כיכר השבת

השליט / איתמר טעפ

עיני הכל נשואות אל בימת הכבוד, אל דבר ה' היוצא מפי השליט, הלא הוא רבם של ישראל. והוא לא איכזב, הוא דיבר אל העם, ברר את מילותיו ובמספר שניות העביר את המסר (טור)

23
איתמר טעפ | כיכר השבת | כ"ז בניסן | 16.04.15
מרן הגראי"ל שטיינמן, אמש
מרן הגראי"ל שטיינמן, אמש (צילום: יהודה פרקוביץ')

עיני הכל נשואות אל בימת הכבוד, אל דבר ה' היוצא מפי השליט, הלא הוא האב הזקן רבם של ישראל.

הם באו מהמרכז, מירושלים, מהצפון ומהדרום. מהערים המרכזיות ומהפריפריה. הם באו כדי לאחד כוחות ולייצר עוד חיילים לקדושה, עוד נושאי שלהבת קירוב לבבות, עוד נשמות צעירות שיזכו בבא היום לדעת מהו דף גמרא ולומר שמע ישראל בהכרה כי ה' הוא אלוקינו, כי ה' הוא אחד ואין עוד מבלעדו.

ישבו שם יחד בגאוות יחידה בלתי מוסתרת. הם לא חקיינים, לא הייטיקיסטים, לא כלכלנים. הם אנשים פשוטים, אברכים העוסקים בתורה. אנשים שמוותרים על שעות מיום עמוס ומעניקים אותן על מנת לקדש שם שמים. הם באו לשם, לכמה שעות של דרבון, ליום החופן בתוכו כעין משהו מיסטי המעניק כוחות ודרבון לעשות עוד.

אין ספק כי העיניים נשואות היו אל החלק האחרון 'הדרן' בלשונו של המנכ"ל האהוב על כולם. האוזניים קרויות לשמוע מה יאמר הזקן והוא לא איכזב, הוא דיבר אל העם, ברר את מילותיו ובמספר שניות העביר את המסר 'אמרו כאן כבר הכל' אבל בכל זאת כולם באו לשמוע דווקא אותו "אדם צריך לדעת מה הוא ומה הוא צריך להיות ולהגיע למה שהוא יכול להיות, אז נזכה לקדש שם שמים".

הוא העומד בראש הפעילות, הוא שבזכותו צועדים אלפים לעסוק בקירוב לבבות. במספר שניות לימד את הנוכחים איך עושים את זה - 'בעזות דקדושה' כשמגיעים למקום מניחים על השולחן את האמת המדויקת, אומרים מה מוטל עלינו לעשות.

אם רצינו לשאול מה סוד הצלחתו של הארגון הקדוש הלזה 'לב לאחים' ראינו זאת ביום זה. ראינו את העומד בראש, ראינו את שלוחיו מנהלי הארגון. הם לא בקשו תודה, לא ציפו למחמאה. הם חיכו לדרישה! לדרישה היוצאת מפי השליט, מפי השולח, מפי מורה הדרך. לדרישה שזעק מליבו, מה שאמרו לפני הכל נכון אבל צריך להוסיף עוד משהו אחד 'שטייגען אישי'. לראות מה אני ומה אני יכול להיות ולזה לחתור. אכן, יש אנשים של צורה בעולמנו.

תוכן שאסור לפספס
23 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
11
מה לך ולמחלוקות של גדולי הדור כנסי למטבח ותבשלי לנו קניידלך
נאמן למרן19.04.15
10
בחז"ל משתמשים בלשון "נשיא" "ריש גלותא" וכו' ובודאי כוונת הכותב הוא, שהצופה רואה מצב של שליטה, כהגמ' הוא בטבריה כמדומני ומצודתו בירושלים. והיינו שליטה מרצון הנשלטים, כהגדרת הגר"א על "מלך" בשונה מ"מושל".
מייחל מ17.04.15
9
על מר"ן הגרא"מ שאך אף אחד לא חשב לקרוא לו כך. יש לי הרגשה שמה ששולט על אדון טאפ זה המשפט הידוע של עקיבא בן יוסף: "מי יתן לי ת"ח ואנשכנו כחמור" וכדי לבצע זאת הוא מוכן להשליט על עצמו דיקטטור.
שמואל19.04.15

