כיכר השבת

כאב של אבא • ראיון רווי בכי ודמעות

"הילדות בוכות, הילדות נקרעות; רוצחים! נחרב לנו הבית"

הרב שלמה מיארה, אב לנערה שלא התקבלה לסמינרים באלעד, בראיון דומע וקורע לב: "נחרב לנו הבית. הם רוצחים! למה להתעלל בנו? ילדות יושבות ובוכות, איפה עם ישראל?" • צפו בכאב (בארץ)

327
ישי כהן | כיכר השבת | י"ז באלול | 01.09.15
(צילום: כיכר השבת )

שערוריית הסמינרים • ראיון דומע: אלפי בנות הסמינרים החרדיים פתחו בתחילת השבוע, יום ראשון, את שנת הלימודים. בהתרגשות רבה הן הגיעו בתלבושת החדשה לסמינר אליו התקבלו והכירו את המורות החדשות.

אך ישנן בנות שעדיין יושבות בבתיהן בוכות, דומעות וכואבות ולא מבינות מדוע הן לא התקבלו, מה חטאן ופשען שהן צריכות לשבת בבית בעוד חברותיהן לכיתה בבית הספר היסודי, התקבלו ללימודים בסמינר.

ההורים יושבים ורואים את בנותיהן בשעת צערן אך ידם קצרה מלהושיע, המנהלים מסרבים לקבל את הבת, בחלק מהמקרים מסיבה מוצדקת אך במרבית המקרים הבנות לא התקבלו רק כי הן ספרדיות או בגלל פוליטיקה פנים חרדית שנעשית על גב הבנות.

הרב שלמה מיארה נמצא בסרט הרע הזה כבר למעלה מחודש. הוא יושב ובוכה, כואב ודואב, מתוסכל אך לא יכול לעזור לבתו שיושבת ובוכה בבית. בראיון דומע ל"כיכר השבת" הוא מדבר על הכל, על החיים בבית, על התחושות ומה הוא חושב על המנהלים.

הרב מאירה בראיון לכתב "כיכר השבת" ישי כהן (צילום: כיכר השבת )

בהמלצות שכתבו הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף והדיין הגאון רבי שלמה בן שמעון הם מספרים כי הם מכירים אותו באופן אישי ומשבחים את גדלותו בתורה והספרים שחיבר, ופנו גם הם בכדי שהמנהלים וראש העיר יעזרו לו, אך גם זה לא הועיל ובתו עודנה יושבת בביתה.

בפתח הראיון שאלנו את הרב מיארה על התחושה שמלווה אותו בימים האלו. "חורבן בית אלוקינו, בת יושבת בבית שבמשך שנה וחצי היא מתכננת לאיזה תיכון ללכת, ואחרי שנה וחצי אתה נתקל באנשים אטומים לחלוטין".

מתי נרשמתם למבחן?

"בזמן שאמרו לנו".

הבת שלך מבחינת ציונים בסדר?

"בסדר גמור".

אז מה קרה?

"לא יודע. ערב תשעה באב קיבלתי תשובה שלילית ראשונה עם אפשרות לערער, הגשתי ערעור. בית המשפט פסק שחייבים לקבל את כולן, לא ניסינו להשתדל כי היה ברור שתקבל תשובה, עד יום שישי, ביום שלישי התחלתי להריח, החברות מתקשרות לבת 'עוד לא?', אבא יושב ליד הבת ואין לו איך להושיע".

למה אתם מתעקשים על סמינר אשכנזי?

"כשילדה גדלה שמונה שנים באקלים של בית יעקב, כך גדלנו, אין אפשרות אחרת, להעביר אותה לשני הסמינרים".

"אני לא עובד, אני לא בעל תשובה", הוא מדגיש, "אם לא הייתי ראוי להתקבל אז לא היו מקבלים אותי מהתחלה לבית יעקב, אין שום מגרעה מצד הבית בשביל להתקבל".

מה עובר עליכם בימים אלו בבית?

"קודם תשאל אם היא קמה בבוקר, היא לא מסוגלת לקום, היא לא מסוגלת לקום, היום אשתי מתקשרת אלי ואומרת שהבת שלי רחלי יצאה, הם קבעו כל הבנות שלא התקבלו ללכת לבית של אחת הילדות".

בשלב הזה הרב מיארה לא מצליח להתאפק ופורץ בבכי: "הבנות בכו ואין מושיע, איך אתה מסוגל לכזו ילדה, הן נקרעו, 'מזמור לאסף? קינה לאסף', ארבע אמות של הקב"ה, בנות ישראל, בית יעקב, באו הפוליטיקאים וטמאו אותן על לא עוול, הן הלכו לכותל, זה טוב שהולכים לכותל בסוף שנה לא עכשיו".

הרב מיארה ממשיך בבכי ואומר: "הילדות בוכות, הילדות נקרעות, אף אחד לא מבין את זה - מי שלא עובר את זה, ההורים נקרעים לרסיסים, הורסים בתים, הורסים בתים, אין בית. אין בית, נחרב. הקב"ה בוכה, לאף אחד זה לא מזיז, לאף אחד, זה מה שקורה, זו המציאות, זה מה שעובר על כל אחד".

האבא הכואב מספר על המצב של ההורים: "אתה יכל לראות כל אחד הולך ברחוב ומתבייש לבכות, צהלתו לפניו, אבל אבלו בלבו, הוא בוכה ומתייסר, הוא נקרע, נקרע לגזרים".

אריה דרעי בסיור באלעד, היום (צילום: יעקב כהן )

"מי יתן על זה את הדין", מוסיף הרב מיארה, "אנחנו בני תורה, אם היא לא מתאימה בסדר? אבל היא מתאימה, יש ציונים, למה לשפוך דם? למה להתעלל באנשים?".

מה עובר עליך כאבא, כשאתה מסתכל על הבת ואתה יודע שאין לך איך להושיע אותה?

"אני אגיד לך עלי אישית, אני בוכה יותר מהילדה, אני בוכה".

יש לך שיחות עם הבת שלך, היא שואלת אותך 'אבא למה לא קבלו אותי' מה אתה אומר לה?

"אין שיחות. אני משתדל שלא יהיו שיחות. אני לא מסוגל. אני לא מסוגל. ילדה שבורה, מה אתה רוצה שהיא עוד תראה? אבא בוכה כמו תינוק? אני לא מסוגל לעמוד בפני זה".

מה עובר על המשפחה?

"כל אחד שרוצה לדעת מה קורה שיסע לאזור התעשייה בתל אביב, למקום של נפחים, יראה כלי שהנפח מנסה לתקן, הוא מכה ומכה עד שהוא שובר אותו, שבר ראשון - תשובה שלילית, שבר נוסף - הערעור לא מתקבל והשבר הקשה זה שכל הבנות מתחילות לימודים והיא נשארת בבית".

מה באמת עובר על הילדה שלך שרואה את כל החברות הולכות ללימודים והיא נשארת בבית?

"שבר כלי. אין מציאות אחרת", עונה הרב מיארה בבכי, "תיקח כלי ותשבור אותו, מה אתה רוצה שיצא ממנו? שברת כלי פעם - פעמיים, מה אתה מצפה שהוא יתאחה לבד? שוברים הורסים, זה לא משחקי מילים, הם רוצחים, רוצחים נפשות, הם לא הורגים רק את הבנות - גם את ההורים, אין לך מושג, לא פוחדים מהדמעות? לא פוחדים? לאיזה מצב הגענו, הקב"ה יושב ובוכה, לא פוחדים, אטומים, אין שום מילה אחרת".

"מי שלא מתנסה בזה לא יכול להבין את השני", אומר הרב מיארה בקול דומע, "אתה שומע על בנות בירושלים ואתה לא מבין, אבל כשאתה מקבל את המכה אתה מבין, אתה מבין מה זה לשבת עם בת שבורה בבית, מה זה שאין בית, אי אפשר לתפקד, אי אפשר, אי אפשר לתפקד, הילדים חוזרים מהתלמוד תורה רואים אותך בחדר סגור, רואים את רחלי במיטה, לא מתפקדים, אין בית, שאף אחד לא יתנסה, תבינו את זה, אין בית, נהרס הבית, הרסו ילדה, מה עוד אפשר?".

אני שומע לא מעט מהורים וממחנכים את החשש שבת כזו תעזוב את הדרך של בית ישראל סבא ותרד מדרך הדת, אתם חוששים?

"בוודאי, זו לא שאלה, אם אתה נתקל בבת שלך וכבר ממוצ"ש היא לא רוצה ללמוד על זה שהרסו אותה, אם הם נאספים הבוקר, כמה שברי כלי, לא יודעים מה לעשות, נאספים לחלוק חוויות ויושבות ומתפרצות בבכי".

ראש העיר ישראל פרוש (צילום: יעקב נחומי)

הרב מיארה פורץ שוב בבכי ולא מצליח לעצור את הדמעות: "ילדות, ילדות יושבות ובוכות, בנות 13-14, איפה, איפה עם ישראל, יושבות ופורצת בבכי, אין לך מושג. לא מזיז לאף אחד".

במהלך הראיון מאשים הרב מיארה כי ראש העיר ישראל פרוש לא מתייחס אליהם כראוי, לדבריו הוא פגש את פרוש ביציאה מהמקווה: "הוא יצא משם, הוא יצא, ישר הוא התנפל עלי, אתה מעז להגיד בתקשורת שאני לא אקבל את הבת שלך בגלל ראיון ברדיו? כמו חיית טרף הוא נכנס לרכב ולא הסתכל לכיוון שלי".

לדבריו במהלך שיחה עם אחד מרבני אלעד פרוש אמר שלא ידאג לבתו בגלל ראיון שהעניק לתקשורת.

לסיום, מה יש לך לומר לבנות שלא התקבלו וצופות בך עכשיו?

"אני אומר להן שידעו שההורים שלהן עושים הכל למענן, גם אם זה לא נראה, גם אם האבא הולך, לא תמיד האבא מסוגל להראות הכל לבת שלו, ולא האמא, אבל שידעו, ההורים הופכים עולמות ונהרסים לגזרים על כל שניה שהיא יושבת בבית. שהיא תיקח את המשבר הזה רק בצורה חיובית, לעבור אותו, הקב"ה וודאי יעזור".

