כיכר השבת

אטימות

למרות בכי היולדת: השוטר עיכב את הזוג בדרך ללידה

צביקה ושרה, הופנו בבהילות לחדר לידה בבית החולים, בעקבות חשש להימצאות חיידק מסוכן, אלא שבדרך, הבעל עשה ככל-הנראה עבירת תנועה ועוכב יחד עם היולדת במשך דקות ארוכות בידי שוטר תנועה, עד שהתרצה לשחררם • משטרת ישראל: "הרכב עקף בתוך צומת תוך סיכון עצמו ואחרים" (חדשות, בארץ)

176
צביקה גרוניך | כיכר השבת | ד' בחשוון | 28.10.14
השוטר, התינוקת שנולדה וההפניה
השוטר, התינוקת שנולדה וההפניה (צילומים: המשפחה)

אטימות: בני הזוג צביקה ושרה, בשנות העשרים לחייהם, לא חלמו כי ביום שכה ציפו לו, יום לידת בתם הבכורה, הם יעוכבו בידי שוטר חסר התחשבות ואטום בדרך לחדר הלידה.

צביקה ושרה, תושבי בית שמש, הגיעו לביקור שגרתי אצל הרופא שהודיע להם כי לאם ישנו חיידק מסוכן עלול לגרום לדלקת בקרום המוח ונתן בידם הפניה לחדר הלידה. האב המודאג, יצא יחד עם רעייתו במהירות לבית החולים 'הדסה עין כרם'.

בדרכו לבית החולים, ככל-הנראה ביצע עבירת תנועה, כאשר לכאורה חצה קו הפרדה רצוף, ולרוע מזלו שוטר תנועה הורה לו לעצור בצד הדרך והחל לבדוק את פרטיו ורישיונותיו.

לדברי צביקה, למרות הלחץ הרב בו היה נתון הוא הציג בפני השוטר את ההפניה הרפואית לחדר הלידה שקיבל מהרופא, לאחר לילה ארוך בו חשה אשתו שלא בטוב, אך זה סירב להתחשב ולאפשר להם לנסוע.

בני הזוג לא התייאשו והמשיכו להתחנן בפני השוטר כי האישה אינה חשה בטוב וכי עליה להגיע בבהילות לבית החולים, עד שהצליחו לרצות את השוטר ששחררם לדרכם, תוך שהוא מבטיח לשלוח את הדו"ח בדואר.

בחסדי שמים, בני הזוג הגיעו לבית החולים וכעבור זמן קצר נולדה בתם הבכורה במזל טוב.

התינוקת שנולדה במזל טוב (צילומים: המשפחה)

בשיחה עם "כיכר השבת", מספרת שרה היולדת על שאירע: "נסענו ביום ראשון בבוקר לבית חולים כשאני עם צירים באמצע לידה וכשאני מודאגת, בעלי נסע לפי הכללים ולא עבר שום קו הפרדה רצוף. אחרי שעמדנו בפקקים הגיע קטע שבו הייתה כניסה ליישוב, בעלי נסע במסלול שממנו פונים ליישוב והמשיך ישר במסלול האצה של היציאה מהישוב כדי לעקוף שתי משאיות. יש לציין שבעלי לא סיכן את התנועה".

בעלה, צביקה, מוסיף ומספר כי "היינו אצל רופא נשים והוא אמר לה שיש לה חיידק מסוכן והיא חייבת לנסוע לבית החולים לחדר לידה", משכך החליטו השניים לנסוע ברכבם ולא באמצעות אמבולנס של הצלה מקומי שלא היה פנוי באותה העת.

"הכביש נמצא בשיפוצים והנהגים נסעו לאט. במהלך הדרך הייתה לי אפשרות לעקוף את הרכבים במסלול האצה שבו אפשר להשתלב לכביש המהיר וכך עשיתי", מספר צביקה, "עקפתי שתי משאיות ופתאום הגיע שוטר שנהג ברכב אזרחי. הוא ביקש שאעצור בצד. עצרתי וסיפרתי לו על מצבה של אשתי ואף הראיתי לו את טופס ההפניה לבית החולים שקיבלתי מרופא הנשים".

השוטר שעצר את בני הזוג (צילומים: המשפחה)

"הוא אמר לי: 'אתה תחכה בסבלנות, אני רושם עכשיו דו"ח'", מספר צביקה, "אשתי ישבה מאחור ובכתה. פתחתי את החלון האחורי והראיתי לו שהיא בוכה, אך זה לא עניין אותו, עד שלבסוף הוא התרצה ואמר שהוא ישלח את הדו"ח בדואר. הוא עיכב אותנו במשך שמונה דקות כשכל דקה קריטית".

