כיכר השבת

העיוות של אומן

רבי נחמן לא באומן

רבי נחמן לא יהיה באומן, כי הוא לא מוכן לתופעות החמורות. נטילת סמים, קשרים בעיתיים, נסיעה של רבים בחג לתיור באוקראינה, קלקול נפשותיהם של הילדים הרכים שם. רבי נחמן לא באומן (טור)

358
עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת | כ"ב באלול | 06.09.15
אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה
אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: משה שי, פלאש 90)

עשרות אלפים מכל רחבי העולם מכינים את עצמם לטיסה השנתית לאומן. הם יודעים שרבי נחמן אמר שראש השנה שלו הוא מעל הכל. הם ישתטחו על קברו. יגידו את התיקון. אך קיימת בעיה: רבי נחמן לא יהיה באומן. לא נפשו. לא נשמתו. לא רוחו. הוא לא יהיה שם.

כי רבי נחמן לא מכיר באלפים שם כחסידיו. רק בחלק קטן מהם. רוב האחרים באים לבלות שם ברשות רבי נחמן. לבלות באומן בחוויה ריגושית. באקסטזות. בורחים ממשפחותיהם. מהתפילות האפורות לדעתם במקומותיהם הרגילים. לנסוע לחוץ לארץ בהכשר רבי נחמן. אך רבי נחמן לא התכוון לתת רשות לבילויים. ראש השנה כזה הוא לא מעל הכל. הוא מתחת לכל. לכן רבי נחמן לא יהיה שם.

הרי ללא רבי נחמן, האישה לא הייתה מרשה לנסוע לחוץ לארץ. גם לא המצפון. בוודאי לא בראש השנה. רבי נחמן לא מוכן לשמש כיסוי לריגושים כאלה. שישתמשו בו? שינצלו אותו? אז למה שהוא יהיה שם? אז רבי נחמן באמת לא יהיה שם.

מעולם לא עלתה על דעתו של רבי נחמן שכל יושבי ארץ ישראל, רבניה, גדולי הדור, תלמידי החכמים וכל בני הישיבות לכל זרמיהם יעזבו את הארץ וייסעו לאומן. אי אפשר להאמין שהוא התכוון לרוקן את ארץ ישראל הקדושה ושכל עם ישראל יגיע לאומן. לאוקראינה. בימים הקדושים והנוראים. לא יאומן. מכיוון שזה לא עלה בדעתו, גם הוא לא יהיה שם. רבי נחמן ודאי לא יהיה באומן.

האמת הצרופה של רבי נחמן לא תסבול את הזיוף ואת העיוות לפיהם די באמירת התיקון בקברו, פעם בשנה, כדי לטהר ולהצדיק את כל החטאים שייעברו בעתיד. הטלת האחריות על חטאי השנה כולה על רבי נחמן, לא עלתה על דעתו. הוא התכוון לתשובה שלמה. הרי הוא למד את הלכות תשובה לרמב"ם. הוא יודע היטב שלא די בתיקונים ובאקסטזות כדי לזכות בדין. אך אלפים רבים נתלים בו. הם מאמינים שדי בריגושים בקברו כדי להיטהר. הוא לא מוכן לזה. הוא לא יהיה שם. רבי נחמן לא יהיה שם.

הוא לא יהיה שם, כי הוא לא מוכן שיגשימו אותו עד כדי הפיכתו חלילה לאלוקים או לבן האלוקים. הוא לא יהיה שם כי הוא לא מוכן שיהפכו אותו למשיח עכשיו או בכלל. שינצלו את שמו כדי לנסות ולהשתלט על כל התודעה היהודית של כל יהודי העולם. לכן ודאי שהוא לא יהיה שם. רבי נחמן לא יהיה באומן.

הוא לא יהיה שם, כי הוא לא מוכן להשתתף בסחר של מיליוני השקלים שגורפים בשמו. בתעמולה שוטפת המוח בתקשורת האלקטרונית, במודעות והיכן לא. בניצול תמימותם של אלפים כדי לגרוף רווחים. הוא לא יסבול ניצול כזה. הוא לא יהיה שם. הוא לא יהיה באומן.

הוא לא יהיה שם כי הוא לא מוכן לתופעות החמורות המסופרות מידי שנה. על נטילת סמים. על קיום קשר עם גויות. על נסיעה של רבים באמצע החג לתיור באוקראינה. על קלקול נפשותיהם של הילדים הרכים המגיעים לשם. על האקסטזות הפרועות. על ההתנהגות בשדה התעופה. על כך שיום אחד כל התופעה הזאת תתפוצץ באיזה שהוא אופן בפניה של היהדות, ועל חילול השם שזה גורם ויגרום. דבר אחד ברור. רבי נחמן לא יהיה שם. הוא לא יכול להיות שם.

באחד מדפי התעמולה שלהם, מובאות תמונותיהם של כל גדולי ישראל, במין תרמית נכלולית כאילו כל גדולי ישראל הם בעצם חסידי ברסלב והם תמכו בנסיעה לאומן. נכתב שם שהרב אלישיב אמר שאם הוא היה חסיד, הוא היה חסיד ברסלב. אז ברור איפה יהיה רבי נחמן בראש השנה. הוא יהיה בקראוון. כי עם חסיד פוטנציאלי כמו הרב אלישיב, הוא ודאי יהיה שם. זה גם קרוב מאוד לשול. שם יש לו חסידים אמתיים. אלה של כל השנה. רבי נחמן יהיה בקרוואן. הוא לא יהיה באומן.

אז כל עשרות האלפים שמכינים את עצמם לנסוע לאומן. לבלות שם בראש השנה. לעבור חוויות ריגושיות. ידעו הם היטב – הם יגיעו לאומן, אבל רבי נחמן לא יהיה שם. כי מכיוון שראש השנה שלו מעל הכל, הוא לא יכול להיות שם. זה ברור. זה וודאי. הם כולם יהיו שם. אבל רבי נחמן לא יהיה באומן.

תוכן שאסור לפספס
358 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
261
אולי הפעם אני קצת מסכים איתו, אבל כרגיל, הכתבה מתנשאת, מזלזלת ומוצאה את מי שלא חושב כמו הלברטל, גם אם מדובר בת"ח, פושע ישראל ואידיוט גמור! נ.ב. מעניין אם הוא טורח לקרוא את התגובות ולראות מה חושבים עליו..
יהודה06.10.15
זו בדיוק המטרה שלו בכתיבת טוריו ההזויים והפרובוקטיביים- לעורר סערה! תראו לי עוד כותב דעות באתר הזה שמקבל כ"כ הרבה טוקבקים. לדעתי, אסור לתת לו את התענוג.
אחת 20.10.15
260
ניכר שהמשוגע הזה - הלברטל, מתכוון לעורר פרובוקציות וזה לאו דווקא דעותיו האמיתיות. מישוגינער!
שמיל09.09.15
259
מי עוד מעיד על העליה לקברו של ר' נחמן (חוץ מר' נחמן) ועל סגולותיה בראש השנה? (ואל תביאו לי את תלמידיו ואת חסידי ברסלב!!!) למה נראה לכם שר' נחמן יותר צדיק מהאבות והאמהות והנביאים והתנאים שקבורים כאן בארץ הקודש? למה אנשים שאין להם כסף לחיות מוציאים אלפי דולרים בשנה כדי לנסוע שבוע לאומן??? אין להם סד
א.נ09.09.15
אנחנו מאמינים בכ----ל הצדיקים. גם ברבי נחמן. אבל אף אחד מהקדמונים לא אמר לבא, הוא כן אמר. הוא אמר לבא, והוא אמר שהוא יתקן! (בשם ר' שבתאי יודלביץ') סליחה, אני לא יכול להאריך, אני חייב לצאת כבר לאומן, המונית מחכה...
נחמן אחד09.09.15
נחדש לך אז גם היו צדיקים שאמרו להגיע לציונם... אבל אין היהדות מתרגשת מזה... רק שאתם עשיתם מאומן אומן או מרבי נחמן עבודה זרה
לאה10.09.15

