כיכר השבת

בדיון בבית המשפט

החשוד מכת 'לב טהור': "רודפים אותי באופן נורא מאוד"

תושב ירושלים החשוד בתקיפת קטינים בכת לב טהור, אלעזר רומפלר, ביקש היום בבית המשפט "לומר משהו שיושב על לבי", והסביר מדוע הוא בטוח ש"תפרו לי פה תיק" (אקטואליה)

17
חיים גולדברג | כיכר השבת | ו' בתמוז | 28.06.20
החשוד מכת 'לב טהור': "רודפים אותי באופן נורא מאוד"
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אלעזר רומפלר, המואשם בתקיפת קטינים בעת פעילותו בכת 'לב טהור', הגיע היום (ראשון) לדיון נוסף בעניינו בבית משפט השלום בירושלים, והשמיע את טיעוניו נגד רשויות החוק במדינת ישראל.

סנגורו, עו"ד גבריאל טארונישבילי, פתח קודם בטיעון טכני, אך שיכולה להיות לו השלכה מהותית על התיק כולו. לדבריו, "בקנדה - המדינה בה הכל לכאורה התרחש -אין את העבירות הספציפיות של תקיפת קטין בידי אחראי והתעללות בקטין.צריך היה להגיש חוות דעת המאשרת שהעבירות המדוברות הן עבירות גם שם, וזה לא נעשה".

מעבר לכך, אמר עורך הדין בשם מרשו, "יש כאן את הטענה של 'הגנה מן הצדק', משום שכל התיק הזה הוא ניסיון של המדינה לקיים מעין משפט ראווה כנגד קהילת לב טהור, כשקורבן הציבור בעצם זה הנאשם. וכל כך למה? החקירה בתיק הזה החלה ללא קשר לנאשם, וגם כשהעדים המרכזיים בתיק הזה ניגשו אל המשטרה וגוללו בפניהם את הסיפור שלהם על פני שעות ארוכות, הם לא הזכירו במילה את הנאשם. התחלנו עם עבירות גדולות, והצטמצמנו לשני אירועי אלימות נקודתיים מ-2009 ומ-2011 - ואלו אנשים שחיו עשרות שנים בקהילה, כך שאם זה כל מה שהצליחו להביא, זה מלמד...".

ארכיון

"מבדיקה שערכתי", טען עו"ד טארונישבילי, "לא מצאתי שהוגש כתב אישום על עבירות תקיפה בשיהוי ניכר של למעלה מעשור, כאשר מדובר בעבירת חוץ והנפשות הפועלות אפילו לא היו אזרחי ישראל. הדבר היחיד שקושר אותנו לארץ, זו העובדה שהנאשם היה אזרח ישראלי במועד ביצוע העבירות לכאורה. ומבדיקה שערכתי, בחלוף עשור לא מגישים. הגישו - רק בגלל ההקשר שעושים בין הנאשם לקהילת לב טהור, והמשפט הזה הוא משפט נגד הקהילה".

בשלב זה נאמר לשופטת רבקה פרידמן פלדמן, כי הנאשם רוצה לומר משהו שיושב על לבו, ולשתף בו את בית המשפט. וכך אמר אלעזר רומפלר: "בעיני כל מי שמכיר את הפרשיה הזאת, מדובר ברדיפה באופן נורא מאוד. כשהגעתי ללוויה עצרו אותי, ונאשמתי בהמון האשמות, 'מנהיג הכי דומיננטי בכת', 'עשיתי ניסויים על קטינים', 'איומים', 'תקיפה בנסיבות מחמירות', 'כניסה לישראל שלא כחוק' ועוד כמה דברים. כשעצרו אותי, אמרו שאני ראש הכת. זה תיק תפור".

לאחר שבא כוח הפרקליטות עו"ד עופרי מלצר אמר שלא נערך מראש למתן מענה לטיעונים שהועלו, החליטה השופטת לקבוע דיון נוסף לשם כך. "עד מועד זה תשיב המאשימה בכתב לטענות המקדמיות שהעלה בא כוח הנאשם, והוא יוכל להגיב לתשובה באותו מועד", כתבה.