צביקה קובל על כך ואומר: "מדובר היה כאן בסכנת חיים. החיידק שהיה לאשתי עלול לגרום לדלקת קרום המוח וחייבים לטפל בו מיידית. במקום לעזור לנו ולפנות לנו את הדרך הוא העדיף לעכב אותנו. מדובר במחדל".

במשטרת ישראל אמרו בתגובה ל"כיכר השבת" כי "שוטר מתנ"א ירושלים הבחין ברכב שעקף בתוך צומת תוך סיכון עצמו ואחרים ועל-כן עצר אותו לבדיקה. לאחר שנוסעי הרכב הציגו בפני השוטר את המסמך הרפואי, הוא רשם את פרטיהם ומסר להם שהדו"ח יישלח אליהם לביתם על מנת לא לעכב אותם".

ההפניה לחדר הלידה (צילומים: המשפחה)
תוכן שאסור לפספס
176 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
75
בימקום לעצור את עברייני התנוע שהם מסוכנים ומסכנים המישטרה מעדיפה ללכת על האזרחים החלשים שלא מעיימים ומקשים על פעילות המישטרה אלא נותנים להם למלות את פינקס הדוחות בשקט וללחת הביתה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דן10.11.16
74
gbs זה מסוכן מאוד אבל לא בשביל אמבולנס והשוטר דפווווווווווווווק
רופא19.09.16
73
אני גם חושב על משטרה בכל מה שכולם כתבו עליהם, אך שימו לב, ההפניה היא משנת 2014, בלוף אחד גדולללללללללללללללל מעני שמתוך 90 מגיבים אף אחד לא שם לב - וזה לא מוריד מהטמטום וכל מה שכתבו על השוטרים.
תותים07.06.16
תסתכל טוב לפני שאתה מגיב בפעם הבא ד' בחשוון תשעה 13:55 28.10.14
ממתי הכתבה??08.06.16

