כיכר השבת

פרשה חדשה?

דרישה לחקור רכישת דירה לישי; מפלגתו: "הכל דווח"

עורך הדין לוליק אסל פנה אל היועץ המשפטי לממשלה בשמו של אלדד יניב, ודרש לפתוח בבדיקה בעניין דירה שנרכשה עבור ח"כ אלי ישי על ידי איש ש"ס אשר מישאלי: "בפרשת בן אליעזר הורית על בדיקה בהולה". מפלגת העם איתנו: "הלוואי שאמות המידה המחמירות של ישי ישמשו דוגמא לכל אישי הציבור" (חדשות)

128
ישי כהן וצביקה גרוניך | כיכר השבת | כ"ו בטבת | 17.01.15
אלי ישי
אלי ישי (Yonatan Sindel/Flash90)

עורך הדין אלדד יניב פנה אל היועץ המשפטי לממשה יהודה ויינשטיין בבקשה לבדוק רכישת דירה לח"כ אלי ישי על ידי אשר מישאלי, איש ש"ס הנחשב למקורב אליו. יניב פנה אל היועץ המשפטי לממשלה באמצעות עורך הדין לוליק אסל.

במכתב שנשלח ליועץ המשפטי לממשלה נכתב כי "אלי ישי, חבר כנסת ושר לשעבר ויו"ר מפלגת "העם איתנו" המתעתדת להתמודד בבחירות לכנסת ה-20 הוא בעליה של דירה בפרויקט משכונת האומה בירושלים אשר נרכשה על ידו במסגרת קבוצת רכישה".

עוד חדשות חרדים:

"אלא, שהדירה בבעלותו של ישי נרכשה על ידי פעיל ש"ס שקודם על ידי אלי ישי הן לתפקיד גזבר סיעת ש"ס בהסתדרות. מאוחר יותר, בתקופת ההנהגה המשותפת של אלי ישי ואריה דרעי, אף נאבק ישי להצבתו כמועמד מטעם סיעת ש"ס למועצת העיר ירושלים. תפקיד בו הוא מכהן כיום (לאחר התפטרות חבר מועצה אחר וכניסתו תחתיו כבא בתור אחריו למועצת העיר ירושלים)".

"אותו איש ציבור, מר אשר מישאלי שרכש עבור ישי את הדירה, טען להגנתו כי עשה זאת כנאמן "מטעמו של אחר". כמו כן הוא טוען כי משהבין כי הדבר נתגלה פנה לאלי ישי וביקש ממנו "לצאת משמה", ואכן לטענתו כך היה והנאמנות הועברה לבסוף לעורך דין".

"מישאלי עשה את המעשה מכיוון שהיה כפוף לאלי ישי שכיהן אז כיו"ר תנועת ש"ס והיה תלוי בו לפרנסתו ועתידו בלשונו "הייתה תקופה שהייתי שמה ושירתתי את מה שצריך. אתה יודע, יושב ראש תנועה..".

"באשר למקור הכסף אין למר מישאלי הסבר המניח את הדעת וממילא הוא לא מפרטו ", הוסיף עו"ד אסל. "נוכח האמור לעיל שבידי אלי ישי יו"ר מפלגת "העם איתנו" דירה בפרויקט משכונת האומה. דירה זו מסתתרת תחת נאמנות".

במכתב נטען כי "הנאמן אשר מישאלי קיבל טובת הנאה ציבורית בגין אותה טובת הנאה פרטית שהעניק לישי", וכי "משהדבר התגלה, אשר משאלי סירב להמשיך להיות נאמן והדירה העברה לנאמנות נוספת".

"על כן נעלה מספק כי לאחר שהתברר שבפרשה דומה, בעניינו של המועמד לתפקיד נשיא מדינת ישראל בנימין בן אליעזר, הורית לפתוח בבדיקה בהולה שהפכה ביום אחד לחקירה פלילית, חמישה ימים לפני בחירתו הצפויה לתפקיד נשיא מדינת ישראל, ברור שיש לעול בנחישות דומה בעניין דירתו של אלי ישי שנרכשה עבורו על ידי אחר".

"בעיר שאתו אלי ישי מתמודד כיו"ר מפלגה לכנסת ה-20 ואותר "אחר" שרכש עבורו את הדירה משמש כחבר מועצת עיר הבירה של ישראל - ירושלים". הוסיף.