הצגת כל התגובות

258
1. חסידי ברסלב אינם עצובים הם שמחים תבוא לאומן ותראה! 2. כשלון - עבירה - עיי' ליקו"מ סי' קמא. 3. הצלחה - לימוד וקיום דברי השו"ע - עיי' ליקו"מ סי' ח' אות ו. סי' רפו. ליקוטי הלכות ראשית הגז הלכה ג. ועוד עשרות מקומות בספרי ברסלב. 4. כל תקופה יש צדיקים אחרים - ויאמינו בה' ובמשה עבדו. כלב השתטח בקברי אב
יצחק08.09.15
257
בס"ד יודעים ואני בטוחה שר' נחמן עוד יתגלה לך או למקורביך ויעמיד את דעותיך במקומם. אנו לפני ר"ה השנה היכן הכף זכות?.
רבקה08.09.15
256
אנו תפילה לאל עור"ך די"ן ית"ש שיחזיר בתשובה את עוכ"ר הדי"ן דב הלברטל ויתן לו ה' לב לדעת עיניים לראות ואזניים לשמוע אור הצדיקים ואור הגאולה בב"א
חסיד ברסלב גאה08.09.15
255
אומן = מדיין
אסתי07.09.15
יהי רצון שביזכות שכתבת את זה ניזכה שנבין למה משה רבנו נקבר מול בית פעור ושניזכה להיתקרב לצדיקי האמת
חסיד ברסלב08.09.15
254
מסכים עם התוכן לגבי חלק מהאנשים (אגב ממש לא הרוב!) אבל מאד לא חכם ככה לדבר. תראה את התגובות שכתבו לך. כל שרוח הבריות נוחה הימנו... מקוה שתסלח לי על דבריי לקראת יום הכיפור. סך הכל התכוונתי לטוב.
שלמה17.09.15
253
הסמ מם נכנס בכם
יהודה08.09.15
252
שקוראים לו דב הלברטל . באמת! אין ציבור שלא הטלת בו רפש, אולם נראה לי כי צבור הברסלבאים חביב עלייך ביותר... או שמא הקנאה זולגת ממקלדתך? בעוד שאלפי אלפי צדיקים יראים ושלמים שקמים "חצות" בכל לילה ושומרים על קדושת העיניים וד"ל נוסעים תוך מסירות נפש אמיתית אולי קומץ של 4-5% עושים מעשים כפי שציינת לעיל
atalya08.09.15
251
גם הרב עובדיה היה נגד אומן ארץ ישראל זה המקום הכי קדוש ואומן זה חול בושה וחרפה שיהוגים נוסעים לחול לרטש השנה ועושים מר נחמן אליל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נכון07.09.15
יש באחד הספרים שלו שהוא כותב שמותר לינסע לקברי צדיקים בחו"ל
חסיד ברסחב08.09.15
250
באומן כי רק אלו הפשוטים והמתבטלים לצדיק זוכים להגיע אליו
מני09.09.15
249
כפי שפסק מר"ן לעו"ד בכלל אסור להצטרף למניין....
יוסי08.09.15
248
העו״ד צודק . בכלל למה לא לעשות לרבי נחמן עליה לארץ הקודש?וככה נחסוך גם מהתופעות לוואי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פרידה 21.09.15
247
כשאין אמונה התוצאה היא דברי אפיקורסות בשם הנורמליות של הלברטל שגם לא היה אף פעם באומן בראש השנה וכבר נהיה שופט הגמ' אומרת כל הפוסל במומו פוסל.
אברהם דרייער08.09.15
אני רוצה לראות את הברסלבים מתייחסים להבטחות של הקב"ה לפחות כמו ההבטחות של רבי נחמן
שונא קוקניקעס09.09.15
מאז שהתקרבתי לר' נחמן יש לי הרבה יותר אמונה בקב"ה.. מתי לאחרונה דיברת עם הקב"ה ברצינות? חסידי ברסלב עושים את זה כל יום כל שעה
משה09.09.15
246
יש הרבה דברי טעם בכתבה בעיקר מה שרבינו אמר בחיי מוהרן שרצה להיקבר בארץ ישראל אם לא בהמבורג ואם לא באומן. וביאור הליקויים רבי אברהם בן רבי נחמן אומר שכל נשמות הצדיקים בכותל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפ08.09.15
245
אתם עושים לברסלב אחלה יח"צנות..... תמשיכו עם הסטיה הזו. נראה לאן תגיעו. מסכן ר' נחמן. מה אתם עושים לו..........
א.נ07.09.15
244
ואני אומר לך תפילות וחיזוק ושמחה כזו לא תמצא לא בבני ברק ולא בירושליים אם היו יודעים כולם כל הערים החרדיות היו מתרוקנות והולכות לאומן אין דברים כאלו על מה אתה מדבר
דוד07.09.15
243
קורח חלק על משה רבנו וה' הרג אותו חזרנו בגילגול כדי להיות אצל משה רבנו של הדור אצל הצדיק הדור רבי נחמן מברסלב באומן רבמו ציוה לבוא אליו לראש השנה אנשים שתנשק להם את הידים אומרים לינסע אנשים שכימעט ולא ראים נשים וקמים חצות עבדי ה' יתברך שכימעט ולא יוצאים בית המידרש נוסעים לאומן לראש השנה ישמלא צדיקי
יהודי שנוסע 07.09.15
242
לעזוב אישה בית.תפילות ולהשתגע עם כל הזמרים והפרחחים שקר!!!
רובי09.09.15
אין מדד לצדיקים וקטוננו להשוות בכלל..אבל רבי נחמן הבטיח שיעמוד מאחורי מי שיבוא אליו ויקשיב לעצות שלו להתבודדות שזה התפילה ויצירת הקשר העיקרית שלנו עם בורא עולם בדור הזה שלא מרגישים שום טעם וקשר עם ה' יתברך ועושים הכל כמו רובוטים על יבש.. ולרצות להתקרב לה אפילו כשלא הולך לתודה והודאה לה' יתברך..והסתכ
אנונימי14.12.15
241
חבל אל ההתיחסות זה מה שהוא רוצה אי אפשר לדעת עד לאן הוא יגיע
נחמן08.09.15
240
אוהב אותך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוס אחד07.09.15
239
אולי חלק מהדברים נכונים. אבל מאיפה האומץ להכליל ציבור שלם שמגיע להשתטח על ציון ר' נחמן??? כל אלה שמגיעים נכללים בתיאורים שלך??? מי שרוצה לחטוא יכול לעשות את זה בכל מקום. תמיד יהיו קומץ של ערב רב. אך מי כאן ועד להכליל את כל הנוסעים לאומן?? מי שמך לאיש? ואתה כבר משכנע את עצמך לאורך כל הכתבה שר' נחמן ל
ttt08.09.15
238
"על ידי ההליכה שהולכים לצדיק, מכניע
נ נח08.09.15
237
פעם ראשונה שאני מזדהה עם הלברטל. הוא אומר בקול מה שחצי מיליון איש חושבים בשקט
ליטאי מהמרכז08.09.15
236
די ללשון הרע די למחלוקת די לביזוי הצדיקים די להוציא לעז על קהילה שלמה די לדברי אפיקורסות שמשמיע דב הלברטטטללל אנו מוחים על דבריו שלא נענש בגללו
משה08.09.15
235
הרבה מאלו שבאים לצדיק זה שולי החברה והצדיק בא ומקבל את כולם בלי מיהו מהו ומאיזה עדה הוא אתה יודע איזה נחת רוח זה עושה לקב''ה ואתה בא ומבטל הכל שיבוא משיח כתוב שהוא יקח כאלו אנשים וישקם אותם כי הרבה מהחרדים כמוך התנגדו לו
יוסף07.09.15
234
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי הכט07.09.15
רואים שלא למדת את הספרים של רבי נתן שאמר בחיי מוהרנ"ת ששם הוא רוצה להיקבר והמקום הזה מוכן לו מששת ימיי בראשית. וגם אם אתה לא מבין את הטעם תשלים אם זה שאתה מפגר
דוד07.09.15
233
חחח ליצן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהב25.09.15
232
גם אני מצטרף!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איש09.09.15
231
רק חבל שהוא מדבר לענין רק לעיתים רחוקות... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בועה מרחפת09.09.15
230
הגמ כותבת תורה מגנה ומצלא. כביכול לימוד התורה באמת מעל כל ההבטחות.. ר נחמן היה צדיק גדול מאוד ובעל זכות . אך לא מצאנו באורך התלמוד והיהדות אחד שהבטיח הבטחה למישהו חוץ מבן עזאי וגם אז .. שווה עיון . בן תורה אמיתי תלמיד חכם לא אמור לנסוע לאומן . זה מתאים למנודנדים שמחפשים חוויה כוללת . מומלץ לכולם לצפ
מתעניין08.09.15
229
בסליחה מכבודך,אתה מדבר שטויות ודברי הבל,הייתי שמה ויש שמה התרוממות מטורפת. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לויאל עובד08.09.15
228
"על ידי ההליכה שהולכים לצדיק, מכניעים את השונאים" (ספר המידות ערך צדיק).
נ נח08.09.15
227
1.למה במבחן התוצאה רוב חסידי ברסלב נראים עצובים למרות שהם מדברים על שמחה? 2.מה נחשב כישלון עבור חסיד ברסלב [חוץ מעצבות] הכל בסדר? ולא נורא? 3.מה נחשב הצלחה עבור חסיד ברסלב או שהצלחה היא בכלל גאווה? 4.אם אתם חלק מהיהדות וממחולליה הגדולים :נביאים תנאים אמוראים וראשונים איך אתם יכולים לומר שמי שמחוב
לא ברסלבי08.09.15
226
נו נו עוד אחד שמדבר לא להתיחס רוצה צומי מי שמדבר על אומן סך הכול רוצה כבוד יש לכם הליטאים הרבה מאוד לתקן אחד הדברים זה בין אדם לחבירו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד08.09.15
225
דברי טעם . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי 08.09.15
224
דב הלברטל טיפש מטופש בושה לעולם החרדי
יהונתן גפרי25.10.22
223
אבל בתורת רבי נחמן אתה עם הארץ גמור. אם היית יודע קצת לא היית כותב את כל השטויות האלו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עו"ד מומחה 11.09.15
222
אתה יודע איזה שמחה לשם יתברך זה עושה למעלה בשמים באים לשם חילונים גמורים ובמקום שילכו להודו באים לשם ורוקדים ושם נכון יש מוזיקה טראנס אין בעיה להפוך את המוזיקה מחילונית לחרדית והעיקר שאותם חילונים באים וחלק מהם מתחזקים בתורה כי רואים שהחרדים לא איזה מפלצות והברסלבים השם יברך אותם משמחים הרבה צעירים
יוסף11.09.15
221
ובגלל זה ליטאי כמוך לא מתחבר לזה לעומת זאת היהודי הפשוט מכל הארץ מתחבר לרבי נחמן זאת היהדות האמיתית בלי גאווה רק פשטות וענווה
זה היהדות 11.09.15
220
בושה וחרפה, לשון הרע- אחרי זה מתפלאים למה המשיח לא מגיע שנאת חינם
שירה10.09.15
219
לפני הכלל, תקרא כמה ספרים של ר' נחמן ,כדי לדעת מול מי אתה מדבר .ואז תבין שאתה מדבר שטויות . אני בטוחה שלא עשית עבודה מעמיקה לפני שכתבת את הטור הטיפשי הזה . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נ נח נחמ נחמן מאומן 15.04.16
218
שמענו את הדעות שלך לא פעם ולא פעמיים.שה' יתברך יזכה אותך לעשות חשבון נפש אמיתי על כל הדיבורים שהוצאת בחיים שלך.לא קל לתקן דברים שנאמרים בתקשורת.כי לפי גודל הקלקול ככה גם התיקון. הלוואי שיפתחו לך את העיניים. ומה שלא יודעים לא אומרים.תסיים לקרוא את כל הספר ליקוטי מוהר"ן לפני שתדבר ותשיח איפה אתה חושב
אנונימי10.09.15
217
