כיכר השבת

מפלים אותנו

איפה ואיפה בפ"ת? אכיפה בררנית לחרדים

החרדים בפתח תקווה כעוסים, לאחר שלטענתם העירייה החליטה להטיל עלטה על האזורים החרדיים בעיר, כעת היא שוב מבצעת בשבת אכיפה בררנית רק כנגד החרדים (חדשות)

67
חנני ברייטקופף | כיכר השבת | ט' באייר | 03.05.20
אילוסטרציה
אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שבת בבוקר במרכז פתח תקווה, חילונים לצד חרדים הולכים להנאתם ברחוב, אך לפי טענת התושבים החרדים - כנראה יש מי שהדם שלהם שווה יותר.

לאחר הסערה לפני שבועיים בפתח תקווה, בה העידו תושבי העיר כי העירייה הטילה עלטה רק ברחובות החרדים, בעירייה החליטו שוב להפלות חרדים - כך על פי עדויות התושבים.

על פי טענת ארבעה מתושבי מרכז העיר פתח תקווה, הם נאלצו לספוג ביזיונות ועלבונות - רק בשל היותם משתייכים לציבור החרדי - מה שנראה לדבריהם, כהחלטה מגבוה.

אלעזר, תושב רחוב טרומפלדור בפת תקווה מספר ל'כיכר השבת': "הלכתי אני ורעייתי בשעה 11 בבוקר בשבת להליכה - כמו עשרות חילונים במקום, וללא שום חריגה מיוחדת".

"לפתע הבחנו בפקח העירוני שנסע עם אופנוע ולבש אפודה עם הכיתוב "ביטחון פ"ת", הפקח נעצר לידנו ושאל אותנו למה אנחנו לא לובשים מסכות - כשכולם לצידנו לא לבשו - על פי הוראת החוק, שבזמן שעושים 'ספורט', אין צורך בעטיית מסכה".

מיכאל, תושב נוסף מהמקום, מתאר את אותו חוויה בדיוק ומוסיף: "הסברנו לו שאין כל צורך בעטיית המסכות, אך הוא - הפקח, במקום לסגת לאחור, החליט להקניט ולהשמיץ אותנו".

שני התושבים מתארים את אותם משפטים שאמר הפקח: "יש אצלכם - בקהילה שלכם - מלא חולים", ועוד הוא אמר: "אלו בדיחות שיהיו רשומות על המצבות שלכם', ועוד התבטאויות חריפות מעין אלו - כאשר החמור מכל - שלחילונים שעברו שם הוא לא העיר מילה וחצי מילה.

לדברי התושבים, ניכר היה שהפקח העירוני, עושה את רוח המפקד, וה התפקיד שהוטל עליו - להציק לחרדים ולסמן אותם כמפיצי מחלות.

ומוסיפים: "אנחנו תושבים שווי זכויות שלא עשינו על פעילות לא חוקית או לא מותרת, אז למה אנחנו צריכים ללכת ברחוב ולסבול מאות קין על מצחנו וללכת מבוישים?, מה אנחנו סוג ב'". תמהים התושבים.

בעיריית פתח תקווה אומרים בתגובה לטענות: "עיריית פ"ת מקפידה לבצע הסברה ואכיפה, כמו גם סיוע למי שנצרך - באופן שווה וללא הבדל מגזרי או אחר. העירייה פועלת באופן רגיש אך גם נחוש, ולראיה יעידו המדדים השונים המראים כי פ"ת נמצאת במקום טוב בהתמודדות מול הנגיף".

"כל התושבים", מוסיפים בעירייה, "לרבות התושבים החרדים, מברכים על פעילות העירייה בנושא כאשר ברור לכולם כי אלמלא הפעילות הנחושה, ייתכן כי פתח תקוה הייתה היום במקום לא טוב. במידה והדברים אכן נאמרו, כפי שמובא על ידכם, כמובן שאנחנו לא עומדים מאחוריהם והם יטופלו בהתאם".