שאלה לסיום, אתה אברך ספרדי, אתה חושב שיש כאן אפליה עדתית?

"אין לי מושג. אני יודע שיש כאן אפליה של אכזריות בלב. אנשים חושבים שהדם של הילדות שלהם יותר אדום מהילדות שלי".

תוכן שאסור לפספס
327 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
205
שחיתות! יש דין ויש דיין הסוף כולם ישלמו עלזה. המציאות הוכיחה שכל מי שהיה שותף לגזענות בסוף כולם ראו במפלתו.. זה לא מה שאני מאחל להם אבל זה מה שהם גורמים. בושה לציבור החרדי. חילול ה'
אברך צעיר03.09.15
204
הצבעתם לנתניהו ? ליהדות התורה ? לש"ס ? הם שדופקים אתכם פעם אחר פעם
רוני03.09.15
203
מה לכם ולדבר המבחיל הזה? האם יש שם יראת שמים בחרדיות, ממש אין. אדון מיארה, האם אבותיך במרוקו חבשו את הכובע המצחיק הזה שאתה חובש? מדוע אתה מחקה את האשכנזים? עזוב את הכת הזו שאליה השליך אותכם החנ"ס המרן.
ספרדי שהתעורר02.09.15

הצגת כל התגובות

202
תמיד עושים רעש על בנות שלא התקבלו לי יש אח פשוט מדהים בחור מיוחד במינו רק פשוט אנחנו ספרדים ואין לנו יותר מדי קשרים לכן אין לו ישיבה כבר שנתיים הוא מחזיק את עצמו נורא חזק כמעט ללא מסגרת...
תהילה05.10.16
201
מנהל הסמינר מאוים ע"י האשכנזים שאם יקבל ספרדיות הם יעזבו.
זה רב זה?03.09.15
אם יקבלו את כל הספרדים גם הספרדים יעזבו
רב זה זה04.09.15
200
לא צריכים שום טובה מהאשכנזים אנחנו מסתדרים יופי לבד צריך רק לזקוף את הגב
רחלי08.09.15
199
חברה בואו ונהיה ריאלים אתם הספרדים החברה הכי טובים שיש דברים כאלה קורים הרבה וטוב שקורים להראות לכם שאל תלכו ותתחננו לאשכנזים האלה אנשים קרים שכמותם לא סתם באה להם השואה בסופו של דבר יש דין וחשבון אל כל דבר שאתם עושים אז לתצומת ליבכם תדעו שיש בורא לעולם ועל כל מעשה יביא האלוקים במשפט אנחנו עומדים פח
נתי02.09.15
אמת לאמיתה!!!
אזרחית03.09.15
198
חשבת לרגע שנאמין לך,מה שאני בטוח זה שאתה עוד איזה זוכמיר שמנסה לתפוס את הwifi של השכן בזמן שלילדים שלך אתה אוסר לקנות קלמרים של דורה הפרוצה . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני02.09.15
צער נורא לראות ולשמוע את האבא היקר הזה. אני מכיר אותו אישית מדובר בת"ח מופלג אני מעיד שמים וארץ בכל שעות היו והלילה הוא שוקד על תלמודו. אני לא מבין את ראש העיר היכן הוא נעלם ניסתי ליצור עמו קשר באופן אישי שלחתי לו מכתב הוא ממש מתעלם נורא ואיום. כל אותם שמגיבים לשמצה, עצה טובה שמרו על עצמכם כי לאף אח
הרב אליהו עצור03.09.15
197
אולי מי שמכיר את אותו אברך יכול להגיד שבימנו לא חסר שום בית ספר יש סמינר מעולה בעיר בני ברק שנותן מעל ומעבר לכל תלמידה קוראים לו עטרת רחל והוא ספרדי במקור מנהלת ספרדית שמבינה לבבות
חסום02.09.15
196
מספיק עם ההסברים הגרועים הללו על רדיפה וכו'. אם כל הנורמלים היו מפסיקים לרדוף אחרי סמינרים אשכנזים, היו סמינרים ספרדים לתפארת. תראו איך זה בישיבות ספרדיות, בעשור האחרון עברו מהפך מהקצה אל הקצה.
רז02.09.15
195
השתיקה של גדולי ועסקני החרדים זוהי שיא הבושה כי מה יש לחלק מהאנשים האלו חוץ מלהתגאות על צבע כלום ,
יעקב החרדי02.09.15
194
...הרי הבורא לא רוצה שבנותיך האהובות לא יהיו בסימנר חרדי כי הבורא לא חרדי ולא מתנהג בחוסר אנושיות... הבורא הוא טוב ומטיב ולכן הוא מיטיב איתך...
חני30.09.15
193
אוי להם ואוי לראשם למנהלות ולמנהלים שלא מקבלים מילדה פרח הופכים אותה לקוץ דוקרני מרררררר. גם המבחני קבלה זה משחק מכור מראש כדיי שיהיה להם עילה לומר לא התקבלה. גם לי קרא כך.עברת מסכת יסורים עם הסמינרים ובערב תשעה באב מנהלת אשת אדמו"ר עשתה לי ולבת לינץ' אחרי שקיבלה אותה לסמינר קיבלה לשון הרע והתנהגה
רוחקה06.09.15
192
ומאוד נהנתי,למה בכח להכניס את עצמכם למקומות שלא מעונינים לא חסר סמינרןם ספרדים טובים תפסיקו כבר להיות מה שאתם לא זה רק מוריד מהכבוד שלכם וכל המפגרים למיניהם שאומרים "שלא יבכו שהייתה להם שואה" תתבישו לכם איך אתם יכולים להשוות בכלל ממש חוסר רגישות שתזכו לחזור בתשובה שלמה באמת .
חנה03.09.15
191
יש 2 אופציות והם: 1-הם מאמינים בכך ושותקים 2-הם מפחדים ושותקים מה שהבין מר"ן עובדיה יוסף לפני שנים והקים את ש"ס היום כולם יודעים,תלמידי חכמים "אל תעלם אוזנך" . ולכל הספרדים אני מזדהה אתכם,אבל די אל תספרו אותם .... תאמינו לי הם עוד ירדפו ...... יהדות התורה-4 מנדטים ש"ס-11 מנדטים אז קדימה בכל הכוח
ש03.09.15
190
חזק ואמץ,אתה לא לבד. מי שמאמין באמונה שלמה שבורא עולם עומד לימינו, ד' יבקש את הנרדף, יראה ישועה גדולה. כגודל הניסיון- הישועה. עוד נקודה, מהלכות מלחמה לרמב"ם: מי שיוצא למלחמה כדי לקדש את שמו , זוכה לסיעתא דשמייא מיוחדת. חזקו ואמצו, בשורות טובות.
רחל02.09.15
189
הרב מיארה תפתח סמינר יש לך את זה
יצחק12.09.15
188
יש אפליה גדולה אפליה של אכזריות בלב יש כאן אפליה של אכזריות בלב
יעקב אלימלך 02.09.15
187
נוראים!
מה זה?02.09.15
186
אני לא מקנאה בעולם הבא של אותם מנהלים/ות. ולדעתי צריכים כל הספרדים להתאחד ולהוציא את הבנות שלנו מאותם סמינרים ואז נראה אם הם ישרדו. אודות לילדות שלנו יש להם תקנים. הגיע הזמן לא ללקוט בשדותיהם ,אלא להכניס את הבנות לסמינרים ספרדיים ובעזרת השם אותם מנהלים ירדפו אחרי כל בת לרישום אחרת יאלצו לסגור את המ
שושי02.09.15
185
כאשר ראש הממשלה הוא אשכנזי גזען, הביטוח לאומי גזען, משרדי הממשלה גזעניים ובעיקר מדיניות הממשלה גזענית והמזרחיים 67 שנים לאחר קום המדינה יושבים בשקט, כנראה שהיטלר היה פראייר לעומת האשכנזים . השואה ארכה בגרמניה 3 שנים. השואה ל המזרחיים בארץ נמשכת כבר 67 שנים. ולא רואים את הסוף. נהפוך הוא , השואה של בנ
דליה 02.09.15
184
תגובה ל דת"ל האשכנזי מס 126. כמי שבא מאותו מגזר אשיב לך,באולפנות ובישיבות תיכוניות של הדל יש אותם מנהלים ומורים ואנשי חינוך המתנהגים באותו אופן.בשנאה, בגזענות. באפליות.ובדרך המרושעת הזו.לא חסרים אצלכם אנשים כאלה . האמן לי זו אותה גברת בשינוי אדרת אך לא בחשיבה ובהתנהגות.גם שמתגאים בתורת הרב קוק זצ"
הפטיש02.09.15
183
לאן הגענו???? למה לענות את האנשים???
ה' ישמור ויושיע02.09.15
182
אשתי למדה בבית יעקב בשכונת בית ישרא'ל בירושלים לפני 53 שנים חוץ מאשתי היתה עוד 2 ילדות אשכנזיות והיתר רק ספרדיות ושלושת הילדות האשכנזי ואת היו מקבלת כל יום מכות רצח אז היום אני לא הייתי רוצה שהנכדות שלי תילמדנה ספרדית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צבי02.09.15
181
לכל ההורים שמחפשים פתרון- פנו לשליח של אלעד והוא יפתח לכם סמינר חב"ד מקסים באלעד. זה הפתרון הכי טוב. השליח ישמח מאוד שיהיה סמינר חב"ד באלעד עם קבוצת בנות מגובשות בניהן. אין על חינוך חב"ד.
ירושלמית02.09.15
180
מחכים לכם בידיים פתוחות עם חינוך ערכי ותורני
יואב02.09.15
179
הנשמה אין על חבד בעולם תרוצו תירשמו את ילדכים למוסדות חבד הם יצאו פרח אחד אחד תאמינו לי
שליחת חבד18.04.16
178
למה כל כך קשה לך להבין שהשם רוצה שתלך למקום אחר לטובתך? עזוב את הדרמה ותחפש מקום מתאים איפה שהבת תרגיש רצויה לכתחילה לא שעושים לה טובה..
אורה06.09.15
177
הגזענים הספרדים חייבים להפסיק לשלוח את הבנות למוסד אשכנזי. כן, כל הורה ספרדי שמעונין לשלוח את בתו למוסד אשכנזי, הוא בעצם גזעני וטוען שאין בנמצא מוסד ספרדי באותו רמה! וכמובן שהאשכנזים מקבלים זאת! הפתרון מוסדות לכל מגזר ומגזר "ועשו כתות כתות ועסקו בתורה" כמובן שאינני מכליל, וליבי על האב שבוכה, אינני
ספרדי מפוכח03.09.15
176
על מה כל המריבות האלו???? מה זה משנה ספרדי/אשכנזי??? כולם אחים... בגלל שהמנהגים שונים קצת לכן יש שנאה??? למה לא לכבד כל אדם בדרך שלו???? לא חייב להסכים עם הדרך אבל לפחות לכבד!!!!!!! זו לא חכמה שמנהלי סמינרים עומדים ומרצים לבנות על יראת שמים ואהבת ישראל והם הכי גרועים!!!!!