הפכתם את נושא האומן ממש לעבודה זרה בצורה מהודרת ביותר אנשים שבאמת הפרוטה לא מצויה בכיסם בלשון המעטה לוקחים הלוואות על חשבון אישה וילדים למה אי אפשר להתפלל במערת המכפלה ולפרנס יהודים ולא גויים טמאים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פרידה 21.09.15
216
אתה כזה נמוך ואדיוט יוווווווווווווווווואאאוו
אברהם08.09.15
215
הסמ נכנס בכם מסכנים
יהודה08.09.15
214
אבל אני ממש מצטערת... אני נשואה ברוך השם לאברך בן תורה "שבמקרה" הוא גם ברסלבר ירא שמיים, שבא ממשפחה ברסלבית, ובמשך שש שנות נישואי מקריבה (באומץ וברצון) את ראש השנה עם בעלי לטובת ראש השנה עם אמי, והכל כי - "ראש השנה שלי עולה על הכל, איש בל ייעדר"! ואני שולחת את בעלי לאומן כדי שיתפלל בציון עלינו וע
ברסלבית גאה!08.09.15
213
צודק לשם שינוי עושים שם הרבה שבועות ועבירות חמורות וגם עוזבים את האש והילדים לבד בחג (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שניאור08.09.15
212
גם עליך דוביק.. אתה מפרסם את שם הצדיק יותר ויותר .. חחח ההחחחחח רבינו הקדוש !!!
רפיק07.09.15
211
למרות שבדרך כלל אינני מסכים עם דעותיך הפעם אתה צודק ברסלב הם עובדי ע"ז ויינם יין נסך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הפעם הלברטל צודק07.09.15
210
לפני הכלל. תקרא כמה ספרים שלו, תראה מול מי אתה מדבר! ! ואז תבין שאתה מדבר שטויות מצטערת. אני בטוחה שלא עשית עבודת מחקר עליו לפני שכתבת את הטור הטיפשי הזה . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רני15.04.16
209
כל תגובה נוספת מורידה לך עוד יחידת איי קיו. 300 תגובות, כמה נשאר? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוס אחד07.09.15
😂😂😂
עם ישראל חי08.09.15
208
אם הוא שם או לא....רבי נחמן אמר הצדיקים לא מתקרבים אלי....אז אני יקרב את הרשעים ויעשה מהם צדיקים....ועוד אל תשכח שאת ארץ ישראל לא קיבלנו עדין....אתה נמצא שם תחת ממשל ציוני (אולי ערב רב) אנחנו עדין בגלות ושיבוא משיח אז לא נצתרך לצאת מארץ ישראל וגם רבנו וכל הצדיקים שקבורים בחו"ל יעלו לארץ ישראל...
יעקב 15.09.16
207
''האמת הצרופה של רבי נחמן'' אם רשמת כזה משפט עדיין יש לך סיכוי. אני מזמין אותך בשם המחקר לבוא ראש השנה לאומן ואח''כ להגיב.
נחמן08.09.15
206
"מי שדובר על הצדיק בידוע שהוא גדלן" (ספר המידות, צדיק)
בועז שגיא08.09.15
205
עורך הדין הנכבד תפסיק בבקשה להטיף את הגיגך המטונפים לציבור החרדי טול קורה מבן עיניך תהיה עסוק בלתקן את עצמך ויותר מהכל תפסיק כבר אבל די כבר לדבר בשם הרב אלישיב אתה לא תלמידו ולא תזכה לכבוד הזה אף פעם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מקורב 07.09.15
204
אתה טועה ומנסה להטעות לא יצליח הקיבוץ באומן רק יילך ויגדל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד מאיר07.09.15
203
עד מתי כיכר השבת יפרסמו את דברי הבלע של הליצן הזה ? אתפ פשוט מבריחים לקוחות ילד כפות שלא קיבל תשומי שהיה קטן
רונן 07.09.15
202
מי שמך שר ושופט עלינו???? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מי שמך06.09.15
201
לפני הכלל .קודם תקרא, תראה מול מי אתה מדבר. ואז תבין שאתה מדבר שטויות, מצטערת. אני בטוחה שלא עשית עבודת מחקר מעמיקה לפני שכתבת את הטור הטיפשי הזה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רני15.04.16
200
בשביל היושר העיתונאי, או שתסע ותבדוק מקרוב את מה שקורה שם באמת או שלא תאכיל את הציבור בקשקושים שקראת בלי לבדוק. ולזה קוראים עיתונות...??
אברהם08.09.15
199
למה דיברת עם רבנו הצדיק ושאלת אותא אם הוא שם או לא..מי אתה בכלל שתדבר ככה .חושב שאתה יודע הכל לא יודע כמ את מסכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבנו נחמן08.09.15
198
שעליו נאמר אין לו חלק לעולם הבא
שמואל08.09.15
197
אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בראש השנה ? וכי כל גדולי ברסלב שמודעים למה שקורה באומן קצת יתר ממ
עם ישראל חי07.09.15
196
אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בראש השנה ? וכי כל גדולי ברסלב שמודעים למה שקורה באומן קצת יתר ממ
עם ישראל חי07.09.15
195
כאחד שנוסע לאומן כבר 15 שנה, ולא אני ממש לא שייך לאנשי ה"שול", אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בר
עם ישראל חי07.09.15
194
כאחד שנוסע לאומן כבר 15 שנה, ולא אני ממש לא שייך לאנשי ה"שול", אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בר
עם ישראל חי07.09.15
193
חכה התחלת אם רבינו
עם ישראל חי07.09.15
192
ואתה תרגיע מהר יש מושג צירוף הבתים חושב שתחליט לרבינו משהוא תפסיק לקטרג על נשמות ישראל ערוך דין חחח העורך דין שלי זה רבינו ואתה תיהיה עורך דין לעצמך בדין בראש השנה ותתכנן לגרוע מקטרג על עם ישראל רק רבינו יכול להציל אותך מהדין
עם ישראל חי07.09.15
191
בס"ד חבל אתה מדבר בחוסר השגה, אינני מתכוון לפגוע, אתה לא מבין באמת מה זה אומן מי זה רבי נחמן למה נסעו נוסעים ויסעו ב"ה אז זה לא נעים ככה לבוא ולהביע דעה ועוד על מיעוט לבוא ולהסתכל על הנקודות השחורות, תפסיק.
דוד07.09.15
190
בסד .אני מתפלאת איך נותנים לעו"ד דב במה.ולא כלוב. מיסכן בטוח הוא מהערב רב.לפתוח פה על צדיק זה כבר יותר מדי. במה שבטוח בעולם הבא תעודת העורך דין לא תעזור לו.
איה07.09.15
189
המבין יבין והסתום יסתום הלברטל תבין לאן אתה שייך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קודם תהיה שם06.09.15
188
צר לי על כל השטיות שנאמרים כאן בושה וחרפה שנותנים לאדם זה במה להוציא לעז ושקר על ציבור גדול הכל דברים שלא צריך לאומרם וכל מי שלא היה שם לא מבין על מה מדובר
שאול06.09.15
187
חכה לעולם הבא ותבין - עד אז, אני במקומך הייתי שותק. "מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה...
כוח06.09.15
186
מה אתה אלהים או איזה מחליט בכלל איפה נמצאים הצדיקים אתה לא יודע איפה אתה בעצמך בכלל ואני ברור לי כשמש שאתה עמוק בכיס של יצר הרע וגם נמנה עם עושי דברו בעל מחלוקת שכמוך. תתביש
האמת06.09.15
185
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברוך 06.09.15
184
היית בראש השנה באומן? מסכן
אודל06.09.15
183
ממש לא נכון לקחת קומץ מופרעים קטן ולהגיד את הדברים האלו על נחלת הכלל זו ממש בושה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אסף06.09.15
182
אין בה אפילו מילה אחת של אמת
נונונ06.09.15
181
ביזיון של כתבה! יצא הרע ניגר מכל מה שקראתי פה. רבי נחמן אמר ראש השנה שלי עולה הכל איש בל יעדר כולם מוזמנים לרבינו הקדוש לתיקון הנשמה רבינו מתקן את כולם ולא כולם זוכים להגיע! ראוי לתקן אתתהכתבה ולא להכליל ואבוי למי שמדבר בגנות הצדיק שלא נדע. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טליה06.09.15
180
כאחד שנוסע לאומן כבר 15 שנה, ולא אני ממש לא שייך לאנשי ה"שול", אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בר
ענייני06.09.15
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ננה06.09.15
נראה שלגדולי ישראל כבר אין כוחות נפש לכל העדר הרב עובדיה זצ״ל התנגד מישהוא הקשיב לו ? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פרידה21.09.15
ההתנסחות בתגובה הזו הרבה יותר מרשימה מההתנסחות של מר הלברטל הפרובוקטיבי. אבל פרובוקטיבי מוכר ולכן לא נראה את המגיב ושכמותו כותבים טורים אלא רק אנשים כמו הלברטל שלא יודעים לנתח דברים מורכבים בצורה בהירה אלא רק להפוך הכל לשחור ולבן...
אבי07.09.15
179
עוד עשר שנים כאשר יוקמו אלפי דירות לחסידי ברסלב באומן, אף אחד לא יסע לשם, כי כל חסידי ברסלב יגורו שם.הם יהנו, וליהודים בישראל לא יחסרו.
דן סגל06.09.15
178
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הקורא06.09.15
177
אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בראש השנה ? וכי כל גדולי ברסלב שמודעים למה שקורה באומן קצת יתר ממ
עם ישראל חי07.09.15
176
אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בראש השנה ? וכי כל גדולי ברסלב שמודעים למה שקורה באומן קצת יתר ממ
עם ישראל חי07.09.15
175
כאחד שנוסע לאומן כבר 15 שנה, ולא אני ממש לא שייך לאנשי ה"שול", אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בר
עם ישראל חי07.09.15
174
אומןןןן
עם ישראל חי07.09.15
173
רבינו נחמן כן באומן והוא יתפוס בראש השנה את הרעבנים ותלמידיהם מהפיאות וישליך אותם לכף הקלע (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הרב ישעיה רביקוב07.09.15
172
99% מהכתבות שהוא כותב זה שטויות פעם ראשונה שהוא צודק ישר כח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Shimster07.09.15
171
חשבתי לא לנסוע עכשיו בטוח נוסע תודה לך כיכר השבת... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אט07.09.15
170
הלברטל צודק רק על כמה % שטסים לשם. רובם לא נוהגים כמו שמצייר הלברטל וזה הוצאת שם רע לפני ראש השנה.
פרופורציות06.09.15
169
200 שנה חיכינו לך שתסביר לנו למה רבינו מתכוון! אשריך שאתה יודע אפה הוא נמצא. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברסלבר06.09.15
