כיכר השבת

תקציב, חרדים ומדינה

ח"כ משה גפני תוקף: 'בנט בגד במדינה; שקד אשמה בהכל'

הוא תוקף בחריפות את בנט - "בגד במדינה", מאשים את שקד - "הכל בגללה"; ולא חוסך את לשונו מלפיד ליברמן וכהנא; ח"כ משה גפני בריאיון סוער לישי כהן על התקציב, האכזריות והשקרים (בארץ)

109
ישי כהן | כיכר השבת | כ"ז בחשוון | 02.11.21
הריאיון המלא עם ח"כ משה גפני (צילום: מולי הרשקוביץ )

גפני, עולה להתקפה חריפה במיוחד נגד ראש הממשלה נפתלי בנט ואומר כי הוא "בגד במדינת ישראל". לדבריו, "שקד וחבריה ל'ימינה' אשמים בהכל", והוא מבטיח: "הם ישלמו את המחיר". הוא מאשים כי "ליברמן וכהנא רוצים לחסל את המדינה היהודית", ותוהה: "לאן נעלם היועמ"ש? יש פה שחיתות, אולי לוקחים כסף לכיס?".

במהלך הריאיון מגיב גפני להצעת יו"ר רע"מ מנסור עבאס לתת מאה מיליון שקל לחרדים, "אני לא מבקש תרומות ונדבות ממנסור עבאס", הוא מתחייב: "כשנחזור, נוריד את המס על החד פעמי" ויש לו גם נימת ביקורת על ראש האופוזיציה בנימין נתניהו

כותרות הריאיון

תקציב המדינה: "אני מעריך שהתקציב יעבור, אני מקווה שלא. מאוד יכול להיות שלא יעבור. זה תקציב רע, יש חברי כנסת חדשים שהרבה מהם לא מבינים שחושבים שצריך להעביר תקציב, וזה אחד היעדים, אבל הם לא יודעים שיש תקציב טוב ויש תקציב רע. הם עושים תקציב רע ואכזרי. לא היה דבר כזה. מי שיסבול מזה - זה הציבור במדינת ישראל. כל הנושאים שבעבר לא הסכמנו שיבואו - נמצאים בתקציב".

הפגיעה בתקציב הישיבות: "תקציב הישיבות נפגע גם נפגע. קוצץ למעלה מ-50 מיליון שקל, לא ניתן לחלוטים הגידול הטבעי. כל שפחות ממיליארד וחצי זו פגיעה. לקחו כסף וקיצצו. אני דיברתי עם שרים בממשלה הזו, חברים שלי, שאלתי: איך תסכימו להעביר תקציב כשאר תהיה פגיעה כזו בתקציב החרדי. הם אמרו לי 'יש סיכום עם ליברמן שלא תהיה פגיעה'. בכל אופן, יש פגיעה".

ח"כ משה גפני בריאיון לישי כהן

איילת שקד ו'ימינה': "כל מה שנעשה זו היא, היא אשמה בהכל. כל מה שנעשה זו היא. זה שירד חמישים מיליון שקל לסמינרים, זה שלקחו את התרבות החרדית ומחקו את הסעיף הזה, הוא אפס, פגיעה בחינוך העצמאי, אותו הדבר במעיין החינוך התורני - כל הדברים מכוונים נגד הציבור החרדי.

"איילת שקד וחבריה למפלגה - הם אשמים בהכל, זה לא בפעם הראשונה. איילת שקד הייתה בראש הוועדה שניסתה לפגוע בתלמידי הישיבות, הכל הם אשמים. הם ישלמו את המחיר על זה. אחרי הבחירות לא תהיה 'ימינה', הם לא עוברים את אחוז החסימה. אי אפשר לשקר לכל העולם. הם פירקו את הימין.

"הם עשו מעשה שלא יעשה, הם לקחו את הציבור המסורתי שנמצא בימין ופגעו בו פגיעה שאי אפשר לתאר אותה. זה נורא ואיום. זו ממשלה שדיברה כל הזמן נגד הכספים הקואליציוניים, יאיר לפיד אמר את זה, הם לוקחים את הכסף הזה עכשיו, אצלנו לפחות זה היה למטרות טובות".

ח"כ משה גפני ל'כיכר השבת'

ההתחייבות לעגן את תקציב החרדים: "איזו התקפות היו כל פעם שהייתי מעביר כסף לתקציבי החרדים, איזו התקפות בעיתונות. זה נגמר, נהיה בקואליציה בעזרת השם, אני עברתי את הקו האדום בעניין הזה. לא מעניין אותי מה שיתקפו, מה שיגידו, לא מעניין אותי שום דבר. מה שקורה עכשיו מעמיד אותנו חברי הכנסת החרדים, הכל יהיה בבסיס, כל מה שקשור למגזר החרדי, לא נבקש כסף קואליציוני, לא נבקש לחתולים ולא לכלבים. היום יושבים חברי כנסת בקואליציה, לא מעניין אותם ילדים וילדות חרדים שנפגעו, מעניין אותם להוסיף לחתולים".

