כיכר השבת

השר לבט"פ ביקרו בבית החולים

הפקרתו של הקשיש החרדי: מונה קצין לבדיקת השערורייה

משטרת ישראל החליטה למנות קצין שיבדוק את ההתנהלות השערורייתית - במסגרתה נעצר והופקר יוסף פליישמן. ל'כיכר השבת' נודע, כי הלילה ביקר אותו השר אוחנה, בביה"ח בו הוא מאושפז (חרדים)

93
חיים גולדברג | כיכר השבת | עודכן ב-ה' בטבת תשפ"א | 20.12.20
הכתבה פורסמה ב-ד' בטבת תשפ"א | 19.12.20
פליישמן, בבית החולים
פליישמן, בבית החולים (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

מפקד מחוז ירושלים הודיע הערב (מוצ"ש) לסגן השר מאיר פרוש, כי מינה קצין בודק שיחקור את מה שאירע עם הקשיש החרדי יוסף פליישמן, שנעצר והופקר לכאורה בידי שוטרים. ואכן, הקצין הגיע הלילה לבית החולים, וראה מקרוב את מצבו של פליישמן.

במקביל, השר לביטחון פנים הגיע הלילה אף הוא לבית החולים שערי צדק בירושלים, כדי לבקר את פליישמן ולהביע הזדהות עם סבלו.

"הבעתי בפני יוסף את צערי העמוק על מה שאירע. שלחתי לו בשם אזרחים רבים שפנו אלי חיבוק מחזק ואיחולי בריאות טובה. משטרת ישראל תתחקר את האירוע ותפיק ממנו את הלקחים לצמצום הישנות מקרים מסוג זה", אמר אוחנה, כשלצידו ראש הצוות לענייני החברה החרדית ניצב (בדימ.) אריק יקואל.

הקצין הבודק, ביציאתו מבית החולים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בפני כתב 'כיכר השבת' הצליח פליישמן להוציא מפיו מילים ספורות בלבד, בשל מצבו הלא פשוט. "אני לא זוכר מה היה", אמר.

כזכור, ביום חמישי לפנות בוקר פשטו שוטרים על ביתו של פליישמן החולני בשכונת בית ישראל בירושלים, נכנסו אליו ועצרו אותו. לאחר מספר שעות הוא שוחרר, אלא שמאז לא נודעו עקבותיו, הוא הוכרז כנעדר ורק לאחר 15 שעות הוא אותר כשהוא שרוע ביער, והובהל לבית החולים עם פצעי קור.

"אם הוא היה נשאר ביער עוד כמה שעות במצב הזה, הוא היה מת!", אמרו הערב הרופאים ב'שערי צדק' לבני משפחתו של יוסף פליישמן בן ה-66, אותו הוחלט בינתיים להותיר באשפוז.

מהפרטים שבידי 'כיכר השבת' עולה, כי כניסת השוטרים לביתו של פליישמן נעשתה ללא הצגת צו בית משפט כנדרש, ובעת מעצרו סירבו השוטרים לאפשר לו לנעול נעליים, ואמרו לו "בוא ככה".

באשר לנסיבות שחרורו, תחילה טענה המשטרה לתקלה במערכת הזיהוי הוודאי. ועל כך אמר הערב ל'כיכר השבת' גורם במשטרת ירושלים את המילים הבאות: "אני לא מכיר מערכת זיהוי כזו...".

יצוין, כי בעת שיוסף פליישמן שכב ביער והיה חשש אמיתי לחייו, במשטרה טענו כי "הוא מסתתר בגלל שהוא יודע שהוא דרוש לחקירה פלילית" - טענה שכאמור הופרכה תוך זמן קצר מכל וכל.

השר אוחנה, בביקור בבית החולים (צילום: דוברות)

בתוך כך, ח"כ משה ארבל שיגר הערב שתי פניות, לראש מח"ש ולמבקר המדינה, בבקשה לטפל באופן מיידי ומחמיר באחראים לכך בתוך המשטרה.