168
אין צורך להגיב לשטויות כאלו. רוב האנשים שבאים נוסעים רק כדי לזכות לתיקון. ומי שהיה שם יודע שאין שום מקום בעולם שיש שם הרהורי תשובה כמו באומן. ורביה''ק אמר בעצמו שאנשים היו רוצים שיהיה להם ראש השנה כמו ערב ר''ה שלכם. כתוב בפרשה ''אתם נצבים היום כולכם ראשיכם שבטיכם זקניכם וכו'' כולם כולם כולל הגדולים,
ברסלבר בלו''נ 06.09.15
167
הוא לא מפרגן ליהודים שלוקחים לעצמם עורך דין הכי טוב בעולם לכזה משפט (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי מאמין06.09.15
166
אם לא היית כותב את זה היה לנו מה לדאוג. עכשיו אנחנו יודעים שהכל בסדר איתך. שנה טובה הלברטל.
שמשון06.09.15
165
כל מטרתו להרגיז פשוט להתעלם
יוסי06.09.15
164
- פנינה ! חותם על כל הנכתב ! אמת צרופה !!! אני נשאר בארץ הקודש (יחד עם רבי נחמן.....)
ברסלבר אמיתי06.09.15
כי רבנו לא לא רוצה אותך שם .לא הבנתה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ל.ת.08.09.15
163
רבי נחמן מתגעגע (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עם ישראל חי06.09.15
162
גם לכותל באים אנשים מכל מיני מניעים אז בגלל זה זזה השכינה משם?,?,? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה 06.09.15
161
סוף סוף כותבים על זה אני אישית שמסתובב עם בחורים בגילאי ה17 שקוראים לעצמם ברסלברס ורואה את האורח חיים שלהם ואומר אם רבי נחמן היה רואה אותם היה מעדיף שלא יהיה כזה מושג ברסלב
חיים06.09.15
160
מי אתה שתגיד בכלל אם רבי נחמן נמצא שם או לא? על אותה הדרך אתה יכול גם להגיד שה' לא נמצא בארץ ישראל מכיוון שעושים בארץ את כל העבירות הכי חמורות. כדאי שתכניס את ראשך הקטן בדברים הנוגעים אליך ולהבנתך לפני שאתה שם עצמך אבק לפני כפות רגליהם של הנוסעים לאומן. התופעות השליליות באות עם האנשים שבאים מהארץ. מ
י. רייכר06.09.15
159
חולה נפש מר עורך דין לך תבדוק את עצמך ועל תוציא לעז סתם
יוסף 06.09.15
158
לא נוהג להגיב כאן. אבל הפעם אלו דברי כפירה ממש. כן אני משתדל לנסוע לרבנו לראש השנה וזו נסיעתי ה20 וזו עדיין לי כמו פעם ראשונה, נכון יש שם כל מיני ומיני אבל זה כוחו של רבי נחמן שגם כאלה הוא מתקן ויורד אליהם ושמירת השבת שלהם והנקודות טובות שלהם זה יזקף לזכותו של רבי נחמן. חז"ל שואלים על העכו"ם שמשתח
דוד06.09.15
157
הכותב מוציא דיבה בשם אוסף שקרים שהוא מקבל , תתבייש לך . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שי אבשלום06.09.15
156
שוב גיבובי שטויות של אדם שטחי חסר חן , בור שמדבר שטויות חסרות שחר . מוציא דיבה.על עם ישראל .שפטת את עצמך . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורן06.09.15
155
אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בראש השנה ? וכי כל גדולי ברסלב שמודעים למה שקורה באומן קצת יתר ממ
עם ישראל חי07.09.15
154
נחמן =148 = נצח= ננמח =נחל נובע מקור חכמה =קמח אם אין קמח אין תורה =עלם הבא
עם ישראל חי07.09.15
153
כאחד שנוסע לאומן כבר 15 שנה, ולא אני ממש לא שייך לאנשי ה"שול", אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בר
עם ישראל חי07.09.15
152
איפה הקדוש ברוך הוא בכל העסק הזה כל היום מתעסקים בפולחן אישיות של יהודי צדיק שקראו לו רבי נחמן. היה חיי ונפטר... פולחן אישיות כזה זה ממש עבודה זרה. אני רוצה מקורות מהלכות תשובה לרמב"ם, שולחן ערוך.... שהתשובה שלי פחותה משל אלה שכל שנה נוסעים לאומן (ומסופקני אם יודעים רובם מה זה תשובה). לא אסע לאומן ג
שמעון07.09.15
151
עורך דין מפגר
עם ישראל חי07.09.15
150
תברר מזזה תיקון הבתים
עם ישראל חי07.09.15
149
רבי נחמן הקדוש והטהור יהיה גם יהיה עם אלה שנוסעים אליו בקדושה ובטהרה בין פה ובין בארה״ק והעיקר לא לפחד כלל הכלל הטהור של רבינו זה לא איפה אתה כעת זה לאיפה אני יכול להגיע איתך ע״י הידבקות בצדיק וכל העניין שלי הוא האמונה בצדיק האמת שאם אתה נוסע להידבקות באמת בצדיק אזי הקב״ה מצילך מייצר הרע וגוזר עליך
אוהב רבנו07.09.15
148
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד07.09.15
147
יש שמועות שהעבירו את עצמותיו לארץ לפני יותר מעשרים שנה 🔯יש רב בשם חשין זצ׳ ל שהיה מעורב בהעברתו🔯 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם07.09.15
146
הכל בשביל אלוקי הכסף והזהב.
כעיעי06.09.15
145
בסוף גם אתה בא בסד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Dan06.09.15
144
סיפורי אלף לילה ולילה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הרב צנעני06.09.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חחחחחחחחח06.09.15
143
האמירות התוקפות כמו :מיהו בכלל וסתום ת'פה. גם אין ענין להוכיח שגם הרחוקים ביותר מתחברים שם בדרכם מה שלא יוכלו בשום מקום.זה לא עובד, כבר ראינו. אלא לומר- רבי נחמן אמר: ''ממני עד משיח לא יהיה חדש'' אז אין חדש, הוא קרא לכולם לבוא והוא עדיין שם משתדל לעזור ולתקן נשמת כל מי שיבוא אליו ויגיד תיקון הכללי ו
אסתי מבני ברק06.09.15
142
פשוט ולעניין כנראה בילדותך לא קיבלת צומת לב ואתה מחפש אותה עכשיו. שיהיה לך בהצלחה כי אחרי שפתחת פה מסריח נגד רבי נחמן אני לא מקנא בך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד06.09.15
141
מומצא רבי נחמן ודאי יהיה שם גם לפשוטים והירודים שאתה טוען שבאו לשם בריחה וכו וגם אם יש כאלו אז רבי נחמן הזמין אותם עליו והם כן עושים שם תיקון כי כל נשמה שמגיע לשם ואפילו רק נמצאת שם זה תיקון גדול לנשמה
שירה06.09.15
140
הלברטל הגדול!!! סוף סוף דברי טעם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בני06.09.15
139
הייתי ממליץ לך מר הלברטל לטוס לבקש מחילה מרינו אחרת רע ומר יהיה סופך
תחזור בתשובה06.09.15
138
שיחות הר"ן - אות לח: "שַׁתּוּ בַשָּׁמַיִם פִּיהֶם וּלְשׁוֹנָם תִּהֲלַךְ בָּאָרֶץ" כִּי עַכְשָׁו נִתְפַּשֵּׁט הָאֶפִּיקוֹרְסוּת שֶׁהֻת הָרְצוּעָה לְדַבֵּר סָרָה עַל כָּל הַצַּדִּיקִים וְעַל כָּל יִרְאֵי ה' וְהוּא כְּמוֹ מִי שֶׁפּוֹשֵׁט לְשׁוֹנוֹ נֶגֶד כָּל הָעוֹלָם שֶׁאֵינוֹ. מַשְׁגִּיחַ עַל
דוד06.09.15
137
אני מתפלל עם אברכים בני תורה בחניכי הישיבות בשכונה, ולומד בין התפילות ועושה שטייגן בהיכל ישיבת פוניבז.
רבי נחמן06.09.15
אים אתה חושב שאתה עושה שטייגיןזה לא יאזור לך אים שרץ ביד (אינתרנט) ( (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א פאשטע איד08.09.15
136
כאחד שנוסע לאומן כבר 15 שנה, ולא אני ממש לא שייך לאנשי ה"שול", אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בר
ענייני06.09.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נחמן06.09.15
135
אוי כמה עבירות עושים בדרך לאומן ד׳ ירחם... לא שווה את כל הנסיעה הזאת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי06.09.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפרים07.09.15
134
כל כך נכון מה שכתבת, אנשין פשוט בורחים מהבית, לנסות הרפתקאות, ארץ ישראל הקדושה בתבל,והכי טוב לישות בארצנו את החגים
רונה06.09.15
133
אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בראש השנה ? וכי כל גדולי ברסלב שמודעים למה שקורה באומן קצת יתר ממ
עם ישראל חי07.09.15
132
אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בראש השנה ? וכי כל גדולי ברסלב שמודעים למה שקורה באומן קצת יתר ממ
עם ישראל חי07.09.15
131
כאחד שנוסע לאומן כבר 15 שנה, ולא אני ממש לא שייך לאנשי ה"שול", אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בר
עם ישראל חי07.09.15
130
איפה הקדוש ברוך הוא בכל העסק הזה כל היום מתעסקים בפולחן אישיות של יהודי צדיק שקראו לו רבי נחמן. היה חיי ונפטר... פולחן אישיות כזה זה ממש עבודה זרה. אני רוצה מקורות מהלכות תשובה לרמב"ם שהתשובה שלי פחותה משל אלה שכל שנה נוסעים לאומן (ומסופקני אם יודעים רובם מה זה תשובה).
שמעון07.09.15
אנחנו נוסעים לאומן כדי להמליך את ה' יתברך שמעתי סיפור על יהודי שהיתקרב לברסלב אני לא זוכר זה החם שלו או אבא שלו אז מי שהו לא יהיה הזמין אותו לחג או לשבת אבל הוא ביקש מימנו ומהרב שלו שלא ידבר מרבי נחמן אחרי הזמן שהוא היה שם אז הנ"ל מיתקשר או משהו כזה אל הרב של היהודי שהיתקרב ואומר לו שהוא דיבר כול הז
חסיד ברסלב08.09.15
129
ואתה עורך דין או בקיצור כח המונע חכה התחלת אם רבינו
עם ישראל חי07.09.15
128
תגיד תיקון הכללי י נואף
עם ישראל חי07.09.15
127
נודף מהדיבור הזה ריח של עמלק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסיד07.09.15
126
הדב הזה סתם אדם שרחוק מה' וכל שנה הוא אומר את הדברים האלה כדי שיהיה סיכסוך הבנאדם רע לב...ותו לא. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סמי06.09.15
125
שהשם יזכה אותך להתחבר לצדיקי אמת בפרט לרבנו הקדוש ומי שלא היה שם לא יודע מה זה אז תסע ואחר כך תדבר נ נח נחמ נחמן מאומן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דויד06.09.15
124