המתקפה על היועמ"ש: "אני יודע מה זה להעביר תקציב, המציאות הייתה שכל דבר לפני שמאושר - היה צריך לדעת לאן זה הולך, אולי מישהו יכול להגיד מה אמר היועמ"ש על 2 מילון שקל שעבר למשרד התרבות והספורט לרבנים? למה? יש רב למכבי תל אביב? מה בדיוק הכסף הזה? יש פה שחיתות מוחלטת. איך נתתם אישור? מושחתים נמאסתם. שמישהו יגיד לאן הולך כסף? אולי מישהו לוקח את זה לכיסו? אני מאמין עליהם הכל, אנשים שלא אכפת להם להרעיב ילדים, שמשקרים".

הצעת ח"כ מנסור עבאס לתת מאה מיליון שקל לחרדים: "אני לא בא לבקש תרומות ונדבות ממנסור עבאס, תודה רבה - אמר אמירה יפה, אני לא רוצה שהוא ייתן לי כסף כדי שאני יפתור את הבעיות. אני בכלל לא בטוח שהוא יכול לתת את הכסף".

יאיר לפיד: "הילדים של יאיר לפיד שלומדים בבית ספר, שואלים האם יאיר לפיד בקואליציה? כשהוא היה בקואליציה הילדים שלו לא קיבלו תקציב? היה דבר כזה? למה אני צריך להיכנס לקואליציה כדי שהילדים שלהם יהיה תקצוב, למה הוא מעז להגיד את הדבר המושחת הזה? הוא לא נציג של הציבור החרדי, שיפסיק לשקר כמו שהוא משקר כל הזמן".

ח"כ משה גפני ל'כיכר השבת'

הפגיעה במגזר החרדי: "יש פה פגיעה חסרת תקדים, יותר ממשלת לפיד בנט ב-2013, כל מה שנוגע לציבור החרדי הם פגעו בכל הכוח שהם יכולים. בגלל שלא נכנסנו לקואליציה הילדים צריכים לסבול?".

המס על החד פעמי: "הם כל הזמן ממציאים תירוצים שעם התירוצים האלה גובים כסף. כשאנחנו נחזור לממשלה נוריד את המס על החד פעמי, בוודאי, זו התחייבות שלנו לציבור, כל מה שנעשה עכשיו - את הכל נבטל, כולל המעונות".

אי קיום הרוטציה עם גנץ, טעיתם? "הכל יכול להיות, עשינו מה שאפשר, דיברנו עם נתניהו, דיברנו אפילו בדחיפות. היות ואנחנו הולכים עם הליכוד אנחנו נושאים באחריות כמו כולם. באמת שגיאה בעצם העובדה שלא הביאו תקציב, היה צריך לקיים את הרוטציה, עשינו כל מה שאנחנו יכולים במסגרת שבה אנחנו נמצאים. אנחנו יד בידם עם נתניהו עד שהוא זה שיחליט לפרוש".

רפורמות השר מתן כהנא: "זה הדבר היחיד שמביאים ללא מחלוקת בממשלה הזו. מה לא שנוי במחלוקת? הרס הרבנות, הרס שירותי הדת, הרס הכשרות. אני עשרים שנה נלחם על כבודה של הרבנות. אני יודע מה האלטרנטיבה, האלטרנטיבה זה הרפורמים, האלטרנטיבה זה רפורמי מסוגו של מתן כהנא, זאת האלטרנטיבה. לכן 20 שנה אני נלחם על כבודה של הרבנות.

"מה שמתן כהנא בא ועושה זה לחסל את העניין הזה שנקרא רבנות ממלכתית. זה הוא וליברמן יחד, "לא לחינם הלך זרזיר אצל עורב, אלא מפני שהוא מינו', לשניהם יש מטרה אחת: לחסל את הנושא הזה של מדינת ישראל כמדינה יהודית.

ח"כ משה גפני בריאיון לישי כהן

"כהנא מדבר כל הזמן ש'יוליה מלינובסקי', מה יוליה מלינובסקי? היא אשה שאמרה שהיא לא אוכלת כשר, איך היא פתאום דואגת לכשרות? איך היא פתאום בת ברית של מתן כהנא? איך? משל למה הדבר דומה: שימנו בראש הוועדה למאבק בנגד הסמים - מישהו שמודיע שהוא מעשן סמים. עושים הכל, מבחינתו של כהנא, מבחינתו לחסל את הכל. לחסל את מדינת ישראל כמדינה יהודית".

ראש הממשלה נפתלי בנט: "אני לא כל כל כך מכיר אותו, הוא נראה לי איש מהזן הנחות ביותר. הוא אופורטוניסט, הוא רוצה שבתיק יהיה רשום שהוא היה ראש ממשלה. הוא בגד בבוחרים שלו, בגד במדינת ישראל, בוודאי, במדינת ישראל היה ימין והיה שמאל, הוא פירק את הימין לחלוטין, הוא בגד במדינת ישראל. הוא לקח בוחרי ימין וגנב מהם קולות והעביר לשמאל".