תא03.09.15
175
מה אתם מחפשים אצל הארורים האלה ?????? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל02.09.15
174
שיסגרו בספרדיות שלהם מלכתחילה ואז לא יצטרכו להתחנן על נפשם.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני 02.09.15
173
בגלל זה הסמינרים הספרדיים לא הצליחו. או שתקבלו את כולן או שלא תקבלו בכלל! ואז פתאום הספרדים התמימים יבינו שהם יכולים לדאוג לעצמם! יבינו שיש להם מורשת מפוארת! אחר כך הם גם יבינו למה יש אשכנזיות שבאות אליהם.. יקח קצת זמן. רק בעיה אחת עלולה להישאר: מצע בחירות לש"ס. לא יהיו שקופים, מקופחים, וכו'.. ולזה
אחד שמבין06.09.15
172
תראה אותם אוספים כסף בחו"ל מהספרדים יעלה לך קצת הבטחון העצמי פספווס למי שלא ראה זה ממש אטרקציה שווה לנסוע במיוחד
חיים06.09.15
171
חייבים לאחד את העם הספרדי ולנסות להעלות את הרמה של הלימודים למצויינות ואז לא ניצול את חסדם של אחינו האשכנזים, אני אישית לומד באמריקה בישיבה אשכנזית ושם זה לא קיים.... תיצמדו מאמריקאים....
התאחדות11.10.16
170
חברי כנסת פי 2 מהאשכנזים תורמים פי 200 מהאשכנזים כל מקסיקו. כל ניו יורק החלבים. פנמה. כל המולטי מיליונרים הספרדים כן ירבו אז כסף יש נציגות פוליטית יש אז מה אתם רוצים מהאשכנזים
מסעוד04.09.15
169
איפה הייתה שעו"ד ללום נלחם נגד כולם בטח אמרת מחלל שם שמים . יוצא נגד רבנים. שיתבייש לו וכו' וכו'... פעם הבאה תהיה גם אתה רגיש לאחרים!!!! בהצלחה!
ללא ללוםםם03.09.15
168
רוב המגיבים כאן מתלוננים שהאשכנזים גזענים. אבל מצד שני זוחלים על הרצפה שיקבלו אותם! אז אולי תחליטו. מוסד אשכנזי טוב או לא טוב?
דוד02.09.15
תתבייש לך תורה אחת היא ויהדות אחת היא ואנחנו רוצים לשלוח את הבנות שלנו להיכן שאנו נרצה ואתם לא תעשו סלקציה.. חתיכת אשכנזי מקולל
YEUDA.Z03.09.15
הלוואי שכל הספרדים יבינו שבהחלט אפשר להתגאות במוסדות הספרדיים... הבעיה היא שמקובל לצערנו שרק המוסדות האשכנזים הם הטובים, ולכן כולם שולחים לשם, וזוחלים על ארבע כמו שכתבת עמ"נ להתקבל... וזאת טעות! על הספרדים לפתוח מוסדות ספרדיים איכותיים ולדאוג למלא אותם במשפחות ספרדיות איכותיות. וכך לא נצטרך לזחול ו
אזרחית 03.09.15
167
בציונות הדתית יש אהבת ישראל!!!!!!!!
מאיר02.09.15
166
ללכת לסמינר, מי שרוצה להתחזק תתחזק בכל מקום, כי גם בסמינרים יש המון פרכות וברוב הסמינרים אין בכלל אווירה של התחזקות, אפילו להפך! תגידו מה שאתם רוצים אני שם בגלל שהרב אמר, אבל זאת האמת.
ש.12.09.15
165
תשלח אותה למוסד לימודים אחר, עזוב אותך להלחם עם האשכנזים גזענים, עזוב אותך מהחרדים לך לדתי לאומי, אין גזענות מקבלים כל יהודי באשר הוא, זה עדיף מאשר שהבת שלך תעזוב את הדת בגלל דברים כאלה שהחרדים מתנהגים!!
דני02.09.15
164
הליצנים ממזרח אירופה - אוסטיודן?
איציק02.09.15
163
הרב מאירה, אולי הקב"ה נתן לך להרגיש את הטעם הזה בכדי שתגיע להחלטה לפתוח לבד סמינר? תתפלל לה' שזו תהיה כפרת עוונות שלכם ולא בגוף ובנפש, ב"ה שאתה ואנחנו לא עומדים בהחלטות את מי לקבל, אני חוששת יותר על ההקפדות של האנשים עליהם, שה' יסלח להם, נהננית לקורא כמה אתהם מתחשבים ומבינים את הבת, יש לכם כעת ניסיו
בני ברקית06.10.16
162
הוו זהירים ברשות נראים כאוהבים בשעת הנאתם ואין עומדים לאדם בשעת דוחקו זה המצב עכשיו תדעו כמה חשוב יום הבחירות
איןשם05.09.15
161
השתלטו על קרקעות של כולנו!! פשוט מגעיל!! רק להיכנס בהם כנראה צריך עוד כמהיויואב ללום!! עוד ננקום בהם גדלתי מגן ועד סמינר במוסדות אשכנזיים "יוקרתיים" נמשיך להיכנס למוסדות כי הם לא "שלהם"!!!!!!!! עוד יבואו ימים יפים יותר!! כואב לי לשמוע אותו ממש...וכל האשכנזים שמטקבקים כאן אתם אנשים חסרי אמפתיה...וא
ספרדייה גאה!03.09.15
160
אני כמוך כועס ופגוע מהגזענות ומהיחס של כולם!!! אבל אותך אני לא מבין מדוע ביתך התחנכה בבית שללמוד בסמינר ספרדי זה אקלים שונה, מה אנחנו הספרדים כל כך גרועים? כזה בכי? כזה הרס של בית? אני מכיר הרבה מאוד אשכנזים שחלמו ונלחמו להיכנס למוסד מסוים, ולא התקבלו, אבל לא היה לא להם ולא לבנותיהם צד לא להתחיל שנ
ספרדי שפוי03.09.15
159
על מה להתחנן ולבקש חינוך אשכנזי??? מה רע במסורת הספרדית הטהורה והחמה??????? כל ילדיי מתחנכים במוסדות ספרדיים ואין מאושרת ורגועה ממני!!! גם אם יהיה סמינר ספרדי ממוצע וסמינר אשכנזי מעולה, לא ארשום לאשכנזי בעזרתו יתברך!!!
אזרחית03.09.15
158
אבל אל תדון את האדם וכו'
מוטי02.09.15
157
כשאתם לובשים בגדים של פולנים מהמאה שעברה ומדברים בהגייה אשכנזית - נחמץ ליבי.
שחר02.09.15
156
לך אברהם, זה שאתה אשכנזי ולא מרחם אומר שהלב שלכם חסר רגישות ואולי כמוך כמו רבים ומכוערים כמו פורוש. הרי אתה יודע וגם כולם כי על הגב שלנו אתם מתנפחים ומסתדרים.מהיד שלנו אוכלים ויורקים. לא כבוד להיות כמוך או להתחקות לאנשים כמוך. יש לי לשאול אותך הרי גם בינכם האשכנזים אחד אוכל את השני .החסדויות והחצרו
הפטיש02.09.15
155
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תתבייש02.09.15
154
שלמה זלמן מיארה או כמו שקראו לו בעבר כפיר מיארה הספרים שחיבר זה אינצקלופדיות על משפחות של רבנים ושנגע במשפחת אבוחצירא עשה כמה ש שטויות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישי02.09.15
153
יספרדים נחיתים תפסיקו ללכת לאשכנזים!!!!! תפסיקו ללקק להם. מה חסר לנו הספרדים???? תתגאו במה שאתם!!!!!!!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
mm01.09.15
152
התשובה לשאלה הזאת לא רצינית
אשכנזי01.09.15
151
טוב מאוד שלא קיבלו אותכם מחבלים בכרמים
חרדי למהדרין01.09.15
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תלמיד של הרב שטיינמן03.09.15
אם הוא "עצניק" זה סיבה לבד לא לקבל אפילו אם היה אשכנזי
מישו02.09.15
איפה נאבד צלם האנוש שלך?
רפאל02.09.15
150
אתה הרי לא חוזר בתשובה גם לא בלעבת אתה בטוח שאתה יותר טוב, אתה מלקק תאנים מקצועי, בשלב מסויים הלשון מתייבשת בגלל האקלים הקיצוני וכנראה שגם הכובע שמקובע לראשך כבר לא עוזר, במקום להתעורר אתה יושב ובוכה בזמן שהבת שלך יושבת בבית בגלל הטעויות שלך, מה שנשאר לי לאחל לך זה המשך בכי נעים. (נשלח באמצעות כיכ
בלעבת01.09.15
149
ה' הוא ארך אפיים, 'אבל ביום פקדי ופקדתי'. איפה דרעי? שקרנים! את האשכנזיות שלא קיבלו זה בגלל שהן מתחת לסטנדרד, כדי להצדיק אי קבלת בנות טובות ספרדיות.
רחל01.09.15
148
מי שרוצה סמינר אשכנזי שידע לו שהוא הולך לסבול תפסיק לבכות ותתחיל להתעורר ברוך ה למדתי בישיבה אשכנזית ושלחתי את בנותיה למוסדות של בני תורה ספרדים ואין יותר טוב מזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד01.09.15
147
איפה אבא פורוש מתחבא?הבן עושה בושות, זה החינוך שנתנתם ההורים לבן שלכם?כמה שנאה הוא ינק?כמה רוע הוא ספג?באיזה בית הוא גדל? כל ילדכם ככה?מי הוא חושב את עצמו? לא חינכתם לאהוב?לעזור ?לתת? מה רק לקחת ולבלוע ולבעוט?מי שמו להיות זה שיחליט היכן ילמדו?ראש?עכשיו מבינים למה אומרים הדג מסריח מהראש. יש דין ויש ד
r01.09.15
146
קוראים לו שלמה זלמן מיארה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישי01.09.15
145
אם חסיד לא מתקבל לישיבה ליטאית הוא הולך לישיבה לסידית . אבל הספרדים לאאא כל ספרדי ששולח למוסד אשכנזי נזי גזען. נקודה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם01.09.15
144
את הרמבם לא היו מקבלים!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
וואו01.09.15
143
יש לי ילדה בת שנתיים, שניסו להחזיר אותי בתשובה הראו לי מאור פנים וקבלת פנים מדהימה , אייך אני יביט לבת שלי בעיינים במצב כזה ? מי מבטיח לי שהבת שלי כן תכנס למוסד לימודים ראוי? מי? פשוט מפחיד מאוד!!!