יוזם המכתב אלדד יניב כתב בדף הפייסבוק שלו "הדירה של אלי ישי, הנאמן חבר מועצת העיר ירושלים, אשר מישאלי, ומקור הכסף הלא ידוע שמימן את הרכישה לישי. במשכנות האומה בירושלים יש לאלי ישי דירה. את הדירה רכש עבורו הנאמן אשר מישאלי".

"אשר מישאלי קודם במשך השנים על ידי ישי. בתחילה לגזבר סיעת ש"ס בהסתדרות ובהמשך - לחבר מועצת העיר ירושלים. כשהתגלתה העובדה שמישאלי מחזיק דירה בנאמנות לישי, מיהר מישאלי להעביר את הנאמנות למישהו אחר. מהיכן הכסף למימון רכישת דירתו של ישי? למישאלי "הנאמן" אין הסברים. פניתי ליועץ המשפטי לממשלה, באמצעות עו"ד לוליק אסל, לבדיקה". הוסיף.

ממפלגת "יחד- העם איתנו" נמסר: "לפני כ-5 שנים ביקשה משפחת ישי להחליף את דירת מגוריהם בשכונת הר נוף. לצורך כך, רכשה המשפחה דירת 5 חדרים בפרוייקט משכנות האומה במסגרת קבוצת רכישה. הרכישה נעשתה בנאמנות, כשהנאמן היה חברו של ישי, מר אשר משאלי. ישי בחר לרכוש את הדירה בנאמנות על מנת שלא לאפשר לבעלי עניין להשתמש בשמו כשר בכיר לצורך קידום הפרוייקט".

"מטרת הרכישה היא להחליף את דירת המגורים היחידה של ישי ומשפחתו בשכונת הר נוף למגורים בשכונת משכנות האומה. מקור כל הכסף לרכישת הדירה –כל חסכונותיה של משפחת ישי.עלות הדירה- כ-2 מיליון שקלים, חלק נכבד הכסף כבר שולם במהלך חמש השנים שחלפו,יתרת הכסף צפויה להיות משולמת ממכירת דירת המגורים הקיימת של המשפחה".

"כמובן, דבר הרכישה וכל הפרוצדורות הנלוות דווחו כמתחייב בחוק במסגרת הצהרת הון של אישי ציבור למבקר המדינה".

"עם כניסתו של מר מישאלי לתפקיד חבר מועצת העיר ירושלים, פנה חה"כ ישי, אז שר הפנים, למבקר המדינה דאז, מיכה לינדנשטראוס, על מנת לקבל ממנו חוות דעת כיצד לנהוג.הוא הפנה אותו ליועץ משפטי לממשלה דאז,מני מזוז.המשנה ליועמ"ש מייק בלס המליץ לישי להחליף את מר מישאלי. בעקבות המלצתו החליף ישי את את מר מישאלי בעורך הדין יצחק כהן, המשמש כנאמן עד עצם היום הזה".

"לטענות העולות במכתב אין שחר, מאחר ובעצם שימושו של מר מישאלי כנאמן לא הרוויח מר ישי דבר, שכן אין מדובר בשרות ייחודי. מר ישי יכול היה למנות עורך דין או כל אדם אחר שאין לו קשר אליו לתפקיד. הבחירה במישאלי נעשתה בתום לב מתוך היכרות אישית וחברות ארוכת שנים בין השניים".

"הלוואי שאמות המידה המחמירות שנטל על עצמו חה"כ ישי ישמשו דוגמא ומופת להתנהלותם של כל אישי הציבור בישראל. אנו שבים על קריאתנו לניהול מערכת בחירות נקייה והוגנת".

תוכן שאסור לפספס
128 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
77
לא יעזור לעבריין כלום ישי ישר והספור רק מחזק אותו!דווח למבקר בשקעפות מלאה!!
חיים18.01.15
76
עושה בשבילו ניסיונות הכפשה של האיש הצדיק הנקי והישר הרב אלי ישי הי"ו
לא תצליחו17.01.15
75
טוקבקים זה לא ישכנע אף אחד...
שטיגניסט17.01.15