בראשית מכתבו לראש מח"ש עו"ד קרן בן מנחם, מזכיר ח"כ ארבל: ""בליל 17 בדצמבר 2020 פשטו שוטרים מתחנת לב הבירה על ביתו של תושב שכונת בית ישראל בירושלים, מר יוסף פליישמן, העירו אותו משנתו וגררו אותו כשהוא יחף לתחנת המשטרה. כעבור מספר שעות, בשעה 5 לפנות בוקר, כאשר הובן במשטרה שמדובר בטעות בזיהוי מר פליישמן שוחרר מבלי לבדוק האם הוא מסוגל להגיע לביתו ומבלי לספק לו גרביים ונעליים".

"מר פליישמן, יהודי חרדי מבוגר וחולה המתקשה לתקשר עם סביבתו, נראה מתחנן בפני השוטרים שהוא מתקשה ללכת בשל מצבו. אחרי שחרורו מר פליישמן הוכרז כנעדר, נערך חיפוש אחר עקבותיו ורק לאחר למעלה מ-12 שעות אותר כשהוא סובל מהיפותרמיה חריפה ופונה באט"ן לבית החולים".

המעצר השערורייתי (ללא קרדיט)

לדברי ארבל, "בעוד את הטעות בזיהוי ניתן אולי לתרץ ולהסביר הרי שאת התנהגות השוטרים למר פליישמן, התנהגות קשה וגסה שיכולה הייתה לעלות בחייו, לא ניתן להסביר בשום פנים ואופן ולא ניתן להסכים לה. גרירת אדם מבוגר וחולה מביתו בלילה חורפי קר מבלי לתת לו שהות קצרה לנעול נעליים, ולאחר מכן שחרורו לרחוב בלילה כשהוא יחף מבלי לוודא כי הוא מבין היכן הוא נמצא, מדוע נלקח וכיצד לשוב לביתו מהווה התרשלות חמורה ביותר שמחייבת בדיקה מעמיקה, חקירה פלילית והעמדה לדין של האחראים לדבר".

"לצערי הרב, נדמה כי מקרה זה הוא חלק מדפוס רחב של התנהגות לוקה וגסה של שוטרים כלפי אנשים מהציבור החרדי וכלפי אנשים בעלי מוגבלויות. חשוב שכל שוטר יידע שדמם של בעלי מוגבלויות ושל אנשים מקבוצות מיעוטים אינו הפקר, יש לחקור היטב אילו כשלים נפלו בהתנהגות השוטרים החל מהטעות בזיהוי וההחלטה לגרור את מר פליישמן מביתו מבלי ליתן לו זמן להיערך וכלה בחוסר ההבנה לקשיים של מר פליישמן שהובילו לנטישתו ברחובות ירושלים במקום שלא הכיר כשאינו לבוש כהלכה".

ח"כ ארבל (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

ולסיום: "אבקשך כי כבר מחר תפתח המחלקה לחקירות שוטרים בחקירה פלילית בעניין התנהלות השוטרים והמפקדים בתחנת לב הבירה בעניינו של מר פליישמן. רק העמדה לדין של האחראים למחדל העצום יוכל למנוע את האסון הבא ולהביא לשינוי בהתנהגות משטרת מחוז ירושלים כלפי האוכלוסייה החרדית בעיר ואוכלוסיית בעלי המוגבלויות".

גם במכתבו למבקר המדינה מתניהו אנגלסמן, לאחר תיאור פרטי המקרה החמור, כותב ארבל: "אבקש כי תבחן במסגרת סמכויותיך את התנהלות השוטרים והפיקוד בתחנת לב הבירה בעניינו של מר פליישמן. לצד זאת, אבקש כי משרד מבקר המדינה יבחן בהקדם את ההכשרה והנהלים של משטרת ישראל בכל הנוגע למגע עם אוכלוסיות מיעוט ואוכלוסיית בעלי המוגבלויות".

"מקרה זה מדגים כיצד בורות, גסות הלב והיעדר הכשרה מתאימה עשויה לגרום לאובדן חיים. מי ייתן ומקרה קשה זה ינוצל לטובה וללימוד ע"י כלל הגורמים המעורבים לשם תיקון עולם", מסיים משה ארבל.