בעל תשובה01.09.15
לסמינרים גזעניים ותתחנך על טהרת הגזע, בשביל זה חזרת בתשובה?
יהיה בסדר02.09.15
בדיוק כמו שלך, ואיך הוא אמר בראיון ״אני לא בעל תשובה״ שכאילו שאנחנו ״נמוך יותר״ אם לו ככה קשה להתקבל מה יהיה על הילדים שלנו?? הם יותר טובים/צדיקים/אכותיים מאיתנו הבעלי תשובה?? לא מבינה מה קורה במגזר הזה ולאט לאט אני מתחילה להבין שלא נצליח להתמטע בניהם וכל החיים נהנה בקטגוריה של בעלי תשובה (גאים כ
בעלת תשובה01.09.15
כבעלת תשובה ותיקה בעצמי, תושבת אלעד, ספרדיה, ועם בן זוג עובד (בעל תשובה גם) וחסרת כל קשרים..אני מרשה לעצמי להרגיע אתכם. אין כל מקום לפחד כל עוד תהיו מחוברים לאמת, ולא תלכו שולל אחר חיצוניות. הקב"ה לא נתן את התורה רק לאשכנזים, וגם לא רק ל"בני אברכים" או "חניכי" או "ישיביש". יש לי 3 אחים שחזרו בתשו
אין מקום לפחד02.09.15
בא לחב"ד, שם מובטח לך שיקבלו אותך במאור פנים ובשמחה, בחום ואהבה!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דינה01.09.15
עדיף לשלוח לסמינר ספרדי דפוק מאשר לחב"ד
מישו02.09.15
142
או שיעיפו את האייפונים
רר01.09.15
מעניין זה נשמע שאצלכם אין אייפונים בכלל
אלי02.09.15
rabbi,du bist an idiot.go to the yosef's seminars.why do you look in the ashkenazi seminars,a marokaner has nothing to do with polishers. you are a ruches leaker,so u deserve such a pacha.you have no dignity,nothing,
a yid01.09.15
141
בתור אמא ספרדיה שהבנות למדו רק בבתי ספר בית יעקב אשכנזים ומשפחה טובה בשכונה אף פעם לא היו לנו בעיות עד.... שיצאנו לסמינרים ששם שמו עלינו איקס אחד גדול ושקרים וחוסר יחס החלטנו שהכרית רטובה מידי בשבילם והלכנו למקומות ששם אנחנו לא הנעליים שלהם אלא הראש כמו הסמינר שבילי בית יעקב בירושלים או אורחות לאה
אם בישראל02.09.15
140
כן גם אותי לא קיבלו לאחד הסמינרים "הטובים" האשכנזים למרות שנחשבתי הבחורה חכמה ומוכשרת בכיתה... ברגע שקיבלתי תשובה שלילית, הוריי החליטו שזהו רצון ה'! ולא נלחמו להכניס אותי. למדתי בבי"ס של ש"ס. נכון שהרמה הרוחנית הייתה פחותה, אבל בסופו של דבר קיבלתי הרבה אהבה, דרך ארץ ואמונה!!! ובחרתי בדרך התורה ומצו
אחת שהיתה במצב02.09.15
139
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודיה שבעלה עובד ולומד ואהוב בפני השם 02.09.15
138
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אשכנזיה זועמת על שונא ישראל כמוך . 02.09.15
137
קודם כל משתתפים בצערך אבל עם כל הכבוד קום ותעבור מקום ואתה כתה ספרדי דחיל רבאק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עם ישראל02.09.15
136
כדי לא להגיע למצבים כאלה
אודל02.09.15
135
אני גם בצרה הזו ואני אומרת לכל הבנות אל תתיאשו בסוף האמת תצא לאור והסמינר שלא קיבל אותכם יראה שהם הפסידו את הבנות הכי מוצלחות ופשות אל תתיאשו
מימי02.09.15
134
הציבור שמינה את דרעי שהוא עבריין מורשע שלא יתפלא על מה שהוא עובר. הלב ממש בוכה שינאת ישראל טהורה. שהשם ישלח רפואה במהרה. מה בכל מקרה יש ליהדות ספרד העשירה לחפש אצל האשכנזים שיודעים רק גמרא ?
ד"ל 01.09.15
שילך לסמינר מזרחי
דרעיסט02.09.15
133
בס"ד לכל המורים והמחנכים בעם ישראל ובסמינרים בפרט דמעות של האבא זועקים בעליונים עלכם עוד מעת יום הדין ... תזהרו לכם רשעים לא יעמדו במישפט העולם הזה והעולם הבא שלכם בסכנה אוי לכם ולנישמתכם הטועה עוד מעת הוא יגיע אתם יודעים מי ואתם וכל הזרע שלכם ירד לשעול תחתית עים הגוף כמו קורח ועדתו ראו אוזהרתם ...
יעקוב רוקח01.09.15
132
המנהלים מזכירים לי את הגיסטאפו. ה צ י ל ו ו ו ו ו ו ו ו ו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ניצול שואה01.09.15
131
אבל ספרדי נולדת וספרדי תמות. כל אחד צריך לשמור על מסורת אבותיו, מנהגיו, מנטליות וניואנסים שלו. מה רע ב"אל המעיין"? מה רע במוסדות ספרדיים? אה, שיש שם בנות ספרדיות? והרי הבת שלך היא אחת מאלה!!
דמעות תנין01.09.15
הציבור הספרדי מתחלק ל2 קטגוריות עיקריות: 1.ציבור תורני (לרוב נוטה 'לליטאיות', 'מרביצי', הקפדה על כובע וחליפה, לא עובדים, יעדיפו להכניס ילדיהם למוס' אשכנזים) 2.ציבור כללי (לרוב מורכב מבעלי תשובה, שסני"קים, קנאים למסורת, הרבה עובדים, מתחככים עם משפחתם החילונית, לכן יש המון נשירה, הרבה גרים באיזורים לא
א02.09.15
לא של תנין.
אני02.09.15
130
הוא ס"ה ילדון קטן צריך ראש העיר גבר !!!!
מנדי01.09.15
יש לנו ראש עיר תינוק!!! מיד להחליף אותו!!! אם לא ........
אלף02.09.15
129
עצוב וכואב ליבי עם הבנות המסכנות ולא רק באלעד בכל הסמנרים החרדים הגזענים השונאים לכו לר עקיבא ותלמדו משפט אחד נימאסתם עסקניייייים מגעלים
אלעד01.09.15
128
שילכו לעזאזל אחרזי אומרים למה בנות ירדות לשולים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רועי כהן 01.09.15
127
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי01.09.15
126
רצוי שהחרדים יבואו וילמדו מאחיהם הדתיים הלאומיים ויבינו שאין הבדל בין אדם לאדם, ספרדי, אשכנזי, כולנו בני עם אחד. כדאי שהחרדים יתחילו לחזור בתשובה כי על בין אדם לחברו יום הכיפורים לא מכפר!!! !!!!!
הלל01.09.15
125
רשאי אדם ללמוד בכל מקום שליבו חפץ אתם הסימנרים האשכנזים מקבלים את הספרדיות הכי טובות ולכן הספרדים לא מתקדמים אל תקבלו אף אחת או תקבלו את כולם אתם מושכים בחוטים מכל הכיוונים
המהפך01.09.15
הספרדים צריכים לפתוח סמינרים לכבוד ולתפארת. לאשכנזים יש תורת כפירה אז למה הולכים אליהם. בני ישראל היו במדבר 40 שנה ואכלו את המן ללא עבודה וזו היתה קללה .הברכה היתה רק מאז שנכנסו לארץ ואכלו מתבואת הארץ ביגיע כפיהם.כעת אין נחלות ולא שבטים ולא לווים .כולם שווים בימות המשיח דמוקרטיה ברוך השם.גם הלווים ש
יפה יוסף01.09.15
124
להקים סמינר מקצועי!!!! חדש ושונה מכל הנהוג עד היום, סמינר שיוציא את הבנות עם תואר ראשון במגוון תחומים, וכמובן שיהיה חזק ברמה הדתית ובלימודי קודש. שהקבלה אליו תהיה לפי ציונים ומבחנים, וכמובן תנאים של בני תורה . שהעדה לא תהיה בכלל משהו שקשור לקבלה, וכך גם הצוות שילמד שם יהיה מורכב ממורות מכל העדות, לפ
איתמר02.09.15
123
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
y02.09.15
122
אל תשלח למוסדות חרדים מנסיוני הם מפלים באיצטלה של צדיקות והילדים קולטים את השקר הזה ובורחים מהדת כי חושבים שאלה נציגי השם . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בוגרת סמינרים. נגעלת 02.09.15
121
אשריך צדיק! איזה דיבור מלא אמונה אני בטוחה שהקב"ה בוכה איתך ובזכות האמונה הזאת ולימוד התורה תזכה לראות את הבת שלך מתעלה מעל כולם,על ברכי התורה והיראה ישועת השם כהרף עין.תמשיך להיות חזק.זה יקרה בעז"ה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודיה02.09.15
120
שלא להיצטרך לאשכנזים!
. .Q02.09.15
119
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלעד02.09.15
118
כל המחלל שם שמים בצנעה סופו שנפרעים ממנו בגלוי.
רפאל01.09.15
117
הבושה היא שיש צורך להצהיר שהבנאדם לא עובד ולא מפרנס את משפחתו וחלילה גם אינו בעל תשובה. בושה.
אני01.09.15
אני בעל תשובה ואישתי בעלת תשובה,ואני בעד הפלויות,הנה רדית 7 שנים ועכשיו התקלקלה,,למה בתי יעקב יקחו תסיכון אם הבעלי תשובה שאי אפשר לסמוך עליהם,
מאור הלר02.09.15
116
כול אותם אנשים ונשים כאחד שגרמו וגורמים לדמעות להמשיך לרדת ...אין ספק שיתנו על זה את הדין...העולם הזה בסה''כ זמני ( מקווה שאותם אלה מאמינים ביכלל ..
ישראל01.09.15
115
בס"ד אוי לכל לעושי הבידול מיום הדין של מעלה אוי אוי ה'שם רואה לב וכליות ואתם לא לכן שמרו נפשותיכם חודש אלול זה חודש של תיקון מידות ושינוי אוי לכם מפגוע מאחיכם היהודים בעיני ה'שם כולםםםםםםםםם צדיקים כולם חכמים כולם אהובים לאן הגענוווווווווווווווווווו