הייתי מקלל אותך שעות על כמה שאתה שונא ישראל מובהק אבל כל פעם שאתה כותב פה לפני ראש השנה אני מתחזק יותר בדרך רבינו הקדוש תראה כמו שרבי עקיבא ראה את החורבן וחייך שאלו אותו למה הוא שמח אז הוא ענה להם שזה בדיוק מה שכתוב בנביא מתגשם עכשיו אז ודאי גם סוף הנבוא אמת ותבוא גאולה לעם ישראל בקרוב בדיוק גם
אין כמו אומן06.09.15
123
איך אדם כזה יכול לומר כאלו דברים זה פשוט הזוי מה שהוא כתב כאן זה להמציא דברים על ציבור כזה גדול למה???? רוב האנשים שנוסעים לאומן בימי ר''ה נוסעים על מנת להתפלל בציון הקדוש ותו לא , ברור שיש כאלו שבאים לעשות שטיות אבל למה להכליל ממש כואב שאתם אלו שנותנים לו את הבמה.
בנימין06.09.15
122
כפי שרבי נחמן אומר: עדיף להיות פתי מאמין לכל דבר מאשר אחד שלא מאמין בכלום וסופו לא להאמין גם באמת!! זה מה שאתה. פיתחת כזו סקפטיות ואנטיגוניזם שגם את האמת אתה מפספס וזה נטו הפסד שלך. יבוא יום הדין... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פתי מאמין06.09.15
121
מי שלא תהיה יש לי רק דבר אחד להגיד לך אתה מדומיין שד יהודי השם ירחם עליך אני מרחם עליך שיש לך כזה אומץ לדבר על אנשי הצדיק בצורה כזו תעשה תשובה ומהר יום הדין מתקרב אתה לא רוצה אל תבוא אבל תהיה בשקט השם ירחם
רבי נחמן06.09.15
120
בושה וחרפה שנותנים לאדם כמוך להביעה דעה ..ביגלל אנשים כמוך הדור שלנו לא זוכה לגאולה .חולק על מדיקי אמת אבל דרכם הישר והזכה "אוצר של יראת שמים אמר רבנו" אין לך הזכות להבין ולא יראת שמים מצדיקי האמת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סאלי06.09.15
119
האמת היא שאני מסופק אם רבי נחמן יתקן לך את הנשמה. אתה אבוד. גם אם תגיע לאומן לא תזכה לחוש את ההתעלות והקדושה שחווים עשרות אלפים. הנשמה שלך קבורה עמוק באקסטזות של כותרות ופרובוקציה. אני מרחם עליך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בני06.09.15
118
הלברטל חצוף משועמם שנתפס על כל דבר שיוצר פרובוקוציה. מי אתה דוב הלברטל שתעיז פניך כנגד ההצלחה הגורפת והישועות בזכות רבינו הקדוש. עפרא לפומיה של דוב הלברטל המחפש כותרות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בני06.09.15
117
לקרוא טוב טוב מאה ואחד פעמים לפני שמגיבים
לקרוא טוב טוב06.09.15
116
אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בראש השנה ? וכי כל גדולי ברסלב שמודעים למה שקורה באומן קצת יתר ממ
עם ישראל חי07.09.15
115
מי שיודע מה שקורה באמת באומן יודע כי הרב הלברטל צודק
דוד07.09.15
114
כאחד שנוסע לאומן כבר 15 שנה, ולא אני ממש לא שייך לאנשי ה"שול", אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בר
עם ישראל חי07.09.15
113
כאחד שנוסע לאומן כבר 15 שנה, ולא אני ממש לא שייך לאנשי ה"שול", אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בר
עם ישראל חי07.09.15
112
צדיק אשריך אהבתי את התגובה שלך כמו שצריך!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף 07.09.15
111
משיח! כי גם אם זה ניראה וודסטוק עולמי עדין - רבינו הבטיח והוא יקיים, ואשרי המאמין ואשרינו שזכינו, וחבל שמפרסמים כתבה נוראה שכזו - אוי לכתב ואוי לעולם הבא שלו, אני מציעה, תעשה תשובה וסע לרבינו - דחוף! שיתקן לך את הנשמה..כי רבי נחמן...מאומן...מתקן את כל הנשמות!!!!!!!!
שרה שמה סושי07.09.15
110
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הזוי06.09.15
109
יודעים שההיפך ממה שאתה כותה זאת האמת!!!!
נועם06.09.15
108
היא אמרה להתפלל לזיווג הגון... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר06.09.15
107
זה יועיל לך מאוד לדעתי...יאזן אותך קצת
א06.09.15
106
האמת שהפעם אני נוטה לחשוב כמו הלברטל.... אני רואה ברמלה ומערב ראשון את כל הערסים למיניהם נוסעים לאומן לכפר על כל מה שיעשו כל השנה.... גועל נפש של ממש ומעורר סלידה. איכס ומתחיל להזכיר לי שגם לכומר להבדיל אלף אלפי הבדלות משלמים 5 שקל +וידוי וממשיכים לחטוא( חס וחלילה להשוות את ברסלב לכפירה- הכוונה למטר
רועי06.09.15
כף זכות שמעת?זה שאתה "צדיק" ולא יכול להסתכל על פחותים ממך מצריך שלפחות לא תצדד בדעות משובשות כאלה . והוא רחום יכפר עון
ערס עם מגבעת07.09.15
105
חזק כי הדברים נכונים, וחזק כי הם לצערנו יפלו על אזנים ערלות... ועוד חבל שחסידי ברסלב האמיתים נבלעים בתוך השגעון ההזוי הזה... שנה טובה!!
בני ברקי06.09.15
104
דב בסוף גם אתה תהיה ברסלב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר שעשוע 06.09.15
103
שטויות מה למה מי אתם שתחליטו אם הוא יהיה שם או לא! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ייראת שמיים06.09.15
102
מי אמר שרבנו נחמן לא יהיה באומן??.?
יכיכ06.09.15
101
הטלת דופי חסר כל בסיס מדובר בחילונים שלולא אומן אין סיכוי ולו הקטן ביותר שהיו שומרים את החג תיכנס למדור יהדות סליחות בבית מדרש ברסלב ותעשה כתבה על אותם ששופכים ליבם אל אביהם שבשמים ומה הם ועוד רבים כמותם עושים באומן ולגבי התפילות הארוכות המניין המרכזי בקלויז מסתיים ב3 וחצי נשמע יותר "אפור" (נשלח בא
ר06.09.15
100
תלמד את הנושא של אומן ראש השנה קצת יותר לעומק מאנשי ברסלב אמיתיים ותבין הרבה יותר דברים ממה שאתה מבין או הבנת עד כה, אתה איש קטן ותמיד היית כזה! ולכם כיכר השבת חבל שאתם נותנים במה לכזה ערב רב שכבר גדולים ועצומים אמרו עליו מילים קשות מאוד, כל קשר בינו לבין אדם שיש לא אמונת חכמים מקרי בהחלט! נ.ב. הלבר
מנשה06.09.15
99
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתן06.09.15
98
אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בראש השנה ? וכי כל גדולי ברסלב שמודעים למה שקורה באומן קצת יתר ממ
עם ישראל חי07.09.15
97
אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בראש השנה ? וכי כל גדולי ברסלב שמודעים למה שקורה באומן קצת יתר ממ
עם ישראל חי07.09.15
96
כאחד שנוסע לאומן כבר 15 שנה, ולא אני ממש לא שייך לאנשי ה"שול", אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בר
עם ישראל חי07.09.15
95
ה ירחם עלייך , מה אתה מבין ?
אלירן07.09.15
94
אתה צריך להתבייש שככה אתה מדבר לפי דיבורך שאתה ממעיט מערך הצדיק ומנסה להיכנס לנעליו אתה צריך ללמוד מי זה רבי נחמן ומה הם דיבוריו . נ.ב אני חילוני ואני לא מאמין שבכיכר השבת מדברים כמו במקו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד07.09.15
93
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הזוי פסיכופט06.09.15
92
מאיפה אתה מביא את מה שאתה כותב? מהקוראן....... חיים ומוות ביד הלשון....
חסיד ברסלב06.09.15
91
תגיד הלברטל לא נמאס לך לכתוב כל שנה על אותו דבר??? עושה רושם שאתה מתפלל בראש השנה שתחיה רק כדי שתוכל לכתוב את מיצי הזבל שלך בסוף השנה. הבנו שאתה לא בקטע. עזוב שחרר ותן לחיות בשקט!!!! ורק נאחל לך שתזכה לקבל הזמנה מרבינו ונראה אותך מגיע לציון הק' ובוכה בדמעות שליש כתינוק המתחטא לפני אימו.
אברך מחדרה06.09.15
90
ה' יזכה אותו להתקרב לצדיק האמת באמת
שניאור 06.09.15
89
אבל תדע שבכל חברה יש את השוליים ויש את הרעים- ועל כן --- א ס ו ר ל ע ש ו ת ה כ ל ל ו ת !!!! לא על הספרדים לא על הש"סניקים לא על הכיפות הסרוגות לא על המתנחלים לא על הברסלבים ואפילו לא על האשכנזים..... תזכור טוב
א06.09.15
88
אני חושב שהטעמים שכותב המאמר נתן אינם נכונים. הרי גדול אומן שמקרב את הלבבות. מי שמגיע לשם לא כל כך לשם שמים בדרך כלל גם בארץ ישראל הוא לא חזק בתורה... אומן מקרבת רבים לחזור בתשובה ברוך הוא וברוך שמו. וכשהתוצאה היא קירוב אל ה' יתברך, ממילא גם הפן המשפחתי לא נפגע אלא אדרבה, מרויח מזה. כמו שלא נאשים את
יעקב ראשי06.09.15
ליקוטי תפילות זה שער החמישים של הקדושה כך אמר ר' נתן על ספרו. ואין לך מושגים בזוהר וכתבי האר''י לכן אתה מדבר ככה זה לא שום טעות התפילה הזאת ואין שם שום תפילה שהיא לא מרבי נתן, מאיפה המצאת את זה??? ויש זוהר מפורש שהצדיקים הם אנפי שכינתא ומביא את זה על פסוק ''שלוש פעמים בשנה יראה וכו' את פני האדון ה'
ברסלבר06.09.15
87
הייתה כוונתו של רבי נחמן. כיצד הסתדרו מאות ואלפי רבני ברסלב כל הדורות ללא פרשנותך האמתית בדברי רבי נחמן. אתה ענק הענקים עוקר הרים וטוחנם, מתיר השרץ וקשקשן המקלדת, תתעסק במשפטים ולא בפסיכולגיה והטפת מוסר
אין גבול לחרפה06.09.15
86
כמה מסכן יכול להיות איש, כמה תיסכול יכול לכתוב. כן רבי נחמן החזיר לצור מחצבתם ומדליק את הזיק במקומות שרק הייתה יכול לחלום..... אין גדול מרבי נחמן וכדי הוא לסוך עליו >>>גם אם לא נראה לך
אורי06.09.15
85
דעותיך העקומות לא ראויות שייתנו לך במה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מירב06.09.15
84
תפסיק לדבר שטויות שנוסעים לעשות שנורר לישיבה בחו"ל ולעזוב את האישה זה מותר ילה ילה אומן ראש השנה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ויקטור06.09.15
83
מי אמר שרבנו נחמן לא יהיה?
יכיכ06.09.15
82