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
תוכן שאסור לפספס
17 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
13
מילה לשבח למערכת ולעורכים מגיעה לכם ציון לשבח שלא כתבתם על הברנש את המילה הרב, לא הוא רב ולא אביו היה רב, אביו היה איש נאלח שהרס הרבה משפחות בישראל.
מוישי29.06.20
אביו היה רב גדול, תלמיד חכם עצום, ואדם חשוב ומפורסם !!! זכיתי להתארח בביתו לסעודת שבת לפני עשרים שנה. הוא היה מכניס אורחים בלי לשאול שאלות, כל מי שבא הכניס אותו לביתו ודאג שכל אחד יקבל אוכל, גם אותי הושיבו לידו כאחד מבני הבית וכו'.
אביו כן היה רב 30.06.20
כאחד שיודע אביו היה אחראי למאות בתים בישראל. באם ידוע לך על גט אחד לפחות תכתוב ברור לא מאחורי מקלדת.
מני29.06.20
12
תגובה לישראלי הגון-כן היינו שם,נפגענו,כואבים,מתמודדי בקושי! אתה היית שם? אם לא אז איח מקום לתגובה הזאת! ילדים סובלים ובוכים יום יום את נשמתם בפנים ובחוץ! מי ייתן את הדין על הדמעות?! איך אפשר לישון בלילה אחרי מעשים שכאלו? זאת כת נבזית,רשעה,לא הולכת בדרך ה'-רחוק ממנו ממש ממש אין שום קשר לא להתבלבל בכ
בניה28.06.20
11
לכל חברי לב טהור הכת הארורה שמגיבים פה-הדירו רגליכם,לא מעוניינים לשמוע אתכם,אנו יודעים מבפנים את מה שקורה,את כל העוולות,כל הזוועות,כל ההתעללויות,ההרעבה,הפרד ומשול,גברים לא רואים נשותיהם וההיפך לא תמשיכו במעשיכם הרעים,הקדוש ברוך הוא יאמר לצרותינו די ונגיע אליכם עד למיטה ונסתכל בלבן של העין!
אוריה28.06.20

הצגת כל התגובות

10
רודפים אותך? ממש מסכן, כמה דם שפכת, ורק בגלל שהתביעה הבינה שכדאי יותר לתבוע על משה ספציפי אז אתה רוכב על זה? אתה יודע טוב מאד מה עשית, הרשעות והאכזריות שלך ושל "ההנהלה" עברה כל דמיון, לפחות אל תבכה. את כל המשפחה שלנו פירקת. כמה גיטין וקידושין בכפיה עשית, כמה ילדים קטנים לקחת מהוריהם. תתבייש לך אין
ד. חיון28.06.20
9
כל המרחם על האכזריים סופו שמתאכזר על הרחמנים...
ניר28.06.20
8
עוד יהודי צדיק ששלטון הרשע והערב רב מתעללים בו השיבה שופטינו כבראשונה והסר ממנו יגון ואנחה
לעמיל28.06.20
צדיק? הוא חלק מ"ההנהלה" שבשמה עושים את כל הזוועות שבעולם. לידעתך יש שם נשים בגיל 25 שכבר "החליפו" להם 3 בעלים.... מי שנמצא שם אשתו זו לא אשתו בניו הם לא בניו ובאם הוא רוצה לבקר בבית אז זה רק בליל שבת ובאישור ההנהלה באם הוא היה ילד טוב במשך השבוע וציית לשגעונות והטירופים של המנוולים האלו. וליצור כזה
לעמיל ב'29.06.20
7
עלאק רב
ישראל28.06.20
6
מצחיק שכל הצלמים ממש רצים אחריו להשיג אותו... עוד חרדי פושע לצלם!!!!
שירי28.06.20
5
לב שחור לא לב טהור. בושה!
ש.א28.06.20
4
לכל המגיבים כאן, האם אתם הייתם שם? האם אתם השופטים והתלינים? אין כאן צדק, ואין משפט הוגן, אפילו לא משפט שדה! חורצים גורל של אדם שאינכם יודעים מה טיבו ומה מעשיו! ברור לי כשמש שאם אכן נעשו מעשים כאלו חמורים חייבים להענש בכל חומרת הדין, אבל בעבור זה יש דין ויש שופטים והוכחות ולא מורשעים בתקשורת.
ישראלי הגון28.06.20
3
גם אם הוא לא עשה מה שמיוחס לו, עצם זה שהוא חלק משם, חבר הנהלה, חתום על מסמכים רשמיים של הכת, וכמובן מתכנן לשוב לחיות שם בהזדמנות הראשונה - קושר אותו באופן ישיר לכת ולמעשיהם. אם היה הופך לעד מדינה ומשתף פעולה כנגד כל הזוועה שנעשית שם, כנראה שהיה יכול לסדר עסקת טיעון. כרגע הוא חבר בארגון פשע, והוא צרי
המחובר לרשע רשע28.06.20
2
רב צדיק שהציונים רודפים ללא עוול בכפו
צדיק28.06.20
רב צדיק? חבר בארגון פשע רצחני ואכזר
יוסי29.06.20
1
כת לב טהור כת ארורה ביותר,התעללות נוראית בילדים-יש עדויות תמונות וסיפורים,הפרדה בין משפחות,מניעת אוכל למבוגרים ילדים ותינוקות ,נישואי קטינות וקטינים,פיזור ילדים בין משפחות עם טיפול מזוויע בילדים אנשים שם נפטרים-ולא אגיד מילה אחרת-ולא מדווחים.לא יודעים מה קורה שם כי הם נותנים שוחד לכל איש חוק שמנסה ל
מישהי28.06.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 18:58

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 14:41

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 14:22

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 14:22

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 14:22
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 14:21
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 10:00

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 08:27
ש

זה עובד!

ישראלים רוכשים אתרים וגוזרים "שכר דירה"

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 07:07

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

"הוא בעצמו קופץ"

"חיקוי של הרפורמים" | הראשון לציון נגד הרב אייל עמרמי

ישי כהן | 01.05.24