. צריך לעשות כתבות על רוב החרדים הטובים. המגזר הכי עדין וטןב בעולם.!!
אני26.01.21
כל עוד שאנחנו הרוב "הנורמלי" וה"טובים" נמנעים מלהרים את קולנו ולמחות במפירי הסדר בפרט ובמפירי הוראות הקורונה בכלל, אנחנו נתפסים בעוונם. בעזה רוב הערבים שוחרי שלום. הם רק לא מוחים במחבלים כי חוששים לחייהם. סוף דבר הם נתפשים בעוונם.
רפאל26.01.21
במקרה גדולי ישראל מוחים בהם,חוץ מזה שזה קבוצות שממש לא מענין אותם מי מוחה בהם ומי לא. כך שאין הרבה ענין במחאות הללו
יוסף26.01.21
5
כל הכבוד, אתה כל כך צודק
חרדי גאה 26.01.21
4
הפורעים היו שתולים של הממשלה אינם חרדים ומעולם לא היו חרדים!
אני26.01.21
חה.... חה... חה.... עשרות אלפי שתולים.... חה חה חה.
אלי..26.01.21
לא עשרות אלפי שתולים אלא אם תתבוננו היטב בהסרטות תראו שיש קבוצה של 4 5 נערים חילונים (לא ייתכן לקרוא להם חרדים כי ההורים שלהם כאלו כמו שלא קוראים לחילוני שחזר בתשובה חילוני. נקודה למחשבה.) כל השאר הם בחורים נכון מאות ואלפים אבל בסך הכל מסתכלים כמו, לא נעים לאמר, כל בני ברקי ממוצע ובגדול לא עושים כלו
תהילה26.01.21
3
הכחשת המציאות. מי שיצא לרחובה של עיר להתעמת עם שוטרים הם בחורים נורמטיביים עם לבוש חרדי. כשילדים בחיידר או בחורי ישיבה חסידית מרשים לעצמם לנהוג באלימות מול שוטרים זה מחלחל. ראו גידולים שגידלתם. מחוך לשבון נפש שיבהיר על מה אנחנו נלחמים ואיך. האם הגדלנו תורה במהומות והתעקשות המיותרת על מעבר על החוק.
ללא שם26.01.21
משהו לא מובן בתגובה שלך. תנסה לשכתב אולי
מני26.01.21
2
הייתי מאמין לכתבה אם לא היה סרטון.. אם נמשיך בדרך הזו . אנחנו הולכים לאבדון.. חובה לכבד כל שוטר כאילו הוא רב גדול ואני לא צוחק
איש אמת26.01.21
דבר ראשון לא "כל" שוטר, דבר שני לא כמו רב גדול.
ישראל סובי26.01.21
מה אתה דפוק??
אבי26.01.21
1
תפסיקו לעצום עיניים, תראה בסרטונים, תראה בשטח, בחורי ישיבות חרדים, מאות, מתפרעים, צועקים, מקללים, דוחפים, מתארים בשוטרים. וכל זה חוזר אל תוך החברה החרדית כבומרנג. קראו לילד בשמו ואל תחפשו אשמים אחרים.
ירושלמי26.01.21
אל תדבר על החברה החרדית אם אתה לא מכיר אותה,ישנם כמה וכמה קבוצות שפשוט לא קשורות זו לזו גם אם הם לבושים באותם בגדים.אם זה באמת מעניין אותך לך לישיבות החרדיות כמו חברון ,ולפסון, מיר ,אור ישראל, בית מתתיהו,עטרת ישראל ועוד עשרות ישיבות גם ספרדיות, לומדים שם עשרות אלפי בחורי ישיבות שלא מקללים שוטרים ול
ישראל26.01.21
אולי גם יעניין אותך
דעה בדקה

"הפקירו אותנו"; ישי כהן באולפן 'חדשות 12'

יאיר טוקר | 12.08.21

קורונה, חרדים ותקשורת

ישי כהן באולפן 'חדשות 12': "כמה צביעות?"

יאיר טוקר | 22.07.21

אין לכם זכות

עזבו את חגי תשרי והטיסות לאומן // ישי כהן

ישי כהן | 20.07.21

גזירות תשפ"א

ממשלת שנאה; בנט - די לשקר! // ישי כהן

ישי כהן | 07.07.21

להגיע לאמת

זעקת הנרמסים מחייבת 'חקירה ממלכתית'

ישי כהן | 04.05.21
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

דעה

חברי כנסת חרדים, סמוטריץ' צודק // ישי כהן

ישי כהן | 20.04.21

דעה

חילונים, אל תאמינו לגדעון סער // ישי כהן

ישי כהן | 08.03.21

דעה

בני גנץ ימכור את נשמתו לשטן // ישי כהן

יש כהן | 15.02.21

גאה להיות חרדי

מהנדסים תודעה אנטי חרדית // ישי כהן 

ישי כהן | 31.01.21
ש

יותר קל ממה שאתם חושבים

איפה עוד תקבלו 52 שקל לשעה?

כיכר בשיתוף מטרופולין | מקודם

טור דעה • צפו

התפרצות הנגיף: גם אנחנו אשמים / ישי כהן

ישי כהן | 18.01.21

טור בווידאו

'הדחת' הראשל"צ; דיקטטורה משפטית // ישי כהן

ישי כהן | 27.10.20

דעה בווידאו

"מרד"? זו המדינה שביקשה מאיתנו למרוד

ישי כהן | 19.10.20

דעה בדקה

קורונה, ההפרות במגזר וצביעות התקשורת

ישי כהן | 12.10.20
ש

האם הגאולה קרובה?

"בספרא דא יפקון מן גלותא" • אתגרי המלחמה בראי הזוה"ק

כיכר בשיתוף מכון המאו"ר | מקודם

אדום לגמזו

גמזו, אנחנו לא שפני ניסיונות שלך // ישי כהן

ישי כהן | 06.09.20

דעה בווידאו

רוני גמזו נכשל במלחמה, הוא צריך להתפטר

ישי כהן | 03.09.20

גיבור על מאמינים

רוני גמזו. גם אם תלגלג, אומן זו לא מסיבה

ישי כהן | 23.08.20

דעה בוידאו

כשהליכודניק הבין מה שהחרדי לא // ישי כהן

ישי כהן | 17.08.20
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם

דעה בווידאו

חרדים - התפכחו; בנימין נתניהו רומס אותנו

ישי כהן | 09.08.20

טור דעה

זה הזמן ל'מרד חרדי' במשרד הבריאות • צפו

ישי כהן | 02.08.20