כמה אידיוט מי שרשם את זה!!!!!! בגלל קומץ וגם אם זה מאות אנשים לעומת הכמות שמגיעים לשם זה קומץ של אנשים מעוותים להכליל שכל ההגעה לשם היא לחינם ושרבינו הקדוש לא יהיה שם הוא יהיה גם יהיה ומי שלא מגיע באמת לקיים את הציווי ולהתפלל ולעשות ווידוי ותשובה אז הוא מקולקל ומעוות אבל בטח שלא כל הנסיעה של עשרות
נ נח נחמ נחמן מאומן06.09.15
81
האם רבי נחמן בבעלותך? האם רתה מכיר דרכו של כל אדם לתשובה? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לאה גבאי06.09.15
80
לא תזיק לך נסיעה לאומן. :)
יואב06.09.15
79
אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בראש השנה ? וכי כל גדולי ברסלב שמודעים למה שקורה באומן קצת יתר ממ
עם ישראל חי07.09.15
78
אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בראש השנה ? וכי כל גדולי ברסלב שמודעים למה שקורה באומן קצת יתר ממ
עם ישראל חי07.09.15
77
כאחד שנוסע לאומן כבר 15 שנה, ולא אני ממש לא שייך לאנשי ה"שול", אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בר
עם ישראל חי07.09.15
76
כאחד שנוסע לאומן כבר 15 שנה, ולא אני ממש לא שייך לאנשי ה"שול", אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בר
עם ישראל חי07.09.15
75
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפרים07.09.15
74
אפילו הילד שלי בן 4 צחק שהמשיח במרוקו הרב הרוש יתן על כך את הדין שלא יוצא נגד זה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הרב צנעני07.09.15
73
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוישי07.09.15
72
תחת הכותרת "דב הלברטל הוא האמיר חצרוני של החרדים", תקף יפרח את הלברטל וכתב כי "זוהי תסמונת הילד המגודל שמאוד נהנה לצעוק ברחוב ׳קקי פיפי׳ ולהתבונן בסיפוק במבטיהם של העוברים ושבים. זוהי אישיות בעלת עצמי שביר ומעורער שזקוקה נואשות לאישור חיצוני אגרסיבי לקיומה, גם אם הוא מגיע בצורה של זעזוע וסלידה: ׳שונ
אדם שפוי07.09.15
71
הגזמה והשמצה לשמה מתפלא על מערכת כיכר השבת שנותנת לזה במה ,יש גבול
meir06.09.15
70
כל מי שמגיב פה בפראות זה כנראה יושב לו על משהו, אחרת למה נבהלים כשבא אדם ואומר דברים אמיתיים, קשה לשמוע? בשביל זה טוב שיש את הלברטל שלא מפחד להשמיע גם דברים לא פופולאריים ועדריים.
מלי06.09.15
69
אתה מדבר שטויות אין לך מושג אחרי שתבוא פעם אז תכתוב כתבות במקום להוציא לעז על עם ישראל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד06.09.15
68
חיי מוהר"ן אות שצו בְּאוּמֶין דִּבֵּר מֵעִנְיַן הַמַּחֲלקֶת שֶׁעָלָיו, שֶׁדּוֹבְרִין עָלָיו כְּזָבִים. עָנָה וְאָמַר בְּדֶרֶךְ קוּבְלָנָא, וְאָנכִי אֶפְדֵּם הַיְנוּ הַפָּסוּק הַנֶּאֱמָר בְּהוֹשֵׁעַ ז' שֶׁקּוֹבֵל הַנָּבִיא עַל יִשְׂרָאֵל שֶׁרוֹצֶה לַעֲשׂוֹת לָהֶם טוֹבוֹת, וְהֵם דּוֹבְרִים עָלָיו כְּז
gay06.09.15
67
עוד בעל ביית אפס שפתח את הג'ורה נו נו מי אתה בכלל עוד איזה טרף
ליטאי06.09.15
66
תברר מזה עורך דין. חחיח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברסלב06.09.15
65
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ייראת שמיים06.09.15
64
חבל על הבמה שנותנים לך אתה רואה רק רע בכל דבר עולם יעזור לך אמן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי06.09.15
63
מעולם לא הייתה שם ואתה סתם מבלבל תמוח אין לך מושג מה הולך שם ואתה סתם מוציא לעז על קבוצה של אנשים שהחפץ חיים אומר שאין לך תקנה
אפס06.09.15
62
חצוף .בושה לך על הכתבה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ל.ת.06.09.15
61
לא תזיק לך נסיעה לאומן :)
יואב06.09.15
60
תתבייש לך תצטרך לבקש מחילה מכול מי שהוצאת עליו לעז אדם קטן צריך לבדוק את יהדותך אני לא חסיד ברסלב אבל יכול להגיד לך שכול יהודי ויהודי שנוסע לשם הצדיק משפיע עליו שפע שעליך בטוח זה לא יגיע (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מתי06.09.15
59
אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בראש השנה ? וכי כל גדולי ברסלב שמודעים למה שקורה באומן קצת יתר ממ
עם ישראל חי07.09.15
58
אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בראש השנה ? וכי כל גדולי ברסלב שמודעים למה שקורה באומן קצת יתר ממ
עם ישראל חי07.09.15
57
כאחד שנוסע לאומן כבר 15 שנה, ולא אני ממש לא שייך לאנשי ה"שול", אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בר
עם ישראל חי07.09.15
56
כאחד שנוסע לאומן כבר 15 שנה, ולא אני ממש לא שייך לאנשי ה"שול", אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בר
עם ישראל חי07.09.15
55
הפעם באופן חריג אני מסכים. ולו משום שעוזבים את ארץ הקודש והולכים לאדמה טמאה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישי07.09.15
54
נשמע כמו שיר חד גדיה. הלברטל אתה צריך לראות רופא דחוףףףףף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יגאל07.09.15
53
''דוב דובון אפו ארוך, לא ידע כיצד לחשוב, רק אתמול נולד הדוב וכבר פתח את פיו כאתון'' ליצנותא דע''ז פעם הבאה להפעיל את המוח לפני שכותבים טור רק דבילים מתייחסים לדביליות שלך. אבל לא נורא גם לדבילים יש תיקון, תגיע לאומן ותתרפא מהחולאת שלך. שתגיע לאומן תבין שצדקתי. תחזור בתשובה וכל התגובות פה נגדך
ברסלב07.09.15
52
רבי נחמן מתהפך בקברו שעושים אותו ע"ז. רבי נחמן לא אמר ליסוע מארץ ישראל הקדושה לאומן הטמאה ועוד לעשות מצבה על קברו ולהשתחוות לה.ראש השנה הוא יום הדין והיהודים הולכים ביום זה לעבוד ע"ז .אחד היה אברהם שהכיר שהד' אחד .כל המדיחים לע"ז ימותו במיתה משונה כמו שכתוב בתורה על מסית ומדיח.שמואל בורשטיין
יפה יוסף07.09.15
יתברך
חסיד ברסלב08.09.15
51
האמת שישנו הרושם שכל מה שרצית בכתבה זה לכתוב את המילה ״אקסטזות״ חפרת! כמה פעמים?! הראת לנו שוב דובון שלנו כמה אתה בור, כמה אטום וכמה קיבעון. אם קרית לא שנית וכו׳ תלמד מעט מספרי ר נחמן ואז תכתוב מאמר מחדש. סלח לי שאינני מתיחס ענינית למאמרך כי אין שם שום הגיג שראוי ליחס.. אתה נבזי, קטן אמונה, וחלש הבנ
אחד שחושב06.09.15
50
נצור לשונך מרע!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל06.09.15
49
בעל מחלוקת גועלי איכס שיש בכלל מקום לתת לך לכתוב טור מאיפה את מגיע בכלל משורש הגאווה צריך לנדות אדם כמוך אפיקורס בעל מחלוקת
אין כמו אומן06.09.15
48
מה השאלה בכלל רבי נחמן זי''ע יהיה באומן ואל תקשיבו לשטיות שהאדם הזה כותב כל שנה מחדש והאתר הזה עוד מביא את הדברים שלו, לא יעזור כלום לאף אחד משנה לשנה מתרבים העולים לציון רבינו באומן.
נתן06.09.15
47
לא נכון להגיד שרבי נחמן לא נמצא באומן אולי יש שם דברים וטיפוסים לא חיוביים לדברייך אבל עדין הצדיק נמצא באומן ומי שמעשיו לא מתוקנים עי הגעה לצדיק יתוקן והשאר בינו לבין השם יתברך ולכן יש את ראש השנה וכל השנה . תיסע גם אתה הוא יוציא אותך מן הגיהנום כפי שהבטיח (: (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מרים06.09.15
46
הפעם צודק כמעט כמו תמיד
מכיר את הלברטל06.09.15
שהשם ירחם עליך.ויסלח לך . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ל.ת.07.09.15
45
חוצפה ממש אני טס כבר עשר שנים ותופעות קיצוניות תמיד יש אבל לבוא ולהוציא דיבת הרבים זה ממש ביזיון לרבי נחמן, לצערנו סמים וקשרים עם גויות יש גם בארץ.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי06.09.15
44
אסור לדבר על צדיקים רשעים ולהמציא סיפורים מי שלא היה לא יודע "כאילו כל הצדיקים שהולכים הם לא בסדר כי רבי נחמן לא היה שם"רק איזה עורך דין מבולבל ימציא סיפורי פוגי ויגיד עם רבי נחמן שם או לא כאילו הוא באיזה דרגה של דציקי האמת שהלכו והולכים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד06.09.15
43
כל שנה אותו כתבה .מספיק
חרדי גאה06.09.15
42
אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בראש השנה ? וכי כל גדולי ברסלב שמודעים למה שקורה באומן קצת יתר ממ
עם ישראל חי07.09.15
41
אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בראש השנה ? וכי כל גדולי ברסלב שמודעים למה שקורה באומן קצת יתר ממ
עם ישראל חי07.09.15
40
כאחד שנוסע לאומן כבר 15 שנה, ולא אני ממש לא שייך לאנשי ה"שול", אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בר
עם ישראל חי07.09.15
39
עו"ד הלברטלר אדם קטן ומושפל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק07.09.15
38
סוף סוף אפשר לנסוע לשם מבלי שיסחטו אותנו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הרב משה בן עזרא07.09.15
37
האמת שצריך להתייחס לזה כמו לשיחה בין 2 נשים שתולות כביסה. אין מקורות מספרות ברסלב, אין ציטוטים מספרים, יש לשון הרע והוצאת שם רע על רבים בישראל (כל מי שלומד חפץ חיים מבין מרחוק שלא ניתן בכלל לשער כמה עבירות דאורייתא לאוים ועשין וארורים עבר פה הכותב). האמת הפשוטה שזה רק עושה פרסום לר' נחמן. הלא עכשיו
אורי06.09.15
36
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
המגיב06.09.15
35