"כמו כן, אם הדברים נכונים הרי שמדובר במקרה נקודתי בלבד שאינו מצביע על כלל הפקחים אשר עושים את עבודתם נאמנה למען בריאות התושבים. נציין בנוסף, כי דרך הטיפול בנושא לא הייתה משתנה כהוא זה אם התלונה הייתה מגיעה לרשות לפני שהגיעה לתקשורת. הניסיון לצייר תמונה לפיה בפתח תקוה ישנן מלחמות בין מגזרים ואפליה הינה שיקרית ומטרתה לצור שנאה ופירוד. עיריית פתח תקוה פועלת בכל נושא בצורה שוויונית - הן בנושא האכיפה והן בשאר הנושאים הנוגעים לתושבים".

תוכן שאסור לפספס
67 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
36
מענין שתמיד מדובר במקרה נקודתי - כנ"ל בכל הארץ כשמדובר בחרדים
אבי04.05.20
35
כתבה מוזמנת מברוכי כמה קטנוני הבחור כבר שנה וחצי מטרלל את החרדים בפתח תקווה בגלל שהוא לא הסתדר עם ראש העיר...
למבינים בלבד04.05.20
להזכיר לך: **גם בגרמניה ידעו ושתקו!**
חרדי גאה04.05.20
אם אתה כזה גבר תניח פה שם גלוי, מבלי להסתתר מאחורי הגרדות שונות
למיבין הגדול 04.05.20
שים לב שרוב מוחלט של התגובות פה ללא שם גלוי בלי קשר לתוכן התגובה
ר04.05.20
שים לב שאתה היחיד שכותב נאצה על שליח ציבור מעל עשר שנים שהביא אין ספור השיגים
למיבין הגדול05.05.20
34
הפקח בטרומפלדור עצר לידנו והעיר גם לעיתונאי ידוע בעיר {לא חרדי} שדיבר איתי ועם אבא שלו ששה במרפסת. כל החילונים שצעדו עסקו בספורט מה שהחרדים לא בשבת. רמי גרינברג ראש עיר תותח והחרדים אוהבים אותו למעט שניים שלושה שאף פעם לא טוב להם
עדות חרדי פ"ת 03.05.20
דבר בשם עצמך,החרדים בפ"ת סובלים מרמי גרינברג אני תושבת פ"ת דור רביעי,מתביישת לגור בעיר מאז שרמי עלה לשלטון מתנהג כמו בריון השכונה-מפלה לרעה את התושבים חרדים-והוא גם טוען זאת בגלוי-אני נוקם בהם על שלא הצביעו לי.... אכיפה מוגברת בכל דבר בשכונה החרדית של העיר, הרבה ראשי ערים שלחו משחקים/חוברות למשפחות
חרדי מפתח תקווה04.05.20
אולי ראש העיר ה י ח י ד שהביא משחקים/חוברות זה משה לאון. תגידי לי מה רע לך בפ"ת? הוא בעצמו דתי, על מה את מדברת? נכון שאולי היה עדיף שאיציק ברוורומן ישאר, אבל זה לא קרה... למה? במי בחרת? כמעט כל העיר בחרו בו! גם אני לא ממש התחברתי אליו, אבל אם הזמן צריכים להגיד שזה מה שיש. לאמא שלי יש קבוצה בווצאפ של
רונוששש05.05.20