הצגת כל התגובות

72
העבירות תנועה שהם חוגגים. בכלל אני לא מבין מה המקרה הזה שונה מנהג אמבולנס רגיל שאף אחד לא עוצר אותו אני מציע להם לגשת למשפט
ש.ביטון10.10.16
71
חלאות אדם יש במשטרה וכל פעם לצערינו הרף עולה ואין ממש אין למי לפנות, וזה חלק מהריקושטים שמקבלים מאומות העולם יש לך צרות ואין למי לפנות ממש אירגון בר מינן, שיבוא משהוא וינקה את האורוות הללו
שי01.10.15
70
זו לידה ראשונה החרדה גדולה חידק נשמע מפחיד אפשר להבין את הקושי
זו לידה ראשונה 23.07.15
69
את התסכולים שלהם הם מוציאים עלינו,אם תבחנו היטב,אין להם מנת משכל גבוהה והם מתעצבנים מהר,מה ששם אותם בדיוטה התחתונה תחת הכותרת "עבד כי ימלוך".
שוטר=פושע 23.07.15
68
שוטר לא נורמלי חולה נפש
שירה19.07.15
67
ברוך השם שהבת בריאה ושלמה וכן היולדת. בעיני כנראה משמים היה צריך לקרות משהו ומשמים ציערו אותם לפני בכדי שיזכו בבת הזו. לא כן?
רבקה21.10.15
66
הם בפאניקה שעובדים עליהם
חיים 22.07.15
65
נקווה שאלשייך ישנה המצב ומהר. בינתיים המשטרע הישראלית הנה מבין המשטרות הגרועות בעולם.
אבי07.06.16
64
משטרת מטומטמים או רשעים - או שניהם גם יחד !
ב.17.07.15
63
אני לא בטוחה שהשוטר היה כל כך מטומטם, הוא אולי יכל ללוות אותם, אבל אני מכירה סיפור דומה, שנגמר בתאונה כשהבעל חצה צומת באדום ב-4 בלילה וגרם לתאונה שכמעט גרם למותה של אישתו שלו ושל העובר, הזמינו אמבולנסים והמכונית הלכה, ב"ה נגמר בשלום, אבל צריך לראות את הצד השני, לא רק האזרחים צודקים ולא כל כך בטוח
אישה12.11.14
62
אחרי לילה שלם עם צירים הסיכוי ללידה מתקרב וחייבים לתת לפני הלידה אנטיביוטיקה בעירוי מחשש לפגיעה בילוד אז אכן יש כאן חשש מהותי. רק שאני במקום הבעל הזה הייתי שם גז ולא עוצר לשוטר לשניה ושירדוף אחרי עד שערי צדק...
בעל11.11.14
61
בערבים הם לא יודעים לטפל
מיתנחבל04.11.14
60
שבת היא:ברית בנינו לבין מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא.שבת שומרת עלינו. ,,ושמרו בני ישראל את השבת לעשות את השבת לדורותם ברית עולם:ביני ובין בני ישראל אות היא לעולם"(חומש שמות לא,פסוקים-טז-יז),,ויאמר ה', אל-משה לאמור. ואתה דבר אל-בני ישראל, לאמור, אך את-שבתותיי,תשמורו:כי אות היא ביני וביניכם,לדורות
שבת04.11.14
כל פעם מגיע איזה הזוי עם איזה מאה פסוקים והלכות על כל דבר שקורה מספיק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נמאס17.07.15
59
כלב
דוס אחד01.11.14
58
עם כל הכבוד לחידק האלים, מה זו הגישה הזו של לעבור על חוקי התנועה ולסכן חיי אדם??? אם ח"ו היתה תאונה היו נהרגים הרבה אנשים וגם הגברת והתינוק גם בלי חידק אלים. ונשמרתם לנפשותיכם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברכה19.05.16
57
השוטר ממש חצוף. מזלזל ואטום מח ולב. הוא היה צריך לעזור להם ולפנות להם דרך, ובמקום זה עכב אותם ועוד התעקש לשלוח דו"ח הביתה ממש שוטר חצוף ואטום לא אנושי בכלל. הלואי ויקרה לאשתו אותו דבר גם ככה השוטרים עושים מה שהם רוצים ועוברים עבירות תנועה על ימין על שמאל להם הכל מותר.
ס28.10.14
56
עבירת תנועה זה בכנה לא רק לזה שעושה גם לאחרים
אחת28.10.14
55
אם אכן מדובר היה בהפניה דחופה לא משתמשים ברכב הפרטי כי אם באמבולנס של שרותי הרפואה הדחופים בישראל כגון: מד"א. מקווה שאחרים במצבים דומים יפנימו את האמור לעיל. שתרוו ממנה רב נחת וחיים מאושרים לכולכם.
יוסי28.10.14
54
תתפטרו. עכשיו. חבורה של אפסים צריך להחליף את כולכם מהמפכ"ל המושחת שלכם עד שוטר התונעה והשחמי"סט האחרון. אתם רק עושים נזק, גורמים לאזרחים שומרי חוק לפחד ולעבריינים לפרוח במקצועם. אז נכשלתם במשימה... תתפטרו!!
יהודה!!31.10.14
53
במקום לעזור להגיע במהרות לב"ח -> זה מה שהוא עשה ? רשע גמור !!!
חיים28.10.14
52