הצגת כל התגובות

74
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שסניק 17.01.15
73
טיפש וגם מושחת
דודו אור יהודה17.01.15
72
ה צדיק סוף סוף הוא נתפס
אלי ישי לכלא17.01.15
71
הוא יהודי לכל דבר אריה דרעי אין זכות לאף אחד מכם שכותב עליו ככה לדבר יבוא היום שתשפטו על רכילות על יהודי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאזוז17.01.15
ראה ערך אריה דרעי
חצוף17.01.15
70
עכשיו כל הביוב ...יצא כנקמה על בגידתו של ישי בתנועה ,אלי מנגד יפתח את לועו ,על כל מה שנעשה בש"ס בשנים האחרונות בהן כיהן כיו"ר. יאללללללללללללה באלגאאאאן ....תכינו פופקרן הולך ליהות מענייןןןןןןןן. איזה מזל שכל מערכת בחירות יש את שחקני הדרמה המתחלפים ועוד השחקנים הכי טובים אמנון יצחק ..אמסלם.. ישי ..
יוחנן 17.01.15
69
כשצריכים מישהו תופרים לו תיק מכובד. וכשלא צריכים ולא נעים וכו'.. תופרים תיק החוצה.. כך זה תמיד אצלכם?
אשכנזי גאה!17.01.15
68
מה אתה חושב שכולם מפגרים כמוך דרעי יאלה תן גז (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב17.01.15
67
העם איתך ויודע שזה תרגיל של דרעי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל17.01.15
66
אני מצביע ש"ס אבל זה סתם לכלוך על ישי תרדו מהבן אדם תנו לו לחיות
12317.01.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שי17.01.15
65
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גולש18.01.15
64
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסיד מרן18.01.15
63
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גידי17.01.15
62
גועל נמאס כבר מההתנהגות הבריונית ועריפת הראשים שלכם.. נמאס... איך אתם מעיזים לומר שאתם ממשיכים את מורשת מרן?? איך למען ה' אלי נקי כפיים ובר לבב.. קשה להם עם זה שאתה כה ישר.. ובראש מפלגתם עומד מי שהוא הפך היושר!!! ה' עמך גבור החייל
ד17.01.15
61
מחר תביעה לעו"ד. המהולל על הוצאת דיבה על רבי אליהו אין רבב צדיק וישר כמאמר מרן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אשר17.01.15
60
בלשון המעטה. בעיני הוא חף מפשע עד שלא תוכח אשמתו. אין שום סיבה שנבחר ציבור ישאר תקוע עם אשתו וילדיו בדירת 3 חדרים. ושהוא לא יוכל לשפר דיור כמו כל אזרח במדינת ישראל. חוץ מזה אלדד יניב הוא קוץ בנשמה וזבוב אשפתות שתמיד מחפש לכלוך. ורוב הפרשיות שחשף התגלו כריקים מתוכן. רק באמת חשוב שהחתרן יסביר לציבור ל
שסניק17.01.15
59
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רוני17.01.15
58
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעל17.01.15
57
"האלוקים יבקש את נרדף"
חסיד מרן17.01.15
56
אריה דרעי הרשע , גנב , מקבל שוחד כמוך ! הציבור הספרדי לא מטומטם כפי שאתה מחזיק ממנו. לא יעזרו לך אלף שכירי חרב כחברך השמאלני הקיצוני אלדד יניב . אלי ישי בניגוד אליך ישאר לנצח איש נקי כפיים וישר כפי שהעיד עליו מרן זצוק״ל . שיטותיך , שיטות המאפיה ושילטון סטלין לא יעזרו לך ואלי ינצח בענק ויהיה המנהיג ש
צביקה18.01.15
55
סוף גנגב לתליה (נש באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסיד מרן17.01.15
54
מי שרוצה לקנות דירה נוספת בכסף שחור, לא פונה למבקר המדינה ויועץ המשפטי לבקש חוות דעת, אלא פונה למכבסי כספים, חלפנים, אנשי שור אפור ושוק שחור, ברוני סמים ועולם תחתון. גם אם תנערו את אלי ישי מהצווארון, חזק חזק, לא תמצאו בו רבב. כולו חסד, ענווה, והרבה יראת שמים. מי שהוציא את הסיפור הזה החוצה יורה לעצ
אריק17.01.15
כלום כלום כלום כלום!! רק ישב על כסא וחסך כסף לקנות דירה במשכנות האומה
הסטוריון18.01.15
53
אז גם אלי גנב . נשאר לנו להצביע רק למרצ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתנאל17.01.15
52
אמור לי מי חבריך ואדע מי אתה חפשו בגוגל על אלדד יניב ותבינו מי החברים של דרעי