kt jauc01.09.15
114
את הבת שלו יותר מזה שלא התקבלה לסמינר
יעל01.09.15
113
כואב הלב בגלל דברים כאלו באות על עם ישראל צרות ומי יתן אן הדין על כך? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שטרן אליעזר01.09.15
112
מחריד מרתיח וקורע את הלב! בודאי גם השכינה בצער! לאבא היקר אנחנו עמך בצערך בקרוב בס"ד ישועה קרובה. והיה ראשיתך... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שי01.09.15
111
שהעומד בראשה חרדי עם זקן ארוך ארוך ארוך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבי בבר 01.09.15
110
בסד. בושה וחרפה! זהו חילול שם שמים. איפה החשש , ויראת השם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליעזר01.09.15
109
1. למה הספרדים מתעקשים להירשם למקומות גזעניים שלא מקבלים אותם על רקע גזעי 2. איך אתה מסביר שיש בנות ספרדיות שהתקבלו וההורים שלהם עומדים בצד ולא מזדעזעים מהגזענות בבית הספר בו הבת שלך לומדת 3.גם אתה גזען לא קטן (לא חוזר בתשובה, לא עובד) כאילו הבנות שלך שוות יותר? קיבלת תשובה שלא. כנראה שאתה חושב שהא
יעקב דינור01.09.15
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני01.09.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנשה01.09.15
צודק לחלוטין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי 02.09.15
108
הוא לא בא לומר שום דבר על מי שעובד או בעל תשובה.. אלא הוא בא להגיד שאם יש איזושהי טענה שאולי יכולה להיות שבגללה לא יקבלו את הבת שלו, (כמו שקורה לצערנו הרב בבתי הספר החרדיים...) כגון בעל תשובה או עובד... אז הוא לא נמצא במקום הזה... הוא אברך לכל דבר, ועדיין זה לא מספיק למנהלי הסמינרים... יש מבין??????
אזרחית02.09.15
107
מה אתה מחניף להם כל אלו שנתנו יד בתוך האשכנזים עונשם גדול על שלא מיחו בידם
אברהם02.09.15
106
כביכול אי אפשר להיות ספרדי בן תורה. האם חייבים להגות 'בן תירה'. אם הספרדים היו מכירים בכוחותיהם ובמעלתם-האשכנזים היו דופקים על דלתות הסימנרים שלהם שיקבלו אותם!!
אשכנזי מתספרד02.09.15
105
ב"ה למה כאשר כותבים תגובה צריך לקלל ולהשפיל???? למה כיכר השבת לא עושה צנזורה ???? הוא לא דיבר נגד בעלי תשובה בכלל ,הקריין שאל אותו ,במטרה לבדוק האם זו הסיבה? וברור שזה לא בסדר אם זו הסיבה. יש מקרים שאנשים מתקרבים ליהדות ,כאשר עדיין בבית מנשבת רוח חולין חזקה ויתכן שמוסדות לימוד לא רוצים לקבל מסיבה
עטרה02.09.15
104
אני מכיר אותו באופן אישי. אדם מיוחד וירא שמים. מוציא ספרים לאור. עסוק בתורה כל היום. אם הוא לא התקבל אז מי כן התקבל???
צבי01.09.15
103
בטענות
אשכנזי ד"ל 01.09.15
102
הוא אמר שהוא לא בעל תשובה ולא עובד ולכן אפשר שביתו תיכנס לסמינר. אבל גם אם הוא היה בעל תשובה אז לא יכניסו את הבת שלו? ממש לא העיקר כולם (במגזר החרדי) אומרים שכל עם ישראל צריך לחזור בתשובה .ואז שהם חוזרים בתשובה ורוצים שילדיהם יכנסו למסגרות של חרדים הופכים אותה לסוג ב"
דתי01.09.15
גם אחרי 40 שנה בנים בישייבות מעולות בנות בוגרות סמינרים טובים קוראים לי בעל תשובה!! עצוב מאד! למדו אותם שבמקום שבעלי תשובה עומדים..
אני02.09.15
101
אם אעבור לציבור המזרחי הכל בגלל הגזענות.
אא01.09.15
100
אתם חברה חולה גזענית אטומה רגשית וכל הריקבון הזה יוביל להתפררותכם ברגע שהחילונים יעמדו מולכם ויסרבו לממן את החוליים שלכם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי01.09.15
99
זה אכן כואב ואני לא מזלזל אבל בתור אבא ספרדי כשראיתי שאין סיכוילשלב את בתי במוסד אשכנזי אמרתי תודה להשם ואמרתי לה שמי שלא רוצה אותך אל תרצי אותו לא צריך טובות העולם לא נחרב והכל בסדר קצת אמונה חברים קצת דעת רבנו נחמן לא תזיק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נו באמת01.09.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנשה01.09.15
צודק וגם לי כאשכנזי קרה שאמרו לי 'לא' והמשכתי הלאה.
אלחנן01.09.15
98
שומו שמים.... אני בהלם שצריך לדבר ולשפוך דם הורים וילדים ובשטח עדיין יש בנות שאינן מסודרות...
אברך אשכנזי01.09.15
97
אחח נס שחב"ד זה לא קורה!!
דוד01.09.15
96
לא צריך את הטובות של אף אחד... אומרים על הנאצים שעשו סלקציה... זה קורה גם בינינו.. בושה .. אני אדם דתי לאומי ויש המון ללמוד מאיתנו... תתביישו.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א01.09.15
95
תאמת כבחור חרדי ספרדי בן 19 שמדמין את עתידו כאברך עושה חשק להתנצר כל האפליה הזאות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אנונימי01.09.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב01.09.15
94
לצערי העולם החרדי פשט את הרגל מזמן. בושה !!! צריך להתחיל להיות יהודים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יניב קריספין 01.09.15
93
באמריקה היו סוגרים את הבית ספר בגלל גועל נפש וחוצפה שרק הקבה יפתור לגיזענים את השנאה העצמית שלהם. הם לא ראויים ללמד ועושים מהתורה פלסתר יזענות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורית01.09.15
92
ל105 תראה את ההתנהגות האשכנזית המזוהמת ותבין מה יוצא לכם בחוצות העיר. בושה לכם שאתם מסתובבים כמו פרחחים ברחובות ושוכחים מי אתם. מה לא אמרו וכתבו עליכם והכל אמת
ה02.09.15
91
בזמנו ש"ס הוקמה למטרה זו - היינו שתתן מענה לעדות המזרח ע"י הקמת מוסדות עצמאיים ולא להתחנן לאשכנזים שיקלטו את ילדיהם . אבל לצערי עם הזמן "האליטה " הספרדית שלחו את ילדיהם דווקא למוסדות אשכנזים כי זה נחשב קידמה, אליטה וכו'. כך החזון של הרב עובדיה זצ"ל נזרק לפח ע"י פושעים שמתיימרים להיות אשכנזים .
תומר02.09.15
90
כל היום אתם מדברים עלי לשון הרע, אל האמת שכולי לב טוב. האב הזה שבכה כאן בראיון אינו צודק כלל, כי לא צעקתי עליו אחרי המקווה אלא לפני המקווה!
ישראל פרוש02.09.15
89
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
למה בחרתם ראש עיר שכנזי???????02.09.15
88
הלכתי לעשות טסט לאוטו והכשילו אותי על מליון דברים רק בגלל שאני אשכנזי גם התרבות של הספרדים היא איך לדפוק את האשכנזי הזה אז אל תשחקו אותה תמימים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה02.09.15
זו סתם תחושה. לא ייאמן אשכנזי עם רגשי נחיתות.
הכללה זו מחלה02.09.15
87
הרב מיארה אברך תלמיד חכם עצום וירא שמיים, הבית שלו מתנהל על אדני התורה, הרב מיארה איש יקר, שקט ועדין הליכותיו נעימות ומיוחדות. אגב הרב מיארה מחבר ספרים תורניים רבים, כתיבתו מאלפת ומיוחדת, עדינותו לשם דבר וכך גם משפחתו. צר לי עליך הרב מיארה את ליבך הרחום אני מכיר היטב, איש מדהים. אם בארזים נפלה השלהב
גבריאל01.09.15
86
לא רק לבעלי חיים יש סמני טהר? גם ליהודי... "לא תשנא את אחייך בלבבך" כן אחייך... זה שמחר יציל אותך,זה שהוא יהודי בדיוק כמוך, אני אדם לא דתי שראיתי "בכם הדתיים" מודל יפה ולצערי טעיתי. החזיר-מרים את רגליו ואמר "כשר אני למאכל " פרסה יש לי. סימן טהרה של יהודי זה לא זקן שמגדלים בחינם,וכיפה שעולה 5ש"ח,ו
"יהודי"01.09.15
85
ממש לא ברור לי למה מפלים? מה זה משנה אשכנזי או ספרדי? אני שואלת באמת כי זה נראה למי שלא מכיר את העולם החרדי די הזוי.. אשמח לתשובה
מזרוחניקית01.09.15
84
מי צריך אותם תשמענה אזנך מה אתה אומר יעלה שלח אותה לסמינר אחר תאמין לי הכל משמים את הצער והכאב כך לתפילה שיהיה לה שידוך טוב עברתי את הסרט הזה לפני 8 שנים תאמין רציתי אך הקב"ה רצה משהוא אחר בכיתי בדמעות על השידוך שלה והקב"ה שמע לתפלתי ועוד יותר ב"ה שלא קיבלו אותה כי איפה ששלחתי אותה זה היה מקומה!
תהילה01.09.15
83