הצגת כל התגובות

8
אברכים אינם 'אנשים פשוטים' בשום פנים ואופן!!! אולי הייטקיסטים או כותבי טורים וכן מנקי רחובות וכו' הם אנשים פשוטים. לא אברכים.
סלח לי!!!19.04.15
צודק לגמרי, לא שמתי לב!!!
מייחל מ19.04.15
7
אני קרוב ל-20 שנה פעיל נימרץ בלב לאחים. נכנסתי לפעילות בהוראתו ועידודו של הרב שך זצ"ל, לא רוצה לתת פרטים נוספים שלא יזהו, אני שם לא בגלל הגראיל, ולא בזכותו של הגראיל. מורי ורבי היה הגריש, את הרב שטיינמן תמיד הערכתי מאוד, ועד היום אני חושב שהוא תלמיד חכם, צדיק, ובעל כישרון הנהגה. בכל זאת היה לי קשה מ
פעיל ל"לא עצנק 16.04.15
בכל מיני טענות של "השקפה" מדומה, ע"ע רמ"מ שולזינגר, הגראי"ל נושא את הארגון על כתיפו שנים רבות, אתה שקרן כי אין שם עשרות עצניקים, אפילו לא אחד [מי שפעם היה פרש מזמן, אולי לטובת ההטרדות של טריגר], ידוע ומפורסם כי הרב שטיינמן הוא המכוון של הארגון וכל הדבר הקשה יביאון אליו כמו בכל ארגוני הקירוב,והוא דו
מעולם לא התנדבת16.04.15
הרי במשך עשרות שנים רדפתם את כל גדולי ישראל החל במרנן הרב וואזנר ז"ל והרב גרינימן ז"ל והרב מיכל פינשטיין ז"ל והרב מיכל יהודה לפקוביץ ז"ל והרב עובדיה יוסף ז"ל והרב בנימין זילבר ז"ל ולהבדיל בין חיים לחיים רדפתם עד להחריד את הרב ניסים קרליץ שליט"א והרב דב לנדאו שליט"א ומי לא רואה ש15שנה אתם שותים את
אהרן16.04.15
לידיעתך פטירת הגר"ח גרינמן קיבלה איזכור נכבד בהפלס שעורכו הוא נז"ג. את הרב וואזנר לא רדפו. את הגרמי"ל רדפו אנשי הרב שטיינמאן בגלל התנגדותו הנחרצת ביחד עם הרבנים שפירא ואויערבך לנח"ל החרדי. את הרב עובדיה הספיד דווקא הרב אויערבך בהספד מרגש. ונתי גרוסמן קיבל כל ה15 שנים גיבוי מלא מהגרי"ש אלישיב "לשתות"
שמואל19.04.15
כל מילה של 2 המגיבים "פנינה". הזנב של הלטאות עדיין מפרכס, ולכך שערי חסד רץ כדי שיראו שהוא עוד קיים. תפילתי כל יום שיתגלה אליו אביו ז"ל ויזהירו לחזור בו בפרהסיא שלא ירד שחת חס וחלילה
מייחל מ.17.04.15
שקרן ומושחת!!! חותם בשם "לא עצניק" דהיינו שלא שמע למורו ורבו, וכותב שאמרו עליו שאינו ראוי לבוא בקהל וכו'. די!!! העולם כבר לא שותה את השטויות שלכם. תתמקדו בהופעות בלוויות של גדולים, כיון שזהו המקום היחיד שאתם יכולים לבוא בלי הזמנה. למקומות בהזמנה אינכם מוזמנים.
מייחל מ17.04.15
6
לא הצלחתי להבין את המסר בדבריו של מרן.....ונראה לי מאד ומסוכן כאשר כל אחד יתן פרשנות לדברים כרצונו....על כן אני מציע שאם יקרה כדבר הזה בשנית שיקום אחד הרבנים אחריו(הממשיך) ויתן פרשנות מדויקת ואחידה לדבריו הגדולים והסתומים...
פעיל מכל הלב16.04.15
לא ניקח לויין או לפטרוב את תפקיד הפרשנות של המגמגם. אנחנו זוכים לרהיטות, קלארקייט. מתפללים עליכם!!!
מייחל מ.17.04.15
5
מרגש לשמוע את חכמתו של מרן
זו גם תחושתי16.04.15
4
לתמיכה מוחלטת ונאמנות מדהימה בגראי"ל כמו שהם לא חלמו לעצמם
שיינדי16.04.15
3
תסירו את הכתבה הפוגעת מהאתר ומייד. פגעתם בי ופגעתם ברב של ישיש וקדוש של כולנו, פגעתם במנהיג הדור. ציירתם אותו כאילו הוא סטאלין או מישהו יותר גרוע שאיני רוצה להזכירו. אני מוחה.
אישה אחת קטנה16.04.15
אולי יום אחד תגדלי ותביני...
את קטנה באמת!!!17.04.15
2
"שליט"!? ה' ירחם, האם זה מה שישאר בתודעה של כולנו בהקשר למר,ן ראש הישיבה הרב שטיינמן? מאיפה לקחנו את התואר המפוקפק הזה ואיך הצמדנו אותו דוקא לרב שטיינמן? האם לא ניתן כבר להשתמש בכינויים היהודיים האמיתיים של עולם התורה והישיבות? מה עם תלמיד חכם עצום, צדיק, גאון, איש חינוך, ראש ישיבה, גדול הדור בעל הא
חגי19.04.15
1
אבל גם זה מעולה
ישראל מ אייכלר16.04.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רה"י בן ה-88 שחבק בן, סיפר את סיפורו בביהמ"ד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 10:17

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 10:00

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 08:27

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 07:07

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 01.05.24

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | 01.05.24
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

הקבלת פני רבו

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 01.05.24

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 01.05.24

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24