יהודי פשוט17.01.15
51
כמו דרעי. למה? כי הכל על פי החוק ...
חסיד מרן17.01.15
50
אנו רואים כמה רשעים הם אנשי דרעי, ואנו לא נעזוב את ישי. להיפך, נצעד עמו באש ובמיים יותר חזק. "האלוקים יבקש את נרדף". ישי, למד מהדרעי, תהפוך את הרדיפה הזו למדנטים, זה עובד טוב אצל הספרדים.
חסיד מרן17.01.15
49
אלי ישי יכול להצליח אם יחליף את השם של המפלגה לשם יותר רשמי ומכובד במקום "העם אתנו" שנשמע כמו סיסמא שיווקית של איזה עמותה זנוחה, ושכבר כשאתה שומע את השם הזה אתה מקטלג אוטומטית בתת מודע שלך את המפלגה כאחת המפלגות הקיקיוניות וברות החלוף שלא יישאר ממנה זכר. דוגמאות לשמות רשמיים: מפלגת "עם" (עדות המזרח)
אריה18.01.15
48
מתעמולת בחירות כביכול לקבל הכשר פומבי מהיועץ המשפטי ומהמבקר, כי הוא יודע שבפרשיה הזו הוא יוצא נקי. תעמולת בחירות זולה וחובבנית.
שסניק18.01.15
47
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דרעי17.01.15
46
הערבים ומרצ נשארו הצדיקים בסדום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יאיר17.01.15
45
מבקש את סליחתו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דן סגל17.01.15
44
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני17.01.15
43
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מני17.01.15
42
זה לא מעניין עים הוא זכאי או חייב העיקר לעשות לו נזק ולישבור אותו אפילו שיודעים מראש שהוא ישר וצדיק בקיצור ארורים כל הרשעים לכן צריך לקצץ תקציב למשטרה מכון שיש להם עודף חוקרים שמחפשים למי לתפור תיק בושה וחרפה
שמעון18.01.15
41
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חוקר17.01.15
40
האיש היחיד שמסמל יושרה בפוליטיקה בישראל נקלע לניסיון מרושע להציגו כ'מושחת'. בושה! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איש ישר17.01.15
39
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליהו17.01.15
38
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני17.01.15
37
אלי ישי, אל תערוץ ואל תחת. מרן זצוק"ל איתך.
מ.17.01.15
36
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני17.01.15
35
הרב מורה שלא לבחור, ומי שרוצה לבחור יכול לבחור או שס או יחד. ואנחנו בוודאי לא רוצים לעזור לאסיר המשוחרר שיגנוב את כספנו וימכור אותנו לפלסטינים, ולכן כולנו מצביעים יחד...
חסיד מרן18.01.15
34
שמרן בעצמו פסק עליך: רשע !! וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ.... אלי ישי . העם אתך !!!!!!!
yosi770817.01.15
33
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זהבי עצבני17.01.15
32
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קובי17.01.15
31
עוד דירה לפני שמכר את הדירה הנוכחית??
לא יפה17.01.15
30
קנה לכל ילדיו. דירות בירושלים...מהמשכורת של ח״כ
שלום17.01.15
29
החמאה על ראושו של ישי מתחילה להנמס אין בפוליטקה אנשים ישרים גם לא אלדד יניב
אבי17.01.15
28
מה נעשה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בובליל17.01.15
27
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בנצי17.01.15
26
דיווח על כל העניין כולל שמו של מישעלי לכל הרשויות, הכל בנקיון כפיים. באו לקלל ונמצאו מברכים!!!
חסיד מרן17.01.15
25
אני בהחלט מאמין לישי זה נראה כמו סתם תלונה קנטרנית...
יוסי17.01.15
24
תחילת המפלה של הבוגד במרן
מרדכי18.01.15
23
,,אז יראו העדר הספרדי השוטה מי מנהיג אותו.
דן סגל18.01.15
22
וסופסוף ירדנו לכוונת מרן הרב זצ"ל :בכל הבתים שרוכש - בנאמנות הוא רוכש!" אחחחח! כל מילה של מרן - קודש קודשים! בכל ביתי - בנאמנות הוא!! חיחיחיחי.......
חסיד מרן18.01.15
21
לא יעזור לכם , הרע שולט אבל הטוב מנצח תמיד
יהודי17.01.15
20
מעשה מכוער (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תומך שס17.01.15
19