צפו בריאיון המלא

תוכן שאסור לפספס
109 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
102
גפני מתחסד ושואל שאלה יפה ,יפה רק לכאורה: האם ילדים של לפיד לא מקבלים את שלהם בזמן שהוא באופוזיציה?! התשובה היא שהם מקבלים: כי איש לא בחר להעלים את הכספים שלהם מספר התקציב. אז גפני אומר עכשיו: שברגע שהוא יחזור לממשלה הכול יעבור לתקציב ,לא היו כספים קואליציוניים לסמינרים וכו'. אבל אחרי מה שקרה לנו ב-
הפוך על הפוך08.11.21
101
חברי הכנסת החרדים בגדו בהתחייבויות שלהם, בערבות שלהם, לבני גנץ. עכשיו הציבור החרדי משלם את המחיר על השקרנות של מנהיגיו.
חילוני03.11.21
100
אוי לך גפני שכך מתבטא על ראש ממשלה שמשרת את עם ישראל , בצבא , בעסקים ובממשלה. של נעלך מעל רגלך שאתה משמיץ כך ראש ממשלה בישראל
נתן03.11.21
מי שישמע ראש ממשלה בישראל... ממש רשכבהג ממתי צריך לכבד בן אדם כמו בנט? אז מה אם הוא ראש ממשלה ב י ש ר א ל
איזה טמבל03.11.21

הצגת כל התגובות

99
גפני תמיד ידע לדבר! החרדי ברמה הכי גבוהה
יאיר02.11.21
98
גפני ליצמן , סגנון הדיבור שלכם דוחה בזיון לקרא לחברי קואליציה כלבים?
חיים02.11.21
97
תקווה חדשה לחמאס האנשים האלה: שרן השכל, בני בגין, עידית סילמן, ניר אורבך נכנעו לטרור ומעבירים מיליארדים לרוצחי תינוקות! האם לזה פילל מדינת היהודים ישראל? אל תתנו נשק לטובחי ילדים!
תהילה02.11.21
96
מר גפני היקר ! אתה עושה עבודת קודש בכנסת עבור הציבור החרדי ועבור עם ישראל כולו ! ראיתי אותך נלחם כמו אריה בוועדת הכספים!!
נדב02.11.21
95
אלו ששלחו אותך לכנסת מבינים ששרתת את עגל הזהב, והם ילכו למדבר בלי כסף
דבר השמים02.11.21
94
גפני. לך כבר הביתה. 35 שנה שאתה מתעסק רק בפוליטיקה זולה ובדאגה למקורבים שלך. לך כבר.
אבי04.11.21
93
לחמור המפגר 80 לא לקיים הבטחות זה טבעי זה קרא וקורא בכל המפלגות. אבל לבגוד במדינה לרסק עם ישראל להעצים האויב מה זה? ריקוד סאמבא? זה בגידה זה נוכלות זה רשעות. ארור בנט. ארורים ורשעים כל תומכיו וארורה כל הממשלה זו. עוד תראו איך יבלו שארית חייהם מנודים ומודחים עד הקבר. יותר גרוע מאדריכלי אוסלו וההתנתקו
ללא שם03.11.21
שוב שכחת כדורים?! אין עוד השגחה במוסד שלך?!
שכחת כדורים?03.11.21
92
אמרת נכון! בנט בגד במדינת ישראל!
לידור03.11.21
91
ואתם בגדתם בבוחרים שלכם שרצו ועדת חקירה ממלכתית ואתם משקשקים ואתם לא רציתם
26702.11.21
90
חדשות מתפרצות לפיד: "נתניהו החליף את עורו, הוא בוגד בציבור
חדשות02.11.21
89
גפני אומר את האמת לפנים , שוב פעם הכלומניק לפיד מחריב ישראל וראש המסיתים מביך את עצמו , אפס מודעות עצמית יש לאפס. לפיד ובנט זוג סחבות משומשות של עבאס‼️ עושים מכירת חיסול למדינה בשרות האחים המוסלמים. זוג שקרנים פתלוגים !
שאול02.11.21
88
שכחת את התמיכה שלך בהתנתקות? שכחת את הפגיעה שלכם בציבור הדתי לאומי?
ע02.11.21
87
גם אתם יכולים לעצור את התקציב! עוד לא אבדה תקוותנו. שלחו ווטסאפ לחברי הכנסת וכתבו להם שהשבוע יוכרע איך ההיסטוריה תזכור אותם. כמי שעצר/ה את התקציב לחמאס או כמי שחתום/ה על העברת המיליארדים לעבאס ומשם לטרור החמאס. עוד לא מאוחר לחזור לימין! ניר אורבך יום טוב כלפון מיכל שיר שרן השכל
עצומה02.11.21
86
גפני יישר כוח וכל הכבוד כאדם דתי אנו מבקשים לא להצטרף לממשלת ההונאה שפועלת בחסות איש המריצות כנגד לומדי תורה ומשפחות חלשות בציבור היהודי. איש המריצות גיבור על ילדים, מושחת של הון עיתון שלטון. בע״ה הוא יעלם מהפוליטיקה בארצנו ויעזוב אותנו לנפשנו בארץ אבותינו ויעבור לוינה, אדם בזוי.
איתן02.11.21
85
בנט שיקר את בוחריו בצורה קשה ביותר .הוא פשוט אוהב את עצמו
דניאל02.11.21
84
הרב משה תהיה חזק תומכים בך
זאב02.11.21
83
ישר כוחך הרב גפני שמיצג נאמנה את הציבור החרדי ובכלל
כרמיאלי07.11.21
82
ח"כ משה גפני תוקף: 'בנט בגד במדינה; שקד אשמה בהכל'? גפני מיצג למגזר המנציח את נדלות והעוני! על מה הוא מלין? אם לא יכול שנוי, המגזרים היצרניים יאלצו לנטוש את ישראל. לכן מצבם של השכבות החלשות יחמיר ואוכלוסייתה תגדל.
מזרחי חרד03.11.21
81
נמאס לשמוע את הקשקשן גפני מעניין אותו הציבור החרדי בקדחת
ללא שם03.11.21
80
צודק
302.11.21
79
חחח תענוג לקחו לחתול את השמנת
יהודה02.11.21
78
גפני צודק. לפיד היהיר וחבריו הרסו את המדינה. ממשלת בנט לפיד לתמוך במחבלים עלובי נפש
עידן02.11.21
77
כבוד הרב גפני היקר .. תודה רבה לך ולחבריך היקרים על המלחמה הגדולה על כבוד היהדות .. צודק בכינוי שהצמדת לצורר מתן כהנא ״אנטיוכוס״ הוא יותר גרוע מקריב הצורר .. יישר כוח לא נשכח לעולם
שגיא02.11.21
76
גפני צודק ב100%
גדעון02.11.21
75
גפני בגד בציבור החרדי. אפס הישגים ב 30 שנה!
שמעון03.11.21
74
גפני חזק רהוט ...ממשלה רעה ואכזרית..כולנו נשלם את המחיר...ולחילוני שמגיב...גנץ לא ראוי..וטוב שהוא לא הפך להיות רוה"מ...
עמוס03.11.21
73
פעם נוספת הקשקשן גפני פותח את פיו. בנט בוגד במדינה? האם הליכוד ונתניהו ידידי נפשו של גפני מימשו את כל הבטחותיהם לבוחריהם? ובעניין הביטוי בוגד - כדאי מאד שתשים מחסום לביב השופכין שלך אדוני הפרזיט מר גפני
גפני03.11.21
72
משה יקירי , המשך במלאכת הקודש שלך
אלחנן03.11.21
71
אם סער לא היה מתעקש והיה הולך עם הימין גם בנט היה נכנס!! הוא כל הזמן אמר "אין לביבי רוב". לכן מי שבאמת אשם זה סער !! הציבור לא יסלח לו וכבר עכשיו רואים איך הוא נמחק בסקרים. כל זה אינו מוריד מהעובדה שבנט ושקד בחרו להקים ממשלת שמאל נגד היהודים והם אשמים לא פחות!!!! אך בראש ובראשונה מי שאפשר
א02.11.21
70
10 גפני ראיון של ישי כהן ממש יפה ישר כוח לכם
אפי 02.11.21
69
חבל שהמראיין לא שאל את גפני למה הוא נאחז בכיסא כבר 35 שנה?
חיים02.11.21
יש לו ניסיון והוא משופשף והוא קליבר הוא כמו יין משובח
אלמוני03.11.21
68
ענבי הכרם הפוליטי המגודר נעשו חמוצים לטעמו האנין של מוישה גפני.. גפני שהחכמה מטפטפת לו מהאוזניים בגד באיוולתו בבוחריו כאשר נהג כחמור ושם את כל הביצים על אמונתו בנתניהו שטען שוב ושוב שיש לו עריקים והוא אוטוטו מרכיב ממשלה ואחרי כן הוא עוד האמין לו לאותו איש האמת שהקואליציה שהתגבשה מולו עומדת לקרוס ו
מאיר מלונדון06.11.21
67
יש עוד מישהו שמאמין לאיש הזה שנים בקואלציה ו0 הישגים התקציב לא נמצא בבסיס התקציב הדיור במצב אנוש לצבור החרדי חילולי שבת התרבו בזמנו בכל הערים הכותל הדרומי במשמרת שלו די כבר לקשקש ולהבטיח הבטחות בלי כיסוי הפסקנו להיות תמימים
ינס03.11.21
66
אנחנו מצפים ואפילו דורשים ממך שלא להתנצל על הדברים.
נועם03.11.21
65
הממשלה הזו רעה מאוד אבל רק להזכיר שהח''כים החרדים הרימו את האצבע על החוק מס הפיקדון של גילה גמליאל. וחלק מהעלייה במחירי המשקאות יהיה בגללם. הם אמרו אז בממשלה הקודמת שזה חוק שיפגע בחרדים, אבל הצביעו לו בסוף. החוק יתחיל בינואר הקרוב.
אבי02.11.21
64
יישר כח לרב גפני, תמשיך בכל בכח, ונתפלל כולנו שהממשלה הרעה הזאת תתרסק במהרה אמן.
חרדי02.11.21
63
גפני פרזיט. מי אתה שתגיד בוגד? מה תרמת אתה למדינה חוץ מלסחוט .ולתת לפרזיטים כמוך.שלא תורמים לכלכלה.ולבטחון המדינה. אתה וליצמן הנבזה והבזוי מיניתם עצמכם לשליחי אלוהים עלי אדמות. הציבור שלכם מתבייש בכם.בהתנהגותכם. בקללות.שלכם. תמיד הייתה לי פינה חמה לציבור החרדי.למרות שדעותיו ואורח חיו שונים משלי בהת
יוחנן המטביל04.11.21
62
גפני אם אתה מאמין בדמוקרטיה ומדינת ישראל אז שנכדיך יתגייסו לצבא זה חלק מהדמוקרטיה
ללא שם03.11.21
61
על פי מרבית המגיבים, ניתן להבין שאנו עם שטוף מוח חסר בינה ודעת! לא באמת עם הבחירה. מדינה שהאזרחים שלה, בכוונה תחילה, לא מוכנים להתפרנס ולתרום לחוזקה של המדינה אין להם זכות קיום! הם חותרים תחת עצם קיומנו העתידי!! אם היהדות משמעותה להיות פרזיט ועסקנות לשמה אז נכשלנו!
מישאל מור03.11.21
60
בנט בוגד בעם ישראל ובמדינת היהודים.
דני03.11.21
59
הרב משה גפני חזק ונתחזק
בנט בוגד בעם ישראל03.11.21
58
גפני התותח!!!
ללא שם02.11.21
57
אם כולם כאלו גנבים ומושחתים ורק האופורטוניזם חוגג, למה לא ידעתם "לקרוא מפה" ולהצטרף לממשלה? לגנוב ביחד עם הגנבים. כל ההתכיינות וההתקפות האלו יובילו אתכם למשהו? איפה השכל שלכם?
יוסי02.11.21
56
גפני אומר את מה שכל הימין חושב ולא מעז לומר מפחד שיקראו להם מסיתים בזמן שהמסיתים האמיתיים יושבים באולפנים ובכנסת וקראו קריאות הרבה יותר חמורות מ"בוגד"
אלעדי02.11.21
55
זקנתו מביישת את צעירותו חבל מאד
שמוליק02.11.21
54
אני חרדי ומתבייש בנציגי--גפני וליצמן
עקיבא02.11.21
אתה חרדי כמו ליברמן
יואל03.11.21
53
האנטיציוני הזה גפני מקשקש לנו שהוא חרד חגורל המדינה! על מי אתה מנסה לעבוד גפני? תגיד את האמת שאתה חרד לגורל הכספים שזרמו אליך ולבטלנים הסמוכים עליך מכספי הצבור הישראלי. אם זה היה תלוי בכם לא היתה פה מדינה והיינו רוכבים על חמורים ומדליקים מדורות....!
חה חה חה02.11.21
52
רשע זה ליברמן, בנט זה טיפש, לפיד זה ליצן ודגנרט, וגנץ הוא תם. צדיק בסדום. גועליציה של צוררים
ישראל02.11.21
51
למישאל מור 85 רוב החרדים עובדים ומשלמים מיסים. אתם מקנאים קנאת מוות מהחרדים. אתם אוסף אדם דפוקים. בניכם ובנותיכם פושעים ומסוממים רובם. נשותיכם בוגדות בכם. אין לכם טעם בחיים. הכה בדוסים זה ממתיק לכם החיים. אל דאגה אנחנו גם יודעים להכות. וחזק מאוד.