אהלן חברים, אני לא מפין למה אתם כל כח כועשים אל האדון המחובד הזה, אדון אלברטעל, אני כותף לכם כערפי נעור ורודף שלום, האיש הזה ממש שואף לשלום אמיתי בין העמים, אתם צריחים ליכבד אותו ואפילו ליפחור בו כיראש ממשלה. מה שהוא אומר אפילו הזקנים אצלינו בו בכפר לא מעיזים ליהגיד. עליחם ליהיות געים בעיש כל כח הו
אחמד בין סעיד ג'אבער06.09.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חחחחחחח06.09.15
כפיש?
פטימה....07.09.15
34
דוב אתה צודק בכל מילה הם פשוט הזויים וחולי נפש צריך לעקור את הדבר הזה מהשורש ניהינו עם של מיסטיקה ואמונות תפלות חברה תיתעוררו!!!!!!!!!!!!!!!! באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לירון06.09.15
אתה אומלל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחד06.09.15
33
כדי לך לעשות תשובה על הלשון הרע שאתה מוציא על עשרות אלפי אנשים שנוסעים. ורבי נחמן לא אמר שאפשר לקרוא תיקון הכללי ואז לעשות בשנה הבאה עברות כמו שאתה מנסה להציג כן "הזיוף ואת העיוות לפיהם די באמירת התיקון בקברו, פעם בשנה, כדי לטהר ולהצדיק את כל החטאים שייעברו בעתיד" זה לשונך שקרן לך תעשה תשובה שקרן סר
כתבה בושה וחרפה06.09.15
32
עוד מיתנגד שיתלבש בו הס"מ שרוצה לימנוע מיהודים את התיקון שלהם עיין סיפורי מעשיות ממלך ובן יחיד קנאי מגעיל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלום 06.09.15
31
השם ירחם עליך אמן! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלון06.09.15
30
לא רק בחורים מכאו נוהרים לאומן בחג,גויות מכל אוקריינה גם....עכשיו יקללו הערסים בתגובות.אך הייתי שם וראיתי את האמת. נשים אל תתנו לבעלים לנסוע.
david777706.09.15
.כי מי שמדבר על הצדיק הוא נואף
שלמה06.09.15
29
אדון אלברטל יקירי סיימת עם המתנחלים עם הבחורים ישיבה סיימת עם הספרדים סיימת עם כולם נשאר לך עכשיו רק רבי נחמן בשביל לתקן את העולם אולי לפי דעתך רבי נחמן סתם אמר שראש השנה שלו על כולם שתהייה ציפורן של הרב אליישיב דבר איתנו כי אתה יותר דומה לכופר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל06.09.15
28
מעניין מי מינה אותו לעו"ד של רבי נחמן. .. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שירה06.09.15
27
תודה! ניכרים דברי אמת רק חבל שכתבת את הנ"ל בשמך כך אנשים לא יתייחסו לדברים עצמם כראוי... חברה, סקוף! עו"ד הלברטל בר"ה הזה אצל ר' נחמן... (בקרוואן)!
שמואל06.09.15
26
אויי אתה כזה אדם מסכן הזוי לחשבוב בכלל שקישקושים כמו שלך מקבלים במה אתה אדם הזוי בעל דעות קדומות שמשחיר ציבור ענק שנוסע ולצערך מתרבה משנה לשנה אנשים משלמים ממיתב כספם רק כדי לזכות להגיע לקיבוץ הקדוש ובא אדם שאין איך לתאר כמוך ובשפה של עו"ד מנסה לעשות מזה צחוק וליצנות תאמין לי שכל מי שנוסע לאומן שמח
נוסע מתמיד06.09.15
25
דוב, התעוררת משנת הדובים? עדיף שתיסע לפריז כפי שאמרת אשתקד... אולי תמצא שם את רבי נחמן....
מישהו06.09.15
24
אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בראש השנה ? וכי כל גדולי ברסלב שמודעים למה שקורה באומן קצת יתר ממ
עם ישראל חי07.09.15
23
כאחד שנוסע לאומן כבר 15 שנה, ולא אני ממש לא שייך לאנשי ה"שול", אני חושב שהטור נכתב מתוך בורות במקרה הטוב ומתוך רשעות במקרה הפחות טוב מכיון שאני רוצה לדון אותך לכף זכות אבחר באפשרות הראשונה... אכן בהחלט יתכן וישנם כאלה שהתנהגותם באומן גורמת לחילול השם, אבל האם זה סיבה לטעון שרבי נחמן לא נמצא באומן בר
עם ישראל חי07.09.15
22
בשביל שטויות
עם ישראל חי07.09.15
21
לא יודע באיזה זכות נותנים לך לכתוב כאלה דברים. אני הגעתי לאומן לא ידעתי מה זה יהדות כמעט רק הכח של הצדיק של ראש השנה אצלו קירבה אותי להשם יתברך תבוא קח זריקה מהצדיק זה בסדר כולנו צריכים זריקות שנה טובה עם כל האושר והשמחה שבעולם לכל בית ישראל באשרי הם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בן07.09.15
20
אם היית יודע מה יש באומן היית רץ לקנות כרטיס והאמן לי בשבילך מקווה רק שלא תתמכר, החוויה הרוחנית תורנית שאתה חווה שם בראש השנה בתפילות ובחגים ובתשליך לא תמצא זאת באף מקום בעולם ,איזה תפילה בכוונה אמן יהא שמיה רבה בקול שמחה ריקודים לא יכול להסביר לך, כי לא היית שם אומר לך זאת כאדם חרדי שהיה בהרבה מקו
הלברטל כנס 07.09.15
19
לא נכון צריך לשמוע לדבריי הרבי מי שלא רוצה שלא יבוא לא צריך לדבר על זה כמו שלא מדברים שנוסעים לקבריי צדיקים אחריים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד מאיר06.09.15
18
קשקוש אחד גדול כל הכתבה הזאת . נשמע מתוך דבריו שאין לו מושג באמת מה קורה שם. סמים וכ״ו יש בכל מקום ומי שנוסע בשביל זה ,זה המיעוט שבמיעוט . ר׳ נחמן נמצא שם ובגדול !!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דני06.09.15
17
בתור אחד שנסע לאומן בראש השנה וקצת התאכזב , מדברייך ההתנשאות והבורות והגאווה שופעים , מי אנחנו שנשפוט אנשים על דבר שגורם להם טוב וישנם כאלה שאני מכיר שמקבלים חיות לכל השנה מהנסיעה ..כל אחד שיעשה הטוב בעיניו .. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אסף06.09.15
16
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הייתי שם 06.09.15
רוצה את כולם באומן בראש השנה גם את ה"מחרחרי ריב" כמו דב הלברטל ודומיהן........
דוד06.09.15
15
ולו חסיד שוטה אחד ישמע לדבריך דיינו!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף06.09.15
14
הרוב בא לריגושים וסמים... לא ממש לא! הרוב בא להתחסק, להיטהר, להתפלל ולזכות בברכה של רבי נחמן. והוא כן יהיה שם. הוא יהיה שם ברוחו ובנפשו והו ע"ע יברך את כל הבאים בשעריו. ואתם, המבזים, המלכלכים, המכפישים בגלל מיעוט שהיה חוגג בהוללות גם בארץ במשך השנה- לא חייב לטוס בשביל לזנות. אתם המכפישים בגלל אותם מ
חוצפה!!06.09.15
13
שאלה שהעבירו מתורם לקופת העיר למרן רה"י הגראי"ל שליט"א: נסעתי פעם אחת בראש השנה לאומן והתחזקתי מאוד בעבודת ה', כעת אני רוצה לנסוע שוב לאומן יחד עם בני הקטן , אך אשתי מתנגדת לכך והיא רוצה לשמוע את דעתו של הרב , דעת תורה, בעניין ענה:אשה כשרה עושה רצון בעלה ובפרט שזה מחזק את בעלה בעבודת ה'
נונונ06.09.15
12
חושב שאתה תחליט לרבינו בושהה. יש מושג של צרוף הבתים של כל עוד נשמה שבקיבוץ הקדוש בקיצור עורך דין לטאי אהבל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עורך דין06.09.15
11
אותי מעניין מה יש לך נגד ברסלב באופן אישי?
משה06.09.15
10
אם יש גדול שהתבטא בפומבי נגד יציאה מא"י לאומן בר"ה זה הרב עובדיה זצ"ל,
אשר06.09.15
9
לשם שינוי אני מסכים בפעם הראשונה עם הכותב. יהדות זה לא אקסטזות.
בתוך עמי06.09.15
8
רבי נחמן נמצא שם 100אחוזונכון הוא שרבי נחמן רצה שם את אלה עם הרסטות בכדי לתקן אותם ממש ...זה רבינו נחמן מושך את כל הנשמות איליו אני גם הייתי מאד מאד ספקטית ונסעתי לאומן פעם אחת ..ורבנו התגלה לי ממש ...והרגשתי שעשה לי תיקון ...הוא שם ממש ואלה הנשמות הכי שהוא רוצה לתקן ..וזה מגשים בדיוק למה הוא התכוון
סעדה06.09.15
7
מספיק אתה מנופך... ומנפח אפילו לפני ראש השנה אתה מדבר סרה בבני עמך.. ומוצי דיבתם רעה ..אתה צריך לעשות חשבון נפש.. מסכן.. רפואה שלמה לך בכלל אנשי הערכאות. שאתה כבר מיזמן כמותם ולא חרדי- רק הלבוש נותר ממך..
עו" דוב הסטלבטן06.09.15
6
לצערי הרב זה נכון כל מילה וכל אות מי שדואג להגדיל את ערכה של הנסיעה לאומן זה חברות הנסיעות שגורפות מליונים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכאל06.09.15
חסידי ברסלב טסו לאומן כשעוד היה את מסך הברזל איזה משרדי נסיעות היו אז? היום הם תופסים טרמפ על הטיסה... מה נעשה בגלל זה נפסיק?
משה07.09.15
5
מצטער שקראתי את הכתבה הרדודה שלך. מאמינים ברבי נחמן ובהבטחתו הקדושה וכל אחד מוצא את מה שהוא מחפש ומי שמחפש קשר עם גויות וסמים מוצא את זה בכל מקום. קשוט עצמך תחילה.
חסיד06.09.15
מסכן, מרחמת עליו אם התחיל עם רבי נחמן מברסלב ה' ירחם ומי שלא נוסע לר"ה לאומן הוא צריך לדאוג כל השנה. אלו שנוסעים ראוי להם לשמוח כל השנה כי רבנו הקדוש הוא הוא העו"ד שלנו ביום הדין והעו"ד המסכן הזה כדאי שיפשפש במעשיו והלוואי שיזכה לתיקון האמיתי אשה ואמא גאה ששולחת את משפחתה לאומן ע"מ להתקדש
לאה10.09.15
4
איפה יתקבלו התפילות ואיפה לא? ואם אפשר גם איזה רב נמצא איפה? לא מבינה איך אתר שמתקרא חרדי שם כותרת כזו. יש לך מאז ומתמיד התנגדות גדולה לנסיעה לאומן. אל תיסע. זה בסדר גמור. רבי נחמן בספריו הבטיח שיהיה בראש השנה באומן. ולא התנה את ההבטחה בהמצאות סמים כן או לא. מאיפה העוז שלך? חוץ משנאת חינם והתנגחות
ננה06.09.15
3
צודק בכל מילה חולי נפש מיסיונרים שנוסעים לברוח מהאישה ולחגוג בכיף באומן הקדושה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי06.09.15
2
רבי נחמן בוודאי יהיה באומן. מי שעושה שם שטויות זה בעיה שלו. רבי נחמן אמר: כן יאכל לא יאכל...כן יתפלל לא יתפלל העיקר שיבוא.....אז מה אתה מבלבל תשכל לאנשים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אומן06.09.15
1
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חכם בחלם06.09.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