גם ח"כ ינון אזולאי הביע זעזוע מהמקרה, וכתב:"כל אזרח ישראלי, חרדי ושאינו חרדי, צריך להיות מודאג ומזועזע מהתנהלות משטרת ישראל כלפי יוסף פליישמן. התנהלות חסרת אחריות, רגש ומצפון, חייבת להיבדק לעמוק".

"אני דורש מהשר לביטחון פנים אמיר אוחנה לחקור את האירוע ברצינות ולהשעות במיידי את אותם שוטרים שהתנהגו כאחרוני הפושעים", סיים אזולאי.

תוכן שאסור לפספס
93 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
77
באיזו זכות מוסרית, אנושית, הלכתית, חוקית, מפרסמים תמונות של אדם במצב מבזה ללא רשותו !!?!
יפת21.12.20
76
בס"ד, טעות, אסור היה להסכים ששר המשטרה יבקר , את החולה, קודם כל שהשורים ומפקדיהם יפוטרו מיידית [לא יושעו אלא יפוטרו] ורק אח"כ שיאפשרו לו לבקר. מבחינה ציבורית ויצוגית זהו מעשה יפה של אוחנה לבקר את החולה, אבל לא זה המעשה הנדרש, נדרש לטפל מיידית, ולא רק להסיק מסקנות, אלא ליישם בפועל את המסקנות, דהיי
bgh20.12.20
בלפטר את השוטרים ואת מפקדי התחנה?? יש להעמידם לדין פלילי על: א. אופן המעצר. ב. שחרורו/זריקתו לרחוב באמצע הלילה כאבן שאין לה הופכין. לא יאומן כי יסופר
למה אתה מסתפק 20.12.20
75
מר אוחנה חבל על דיבורים, אנו רוצים לראות את האחראים לפשע הזה תלויים מחר בבוקר בכיכר ציון לא פחות, די לפשעים נגד האנושות בחסות החוק איבדתם כל צורת אנוש, שוטר נתפס כיום כקלגס נאצי אכזרי שפשוט לא כדאי להפגש עימו. למה אתה מחכה, תפוס עכשיו טרמפ על הסיפור ותעניש את האחראים כמו שצריך בכל חומר הדין רק כך הנ
משה20.12.20