האבא הזה ספרדי ובחר בפורוש אז שיאכל מה שבישל עם כל הספרדים הטיפשים שבחרו פורוש ולא שמעו לגדולי התורה הספרדים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי01.09.15
82
כואב לראות אבא בוכה בשידור וא כל העליהום אבל חברה תעצרו הוועדות בסמינרים לא אטומות ולא רשעים יש מגבלות של כמות ערכים תוכן זה מאד קל למצוא את הסיפור שעובר מסך לרוב ההחלטות שלהם צודקות לסמינרים האשכנזיים יש מנטליות אחרת והם רוצים לשמר אותם וזו זכותם הפיתרון היחיד שמגן השקופים דרעי וחבר המושחתים פשוט
אברהם01.09.15
הבנות האיכותיות?
שטיגניסט02.09.15
נמאס מכל הבכיינים האלה. כל שנה אותו סיפור רע חוזר על עצמו... איפה שס הייתה כל השנים??? איפה דרעי הרברבן שכיהן שנים רבות כיו"ר שס לא עשה דבר. על אלי ישי אין לי טענות כי הוא לא יזם במהותו וגם לא התרברב בנושא כמו דרעי...
ספרדי גאה01.09.15
81
לא חסר לנו איכות במוסדות שלנו, הרב עובדיה כאב על זה מאד
יהודיה01.09.15
נכדיו ונכדותיו לומדים במוסדות אשכנזים
אלעד01.09.15
80
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר01.09.15
היהודים טובים ניספו בשואה הי''ד אינשאלה תמות בידי סודנים אמן אתה ''מאיר'' בטח צאצא של איזה ערב רב נאצי שהיה משת''פ של הנאצים כדי לאכול עוד חתיכת חזיר
ימח שמך אמן02.09.15
שע לגרמניה הכרטיס עלינו
זיבלון 01.09.15
79
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמא01.09.15
78
שהקב"ה ישמע קול צעקתכם ויושיעכם במהרה אמן ואמן וכל הרשעים יתנו את הדין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה01.09.15
77
אתם רוכבים על ההשתכנזות של הציבור הספרדי ומתעקשים להמשיך עם זה ובכך להחריב את החינוך והזהות של הילדים שלכם.
רפי01.09.15
76
ידוע כי בני אברהם אבינו רחמנים בני רחמנים, ואתה מבקש רחמים אצל גויים כוזרים שהתגיירו בהמוניהם, שעליהם נאמר קשים גרים לישראל כספחת.
דן סגל01.09.15
התחלת יפה ונאה וסיימת בדיבור אסור חבל!!!!
אהרן01.09.15
אתה כנראה לא מקומי....
א.נ02.09.15
75
פשוט לתפוס צד, מה קשה לגלות אמפתיה מבלי לשפוט, אבל לא אצלנו החרדים הכל פשוט אם הוא לא חרדי בדיוק מאותו מוצא/ אידיאולוגיה , אז מבחינתי הוא נגדי ואם נגדי, אז אני נגדו... בקיצור תרפו , תגלו קצת רחמים בלי לקבוע מה צריך להעשות
עילוי02.09.15
74
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודיה עובדת השם בוגרת סמינר ויורקת לבאר02.09.15
73
ישלחו את ילדם רק למקומות אשכנזים, החגיגה הזו לא תיגמר, וישאירו את הפרענקים הלא מיוחסים להתחנן לאשכנזים.
פרענק מקופח02.09.15
72
זאת לא יהדות ואין כאן אהבת ישראל יש כאן מסעי הצלב ורדיפת שררה אכזרית ו מרושעת וחרדתית... אני ברחתי מכל זה ושלחתי את בנותי לדתי לאומי מלא שימחה וערכים אמיתיים ואת הבנים גם... נמלטתי כל עוד נפשי בי זה מה שצריך לעשות! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכה02.09.15
צריך להימלט מהגזרות של המגזר! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בתאל02.09.15
71
איך אתה והמראיין בשקל מעזים בכלל לדון או אפילו רק לציין שאתה ״זך וטהור״ ולא חוזר בתשובה או בלעבת חס וחלילה, תן לי דקה אני מארגן לך צץ רץ שיהיה לך יותר קל לנגב את הדמעות שכחתי לשאול את כבודו צץ רץ של חוגלה מתאים לך או שזה אקלים שונה ואתה מנגב רק בחוגלובסקי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים01.09.15
בנוסף לזה שאתה צודק גם הצלחת להצחיק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בלעבת02.09.15
70
איזו שפה רחובית זולה ומלוכלכת, בדיוק לכן אנחנו לא רוצים אתכם אצלינו.
אשכנזי01.09.15
להזכיר לך מה היה בפונוביץ? את גביע הלבן שנזרק לעבר ראש הישיבה, את הסטנדרים שעפו, את הפגנות העדה-אשכנזית בירושלים את המחלוקת האיומה של עץ וג' את הזלזול המחפיר ברבנים חשובים כל ילד ברחוב מדבר על גדול"י כמו על 'חבר מהשכונה' מעולם לא שמעתי שהציבור הספרדי הגיע לרמת שפל כנ"ל. ואילו אצל אשכנזים הכל 'דיפלומ
איש02.09.15
היו כאלו דברים וגם לא יהיו ...תתגיירו אשכנזים ..
וואו!!03.09.15
69
האמת צריכה להאמר. מנהלי הסימינרים יירשו גהנם זה נכון אבל אתה האבא תבין שפה תלויים חייה של ביתך . שכנע אותה שגם הסימינר המכונ ה אצלך תאנה גם טוב ובכך תציל לפחות את יבנה וחכמיה והבת שלך תסתגל למקום וחייה יהיו לה לשלל ולא תשב ללא מעש ולבכות שיקבלו אותה ותהיה תמיד סוג ה ובמקום שלא רוצים אותה . אמנם הם י
מנשה01.09.15
68
אני משתתפת בצערך על אי קבלת בתך לסמינר אבל יחד עם זאת אין לי ספק שאם זאת היתה ביתי לא היתי נותנת לה יום לשבת בבית . ברגע שהבנת שאין לך סיכוי היית צריך לרוץ לרשום אותה לסמינר ספרדי כדי שתשאר בריאה בנפש . אני חיבת לצין שיש לי ברחוב הרבה בנות שהלכו לספרדי והן פאר של בנות,ילדות נהדרות, מרשימות,אצילות וצ
חיה01.09.15
יש סמינר מצויין, בנות יראות שמים, צוות מעולה - דע עקא ספרדי. בית מרגלית
אני02.09.15
67
אוי לנו צועקים על פלפונים מחשבים וכו' אבל לרצוח בידיים נשמה טהורה בגלל מוצאה לא אכפת לכם ? איך תעמדו למשפט ביום הדין איזה זכויות . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכאל01.09.15
66
לא מובן!!!
מישהוא שאיכפת לו01.09.15
65
הבכי והדמעות רק מחזקות את הסמינרים האשכנזיים שחושבים לעצמם שהם שווים משהו. ברגע שהספרדים ילכו ללמוד בסמינרים ספרדיים אז כל "היוקרה" במרכאות של הסמינרים האשכנזיים תרד לגמרי. מתי הספרדים יבינו את זה??!!! מתי כבר הם יפנימו את זה?!?!?!?
חצי אשכנזי01.09.15
באמת חבל שיש בך חצי אשכנזי.........באמת הגיע הזמן שיפתחו הספרדים לעצמם רק מעניין מה תהיה הסיבה אז להאשים את האשכנזים .....והיוקרה תמיד תישאר זה המציאות שהאשכנזים יותר מחונכים אחרת הספרדים היו שולחים למוסדות שלהם ולא הופכים את העולם לשלוח למוסדות אשכנזיים
מישו02.09.15
64
פרוש יאלה אתה כזה אכזרי שאין מילים לתאר יכלב טיפש אבל אני מאמינה שה׳ ישלם לך כפל כיפלים כאב אבל כאב ... בגלל זה ככה זה האשקנצים יש בהם את השורש של הגרמנים הנאצים אין פלא שככה הם מיתנהגים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מישהי שחטפה קריזה01.09.15
תתביישי לך על המילים שאת מעיזה לכתוב....
מישו02.09.15
לא פלא שלא רוצים אתכם בסמינרים אשכנזים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוס אחד02.09.15
63
רציתם ראש עיר אשכנזי?! זה מה שקיבלתם אטימות לב וביזיון העיקר הכובע שלו והמעיל! לפני יום הדין עושים כזה עוול.. ה' ירחם על הבנות וההורים וישלח ישועה אמן. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דורון01.09.15
62
לראות כמה אבא שחשוב לו חינוך ילדיו ואין לו במה להושיע אותה , ברור שיש מי שיתן את הדין על השפיכות דמים הנוראה הזו והחילול ד' שזה עושה .
אלי01.09.15
61
מזעזע מה קרא לך מר פרוש אני מוכן לעלות עם כולם להפגין מול הבית שלו, חורבן מה פשעו הילדות בגלל פוליטיקאים ה' יסלח לנו
ברקוביץ01.09.15
60
קורה לכם כי אתם מזלזלים בבעלי תשובה, אתם עושים אנשים זוג ב' גזענים חשוכים שזה קורה על הבשר שלכם איך המרגש? שיהיה לכם יותר גרוע, תפסיקו עם הגזענות והפוליטיקה, היום הפוליטיקה זה התורה שלכם, כל מי שפותח מפלגה יש לו תורה אחרת תתביישו לכם פושעים אתם תשלמו על הפשעים שלכם מול הקב"ה
כל01.09.15
59
אני לו מבינה את האבא הזה שיקח את הבת שלו סמינר ספרדי והיא תפרח שם שיפסיק לקשקש
טובה ריה02.09.15
58
בכיתי איתו. פשוט בכיתי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב02.09.15
57
בושה וחרפה האבא נשמע אברך רציני ואם את הבת שלו לא מקבלים אז את מי כן????? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבא מזועזע02.09.15
56
שלא ישאל איפה עם ישראל כי כת החראדים הם המשך של כוזרים