שודדי הדרכים לא בוחלים בשום אמצעי כדי להראות לבוס שלהם שהם חרוצים ועוד יגידו אחרי זה בבית משפט שהם אובייקטיבים
רזי28.10.14
51
מזעזע!!
כדד28.10.14
50
למה השוטר ללא כובע, אין לא היתר לירשום דוח כך
yakov28.10.14
49
סוף לזה ששוטר הוא מעל החוק!!!!
שונא מזרוחניקים28.10.14
48
זה שכתוב בטופס הפניה למיון שיש לשלול GBS לא אומר שזה הדבר היחיד שהתגלה. אז לכל מי שלא שם לב-טישטשו את רוב ההפניה כי זה חיסיון רפואי ובטח היה רשום שם שיש חשש לחיידק המסוכן לקרום המוח. כשראיינו אותם לחדשות האתר הם פירטו את זה שהיה חשש לדלקת קרום המוח. אם הם לא היו מספרים למערכת החדשות מה בדיוק היה-לא
אחת שמבינה30.10.14
47
לפי גיל ההריון יותר סביר שמדובר בצירים מדומים (בריקסטון היקס) בכלל סביר שהיא לא היתה יולדת עכשיו בלידה ראשונה גם כך זה היה שנשך עוד שעות רבות, ואנטיביוטיקה לGBS זה לא כזה קריטי מגובר בסיכון קלוש מאוד אם נותנים זה לא היה משנה חצי שעה קודם או אח"כ , בבית החולים היא הייתה מחכה בכל מקרה עוד מספר שעות ע
רופא28.10.14
אתה לא רופא. אתה סנדלר. למיטב ידיעתי, אין רפואה על גבי ניר. אי אפשר לתת דיאגנוזה מבלי לבדוק. אז מי שמך לתת פה דיאגנוזה כשאתה לא יודע את כל הפרטים. ואם חלילה היה קורה אסון, אפשר להאשים אותך...
ג15.07.15
רופא נכבד, בשבוע 37 סבירות גבוהה מאוד מאוד שהצירים אמיתיים. ברקסטון מופיעים בחודש שמיני פלוס מינוס. וחצי שעה משנה ביותר בעת מתן אנטיביוטיקה- יש צורך ב4 שעות ולא פחות. מעכבים את הלידה לשם כך. והיו מסתכלים עליה מהר מאוד עם הנתונים האלה. קשקשן.
רופא??29.10.14
46
במקום להתווכח יותר מדי עם השוטר. האמבולנס היה מגיע תוך שניה, ולפני שהיו מעלים את האישה על האמבולנס, הצוות של האמבולנס היו 'צועקים' על השוטר שהוא מעכב יולדת באמצע לידה. השוטר היה מתפדח.
שרה28.10.14
ומי היה משלם עבור האמבולנס?
ס29.10.14
45
שיא שמננו קשה אפילו בכלל לרדת..........בלי קשר כלל לחרדים ערבים אלא פשוט משטרה.....בסקר האחרון שהיה ....פשוט פחד מה אנשים חושבים!
מני28.10.14
44
השוטרים השוטים מפחדים מערבים אבל על אחינו חרדיים הם גיבורי חיל וביד קשה כאילו אנחנו וירוס לריסוס - ה' יחזיר אותם בתשובה שיבכו על משהם עושים היום
אליהו28.10.14
43
אדם צריך להגיע לבית חולים יש כלי תחבורה בשביל זה הנקרא אמבולנס לאיתכן שאם רופא אמר להם שיש לאישה חיידק שמסכן אותה אז הוא צריך לנסוע ברכב הפרטי לביה"ח אדם כזה סיכן אתו ואת חיי משפחתו שהוא פינה לבית חולים אישה באופן עצמאי הוא פושע כל הכבוד לשוטר על זה שהוא עצר אותם אני במקום השוטר הייתי מזמין אמבולנס
אבי112228.10.14
לשלם כמעט 1000 ש"ח על אמבולנס. מי מוכן לשלם להם את זה? אתה?
א28.10.14
42
לא מאמינה שהבעל היה מסכן את עצמו ואת אשתו השוטר היה צריך לאפשר להם לפנים משורת הדין
זיוה29.10.14
41
קודם כל GBS זה לא משהו נדיר ומסוכן. זה די נפוץ. בערך 25% מהיולדות צריכות טיפול. והטיפול עצמו הוא לקיחת אנטיביוטיקה. לא היה פה מצב חרום. ובטח לא היה פה צורך לבצע עבירות תנועה. השוטר עשה את העבודה שלו. כל הכבוד. וכמובן מזל לטוב לזוג. יה״ר שתגדלוה לתורה לחופה ולמעשים טובים -- ועכשיו לכו לשלם את הקנס
יענקל'ה 29.10.14
אתה נשמע קנאי וצר עין וגם בור ועם הארץ. למה אתה יודע מה זה לידה? עזוב את החיידק והאנטיביוטיקה רק הלידה בעצמה היא פיקוח נפש שדוחה שבת אז על מה אתה מדבר? אני חושבת שמן הראוי שאתה תשלם את הקנס ואז הברכות שברכת את היולדת יחולו. וזו תהיה המתנה שלך האמיתית ולא סתם להתרברב ולהיות בבא סאלי.
ס29.10.14
גם לי היה gbs זה לא סוף העולם ובלי דרמות הגעתי עצמאית לבית החולים וגם היו פקקים ההבדל בין אחת שאובחנה עם gbs לאחת שלא הוא שהראשונה ,כמוני למשל לא יכולה להסתובב עד להתפתחות לידה אלא חייבת לקבל אנטיביוטיקה בעירוי למשך כמה שעות. רק מה לעשות הציבור שלנו אוהב רעש וצלצולים