מנהל האתר בבני ברק מצהיר: "לא עוד חילולי שבת במקום"

חיים רוזנבוים | 17.05.24

בְּהִלּוּלָא דְּבַר יוֹחָאי

מעמדי ההדלקות יתקיימו בחצר ההילולא בקבר שמעון הצדיק

חנני ברייטקופף | 17.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: הכוח בידינו ליצור חיים חדשים בעולם | צפו

יוסי אליטוב | 16.05.24

ההסכמה שעלולה להתהפך על החרדים

התרגיל של נתניהו לגנץ? גורם חרדי בכיר מזהיר: "עבדו עלינו; החוק מסכן את עולם התורה"

חנני ברייטקופף | 16.05.24

ל"ג בעומר תשפ"ד

המשרד מסביר: מדוע אי אפשר לעלות השנה להתפלל במירון?

קובי אטינגר | 16.05.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם
ש

בסמוך לציון הקדוש

מאות מתפללים קיבלו סיוע מאיחוד הצלה בקערעסטיר

כיכר בשיתוף איחוד הצלה | מקודם

"לשמוע להנחיות צה"ל"

הרבנים הראשיים: "לא לעלות השנה להר מירון בל"ג בעומר"

שאול כהנא | 16.05.24

כל סודות המקצוע

המדריך לנוכל המתחיל: כך תקימו מיזם נוכלות מתקדם ואמין שיכניס לכם מיליונים

בן חנניה | 16.05.24

"הצורך בא מהשטח"

כשחסיד בעלזא חובש כובע של ד"ר לפסיכולוגיה | יהדות ארה"ב ובריאות הנפש

ישראל גראדווהל | 16.05.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

הכנות היא הפרק הראשון בספר החכמה

בדרך לרכב, אני שומע צרחות; מנחם הבן שלי נדרס על-ידי השכנה | סיפור מטלטל

משה רבי | 16.05.24

תיעוד נרחב

'מזרח' של רבנים בפתיחת הזמן ב'שערי מרדכי' | גלריה 

חיים רוזנבוים | 16.05.24

"יש מניעה משפטית" | לוין זעם

היועצת נגד התרגיל: "החוק שעבר לא עדכני ומתעלם מצרכים"

חנני ברייטקופף | 16.05.24

הטור השבועי

לכבוד ולתפארת // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 16.05.24
ש

בדיקת התאמה בחינם

מחשבון הנחה להסרת משקפיים בלייזר לכל הקופות

כיכר בשיתוף קייר | מקודם

בצל הירי הכבד מלבנון

3 הדלקות, 30 משתתפים | 'מתווה ל"ג בעומר' במירון נחשף

ישי כהן | 16.05.24

פרשת השבוע | צפו

מדוע מצוות לא תעשה של חילול השם, לא נקראת ביזוי השם?

כיכר השבת | 16.05.24