הצגת כל התגובות

74
ב"ה בושה וחרפה לחיות במדינה שהמשטר המשטרה ובית המשפט הם הפושעים. שה' יתברך ישלח רפואה שלימה לרבי פליישמן, ולכל הנפגעים ממשל זה. ויתקיים בנו - השיבה שופטינו כבראשונה
דוד20.12.20
73
שנותנים גיבוי לשוטרים לעשות מה שבא להם המשטרה צריכה להפנים שהם כפופים לחוק לא פחות מכל אזרח אחר , ואין לֹף שוטר שום זכות לעשות ככל העולה על רוחו רק כי בבית הוא אפס ורק כשהוא לובש מדים כחולים הוא נהיה גבר על חלשים . מי שמתנהג כך מחוץ לבית זה מוכיח מעל כל ספק כמה הוא סמרטוט רצפה בבית , שוטרים = ערסי
משה20.12.20
72
לראות את מה שעשו לו שוטרים פשוט פשע אין מילה אחרת! תודה לאמיר אוחנה שהלך לבקר אותו והזדהה עם הכאב שלו
א19.12.20
71
יואוווווווווווווווו מסכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן חיות פרא השוטרים הללו.
יוווווווווווווו19.12.20
70
כן את מה שאוחנה אמר הוא גם אמר מתי ש: זרקו דלי על ילד, זרקו רימון ופגעו בילדה, עכבו ילדה מול שתי אחיה, הרביצו לבחור עם אוטיזם, ריססו ילד בגז מדמיע, זרקו ילד על קיר בטון, ועוד עשרות מקרים שהיו במיוחד בתקופת הקורונה אז מה זה עזר מה שאמיר אוחנה מדבר והחכי"ם בדרך כלל שותקים יש דברים שחייבים לטפל מהשורש
בנימין19.12.20
זה הרבה יותר מזה הפשע פה זועק לשמים יש דברים שנעשים בסתר ולא נודעים השנאה לחרדים היא מוות כאילו הם כל הרע שבעולם עם מצעדי התועבה הם יודעים דרכי נועם ושלום אבל עם ציבור הכי תמים אבל הכי תמים בעולם הם מתאכזרים כאילו מדובר במקור הרע שבעולם שצריך לכלות אז ההשוואה לנאצים מדוייקת להפליא עוד דבר על תתפלאו
שמחה20.12.20
69
משטרע המאפייה המאורגנת של מדינת ישראל.
רוצחים19.12.20
מה שנכון.. נכון!!!!!!!!!!!!! מאפיית רוצחים ותאבים לדם חרדי
ממש רוצחים20.12.20
68
מדינה מטורפת...
Feigy19.12.20
67
מסכן!!!! די. מזעזע!!!! לראות איך הוא מדדה אחרי השוטרים במבט מבוהל ומבולבל. קופא בשלוליות הקרות. ללא נעליים עד איפה המשטרה הגיעה????? אין גבול להתעללות??????? לפטר מיד את השוטרים האלה. ולהעניש אותם בענשים כבדים!!!!! אמן שהשם ישלם כגמולם הרע!!!!!!!!!! רפואה שלימה למר יוסף היקר!!!!
ב20.12.20
66
רשעיםםםםםםםםםםםםםםם ארור נמאססססססססססססס מהםםםם לי כבר כוח
בני ברק 20.12.20
65
יש!!!! אם מח"ש בתמונה, אני כבר רגוע.......
Billy Shem20.12.20
ברגע שמינו קצין בודק אני כבר היית רגועה... ועוד מח"ש אז בכלל אפשר ללכת לישון..
דנה20.12.20
64
מענין אותי אילו היה זקן חלוני בשכונת התקוה בתל אביב לדוגמה והשוטרים היו ככה שולפים אותו מהמיטה באמצע הלילה זה היה על הכותרות של ישראל היום ידיעות אחרונות הארץ מעריב ובכל הערוצי תקשורת אבל שמדובר בזקן חרדי קבצן מסכן במאה שערים החוקים השתנו
ישראל מאיר20.12.20
63
אדם שאיננו בריא נפשית אינו בר הסכמה לפרסום תמונה שלו ולכן הפרסום הזה הוא אסור. ובמקרים מסוימים זה רצח נפשי! אז איפה הרגישות?...
אדם20.12.20
62