שני05.11.14
40
אי אפשר כככה רשעות שאין כדוגמתה1!!!!!!!!!!!!!!!!
לב בשר28.10.14
39
טוב שהורידו את ההפניה.
אחד28.10.14
סיבוכים של הדבקה ב- GBS במהלך ההריון[עריכת קוד מקור | עריכה] דלקת בדרכי השתן (ציסטיטיס): תכיפות, דחיפות וצריבה במתן שתן, ללא חום. הטיפול הוא אנטיביוטי- מתן פניצילין G לאחר קיום תרבית החיובית ל-GBS. גם במצבים שיש נוכחות של חיידקים בשתן, בבדיקת שתן רוטינית, ללא תלונות של האישה ההרה, יש חשיבות בטיפול א
t28.10.14
אם לא לוקחים אנטיביוטיקה בזמן זה יכול לגרום לדלקת קרום המוח, ולכן צריכים למהר לבי"ח כדי להספיק לקחת אנטיביוטיקה מספיק זמן לפני הלידה.
יוסי28.10.14
38
הוא סמוי ... והוא נתן לי דו"ח על עבירת תנועה שבגללו עשיתי אותה הוא הטעה אותי כשהוא בעצמו עבר קו הפרדה רצוף עם עוד רכב הייתי בטוח שנגמר הקו הפרדה כמו שהרכבים יצא לעקיפה אחרי שאני מתעכב בפקק 10 דק פתאום הם יצאו לעקיפה הייתי בטוח שנגמר הקו הפרדה והוא נראה אזרחי .. קיצר יהיה משפט ונטפל בעניין ונעמיד את
דרו28.10.14
מדובר בשוטר אטום וגס רוח נוסע בטויוטה לבנה סמויה, הוא עצר אותי על עבירה זהה, אני לא מצטדק, אבל היחס שלו היה מחפיר , איים במעצר בגין הפרעה לשוטר, דיבר בבוטות, וכל כולו התנשאות מחפירה, חבל שאלו השוטרים .
רועי29.10.14
37
קל מאוד לבטל את הדו"ח במקרה הנ"ל בבית המשפט!!!
סטודנט באונו28.10.14
36
הסיוט של כל יולדת זה עיקובים בדרך ללידה. רשעות אמיתית!!! אם היתה סלבית תלאביבית כל המדינה היתה על הרגליים!
אישה29.10.14
35
השוטר הזה ממש ממש אבל ממש הגזים זה לא שוטר זה חלאת אדם שאוהב לראות סבל של אנשים אחרים ללא התחשבות. פעם בשנות ה 70 השטרים ה יו מלווים רכב לחדר לידה תוך עזרה והתחשבות
מאיר29.10.14
34
השוטר פעל לפי החוק אין לקחת את ההגה בידיים הבעל ביצע עבירת תנועה קשה וזה היה יכול להיגמר ברע אם הייתה בעיה וסיכון ליולדת היו צריכים להזמין אמבולנס או לפחות לבקש עזרה מהשוטר .האזרחים מציגים את השוטר ברע מאד וזה לא נכון השוטרים עוזרים ומתחשבים הרבה לפי ההוראות .אז דיי עם ההכפשות
מתנדב בתנועה28.10.14
הוא לא היה שם קודם, וכשנתקלו בו הם התחננו אליו. הוא אטם את הלב. ונכון, יש שוטרים שעוזרים מאד אני עדה כי נתקלתי בהם. אבל גם יש שוטרים רעים, ולא, לא "די עם ההכפשות", להפך, צריך לבער את הנגע. אין כאן תלונות על הדו"ח (למרות שהיה אפשר להתחשב). את הדו"ח היה אפשר לשלוח בדואר. התלונה היא על העיכוב הקטנוני כ
יהודיה פשוטה29.10.14
33
יוחנן דנינו , שייגזר דינך ערב יום הכיפורים, שלך ובני משפחתך ואהובך,הם ופקודיך האחראים לכך , השותפים לכך , וליודעים על כך . שישפכו דמם כפי שאתם שפכתם את דמי , אדם לא צעיר וללא כל עבר פלילי , ויקבלו את אותו שרות ויחס משפיל מזיק וחבלני מצד שרותי חרום אחרים כפי שאני מקבל מתחנת משטרעת השכונות הרקובה ו
בארי28.10.14
32
משטרת ישראל טובה רק על האזרח הקטן. תמיד היה כך! איפה הם כשיש מהומות של ישמעאלים? איפה הם כשקורים דברים נוראיים? גועל נפש פשוט. וגם השוטר הזה הוא מראה מדויקת של הגוף שבו הוא מועסק.שוטר-אם אתה רואה את התגובה שלי, אז תדע שאתה חסר רגישות וחסר מוסריות ובכלל אתה נראה ישמעאלי בעצמך.
נעמה28.10.14
31
השוטרים הערבים שמציפים לאחרונה את המשטרה אטומים ואכזרים מאד, אין כאן גזענות, אלו העובדות...
אבי28.10.14
30
לדהור! שוטר חמור.
ג'וני28.10.14
29
גם שאני הייתי צריכה ללדת בעלי לקח אותי. בשביל מה להזמין אמבולנס? למה צריך לשלם לאמבולנס 600 ש"ח שאפשר לקחת מונית או אם הבעל נוהג? זה התפקיד שלו. אם כל אשה יולדת תזמין אמבולנס לא ישארו אמבולנסים פנויים למקרים דחופים לחולי לב ועוד. משטרת התנועה תפקידה לעזור לאנשים במצוקה שנתקעו בדרך או צריכים עזרה כל
ס29.10.14
28