חראדים01.09.15
55
-ם הזה. אל תחכה אותי. אל תגיד הקב"ה במבטא שלי. אל תעשה לך לרב את הרב אוירבך. אל תהיה טרמפיסט על הגב שלי ותחשוב שכל החיים אני יכול להקים מוסדות ולקבל אותך. יש לך רבנים משלך, תלמידי חכמים לא פחות ואפילו יותר מהרבנים שלי, יש לך מסורת מפוארת, יש לכם ציבור ענק ואיכותי, תתאפסו על עצמכם תדברו במבטא שלכם, ת
אברהם01.09.15
המבטא שלך והתורה שלך לא שווה כלום אם רק אתה יכול ללמוד אותם וככה אתה מדבר על אנשים מעם ישראל, חלק מהתורה היא גם כלל עם ישראל!
אורי02.09.15
אולי אז תבין ותתחרט על דיבורך. שנה טובה. יהודי אשכנזי
אני 02.09.15
תפסיקו כבר עם ההתנשאות ......והאשכנזים והספרדים מספיקקקקקק זה נמאססססס. אני יהודי ואתה יהודי שנינו מאותה המשפחה. ואתה פשוט מתנשא ופשוט לא מתנהג כיהודי ולא מתמידיו של אברהם אבינו. "כל מי שיש בו שלושה דברים הללו, הרי זה מתלמידיו של אברהם; וכל מי שאין בו שלושה דברים הללו, הרי זה מתלמידיו של בלעם: תלמי
אברהם חיים02.09.15
אל תחקה אותי. אל תחפש רופא מודרני כמו הרופאים שלי ( חפש לך רופא עם ידיעות מלפני המהפכה התעשייתית). אל תיהנה מפלפונים שנוצרו על ידי מהנדסים שלמדו הנדסה במוסדות מעורבים. אל תהיה טרמפיסט על הגב שלי ותחשוב שכל החיים אני יכול ללמוד, לפתח מכשירים חדשים, מוצרים חדשים, רפואה מודרנית ואתה שלא מבין כלום בזה ת
דן 02.09.15
ראיתי שהרגזתי כאן הרבה אנשים, אז הנה פרצופי האמיתי: אני ספרדי, כן ספרדי גאה מאוד במוצא שלי, ולא שונא אף יהודי משום עדה או מוצא אם הוא לא שונא יהודים אחרים. הסיבה שכתבתי את הדברים בצורה שכתבתי היא מפני האהבה שלי לאחי הספרדים הסובלים. לאותו שאיחל לי צער: חויתי על בשרי גזענות ולכן כיום אני מאופס על עצ
אברהם02.09.15
גם אני אשכנזי .איך אתה לא מרחם?
ציקאבר02.09.15
1. החתימה שלך אומר את הכל עליך. 2. רבנים שלכם רבנים שלנו, תורה שלכם תורה שלנו? כסף שלכם, כסף שלנו? 3. זה לא משנה אם האבא הנוכחי מטומטם או לא, אתה מסיט את הנקודה. 4. אז למה בדיוק הייתה בעיה עם זה שלא הייתה כניסה לחנויות באירופה לכלבים ויהודים??? גם שם היית אומר חנויות שלנו חנויות שלכם. לא יאומן 24,
איתמר02.09.15
פרענקיייםםםםםם????? לא פלא למה נחרב בית המקדש.... עם כזאת שנאת חינם וריחוק למה שהמשיח יבוא?????
אזרחית02.09.15
חתיכת גזען זבל זכותו להתבטא איך שהוא רוצה
ייי02.09.15
חתיכת מנוול.
אני02.09.15
54
מזעזע, אחר כך הרבנים רוצים קירוב רחוקים, הדיוטות תקרבו קרובים
עמו אנוכי בצרה01.09.15
53
שום דבר לא יעזור אלא כנראה כבר הגיע מצב שרק פירוק על ידי הקדוש ברוך הוא! מגיע לכם שואה! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד01.09.15
52
אם זה היה קורה לספרדי שלא סופר אשכנזי היה כואב לי אבל כאן מדובר בספרדי שכל כולו משוכנז רצח, כל החיים ליקק לאשכנזים, וכל ספרדי שהולך בדרך הזאת חב לאחריני (לשאר הספרדים). הגיע הזמן שהספרדים יפנימו ויפרשו מהאשכנזים וכך ירווח לנו.
לא מרחם בכלל01.09.15
51
פעם אחת שמעתי לא יודע אם זה נכון, אבל הרב שטיינמן אמר שאם אברהם אבינו היה חי בדור שלנו והיה רוצה להכניס את הבת שלו לסימינר היא לא הייתה מתקבלת ולמה? כי היא עירקית
פיני01.09.15
50
למה אתם רוצים דווקא אשכנזי ?.
נחיתיים ועלובים01.09.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעל01.09.15
49
אשקרה מקוללת אנשים מתים לעבור מיפה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טייר בעולם01.09.15
עברתי לאלעד ואני נהנית מכל רגע. בית חדש, טיילת, גינות ,שלווה ,יפה יש את זה בבב נכון אפלייה זה דבר רע אבל זה קורה רבות לצערינו. לחשוב בבקשה טוב על המילים לפני ששולחים אות םלמקלדת
מיכל01.09.15
48
אם הוא לא אז מי כן חברה תעשו הרבה כסף רק כך יסתכלו עליכם
יונה 01.09.15
47
בושה וחרפה לדתיים שזה המצב חילולל השם גמור! בושה לכל הסמינרים העושים אבל לבנותת פשוט תתביישו שה' ישלם לכם על כל הצער הזה! אני פשוט בשוק שזה המצב ומזה האפליות האלה בין אשכנזים לבין ספרדים כולנו עם אחדד כולנו אחים ילדים של מלך מלכי המלכים מזה משנה מה העדה כולן צריכות יחס שווה אני פשוט מזועזעתת! זה נו
ספיר01.09.15
46
העולם החרדי לצערי הרב פשט את הרגל מזמן בושה צריך להתחיל להיות יהודים לפני הכל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יניב 01.09.15
45
אני חושבת שהרב מיארה צודק בכל מילה! כולם צריכים להתאגד מול הבית של ראש העיר
שושנה ברקוביץ01.09.15
44
כמעט לא קיימת והשאיפה שם היא לקיים את אהבת ישראל אמיתית.אני ספרדיה אך חבדניקית מקובלת שחשה כי מקבלים את ילדי במוסדות חבד ללא כל אפליה.הרבי זעק מקירות ליבו על כך שכל יהודי הוא יהלום ולא משנה העדה ממנה הגיע. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חבדניקית02.09.15
43
מתביישת להיות שייכת לציבור השקרן אין בושה הכול מתנעל ממה יגידו ואין אמת פלא שחוזרים בשאלה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שירה02.09.15
42
חבל ללכת למוסדות האלו בכלל אבל זה ברור שצריך עוד ללום שיעשה בית ספר לאשכנזים
אלי02.09.15
41
תפסיקו להתנהג כאנשים ללא זהות . אתם באתם מזרע הקודש וילדיכם גם. תראו לאלה שלא רוצים אתכם את כל התודה שהם מראים לכם את פרצופם האמיתי , שתורתם גזענית , עניים בחוכמתם , אין להם במה באמת להתגאות , דלים ביופיים ואישיותם . ! תפסיקו להראות לידכם שאתם חסרי אונים וחרב עולמכם !. איזה מוסר השכל אתם מעבירים ל
ספרדי גאה02.09.15
40
אין לי כח לקום בבוקר לעבודה אישתי עובדת אבל זה לא מספיק אנא יהודים רחמנים בני רחמנים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחד01.09.15
39
כאחד שעבר את זה לפני שנתיים יש לי רק לומר דבר אחד המערכת רקובה כן רקובה באישית איבדתי את האמון במערכת אין להם לא יר"ש ולא לב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי טוב01.09.15
38
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב 01.09.15
37
מוכנה לבוא לאותם רבנים ולתלוש להם את הזקנים והפאות פשוט בושה!
שוגי01.09.15
אני בטוח שם הרבנית שנירר ע"ה הייתה פה היום היא גם לא היתתה מקבלת הספרדים של היום זה לא מה שהיה פעם...
מישו02.09.15
36
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכל01.09.15
35
אחר כך בוכים למה שואה! עם מידות ומעשים מושחתים כאלה, אני יכול לכתוב ספר מיין קאמפ בעצמי! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד01.09.15
נאצי תקרא לבן הבכור שלך על שם אבא שלו
מישו02.09.15
34
למה הספרדים מנסים להכנס בכוח לאשכנאצים ששונאים כול דבר שהוא לא לבנבן כמוהם.הכול בגלל שההנהגה שלכם ממשיכה לזחול ולהכניס את הילדים למדסדותולהם. ברחו משם כול אתם יכולים כדי שלא תהיו טמאים כמוהם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי01.09.15
33
איפה ערבות הדדית תגייסו שיבאו מאלעד השכנים שלך ויעשו סדר .לא מדובר בעיר שאין שם אנשים שמתנגדים להנהלה הגזענית .פריארים .מגיע לכם להמשיך לסבול.לא יודעים להתאגד לעשות בלאגן שם בבית ספר . מגיע לכם .חתיכת בכיין .מדבר כמו אשכנזי ובוכה כמו ספרדי נחית .תענוג לראות אותך בוכה .ממחיש דעת תורה אמיתית .פסיכא
הפתרון הסופי01.09.15
32
ההורים , שפיכות דמים לשמה ערבים זה לזה??? ואהבת לרעך כמוך???? היכן הערכים?? יש דין ויש דיין!!!
ללה01.09.15
החודש נשים בבנק
הר נוף01.09.15
31
כל היום בכינו, יאיר לפיד מתנכל לציבור החרדי, למוסדות החינוך, לחינוך הטהור, הוא כל היום יושב ומתכנן איך לזהם את פך השמן הטהור. פתאום המכה הגדולה בפרצוף. אנחנו רודפים את הציבור החרדי. עוד לא שמענו על חרדי שהתאבד בגלל הגזרות של לפיד, עוד לא שמענו שבתי ספר וישיבות נסגרו בגלל לפיד, עוד לא שמענו שלפיד השת