2 עובדות פשוטות על יוסף וכל מי שראה את יוסף יודע: 1. אי אפשר שלא לפספס את מצבו הנפשי. וד"ל. 2. א"א לחשוד בו בשום מעשה פלילי. המסקנה המתבקשת היא: מדובר השוטרים ערלי לב ואטומים שבסדיסטיות אופיינית ובלתי אנושית כמעט רצחו נפש אומללה! ועוד מסקנא כאובה: אולי זה ההזדמנות למצוא ליוסף האומלל מקו
מכר20.12.20
הם הבינו וידעו אבל הכריזו מלחמה על הציבור החרדי נקודה
מרקו20.12.20
61
חלאות אדם!!!
דוד19.12.20
60
פשוט בושה לשוטרים ולכל המעורבים בזה . להעמיד אותם לדין זה פשע ואכזריות.
רחמים19.12.20
59
אין ברירה אלא להקים משטרה חרדית על טהרת הקודש, כאשר בראש המשטרה יעמוד אדמו"ר שיהיה הסמכות הרוחנית, ותחתיו מפכ"ל חרדי ותחתיו שוטרים שמילאו כרסם גמרא, ויעצרו ויכלאו ע"פ השולחן ערוך.
רבינו19.12.20
אתה מזומן לעשות בשם כל ישראל
שמחה20.12.20
58
פשוט לא נורמלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מישהו19.12.20
57
כואב הלב לראות איך השוטרים גוררים אותו כך. בשלוליות קרות. בלי נעליים. מה נסגר? חייבים לפטר מיד את השוטרים האלה ולהחרים את כל רכושם!!!! אני לא אחת שמתנגדת למשטרות וכו. אבל פה זה משהו אחר! פה הם הגזימו לגמרי!!!!!! אין לי עוד מילים לתאר את האטימות הנוראה הזו בסיפור הזה!!!! הלוואי שהשוטרים האלה יק
ב20.12.20
56
מזכיר זמנים אפלים שהוציאו יהודים באישון לילה מביתם....
חיים20.12.20
55
עי' תנחומא בשלח ח.
טוב שבשוטרים...20.12.20
54
בגלל הפוליטיה מכפישים את החרדים.חושבים שהעם מטומטמים.ולא מבינים שהקדוש ברוך הוא אוהב את החרדים שהם הולכים בדרכו.
יח20.12.20
53
מח"ש נותנת קריצה לשוטרים שיכנסו בחרדים בכך שבכל אירוע עם חרדים לא מוצאת את השוטרים אשמים
וארמכט20.12.20
52
פשע לאור יום הדבר הזה
א19.12.20
51
בין כה המשטרה לא תודה שעשתה טעות, אלא ימציא איזה תירוץ שמוכנה לפני בריאת העולם. אז שיפרסמו אותו עכשיו בשביל מה לחכות
yosef19.12.20
50
רגע רגע רגע, רוצים לומר שמינו קצין *מתוך* המשטרה כדי לבדוק את המחדל במשטרה? עוד מעט עוד יגידו שהחקירה אובייקטיבית. הצחקתם את דורון ידיד. אהה שכחתי, הוא מינה אותו מעצמו. עכשיו הכל מובן.
משה19.12.20
49
שוב אנו רואים את ההפנייה כלפי הציבור החרדי בכלל תושבי מאה שערים בפרט יהודי גלמוד ומסכן התעללות לשמה נ.ב. כל הכבוד לשר אמיר אוחנה על התערבותו בעניין העם גאה בך!!!!
דוד19.12.20
48
מזעזע!!!!! לא להאמין!! מסכן הבן אדם!! צריך להכניס לכלא את השוטרים והמפקדים~!!!!
אני19.12.20
47
מיד ולאלתר להפיץ את שמות הפושטרים שנטלו חלק באלימות נגד חסר יישע (אשר אין אפשרות לטעות בבעיותיו הקשות עימן הוא מתמודד ביומיום - מנטלית ) הפשע מקומם ומרתיח ומחייב פעולה של ניקוי אורוות המשטרע כאן ועכשיו , זכותינו לדעת ולראות מה ייעשה לכחולי המדים העבריינים אשר רצחו במו ידיהם הארורות אדם קשיש אומלל של
רוב רוב20.12.20
46
טעות בזיהוי יכולה לקרות. להתנצל ולהסיע חזרה הביתה. מה שבוצע , לא תקין וחבל. לשלוח את השוטרים שעצרו אותו ואת החוקרים שהזניחו אותו אחר"כ לבית החולים למיטתו להתנצל.
נישרי20.12.20
45
צריך להוציא איזה שיר מרגש על הסיפור הזה...............(לבקש מליפא שמעלצער)
יהושע חזק20.12.20
44
כל גוף אחר שהיה מעורב במעשה נבלה כמו זה כל המעורבים היו נעצרים עם אזיקים באישון לילה ומובאים להמשך מעצר, רק עברייני המשטרה ומפקדיהם מוגנים מהחוק כי מדובר בגוף מאפיונרי מושחת .
רינה20.12.20
43
תמשיכו להצביע לחכים החרדים שלא עושים כלום כי מילא הכל מגיע באוטומט
ישראלי20.12.20
מהחכי"ם לא יצא שום דבר , העיתונאים החרדים צריכים להיות בחוד החנית ולא להוריד את הנושא מסדר היום צריך ללמוד מעיתונאים מהשמאל שכל נושא שהם חפצים בו הם לא מורידים אותו זמן רב הסדר היום ומהמסכים וכלי התקשורת
מנחם 20.12.20
42
חוצפה כזאת השוטרים האלה אנשים רעים !!!!!!!!איזה מין התנהגות זו
ש19.12.20
41
לדעתי יש כאן לכאורה ממצאים שיכולים בהחלט להביא להרשעה של הגורמים על התעללות בחסרי ישע.
חרדי חרד19.12.20
40
מזעזע עד עימקי נפש
זעזוע19.12.20
39
משטרת ישראל כבר מזמן שכחה שיא קיימת על מנת להגן על הציבור. הגיע הזמן להזכיר להם.
יואב119.12.20
38
אתם רציניים שאף אחד לא דואג לאדם הזה לדיור נורמלי שהוא ישתחרר? הלכו וניקו לו את הבית שהוא נמצא בו? תמצאו לו דירה נורמלית כל הדתיים האלה צועקים וצועקים על המשטרה וכו איפה כולכם הייתם עד עכשיו אתם יודעים כמה יש כמוהו תעזרו להם במקום לעשות רעש ורעש ורעש אין פה אחד עם יכולת כלכלית שיכול לעזור לאדם הזה
איציר21.12.20
37
הפתרון היחיד שהיו עושים במדינה מתוקנת לצאת להפגנות ענק עם כאב נגד משטרת ישראל, ראה את האתיופים ועוד, לא להזיק ח"ו ולא לשרוף מכוניות אבל להתחיל לצאת עם זעקה אמיתית, ולומר, לא עוד!!! אפשר לצרף גם הרבה חילונים נורמלים שאיכפת להם מהסבל שלנו מהמשטרה שעברה כל גבול בפרט בשנה האחרונה, ויש כאלה.
יוסי20.12.20
36
רוצחים אויבי הציבור החרדי הם הכריזו מלחמה על הציבור החרדי עלינו להבין ולהפנים את זה ולא להיות מטומטמים
מרקו20.12.20
35
לא הפסקתי לבכות מהתסריט הזה .איך עושים ככה ליהודי עצוב מאוד .מסכנים הילדים שלו שככה עשו לאבא שלהם .
שיר20.12.20
אין לו ילדים
אלטוסקי20.12.20
34
אח"כ יאשימו את הציבור החרדי בחוסר אימון בשוטרים ויוציאו עוד ועוד פרסומות יחץ ל"עזרה" של המשטרה ו"השירות" למען הציבור... כל העסק שם רקוב! רוב השוטרים מנצלים את תפקידם במקום להחשב כפושעים (ותחת חסות החוק מוציאים את חמתם, פשעם והאקשן שהם תאבים לו) בושה למדינת ישראל! בושה לממשלה ולכל שריה
אין מצב המשטרה 20.12.20
33
בגלל שומרי חוק וסדר כאלו המדינה נראית כמו שנראית. מזעזע. מקרה קשה כזה.. פשוט מחריד. צריכים לפטר אותם. הבעיה שרובם כאלה
מ19.12.20
32
נתאר לעצמנו חרדי משליך בקבוק תבעירה על שוטר בו במקום כדור או במקרה הטוב צרור כדורים אלא שהיום חייל תועד ערבי משליך עליו בקבוק והוא שם לב שרוצה לעשות לו משהו הוא בורח זה מטומטם
איש יהודי19.12.20
אתה צודק ורק המחשבה הזאת מוצאיה אותי מדעתי איפה אנחנו חיים??????????
חזק ביותר20.12.20
31
הפשע המאורגן מינה קצין מהפשע המאורגן לבדוק את הפושעים מהפשע המאורגן, שמגובים על ידי מח"ש המאורגנת, עם תמיכה של פושעי הפרקליטות הארורים, בגיבוי של השופטים הפושעים, והתקשורת האנטישמית שונאתצ החרדים. צריך להחרים את המשטרה והפרקליטות עד שיקום גוף אזרחי אמין ונייטרלי שהוא יבדוק את הפשעים שלהם.
אוריאל19.12.20
.... כדיט
שמחה20.12.20
30
עצוב מאוד ה ירחם
ראובן19.12.20
29
חבל שהשוטרים מונעים משנאה ועם 0 שיקול דעת שליטה או כבוד
עצוב21.12.20
למה חבל?? זה הפרצוף האמיתי שלהם! ללמדך שציונות גרועה משלטון מוסלמי ערבי, אולי אצל הציונים כביכול זה מדינה יותר מתקדמת בכל מזרח התיכון, אבל היחס ליהודים ולחרדים? היהודים באיראן יותר מכובדים מאשר החרדים אצל הציונים
א21.12.20
28
מזעזע!! לאן הגענו? לאן הם יגיעו?? מה הגבול הבא שהם יחצו?? אין גבול לרוע?? אין להם נשמה ?? נראה שכל משטרת ישראל היא חבורת ברברית מיערות אפריקה. אולי צפו בסרטים של הנאצים - קיבלו השראה. עשו מה שעשו ללא צו בית משפט- אבל לפחות להחזיר אותו, או לפחות לתת לו זוג גרביים, נעליים בחורף. זה בנ"א ולא קוף מהג'
חני20.12.20
27
מקרים כאלו יהיו ועוד פעם יהיו... אין לעבריינים האנאלפביתים שלא סיימו בגרות וכל ההבדל ביניהם ולערס המצוי שיושב על הברזלים, זה שיש לו תג ויכול לעשות ככל העולה על רוחו... כל עוד שלא יבא איזה שופט אמיץ ויעיף את הכמה זבלים האלו עם תו שגיבורים על ילדים ואוכלוסייה חלשה (ערסים ממוצעים, לא אמרנו?) לכלא לעשרי
יוסף פליישמן20.12.20
26
בושה וחרפה למשטרה איזה אנשים רדודים היא מחזיקה! בושה וחרפה עולם תחתון!!
חנה20.12.20
25
הערב רב גידל במדינה חיות טרף בקרוב ארץ הקודש תקיא אותעם זה ממש קרוב 🐆🐆🐆🐆🐆
לאה20.12.20
24
מזעזע
צבי20.12.20
23
"הכלבים נובחים והשיירה עוברת..." המשטרה ומח"ש יודעים: שעוד יומיים כולנו נירגע... ובעוד שנה כולנו 'נתרגל' לאלימות המשטרתית. רבותי! אם לא נלחץ על החכי"ם החרדים לעשות משהו נגד המשטרה האילמות המשטרתית רק תתגבר. שתקנו כשהיכו אז את ינקי רוזנבג עד זוב דם! ועכשיו אנחנו נשתוק על המעצר האכזרי של פליישמן - ש
דוד מהפיצוחים20.12.20
מהחכי"ם לא יצא שום דבר , העיתונאים החרדים צריכים להיות בחוד החנית ולא להוריד את הנושא מסדר היום צריך ללמוד מעיתונאים מהשמאל שכל נושא שהם חפצים בו הם לא מורידים אותו זמן רב הסדר היום ומהמסכים וכלי התקשורת
מנחם 20.12.20
נכון לגמרי מסכימה איתך
בית שמש20.12.20
22
צריך לעשות סדר במשטרה ומהר!!
מסכן הבן אדם.. 20.12.20
21
אנשים חסרי לב ורעים חוצפה ובושה למדינת ישראל !!!!!!!!!!!!!
י19.12.20
20
פשוט זבל אנושי, בושה למדינת ישראל
אליהו19.12.20
19
נא לפרסם שמו לתפילה, שנוכל להתפלל עליו!!!!!!!!!
דוד19.12.20
יוסף חיים בן דבורה לאה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמך ישראל
זה שמו להתפלל20.12.20
18
כל הכבוד
יהודי19.12.20