השוטר פעל נכון ,אבל כשמתברר שהמצב כל כך מסוכן אסור להיות בוק. מעט גמישותלא תהפוך את המדינה לאנרכיה.
חחח17.05.16
27
יוחנן דנינו , שייגזר דינך ערב יום הכיפורים, שלך ובני משפחתך ואהובך,הם ופקודיך האחראים לכך , השותפים לכך , וליודעים על כך . שישפכו דמם כפי שאתם שפכתם את דמי , אדם לא צעיר וללא כל עבר פלילי , ויקבלו את אותו שרות ויחס משפיל מזיק וחבלני מצד שרותי חרום אחרים כפי שאני מקבל מתחנת משטרעת השכונות הרקובה ו
ברי29.10.14
26
יש כאלה שעושים עבירות וכאשר נתפסים הורגים את אמא שלהם הילדים והאישה רק שלא יקבלו דוח,כנראה שהשוטר שיחרר אותם לאחר שאולי היה ספק ואפילו קטן שהסיפור נכון,זו התוצאה שאנשים ממציאים שקרים ובכך דופקים את עצמם,כמשל הזאב זאב ...
איתן28.10.14
כנראה שהשוטר רצה לעשות הסבה מקצועית למיילד. נמאס לו להיות שוטר.
ס29.10.14
25
רוצה לשאת את זה על מצפונו אם היה קורה לתינוקת משהו?
שירה ס.ג28.10.14
24
מקרה כזה צריך להגיע לפניות הציבור של המשטרה בהנחה שיש כזה דבר עם העתק למבקר המדינה תוך מעקב טיפול בתלונה לצערינו שוטר ממוצע מחזיק את עצמו לסגן של הקב"ה והתופעה הזאת גובה מחיר כבד מהחברה הישראלית על פניו אם אני הייתי שוטר הייתי מפלס את הדרך לרכב עד בית החולים ולוקח ממנו מס' סלולרי ומתקשר אחרי כמה ימי
אדם מן השורה28.10.14
שיקול דעת! הם בלחץ, אין טעם לעכב זוג צעיר בדרך ללידה ראשונה! שידאג להם בתוקף תפקידו כשוטר, ואח"כ ידאג להסביר איך לעשות את הדבר נכון ולא ליסוע בצורה לא זהירה!
יפה05.11.14
פעם הבאה שייקח אמבולנס ולא יסכן אחרים !!
יוסף28.10.14
אתה לא רואה מה כתוב למעלה שלא היה אמבולנס פנוי באזור???
חסוי28.10.14
שייקח פרטים מזהים ויעצור אותו מחר, טיפש.
יוסוף?28.10.14
23
שנאת חינם לשווא ואני חרדי גאה וגם בחרדל אני גאה
אוהב מזרוחניקים28.10.14
22
זה שוב אני רוני משבוע שעבר שהערתי לגבי הדו"ח שניתן לנהג המונית, שאלה קטנה לשוטר מה הוא היה עושה לו הוא היה במצב דומה היה לו נעים לחוסר התחשבות??? אולי הגיע הזמן באיזו שהיא צורה להגביל בפועל גם את השוטרים שלא מבדילים בין מצב למצב?
רוני28.10.14
21
חיפשו איך להתפרסם...
אילה28.10.14
על מה אתה מדבר.
או רבע שעה28.10.14
זמין.
אוף איתכם29.10.14
20
לא מבין מה אתם רוצים? האישה סבלה כל הלילה ומצאו לנכון רק בבוקר ללכת לרופא? נראה כי סבלה לא היה כזה שמנע 10 דקות המתנה על מנת שבעלה יבין שמה שעשה אסור לעשות ושמעשיו סיכנו חיי אדם.
שהחיינו28.10.14
19
בשביל נסיעות חרום יש לנו את מד"א או כל אמבולנס אחר, לא יתכן שבעקבות כל מקרה רפואי חמור שיהיה כל נהג יתיר לעצמו את החוק ויעבור עליו, אין לו שום היתר לזה, אני לא מבין מה הרעש נגד השוטר, השוטר צודק בהחלט, אלא מה הבעל מתקמצן על התשלום שאולי יהיה למד"א על הצד שלא יהיה לידה, כסף זה לא סיבה לסכן אחרים שעל
אבי28.10.14
אותו זמןזה כמו לשלם על אמבולנס בשביל אולטראסאונס
חני05.11.14
במקום לעזור להגיע במהרות לב"ח -> זה מה שהוא עשה ?
ידיות !28.10.14
18
מזל טוב! הרבה נחת!
אני28.10.14
תינוקת ממי 1!! בובהההההההההה!
טלי11.11.14
17
מישטרה עלק
דביר2229.10.14
16
משטרה של מגעילים!! דפרי"ם , חלאת המין האנושי והמיץ של הזבל !!
...28.10.14
15
הגיע הזמן להשים סוף לעבריינות בכבישים ! ונשמרתם מאוד !
חרדי שפוי וחרד 28.10.14
14
זה חשוב ללדת ולהביא חיים חדשים לעולם, אבל חשוב לעשות זאת בצורה זהירה שלא תקפד חיים של מישהו אחר שנוסע לתומו על הכביש. נקודה למחשבה.
מוטי28.10.14
13
שוטרים קצת שיקול דעת... הייתי מצפה ממשטרת ישראל שבתגובה יתנצלו יקרעו את הדו"ח,איכס גועל נפש, משטרת ישראל אתם מזכירים לי משטרים אפלים וחשוכים.....
אנושי28.10.14
12