הרי אריה תמיד ביקש ממנו לחזור. אריה הוא מנהיג אמיתי. שעוזר לאנשים מכל הלב. ולא מהסוג שירדוף משפחה שרוצה לשפר דיור. אף אחד מהטוקבקים פה לא מכיר את אריה אישית. רק מהבלוג של שאולזון האפיקורס החבדניק שהסטייפלר נידה אותו כבר לפני 40 שנה. אריה הצדיק מנהיג חברתי מליגה אחרת.
שסניק17.01.15
18
דרעי דואג לעצמו...‏ שס זה דרעי!!!‏ אריה דרעי – יו"ר ש"ס (39,000 ש"ח ברוטו לחודש).‏ יפה דרעי – יועצת רוחנית לש"ס (36,000 ש"ח ברוטו לחודש).‏ יענקי דרעי – מנהל פניות הציבור של ש"ס (23,000 ש"ח ברוטו לחודש)‏ דסי דרעי – מנהלת לשכת ש"ס בעיריית ירושלים (17,000 ש"ח ברוטו לחודש)‏
בהלם18.01.15
17
מעניין שדווקא בתקופה כל כך לחוצה של הבחירות אומרים שאלי ישי אשם במשהו. לי זה נראה מערך מתוכנן של אדם מתוכנן... יכול להיות שהפרשיה נכונה. אבל ברור שיש פה מניע מסריח! אני אישית חושב לתמוך בישי בבחירות כי הוא נראה לי די אמין, מקווה מאד שכל הפרשיה תתברר כעלילת דם. אלי ישי מציע שמירה על הדברים הכי חשובים
yes18.01.15
16
ואילו בתקופתו של ישי בשס - לא הורשע אפילו אחד...
חסיד מרן18.01.15
15
מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל ידע שינסו להכפיש את אלי ישי לכן אמר לנו: אלי אליהו ישי איש צדיק וישר, מעולם לא התרברב, לא התנשא, בכל ביתי נאמן הוא אנחנו חסידי הרב עובדיה, אנחנו מאמינים לרב עובדיה
חרדי17.01.15
14
הוא נראה תמים, אבל שועל נדל"ן, תחילת הסוף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי מאירי17.01.15
13
ביתיו נאמן הוא??
העם עם ש"ס17.01.15
על יד אשר מישאלי!
בכל ביתי נאמן18.01.15
12
המכה הראשונה שאורי אריאל לא הצתרף אליו איו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני17.01.15
11
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שסניק 17.01.15
10
לא יעזור לכם ... מש"ס יוצאים רק לבית הקברות או לכלא !
שסניק לשעבר 17.01.15
9
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לאנשי דרעי...17.01.15
8
אם אתה גנב זה לא אומר שכולם גנבים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תושב פת 17.01.15
עצה.תבדוק את רמת המשכל שלך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסיד מרן18.01.15
7
צדיקים קרויים חיים גן אחר פטירתם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גדי17.01.15
6
את אריה חיפשו כשהביא 17 לא רודפים מי שלא עובר את אחוז החסימה
חקק17.01.15
5
זה מראה עד כמה דרעי מכלא מעשיהו לחות ממפלגת אלי ישי. וזה תעלול הכפשה מבית מדרשו של האסיר המשוחרר. אוי לנו שבראש מפלגת שס המפוארת שהקים מרן, ניצב עבריין מורשע.
יהודה17.01.15
4
הכל שקרים, ואתם כבר משערים מי ידו במעל הזה? אנשי דרעי הרוצחים השפלים.
חסיד מרן17.01.15
3
זאב קם חושף במעריב את מה שהיה יכול להיות האיחוד החרדי אך דרעי מציב ליהדות התורה תנאי, במאמר שפרסם קם נכתב: בשקט, כשכולנו היינו עסוקים בבחירות הפנימיות שהתקיימו השבוע בבית היהודי ובמפלגת העבודה, דברים התרחשו גם בגזרה החרדית. שם כידוע אין פריימריז, ולכן יש זמן להתמקד בנושאים אחרים. אחד מהנושאים שנידונ
מעריב17.01.15
2
תמניף את העתירה הקנטרנית למנדטים...
חסיד מרן17.01.15
1
אצל הספרדים, דווקא נרדפות מביאה מנדטים. עיין ערך 17 המנדטים של שס.
חסיד מרן17.01.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

גאווה חרדית | בנות חרדיות עברו שוב בהצלחה את המבחן של רואי החשבון - בפער 

קובי אטינגר | 21:24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 15:56

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

זה וואו

יש תחליף לנדל"ן: אתר שמייצר הכנסה חודשית

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24
ש

מודל מנצח

להקים עסק דיגיטלי מניב: הכירו את סמרטה

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24