17
תמשיכו לעשות בבתי הכנסת מי שבירך ל"כוחות הביטחון"...
אברהם19.12.20
16
ממש בושה אפילו מחבל משכם נותנים לו להלביש נעלים ..לא תלמד תהיי שוטר ..............
קשיש20.12.20
15
אין אין על מפלגת שסססס מיצגת את כל הצבורים בעוז ובגבורה אשרנו שיש לנו כאלה ניציגם בכנסת והלואי שכולם היו כמוהם
יעקב20.12.20
14
אני לא מבין,מה כל הברברה הזו? המשטרה הרי יודעת מי השוטרים שגררו אותו מהבית, ובטח יודעים מי הוא נותן הפקודה. [המקרה של פליישמן מאפיין מאוד את התנהלות המשטרה!!!]
איש קרית ספר19.12.20
13
ב ו ש ה
אוי19.12.20
12
מסכן מי שמאמין שייצא משהו "מהחקירה" כביכול בעניין התנהגות הפושעת של המשטרה, כן אחרי יומיים הכל ישכחו מזה, והמשטרה תחכך את ידיה בהנאה שהם הצליחו עוד פעם באירוע אנטישיימי נגד חרדים, בלי שהיו צריכים לתת דין וחשבון על זה, ובלי שישלמו שקל אחד של פיצויים לקרבן,
ג19.12.20
11
איזה רשעות!!!
דוד19.12.20
10
רק אין יראת אלוקים במקום הזה והרגוני מתקיים לא עלינו
שלמה20.12.20
9
כואב הלב איך הם משפילים בן אדם מבוגר ומושכים אותו בחסות הלילה... אין שום תירוץ בעולם לעשות דבר כזה. אם השפלה כזו נעשית לאוהבי שמו מה יהיה הדין עם השוטרים האלה אני לא רוצה לדעת...
גבר19.12.20
8
מזעזע איך המשטרה מתייחסת לציבור החרדי מפחיד לחיות כאן בארץ עצובבב משיחחחחחחחח
חזקי19.12.20
7
לא יאומן
רוצחים במדים20.12.20
6
גועל נפש של שוטרים !!!! בושה וחרפה לבהמות האלה שעשו את זה!!!
אני19.12.20
5
משטרה אטומה, עם יד קלה על ההדק, וכשצריך באמת לקחת אחריות, הם מתגלים כעצלנים ואדישים להחריד.
יוסי19.12.20
4
למשטרה שאף פעם לא התנצל על האלימות נגד הבחור רוזנברג: עם צרכים מיוחדים לפני שנתיים.... מתאים שסיפור כזה יקרה ועוד כמה... מפחיד!
chaya19.12.20
3
התיק ייסגר "מחוסר עניין לציבור" (חלילה, אבל חייבים לעקוב)
א19.12.20
2
הודעה מדובר המשטרה. בניגוד לכתבה השקרית והסרט המגמתי. למשטרה נודע שמר פליישמן ישן בחורף בלי גרביים ונעלים מה שיכול לגרום לו להצטננות בחורף הירושלמי. המשטרה הרחמנית החליטה לממן על חשבונה גרביים ונעלים חדשים למר פלישמן ואף להזמין את הגרביים והנעליים לפי מידה. בשביל זה הגיעו שוטרים באמצע הלילה ולקחו את
דובר המשטרה20.12.20
חזק, אמיתי ועצוב
ג21.12.20
חחחחחחחחחחחח מדהים! כמה שזה מצחיק. כך זה עצוב. מחר תראה בעיתונים כיצד המשטרה הגיבה בדיוק כך
ב20.12.20
1
קריאה לציבור לא לשבת בשקט ובכל הרשתות לפמפם עם זה כל הזמן שיתנו תשובות לא להוריד את זה מסדר היום זה רצח!!!
הלם19.12.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24
ש

מרגש • צפו בראיון

התפילין של הזולת: סיפורים מרגשים מפרויקט החיבור בין יהודים

אסף מגידו | מקודם

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24
ש

במיוחד לחג הפסח

מתארגנים לחג עם 'קונים מקבלים' הכי שווה שיש

כיכר בשיתוף קרן החשמל | מקודם

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24