ללא שם03.11.21
50
גפני ישב בממשלה 32 שנה וראה זה פלא הציבור שלו הוא הציבור הכי עני והכי סובל במדינת ישראל ממש עשייה לשמה
חיימקה03.11.21
49
מילים כדורבנות! יישר כח לגפני שבאמת מעלה את הבעיות וכל מי שלא מסכים איתו שיתמודד! זו המציאות עם ממשלה כזו.
.03.11.21
48
דייקת בדבריך על הגי-בנט השקרן הנתעב,והמטורף המושחת. חזק ואמץ!!!
קובי03.11.21
47
כל הכבוד לרב גפני. מדבר מאוד לעניין
אברהם02.11.21
46
חכמים הזהרו בדבריכם. מילים יכולות להרוג!! אגב אתם זרקתם את בנט פעם אחר פעם.
ירושלמי02.11.21
45
צודק בהחלט בנט שקד לפיד ליברמן סער גנץ בגדו בעם שלהם - לא נבחר על ידי העם אלה על ידי הקרן החדשה להשמדת העם היהודי הם פועלים מעבירים מליונים להשמדתה
מתן02.11.21
44
חברי הכנסת החרדים נציגנו היקרים, מחזקים את ידך במלאכת הקודש, אשריכם שזכיתם להימנות על שלוחי דרבנן ושלוחי דרחמנא, לשמור על אוצר התורה וקדושת ישראל, יהי רצון שחפץ ה' בידכם יצליח, ותזכו לקדש שם שמים בכל מעשיכם ומפעליכם המבורכים
אלקנה02.11.21
43
רבי משה גפני שליטא מסירות נפש לעם ישראל הוא הרים את קרנה של היהדות שאיפה שהם הלכו עשו מהם צחוק פתח ת"ת ישיבות וכו אשריך אל תפחד מאף אחד ה' איתך
בלום02.11.21
42
המיוחסים מהשמאל קראו לנו צ'חצ'חים גזענים ומושחתים !!
פוקס02.11.21
41
כל הכבוד הרב משה גפני, "עם נבל תתנבל"
כליל02.11.21
40
גפני חד חריף שנון אמיתי. ולכל הטיפשים שמגיבים כאן - אתם רק מוכיחים שאתם לא חרדים....
אלי06.11.21
39
תודה על הראיון הרב גפני ושאר הנציגים תמשיכו בעבודת הקודש הציבור החרדי תומך בכם ונושא אליכם עיניים
ללא שם03.11.21
38
גפני מדבר מתוך כעס עצום רואים את זה ולמעשה הוא צודק בנט ושקד רימו את בוחריהם והעבירו את תמיכתם בשמאל בזמן שהם קוראים לעצמם ימינה
צבי03.11.21
37
כל הכבוד לגפני. לוחם אמיתי עם דעות מוצקות ישר ואמיתי, ולא מפחד מאף אחד.
יעקב03.11.21
כל הכבוד לך, אתה לקקן אמיתי, לא מתבייש מאף אחד,, אתה ממש מקיים את הכתוב בשו"ע ולא יבוש מפני המלעיגים,,,
מוישה03.11.21
לפני שאתה מחרטט פה תגובות בלי קשר תלמד איפה נמצאות הנקודות על המקלדת עם כזאת בורות כדאי לשתוק בעניינים פוליטיים
ממ03.11.21
36
יש עוד מישהו שמאין לאיש הזה שנים בקואלציה ו0 הישגים התקציב לא נמצא בבסיס התקציב הדיור במצב אנוש לצבור החרדי חילולי שבת התרבו בזמנו בכל הערים הכותל הדרומי במשמרת שלו די כבר לקשקש ולהבטיח הבטחות בלי כיסוי הפסקנו להיות תמימים
ינס02.11.21
קל לכתוב קשה לבצע מה את יודע מה היה בלי הנציגים בכנסת?
ירושלים03.11.21
35
הצבוע לפיד! המסית מספר אחד במדינה איכס כמה האיש הזה צבוע ושקרן! רק לפני שבוע הסית נגד נתניהו בכנסת בנאום באזכרה לרבין! אין לתאר כמה שקרן וצבוע !
טוהר02.11.21
34
אני ספרדי ואני חושב שגפני מדבר ממש טוב וליצמן ממש גרוע ולכן הוא צריך ללכת הביתה
בני ברק02.11.21
33
אחלה גפני שבעולם! תענוג לצפות בך בערוץ הכנסת! יישר כוח גדול על אמירת האמת באומץ ובגלוי. הרבה בריאות לך הרב גפני.
אמיר02.11.21
32
בע"ה רק איפה בורא עולם בסיפור הזה ישתבח שמו
יהודה02.11.21
31
בציבור החרדי גוברת המגמה להתנתק לגמרי מהשלטון הציוני, לא להשתתף בבחירות, לא לקחת כספים, ולחיות בדרך התורה בעצמאות מלאה וללא שום תלות בשלטון הציוני, הציונים אינם באי הכוח של עם ישראל, אין להם רשות לדבר בשם עם ישראל ואין להם שום זכות על סנטימטר מארץ ישראל.
המגמה בציבור החרדי להתנתק מהציונים לגמרי02.11.21
30
חבר הכנסת גפני בבחירות מס 3 מי אלך אל הישובים הערבים בנט
ללא שם04.11.21
29
לתת מגיב 81 אדון כדורים. בטוחני שחצי ממשכורתך מתבזבז בבית מרקחת כי אתם ארורים. אבל רואים שהאמת כואבת ואני שמח על כך. דרך אגב אני שותה מיץ רימונים ויין ועושה לחיים ושם פס על שכמותך. אצלי המצפון נקי לכן אני עושה חיים אתם מחוברים למוות לכדורים ולגיהינם
הבנת טיטוס 81 למטה03.11.21
28
גפני ובני דמותו, מוביל ויובילו אידאולוגיה המהווה איום אסטרטגי עתידי להמשך החלום הציוני!!!
מזרחי חרד03.11.21
27
יהודי רהוט מבריק מכבד את בוחריו ורציני בתפקידו...ישר כח .אשרי בוחריו ..רק שכדאי לברוח מאמירות של בגידה במדינה כי יש כאן מערכת חוק וביטחון במדינתינו אף אחד לא מעל החוק וגם לא ראש הממשלה לכן כדאי להתנצל באמירה הזו.
ללא שם03.11.21
26
מה כל כך עצוב כאן? שנראה שגפני אשכרה מאמין בשטויות שהוא מוציא מהפה. ראייה כל כך חד-מימדית וילדותית! אנחנו צודקים, וכל המתנגדים הם רפורמים ורשעים. איך יכול להיות שאדם כזה היה סגן שר במדינת ישראל?
חנן. ב.02.11.21
25
על בנט נאמר במסכת שבת-הנעלבין ואינם עולבים שומעים חרפתם ואינם משיבים--עליהם הכתוב אומר: ׳ואוהביו כצאת השמש בגבורתו'--
עקיבא02.11.21
24
מדינת ישראל נחטפה ע"י מגלומן מטורף שעומד לחסלה, ואנשים שעד לא מזמן היו נלחמים בכל כוחם באחד כמותו, נדבקו בשגעון השליט והולכים אחריו עיוורים לתהום הנוראית שיצר לה.
תובל02.11.21
23
את הכבוד שיש לנו לתורה ונציגיה עמוק וטבוע בנשמה הם לא יבינו לעולם -- הם יכולים לדבר גבוהה ולהישאר בתקרה מרוב גאווה ופתאום נזכרתי בפסוק 'ואת מתן כהן הבעל' כנראה כשאתה משרת את הרפורמים אתה מבוזה אצל כל העם
יאיר02.11.21
22
רק שס זה מפלגת של מרן ז"ל
יצחק02.11.21
21
גפני אוהבים אותך יישר כוח!
מלכה02.11.21
20
כל הכבוד לך אל תתנצל בפניהם בשום דרך. תלמדו לעמוד מאחורי המילים שלכם. שהם מקללים ומכפישים והנאום האחרון של לפיד בכנסת היה מזעזע, ליברמן עם המריצות וכו וכו אז לגנות הם יודעים רק שזה בא מהצד הימני ובפרט החרדי של המפה..
גיא02.11.21
19
כמו שאני תמיד טענתי שקד הזאת היא חתיכת נבלה שמאלנית סרוחה בהסוואה ימנית , היא תשלם ביוקר , היא גרמה לכל הצרות . ההבדל בין שקד לבין מיכאלי הוא אחד -מיכאלי משקרת ללא בושה ושקד היא בעצמה הבושה
ללא שם03.11.21
18
תגובה חרדית/ערבית קלאסית - כולם אשמים, אנחנו טהורים וצחים כתכלת הרקיע. אפילו עם הערבים אפשר לנהל דו שיח רציונלי, אם החרדים אין סיכוי - צעקות, צרחות, צווחות, קללות, גידופים וכו'. ואתם מבלבלים את המוח על עגלה מלאה הא? לא יודע אם לצחוק או לבכות, אם העגלה שלכם מלאה אז זו של הערבים מפוצצת. השאלה במה....
כולם אשמים03.11.21
17
לך עם האמת שלך, אתה איש מיוחד שרבים מעריכים גם אם לא מצביעים עבורך!
יהודה03.11.21
16
גסות רוח של גפני וליצמן
עקיבא02.11.21
15
גפני יישר כח! מחרבנט בוגד במדינה והממשלה הזו מביאה את חורבן בית 3 והיהיר שכח את דברי השנאה וההסתה בשנים האחרונות
לביא02.11.21
14
בנט הוא ציוני כמו מקימי המדינה ...מנותקי יהדות רשעי עולם
נו שויין 02.11.21
13
כל הכבוד למשה גפני. אמר בפה מלא את מה שרוב העם חושב על הנוכל. יישר כוח משה!
נהוראי02.11.21
12
יישר כוח משה גפני על פועלך המבורך, למען עתידו הרוחני של עם ישראל.
גל02.11.21
11
בנט בגד בקב"ה ועל זה מחילה וכפרה לא תהיה לו.
דוד02.11.21
10
לפיד זה הפוליטיקאי הכי חלול ודחלילי מאז קום המדינה, לצערי קיים ציבור גדול שהוא חלול ודחליליסט שרואה אותו כמנהיג.
מאיר02.11.21
9
היום יום 138 להקמת ממשלת הטרור ע"י נפתלי בנט, איילת שקד,יאיר לפיד,גנץ, ליברמן, והורביץ, עם תומכי המחבלים מרע"מ, עבאס = חמאס לא נשכח ולא נסלח המשפחות השכולות מטרור. התקציב שאתם נותנים לרע"מ יעלה לאזרחי ישראל בדם.
קובי02.11.21
8
מגיע לו כל הבזיונות!!! הוא קנה את זה בנכלוליו!!! מתן כהן הבעל עוקר הכשרות!!!!
ידידה02.11.21
7
מה הבעיה לבגוד במשהו שאתה לא מאמין בה?!
ציוני02.11.21
6
צודק ב100%
תומר02.11.21
5
למי שהיה ספק לגבי חברי הממשלה הסוררת /האטומה /המרושעת/ הנהנתנית והריקנית... הוכח שזו הממשלה הגרועה והרעה ביותר בתולדות המדינה, והכל לא בשם איזה אידאולוגיה, אלא המניע שנאה שנאה ושנאה...ונקמנות בזויה לימין ולתומכי הימין... "בור כרע ויחפרהו ויפול בשחת יפעל..." בקרוב נזכה לראות במפלתם המוחצת ללא תקומה..
בנט הבנדיט02.11.21
4
יישר כוח ואהבה גדולה לרב דרעי ולרב ליצמן ולרב גפני. כל מילה בסלע.
יעקב02.11.21
3
יישר כוח גפני אין עליך בעולמים.
אהוד02.11.21
2
הבגידה של בנט היא לא בזה שהוא יושב עם השמאל. וזה לגיטימי וכולנו אחים. הבגידה היא לקחת 12 מנדט ימנים ולבצע בהם מדיניות שמאל קיצונית מובהקת.
טל02.11.21
1
כיף לשמוע כל מילה.
רוני02.11.21
אולי גם יעניין אותך
אחד על אחד