הצגת כל התגובות

33
כמה צביעות- הציבור המפלה בישראל בוא בחרדי
חח03.05.20
32
כנראה כל המגיבים הנכבדים לא מכירים את עלילות רמי גרינברג והחרדים. בגלל שהרבנים לא הורו לבחור בו הוא כבר שנה וחצי במסע נקמה מכוער. מתנכל בכל מקום שיכול. כך שהגיוני מאד שזאת רוח המפקד.
א03.05.20
חמוד/ה, אני גרה בעיר הזאת ויודעת טוב מאוד מה ראש העיר הזה עושה!!! שמעת? נכון שהמקרה שכתוב למעלה מזעזע, יש מצב שהיה עדיף את איציק ברוורמן, אבל עד כאן! גם רמי גרינברג מנסה לטובת התושבים!!!!
רונוששש03.05.20
31
יום יבוא ונגלה שגורמים במדינה ניצלו את הקורונה כדי להחליש את החרדים, זו הסיבה שהם הגבירו בתקופת הקורונה את הבדיקות בריכוזים החרדים פי כמה וכמה מהאזורים החילוניים כדי לחזק את הטענה שהחרדים מדבקים כדי להחליש את כוחם בארץ.
דודוי03.05.20
אתה רדוף פסכולוג דחוף
חיים 03.05.20
30
סליחה אבל אין פה שום תירוץ להגיד למי שהולך בלי מסכה ברחוב זה בושה!!!! ואין שום הסבר להגיד שהיו פה עוד בלי מסכה... זה לא תשובה!! כל אחד צריך לדאוג לעצמו להיות בסדר... וזה גם שטות שהיו לידם אנשים בלי מסכה. כי כולם הולכים עם מסכות לפחות הרוב...אני גר בפ"ת לא ברחוב חרדי או משהוא אבל כולם עם מסכות ברחוב.
אריאל04.05.20
29
הם כמ החילונים עשו ספורט בשבת ולכן לא לבשו מסכות...
אנונימי04.05.20
28
בלי קשר למקרים הללו, ואני לא טוען שזה מ'גבוה'. נראה לי קצת מוגזם. אבל אני תושב פ"ת, חרדי, ובשבת האחרונה עברתי ברחוב מאד מרכזי בעיר, עם מסיכה על פני, ראיתי התקהלות של כ-6 צעירים בני 30-40 במין מפגש בו הם שותים, מדברים וצוחקים באמצע הרחוב, כשהם לא עוטים מסיכות כלל על פניהם. כעבור כשעתיים עברתי שם שוב,
לצערי03.05.20
27
תשובה ל8 מה זה אי תרומה לכלכלה מלכלכת בשטויות שאלה כמה גבינה לבן טיטולים לחם וכו את קונה וכמה בעל משפחה קונה למה שופר סל פתחה בבני ברק הקטנה בשטח 4 סניפים שעובדים נונסטופ כל המפעלים רודפים אחרי המגזר החרדי כי הכסף שהם מרויחים מהיכן אני עבדתי 50 שנה תומכת בבני תורה ולא ומאושרת. מה עם כל אירגוני החס
אלמונית03.05.20
את חושבת שמדינת ישראל זו איזו עיירה באירופה הא? לא יאומן כמה שהמושגים שלכם אינפנטיליים! גם בעוד 2000 שנה החרדים לא יצליחו להקים מדינה משלהם. המושגים שלכם מעידן האבן!
אה באמת?03.05.20
26
במקרה.. נוכחתי לראות את המקרה בעיניי.. סיפור המקרה לא מדויק בכלל ורחוק מהמציאות... חבל סתם להמציא כתבות לשם הכותרת... וגם, איזה חרדי עושה ספורט בשבת????
אני03.05.20
בתכלס הוא מיישר את הציבור החרדי
דויד03.05.20
כנראה שלא ראית...
ידידיה ה.03.05.20
25
יש נתונים רוב החולים בשבועיים האחרונים חרדים לא יודע למה אבל זה המצב
חיים03.05.20
כי בגל הראשון היו חולים החילונים שהביאו את הנגיף מסין, ועכשיו זה הגל השני של נפגעי החילונים. נכון שמותר לחילונים לטייל בסין ובעולם בכלל, אבל מותר גם לחרדים לגדל משפחות ברוכות גם אם זה מדבק יותר בזמן מגפה.
חרדית גאה03.05.20
24
נו...חרדים מתלוננים על אפליה??? זו בדיחה...החרדים המציאו את המושג אפליה......הקוזק הנגזל.....
קובי04.05.20
23
ללכת עם האשה ברחוב זה לא ספורט!!!
נטע03.05.20
לגמריי!! וגם אם זה ספורט שישימו מסכה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אריאל04.05.20
מה אתה מבלבלת? נשמה, הרבה זוגות עושים ספורט בהליכה!לא חובה רק ריצה
רונוששש04.05.20
22
זה דווקא נשמע שהפקח מוזן מההסתה בתקשורת, כי אין שום הוכחה שהעיריה נגד החרדים, וגם בתגובה כיבדה באמת, לא כמו אלו שמבין השורות ניכר שסתם מתנערים. אבל אין ספק שכעובד של העיריה- האחריות עליה לפקח על האתיקה המקצועית בה הוא נוקט.
אזרחית שווה03.05.20
21
חחחחח. מידה כנגד מידה כמו שאתם מפלים בישיבות,בסמינרים,ובעירית בני ברק ומודיעין עילית,ובכל מקום שיש לכם אחיזה משמים משיבים לכם וישיבו לכם עוד הרבה זמן
יאיר03.05.20
עצוב שזה מה שיש לך להגיד
אני04.05.20
20
תסבירו הכל לוירוס
חח03.05.20
עם רק נוכל למצוא אותו...
רעות03.05.20
19
מי שרוצה רק זכויות ולא מוכן ולא רוצה לשאת בנטל החובות לא יכול לצפות שיתיחסו אליו כשווה אל שווים. אתם באמת ילדים קטנים שצריך להסביר לכם דבר כל כך פשוט?
ודאי סוג ב'03.05.20
אתם החילונים עופו לברלין שם הקוטג' יותר זול תנו לחרדים את ארץ ישראל
בני ברק03.05.20
מטומטם שכמותך,החילונים יסתדרו בברלין, ממך ומילדיך הערבים יעשו סבון. אם חשקה נפשך בשלטון ערבי,למה אתה לא ברמאללה או בקלקיליה? הם לא חלק מהארץ המובטחת?!! גם לבנון וסוריה הן על הפרק, סע! אני מוכן לממן לך one way ticket...
החמאס מחכה03.05.20
18
גם בפסח היה שמירה אדוקה ביותר עם הקפדה מיוחדת בשכונות החרדיות
חיים04.05.20
לא רק החרדיות
רונוששש04.05.20
17
אתם האשכנזים אחינו לא אחינו תקראו לזה איך שתרצו אתם בדיוק ככה מתנהגים למזרחיים 365 ימים בשנה כמובן עם לשון מושחזת הרבה יותר מהפקח הזה אני דיי בטוח אז כנראה זה בא לכם מידה כנגד מידה ותיסלחו לי שאני אומר את זה בכל זאת אני מתעלה על עצמי ואסייג את דברי שזה לא ממש כולם (הלוואי) . ובכל זאת גם הספרדים פה א
סעדיה בוסקילה 04.05.20
היום זה כבר די הפוך תמיד יש סטיגמות על האשכנזים שהם קרים ואין להם מה לאכול.. כל אחד עם ההיסתכלות שלו! והים אני לא רואה הבדל כבר בין האשכנזים לספרדים... הם אותו דבר כבר אולי הסבתות מהדורות הקודמים כן.. יש הבדל.. אבל פה כבר כולם אותו דבר ואת כולם אוהבים ובטח שאין שום שנאה לספרדים או משהו..
אריאל04.05.20
דבריך אינם קשורים כלל ,אני מבין שאתה נחיתי אבל תכתוב דברים קשורים פעם הבאה
נעם04.05.20
לא תגיע רחוק מי שמתנהג כמו בהמה מתייחסים אליו כמו בהמה ולא משנה אם שם המשפחה שלו בוסקילה, יעקובוב או פרידמן ככל שתמשיכו לטעון על אפליה אתם תתדלקו באמת אפליה כי אנשים לא אוהבים שמתלוננים להם באוזן כל יום כל היום
אם תמשיך ככה04.05.20
16
אז כן, גם אני הלכתי עם אשתי והילדים ברחוב טרומפלדור בשבת בבוקר בערך ב 11.30 פינת דגל ראובן, כולנו עם מסיכות, דיברתי כמה מילים עם אשתי והמסכה עמדה קצת מתחת לפה... הפקח צועק לי מהאופנוע "הלו גבר, מסיכה על הפנים!!" האמת, היה נראה לי מוגזם... או פשוט משועמם... חבר'ה!! שוטרים פקחים וכל ה'מיטיבים' למיניהם
שולי03.05.20
15
זה בגלל שחרדים רוצים להיות חילונים או להתקרב לתרבות שלהם
אדם04.05.20
14
מה לעשות, לא פשוט לתרבת את החרדים.
לא פשוט03.05.20
13
הצבור הגזעני והמפלה ביותר במדינת ישראל מתלונן על אפליה!!! בדיחת השנה...
לצחוק כן?03.05.20
12
זה נשמע ממש בכיינות , אז הפקח העיר ואמר לשים מסכות , לא צריך לחפש כל הזמן את הקיפוח גם אם הפקח לא מת על חרדים - ״עושה את רוח המפקד ״ נו באמת רמי גרינברג ראש עיר מצויין
דניאל תושב חרדי מפתח תקווה03.05.20
אני גם מעירה לאנשים שמתקרבים אלי יותר מדי והמסכה שלהם רק על הפה
מה יש04.05.20
או, אחד שמבין...
רונוששש03.05.20
11
מצחיקה התרבות הזו של כל הזמן לחוש קורבן. כל דבר שקורה מוסבר ב'בגלל שאנחנו חרדים'. גם פטור משירות צבאי, קצבאות מיוחדות, אי תרומה לכלכלה ומאות אחוזי תחלואה יותר מציבורים אחרים [שלא לדבר על תקיפת צוותי משטרה צבא או מד'א, שאיפיינו את המגזר]. אבל אחריות לא נלקחה על כלום, רק המשך יבבות על מתנכלים לנו וזו
דני03.05.20
צודק לחלוטין. הרבה יותר קל ליילל ולהגיד ששונאים אותנו ורודפים אותנו ואנטישמים ומתייונים מאשר להסתכל במראה ולראות שיש לנו מה לעשות כלפי עצמנו.
רוני03.05.20
ליברג'וק תואם בוס גוי.
חרדי גאה03.05.20
מתבונן או בוהה והוזה? הציבור החרדי אכן נרדף, אחרת למה אנחנו כ"כ צפופים בערים שלנו והמגפה אוכלת בנו? זה לא משרד השיכון שמפלה אותנו ככל משרדי הממשלה וזרועותיה? פטור משרות צבאי? אז עושים שרות לאומי בארגוני החסד החרדיים שאין אזרח אחד בארץ שלא מכיר מישהו שנהנה מהם. קצבאות מיוחדות? מתקזזות באוברדרפט עם הק
ביי, תגדל-תבין03.05.20
פשששש, סחטן עליך!
רעות05.05.20
10
ראש העירייה שלח פקח לצחוק על החרדים ?????? טיעון מצחיק !!!!!
השפוי 03.05.20
בלי הכיפה הוא דומה לברמינן
חרדי גאה03.05.20
9
חבל מאד שחלק קטן וגרוע בציבור החרדי שלא נשמר ולא שומר יוצר הד תקשורתי כל כך רחב ומכאן הדרך להסתה פרועה על כלל הציבור החרדי, ועם עובדות לא ניתן להתווכח, רב החולים חרדים- זה נכון. ההדבקה אצלינו גבוהה פי לא יודע כמה,- זה גם נכון. אז חצי מההסבר זה אורח החיים, הצפיפות, המפגשים וכ' והחצי השני זה אי שמירה
מישהו03.05.20
8
נו באמת...גם ברחובות שלנו בכפר גנים החשיכויו יומיים את הרחובות. הפקח הזה, ראוי לחטוף על הראש מהמעסיק שלו. גרינברג? סתם בריון
נתי03.05.20
לא, לא, אתה צודק, אבל אתה יודע כמה רמי עושה לעיר? אני שומעת שהרבה מצדיעים לו...
רונוששש03.05.20
7
ההסתה עברה כל גבול חייב לעצור את זה לפני שיהיה מאוחר...איפה החכים ששותקים!!!
מאיר חרידי כאוב03.05.20
קשב להגן על הקייס החרדי כי הוא קייס גרוע, איך תסביר פרזיטיות, השתמטות מנשיאה בחובות, חוסר אכפתיות לגורל המדינה, חוסר אכפתיות מכלל ישראל. לא ניתן להסביר.
קייס גרוע03.05.20
6
סתם רכילות ונסיון להשמיץ את רה"ע, נכון שהוא שונא חרדים והוא בסיום הקריירה שלו אחרי כל השנאה שהוא יתר לחרדים בעיר אבל מה הקשר לסיפור הזה. כולנו יודעים שלא התכוונו שכל הליכה היא פעילות ספורטיבית... אבל נניח שהפקח אנטישמי לכן להשמיץ את העירייה?
יוסף03.05.20
5
רמי גרינברג עושה סדר בעיר בדרך גם על החרדים וטוב שכך כולם אינטרסנטים
דויד04.05.20
4
כאחד שמיודד קצת עם רמי אכתוב לזכותו שהוא שונא את כולם יש לו שנאה מיוחדת לחרדים האשכנזים אבל גם הספרדים סובלים ממנו לא מעט וגם שאר המגזרים צרכיך להתפלל שבעז"ה בבחירות הבאות הוא יפסיד ועד אז נשאר לנו רק להתפלל
א.ב.04.05.20
3
מי שאומר שחרידים לא עובדים לא משלמים מיסים חיים על חשבון המדינה הוא ניזון נטו מהתקשורת כמי שחי עם החרידים עובד בתחום גיוס עובדים יודע את האמת שהתקשורת מנסה להסתיר על החרידים
דור 04.05.20
2
עת לכנוס. אחת התוצאות הטובות שיהיו לחרדים בעקבות הקורונה, שכולם יצטרכו לכנוס אל הגטאות החרדים, כי לא יוכלו לחיות בשלום עם החילונים אשר יאשימו את החרדים בפיטורים ההמוניים שלהם עקב הקרונה לכן ה' שלח להם את המושיע ליצמן שר השיכון שיקים עיר חדשה בת מאות אלפי חרדים בכסיף ליד הבדואים שאינם שונאים החרדים.
רבינו04.05.20
1
גם אצלנו בכפר גנים החשיכו לאו דווקא אצל חרדיםש
פתח תקווה04.05.20
אולי גם יעניין אותך
קורונה - כל המידע בכיכר השבת
ש