מזוחיסט מצוי01.09.15
מזוחיסט יקר. אני מסכים עם כל מילה שלך, אבל תציע לנו, מה יעשו אלו שלא בא להם על המזוחיזם הזה. אנחנו תקועים
חיים01.09.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תהילה01.09.15
30
שדרעי ואספסופו משתמשים בו לצרכיהם הפוליטים כי אם הכל בסדר שם אז אין סיבה שלא יקבלו אותם ואל תקשקשו לי שבגלל הגזע וכו'
מכלוף01.09.15
29
בושה שעדיין יש בינינו ספרדים ואשכנזים. בושה. אנחנו נהרסים במקום להיבנות ולהביא משיח. בושה
שולמית01.09.15
28
תתביישו לכם העיקר מדברים על ציונים אתם חילול השם גדול.. והאבא? חסר מסגרות ספרדים???
דניאל02.09.15
27
בעלי תשובה זה בסדר לא לקבל?!?!?!?!?!? אברך צדיק שעובד חצי יום ולומד חצי יום, זה בסדר לא לקבל?!?!?!?!
בעלת תשובה02.09.15
26
הוא לא כלל דוגמא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קשקשן01.09.15
25
בראיון הוא אומר "אני לא חוזר בתשובה ולא עובד אם לדעתו חוזר בתשובה זה בסדר שלא יקבלו ואם חלילה האבא עובד בשביל לא לעשות את התורה קרדום לחפור בה אז הבת לא צריכה להתקבל גן אם היא בת טובה וצדיקה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אזרח01.09.15
גם לי זה הפריע, אך יכול להיות שהוא רוצה להדגיש שגם לדבריהם אין לזה תשובה חוץ מ....
דן פרסטר02.09.15
ברור שבעלי תשובה זה סיכון לקבל אותם,אני בעל תשובה 10 שנים ואישתי גם ועכשיו היא בירידה ברוחניות,למה שהם יקחו סיכון איתנו?!?!?!?אני בעל תשובה ואני בעד הפליות כי זה נכון
מאור הלר02.09.15
שאין להם את התירוץ שלא קיבלו מהטעמים הנ"ל שהסמינר חושש להם ...
.01.09.15
הוא נשאל שאלה וענה תשובה לפי השאלה טעם מאוד פשוט שהראיון רוצה לומר שמילא אם היה בעל תשובה או עובד והבת לא כמו שצריך איך שהוא אפשר להבין מה הטענה שהיא אינה מתקבלת אבל כאן מה הטענה תגיד אתה
אלעזר02.09.15
הוא לא התכוון שדווקא בת של חוזר בתשובה היא לא טובה פשוט רצה להגיד שהוא לא כזה אז אנא לפני שאתה מדבר לא יקרא כלום אם תדון לכף זכות
חסום 02.09.15
אני גם אשכנזי אבל אתה מהזן של היטלר
איציק02.09.15
24
לאיפו הגענו !!למה להרוס משפחות שלמות למה ??? דיייי תפתחו את העינים מדובר בבנות איכותיות אבות אברכים למה לאטום אוזנים תפתחו את הלב תרגישו את זה כאילו זה קורה לכם מה הקושי לפתוח עוד כיתה זה שווה הכל לללל חסר סמינרים שפתחו כיתות נוספות העיקר שיהיה שלום והכי מסריח בסיפור הזה שאת הבנות שמגיעות ממשפחות
אשכנזייה01.09.15
23
סליחה אבל אתם ממש מזכירים לי את המנטליות של הערבים. כל הזמן רק בוכים ומייללים. "אכלו לי שתו לי". המנהיגים הספרדים חוץ מלעשות קופה על הראש שלכם, לא סופרים אתכם בכלל. אם יש כאן גזענות. מדוע אתם יורדים על הברכיים שיקבלו אתכם? אתם אשמים במצב. אם היו מקבלים יותר ספרדים לא היית רוצה להכניס את הבת שלך! ב
משה.01.09.15
העולם החרדי מתבכיין שהעולם הלא חרדי לא מקבל אותו לעבודה. שקשה לחרדים להתקבל לחברות הייטק וכו. הלוא אם ינהגו כמו שאתה מבקש, לא היית מצליח למצוא כמעט רופא אחד. כמה רופאים חרדים יש ? ולא היה לך חשמל בבית, כי כמה מהנדסים חרדים יש ? גם אתה בהקשר הזה נחשל ביחס לעולם הלא חרדי אך אתה דורש ממנו דרך הסכמים קו
דן02.09.15
יש המון כבוד עצמי, כולנו רוצים להתערות בכל הקהילה החרדית, זה דבר אדיוטי שבכלל יש מוסדות נפרדים. כולם צריכים להיות מעורבים ומעורים. רק אצלנו החרדים יש גישה מטופשת של הפרדה בין גזעים, ללא תוכן ללא שום הצדקה מהותית. אין באף ציבור אחר כזאת מנטליות דורסנית, אצלנו באמת אדם לאדם זאב, ולא רק בין ספרדים לאש
איתמר02.09.15
22
לא מגיע שיקבלו ואת הבת שלך קודם כל אתה לא אברך ודבר שני מגיע לך על כל מה שביזתה ועקצתה את כל משפחת אבוחצירא הנכבדה העולם לא הפקר------ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל א01.09.15
21
למישהו שאומר שאכפת לו שיתבייש, תגובה בלי רגש. ולכם ההורים כאבכם הוא כאבינו,ואתם לא היחידים,וזו לא נחמת רבים. אותם אנשים שהרעו ופוגעים בתלמידות צריכים להבין גם להם יש ילדים ,וכמו שיושבים הורים ותלמידות שבוכות ואין מי שיענה להם כך בצרה שלהם שתקרה בילדיהם שיזעקו לה" תפילתם וזעקתם לא תענה. אט אט מגלים מ
לראשי הפעור 01.09.15
20
ונדהמתי לשמוע אותה אחרי היום הראשון ללימודים שואלת אותי מה יהיה עם הסמינר אני יתקבל? ואז נפל לי האסימון שכנראה כמוה יש עוד אלפי בנות שכבר חוששות לשנה הבאה, לדעתי המדינה צריכה להלעים את כל הסמינרים ולממן אותם ומי שרוצה סמינר פרטי שיממן את עצמו במאה אחוז בלי שקל מהמדינה.
909001.09.15
הדרך היחידה לעצור את הנטישה המסיבית של החינוך החרדי לכיוון חב"ד ומזרחי היא הקמת חינוך ממלכתי חרדי. שלא תגידו שלא הזהרתי!
רפאל01.09.15
19
למה ש"ס רוצים לגנוז את החוק של רישום איזורי? אתם זורים חול על הציבור שלכם
שר הכיכר01.09.15
18
לא עדיף לבחור בקידמה? הרי אצל החילונים אפליה על רקע דתי אסורה... איש מסכן - מהשמים נתנו לך בחירה - ואתה בוחר ברוע במקום בטוב. מסכנה הילדה שלך, סובלת מהבחירה הנוראית שלך.
עופר01.09.15
אצל אדם לא מאמין אין מושג כזה "אסור" לך תמכור ת'חארטות שלך במקום אחר
משה01.09.15
17
למה לא מפנים את הנושא לרבי מכלוף מלך המשיח הוא יפתור את זה בצ'יק....
איפה דרעוש 01.09.15
16
האשכנזים לוקחים את הטובים והטובות שבבני הספרדים ועדות המזרח, ומשאירים את הפחות טוב שילכו ללמוד אצל ספרדים... או שיקבלו 100% או 0% ואז סוף סוף יהיה פתרון הולם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים01.09.15
15
למה לא בוכה על כל הרמאות והגזל של משפחות צדיקים וגנבות וגזלות , העונש משמים , יהי רצון שירחמו עליך, כמה קפידות של צדיקים יש עליך בשמים ובארץ
מישל אזרו ואל01.09.15
14
לא רציתם לבחור בי, חשבתם שפרוש יציל אתכם, וכעת....
צורי קריספל02.09.15
אתה חבר לאיש משחית ומושחת אל תייצג הספרדים הס''טים לך לכלא שם מקומך עברין דפוק
אתה ודרקי=זבל03.09.15
13
התוצאה: הבן שלי מוכה ע"י תלמידים מזרחיים. ולא רק הוא.
וחבל שכך02.09.15
עושים. מה חשבת שילדים לא רואים שאת האחיות שלהם לא מקבלים לסמינרים. שנאה לא באה סתם!
באמת חבל שכך02.09.15
12
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה01.09.15
11
הקהילות הספרדיות הם הכי מפוארות של בני תורה ספרדים תתאחדו ותכניסו בנותיכם למוסדות ספרדים !! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שושי01.09.15
10
גזענים בזויים דמעות של תלמיד חכם לא שבות ריקם..
שלמה01.09.15
9
מטיבעי אני אדם רגיש ואני רוצה שיהיה לך טוב חבל מאוד שאתה מנסה להיכנס דווקא אליהם ולא פונה לעדת הספרדים ואני תקווה שתתעשת מהר ותצא מכל המושג להיות משתכנז תשמח במה שאתה אחי!!!!!!
אהרון 01.09.15
8
בושה וחרפה! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
י01.09.15
7
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א01.09.15
6
לעשות אך ורק רישום אזורי.
חרדים??? צבועים01.09.15
5
מגעיל הרב הזה שלו קיבל אותה מה עדיף שהיא תילך לרחוב הכול היה על הראש שלו איכסס מגעיל עלק רב
משה 01.09.15
4
עצוב, עצוב, עצוב. אצל חילוניים זה לא קורה אז מסתבר שהית שלישי יקום בזכותם חחחח
שון01.09.15
3
אצל החרדים הבלאגן חוגג
לא מבין מה יש 01.09.15
2
מזעזעעעע!!!! אכ שואלים למה יש צרות מספיק שינאת חינםםםםםםם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יאיר01.09.15
1
. התחיל בזאת שצריך לחסל את ש`ס לחלוטין.להקים מפלגה ספרדית שתלחם בשררה האשכנזית שמקורה מגרמניה. דרעי נלחם רק למען כיסו נקודה. במקום לבכות צריך לארגן הפגנה של עשרות אלפי ספרדים ,לעלות על פורוש וחבריו בנוסח הסיקרקים...ותראו שהבעיה תיפטר מייד
mike01.09.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24