ניר ברקת: "זהו יום של חשבון נפש; החרדים יודעים לכבד"

ישי כהן | 04.05.22

הרצח, השכול והרצון באחדות

הגן על בנו בגופו ונרצח | האח בריאיון דומע

ישי כהן | 03.05.22

יורה לכל הכיוונים • צפו

אלי אבידר: הרוטציה לא מעניינת את בנט

ישי כהן | 20.04.22

אחרי ההדחה מגל"צ

"אני לא ביביסט": ברדוגו מדבר בריאיון סוער • צפו

ישי כהן | 19.04.22

הממשלה והרפורמה

הממשלה והרפורמה בסלולר הכשר: שר התקשורת באולפן

ישי כהן | 18.04.22
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

מדבר על הכל

ח"כ משה גפני יורה לכל הכיוונים בריאיון חג מיוחד

ישי כהן | 17.04.22

מדבר על הכל • צפו

גנץ בריאיון: צר לי שאין ייצוג חרדי בממשלה

ישי כהן | 16.04.22

ריאיון לוחמני • צפו

הגר"ד לאו: "לא חושש מהדחה, לא פוגע בי"

ישי כהן | 22.01.22

מי הוא חרדי?!

הרב מוטקה בלוי בריאיון סוער במיוחד • צפו

ישי כהן | 06.12.21
ש

קרקע למכירה ליד ירושלים?

זכות לדירה ירושלמית ב-140 אל"ש - ממש בהישג ידך

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

צפו

פרויקטור הקורונה מסכם גל רביעי בריאיון מיוחד

ישי כהן | 21.10.21

סיפורה של הפוליטיקה הישראלית

תם עידן נתניהו? עמית סגל בריאיון מרתק

ישי כהן | 18.10.21

באולפן 'כיכר'

נתניהו, בנט והחרדים? העיתונאי בן כספית בריאיון

ישי כהן | 12.10.21

שמונה שנים להסתלקותו

הגעגועים למרן; הרבנית יהודית יוסף בריאיון

ישי כהן | 04.10.21
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

"טובים השניים"

יהודה שוקרון ואלעד כהן בריאיון חג משעשע

ישי כהן | 25.09.21

הריאיון המלא

נשיא המדינה בריאיון מיוחד לישי כהן • צפו

ישי כהן | 23.09.21

ישראל הראשונה נגד השנייה

על ההגמוניה: אבישי בן חיים בריאיון • צפו

ישי כהן | 23.09.21

ההחרמה, הגזירות ו'הבוס'

שר החוץ יאיר לפיד בריאיון בלעדי לישי כהן

ישי כהן | 22.09.21
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

באולפן 'כיכר השבת'

רה"מ לשעבר אהוד ברק בריאיון מיוחד • צפו

ישי כהן | 22.09.21

בני גנץ בריאיון חג

שר הביטחון גנץ מדבר על הכל בריאיון מיוחד

ישי כהן | 21.09.21