כולם יודעים שהשוטרים הם מדלת העם, ילדים שלא התבגרו מהחלום שלהם להיות שוטר ואקשן, מדובר בשוטרים עם אינטליגנציה נמוכה ביותר, עם אובססיה מטורפת להתעמת, זהו רוב השוטרים, כמובן שיש יוצאים מהכלל שיש להם תודעת שירות... המשטרה ידועה שבניגוד לצה"ל איכות האנשים שלהם ירודה ביותר.. לכן במקום לעשות מה שהם צריכ
יהודי28.10.14
11
כין לא שום זכות לסכן נתיב תעבורתי למה מי הוא בכלל אזמה קיבל הפניה לבית חולים זה לא אומר שבדרך לבית החולים יוריד כמה בדרך אז אני אומר לכם עבודה יפה של השוטר שוטר תותח
עמיר29.10.14
10
סתם ניקח מצב שהשוטר לא עוצר אותם וחס וחלילה מרוב המהירות והחוסר זהירות של האב הם היו מעורבים בתאונה קה? ומה אם האב היה דורס בטעות מישהו? האב אולי דאג לילד/ה שלו אבל באותו הזמן סיכן גם את עצמו גם את אשתו גם את הילד וגם את כל מי שהיה נקרא בדרכו, חובתה של המשטרה היא לדאוג לכלל הציבור וכל הכבוד לשוטר שע
המובטל בטיטו28.10.14
הם מיהרו ולא היה להם זמן להתווכח על זה. כל הנושא הוא לא הדו"ח אלא העיכוב. דו"ח אפשר לשלוח בדואר.
צפור דרור29.10.14
9
להגיע בזמן ללידה רגילה, והשוטרים רק עוזרים עד הסוף ב״ה !!!
ברוך28.10.14
8
הטפשים למשטרה
רחל28.10.14
7
אבל במקרה יצא לי ג"כ פעם לעקוף משאית בצומת כזו שנועדה ג"כ בכדי לאפשר ליכנס לישוב וכן לצאת ממנו, לא סיכנתי אף אחד שכן המשאית נסעה מאוד לאט וכן היה מרחק מספיק גדול לעקיפה, אבל שם ארב לי שוטר רכוב על אופנוע עם לוחית אזרחית ונתן לי דו"ח עם נקודות, בדו"ח הוא כתב שביצעתי עבירה מסוכנת שכן עקפתי משאית סמטרי
יוני28.10.14
6
ערב רב לו!
אור29.10.14
5
הוא נראה כמו אחד שהיה מקבל המון כאפות בילדות..תסתכלו על הרווק בן 40 הזה.
יונתן28.10.14
4
עם כל ההבנה לצורך ללדת והדחיפות כאשר מתגלה חיידק המחייב יילוד , אילו אכן היה צורך בפינוי הסטרי לבית החולים , הרופא אשר צייד אותה בהפנייה היה צריך לדאוג לפינויה באמבולנס היישר מקופת החולים מה שקורה לא אחת במקרים שכאלה. העובדה שהוא צייד אותה בהפנייה ושלח אותה לנפשה , מספרת בעצמה כי היה לה מספיק זמן ל
רובי 28.10.14
הלוואי אינשאללה שיעצור אותך שוטר ויכניס לך כמו שצריך כי אתה הרי אוהב את ילדיך ונכדיך ושגם יפליל אותך על שקרים כמו אצלי, לי "אין" טיפת אימון בשוטרים בפרט במתנ"א ה ש ק ר נ י ם
גם עברתי את זה28.10.14
3
אפילו אמבולנס נמנה לעבור באדום. אני חושב שהשוטר צדק. אסור לגרום לאחרים למות רק בגלל שנהג מסויים ממהר לבית החולים. אהה...שמתם לב, בכתבה אפילו מילה אחת לא על החיידק אחרי שהגיעו לבית החולים.....היה או לא היה?
מאיר28.10.14
2
אבא היסטרי, איזה חיידק זה שכל דקה חשובה? למה לא הזמנתם אמבולנס? מי הרשה לכם לסכן חיי אחרים בנהיגה פרועה? די להאשים את השוטרים שאנשים כמוהו מסכנים את חיי כולנו!
כגד28.10.14
במקרה של חיידק זה היולדת צריכה להיות לפחות 4 שע׳ לפני הלידה מחוברת לאינפוזיה עם אנטיביוטיקה וכן במהלך כל הלידה, כיוון שבמקרה שזה עובר לתינוק זה מאוד מסוכן. אני אישית במקרה הנ״ל הייתי מחוברת כל הלידה לאנטיביוטיקה.
הילה28.10.14
את הGBS בודקים לא יום ולא יומיים לפני הלידה, היא ידעה שיש לה GBS ויכלה להגיע לבית חולים לפני כן, אם הם טוענים שכל הלילה לא הרגישה טוב. יולדת שיש לה GBS צריכה לקבל אנטיביוטיקה כמה שעות לפני הלידה, הכמה דקות עיכוב לא היו משנות. אם הם כל כך היסטרים שיזמינו מד"א או אמבולנס פרטי, לא כל האמבולנסים בארץ ש
תמר28.10.14
http://he.wikipedia.org/
t28.10.14
1
לפחות היו מתנצלים ומשקרים שהשוטר לא הבין את הדחיפות וכדומה לא פלא ש-98 אחוזים מהציבור בזים למשטרה ורואים בה גוף מושחת ומסוכן לאזרח שעדיף לא להתקרב אליו. 2 האחוזים הנותרים הם שוטרים ובני משפחותיהם.
שייקה 28.10.14
לא היה שום דבר דחוף בהפנייה שדורש נהיגה מטורפת!! הוא סיכן את החיים של אחרים!!
כגד28.10.14
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