פרויקטור הקורונה: "האוכלוסייה הבוגרת חייבת להתחסן"

כיכר בשיתוף משרד הבריאות | מקודם

גם בישראל

גל חדש? עלייה בתחלואה בשני תתי זני האומיקרון החדשים

כיכר השבת | 23.10.22

הגל בירידה

קורונה: מספר החולים הקשים ממשיך לרדת

כיכר השבת | 20.07.22

בשבוע הבא

מבצע החיסונים לתינוקות עד גיל 5 - מתחיל

כיכר השבת | 18.07.22

BA.2.75

נגיף הקורונה: חזרו מחו"ל עם תת הזן החדש

דוד הכהן | 17.07.22
ש

ככה מתחילים את הקיץ

זה לא סתם מים חמים וקרים 24/7 - זה שדרוג מטורף לחיים

כיכר בשיתוף אפיקים | מקודם

בקבוצות הסיכון בלבד

מנכ"ל משרד הבריאות אישר חיסון לפעוטות

כיכר השבת | 05.07.22

הגל השישי

המספרים ממשיכים לטפס בישראל ובעולם

כיכר השבת | 27.06.22

בורלא: חיסון התינוקות שלנו יעיל ב-80 אחוז

כיכר השבת | 26.06.22

הגל השישי

10,785 מאומתים חדשים לנגיף הקורונה

כיכר השבת | 22.06.22
ש

לא תכנסו?

פרפומריה רק ב- 10₪ • מהמותג הנמכר ביותר בארץ >>

כיכר בשיתוף סנו | מקודם

הגל השישי

מספר המאומתים לנגיף הקורונה מטפס עוד

כיכר השבת | 21.06.22

הגל השישי?

שיא של חודשיים וחצי: יותר מ-10,000 חולים

מישאל לוי | 20.06.22

צעד גדול לאישור ה-FDA

בקרוב: חיסוני קורונה - גם לבני חצי שנה

דוד הכהן | 16.06.22
ש

נתון מבהיל

מאוחדת: קרוב ל-90% מהחולים בגל הנוכחי - לא מחוסנים

כיכר בשיתוף מאוחדת | מקודם
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם
ש

תוצאות מפתיעות

עליה חדה בשיעור ההדבקות החוזרות בקורונה

כיכר בשיתוף לאומית | מקודם

שובה של הקורונה

משרד הבריאות אישר 'בוסטר' גם לבני 5-11

דוד הכהן | 14.06.22

מחקר גילה

תסמיני הקורונה נמשכים במשך כשנה וחצי

כיכר השבת | 06.06.22

בעקבות הירידה בתחלואה

פרויקטור הקורונה: בקרוב יבוטלו הבידודים

כיכר השבת | 31.05.22
ש

זה וואו

יש תחליף לנדל"ן: אתר שמייצר הכנסה חודשית

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

בהחלטת השר

בשורה משמחת לטסים: חסל סדר המסיכות

כיכר השבת | 17.05.22

למרות הירידה בתחלואה

בדיקות ה-PCR בנתב"ג הוארכו ב-10 ימים

כיכר השבת | 09.05.22

שגרת קורונה

התחלואה נמשכת עם ירידה בחולים הקשים

כיכר השבת | 02.05.22