מנהל האתר בבני ברק מצהיר: "לא עוד חילולי שבת במקום"

חיים רוזנבוים | 17.05.24

ומשפע מצוות תפילין

שמחת הבר מצווה לנין ה'באבא סאלי'

חיים רוזנבוים | 17.05.24

בְּהִלּוּלָא דְּבַר יוֹחָאי

מעמדי ההדלקות יתקיימו בחצר ההילולא בקבר שמעון הצדיק

חנני ברייטקופף | 17.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: הכוח בידינו ליצור חיים חדשים בעולם | צפו

יוסי אליטוב | 16.05.24

ההסכמה שעלולה להתהפך על החרדים

התרגיל של נתניהו לגנץ? גורם חרדי בכיר מזהיר: "עבדו עלינו; החוק מסכן את עולם התורה"

חנני ברייטקופף | 16.05.24
ש

מחלה אוטואימונית

ראש הישיבה מתחנן: "את אחי אני מבקש; צריך לשקם את בית המשפחה שחלתה"

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

ל"ג בעומר תשפ"ד

המשרד מסביר: מדוע אי אפשר לעלות השנה להתפלל במירון?

קובי אטינגר | 16.05.24

סערה בעולם הרבנות 

היועמ"ש לבתי הדין מבקש לעצור את מינוי הדיינים; השר מלכיאלי במכתב חריף נגדו

ישי כהן | 16.05.24
ש

בסמוך לציון הקדוש

מאות מתפללים קיבלו סיוע מאיחוד הצלה בקערעסטיר

כיכר בשיתוף איחוד הצלה | מקודם

"לשמוע להנחיות צה"ל"

הרבנים הראשיים: "לא לעלות השנה להר מירון בל"ג בעומר"

שאול כהנא | 16.05.24
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

כל סודות המקצוע

המדריך לנוכל המתחיל: כך תקימו מיזם נוכלות מתקדם ואמין שיכניס לכם מיליונים

בן חנניה | 16.05.24

"הצורך בא מהשטח"

כשחסיד בעלזא חובש כובע של ד"ר לפסיכולוגיה | יהדות ארה"ב ובריאות הנפש

ישראל גראדווהל | 16.05.24

הכנות היא הפרק הראשון בספר החכמה

בדרך לרכב, אני שומע צרחות; מנחם הבן שלי נדרס על-ידי השכנה | סיפור מטלטל

משה רבי | 16.05.24

תיעוד נרחב

'מזרח' של רבנים בפתיחת הזמן ב'שערי מרדכי' | גלריה 

חיים רוזנבוים | 16.05.24
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

"יש מניעה משפטית" | לוין זעם

היועצת נגד התרגיל: "החוק שעבר לא עדכני ומתעלם מצרכים"

חנני ברייטקופף | 16.05.24

הטור השבועי

לכבוד ולתפארת // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 16.05.24

בצל הירי הכבד מלבנון

3 הדלקות, 30 משתתפים | 'מתווה ל"ג בעומר' במירון נחשף

ישי כהן | 16.05.24

פרשת השבוע | צפו

מדוע מצוות לא תעשה של חילול השם, לא נקראת ביזוי השם?

כיכר השבת | 16.05.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם