כיכר השבת

הרב אמנון יצחק שכנע, הרבנים חתמו

"זמרים שמופיעים בערבי שירה - מחטיאי הרבים"

אחרי גל שמועות בנוגע למכתב הרבנים שצפוי להתפרסם בעניין המוזיקה, לידי "כיכר השבת" הגיע המכתב המלא, עליו חתומים גדולי הדור, ובראשם הגרי"ש אלישיב. על הזמרים שמופיעים באירועי תערובת: "אין לשיר שירי הזמרים אפילו בחתונות". אתר "שופר" חוגג: "לכל השקרנים - להתחיל לאכול את הכובעים" (חרדים)

181
יאיר טוקר | כיכר השבת | ד' בחשוון | 12.10.10
"זמרים שמופיעים בערבי שירה - מחטיאי הרבים"

אחרי גל שמועות על מכתב הרבנים בנוגע למופעי הזמר ולזמרים המופיעים בהם, הגיע היום (שלישי) המכתב המדובר לידי "כיכר השבת".

על המכתב, אותו יזם גדול המחזירים בתשובה, הרב אמנון יצחק, חתומים כל גדולי הדור הליטאיים, ובראשם מרן הגרי"ש אלישיב שליט"א.

אתר "שופר", הארגון של הרב אמנון יצחק, הציג את המכתב, לצד טקסט הסבר: "חתימת גדולי הדור שאין לשיר את שירי הזמרים הפסולים. לכל המלעיגים, השקרנים והקנאים - להתחיל לאכול את הכובעים".

וכך נכתב במכתב: "שמענו ותחרד נפשנו על הפרצה הנוראה במחננו של ´ערבי שירה´ ו´קונצרטים´ בהם מופיעים זמרים לשיר בפני אנשים ונשים בתערובת רח"ל ואפילו שלא בתערובת וכבר אסרו כל גדולי ישראל באיסור גמור את ערבי השירה אפילו בנפרד", נכתב במכתב המכונה "פסק הלכה.

"הופעות מעין אלו אסורים באיסור חמור בין בארץ ובין בחוץ לארץ. האיסור חל הן על המארגנים, והן על המשתתפים - גדולים וקטנים, אנשים ונשים, וכל שכן האיסור על הזמרים, שהם מחטיאי הרבים".

המכתב מזהיר את עורכי העיתונים החרדיים: "אסור לעיתונים וכיוצא בזה לתת יד ולפרסום הופעות אלו".

עוד נכתב: "הזמרים המופיעים במקומות אלה, אין להזמינם לכבדם לשיר בשום אירוע, וכן אין לפרסם אירוע שהזמרים משתתפים בו, כולל תפילות ואירועים כשרים בכדי שלא לחזק את ידי עוברי עבירה".

בשורה תחתית של המכתב, נכתב כי "אין לשיר את שירי הזמרים הללו אפילו בחתונות ובשמחות של מצווה וכיוצא בזה".

מתחת למכתב צויין כי "ה´פסק הלכה´ נכתב על-ידי מרן הגר"ש וואזנר שליט"א ושהיה למראה עיני גדולי הדור בעת חתימתם".

תוכן שאסור לפספס
181 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
73
ישר כח גדוללללללללללללללללללללל
א13.10.10
72
אם אתם מפרסמים באתרכם מכתב הקורא לכלל הציבור לא לתת יד למחטיאי הרבים, מדוע אתם ממשיכים לפרסם אותם?
ורד13.10.10
71
בדומה למה שעשו עם הטלפונים הכשרים וכך לגרוף כסף נוסף לכיסו הפרטי
חיפאי13.10.10

הצגת כל התגובות

70
שהרב אלישיב לא חתם אמרתם "רק הרב אלישיב" ומשפטים דומים, עכשיו שהוא חתם אתם רוצים את הרב עובדיה!! זה רק מראה כמה אתם בורחים מהאמת, ובצורה כל כך מטומטמת. בכל מקרה, הנה גם הרב עובדיה (הרי כל מה שהרב עובדיה אומר עושים, נכון?): http://live.shofar.tv/fi
danielma0913.10.10
יש הבדל בין להשתתף בהופעה מעורבת לבין לשבור דיסקים. הרבנים חתמו בער"ח חשון ע"א נגד הופעות מעורבות ולא סמכו ידיהם עדיין על הפרסומים. אז השמחה מוקדמת מאד. דבר נוסף, הם לא חתמו על שמות מסויימים דווקא באופן כללי.
אמת13.10.10
אם ראית לנכון רשום שם לשיר את השירים שלהם או לשמוע אותם...
חסוי28.10.11
אבל לשמוע אותם אסור!
danielma0913.10.10
69
במכתב אסרו לזמרים לשיר "אפ' שלא בתערובת". אנח שואל: - מה הבעיה לשיר לא בתערובת? - מה עם חתונה, שזמר שר מול גברים ונשים שיושבים "לא בתערובת"? - כל ישיבה או כולל מארגן ערבי התרמה עם זמרים שבו יושבים גברים ונשים בניפרד, הרבנים תמיד היו נוככים, מה נשתנה עכשיו? אני לא מבין את המכתב הזה, שמישהו יסב
חיים13.10.10
68
ממש סמיות הלב לאבינו שבשמיים!!! מחריד!!!
יעקב13.10.10
67
"...כך מצווה שלא לומר דבר שלא נשמע" והנה עברו על דברי חז"ל הקדושים....
אבי13.10.10
66
ארגון שופר מבזה את התורה!!!
עובדיה13.10.10
65
אל תשים לב לכל המגיבים המשמיצים כאן מסכנים לא קיבלו שכל..
חרדי אמיתי13.10.10
64
חבל שאנשים כאן מדברים רע על גדולי הדור, זה חטא גדול ! מקווה שהשם יתברך יסלח לכם !!!!!
משה12.10.10
מוזיקה כזו אבל איני מדברת כך על גדולי ישראל.. יש גבול!!
בילבי13.10.10
63
האיסור הוא רק לאשכנזים, וגם רוב האשכנזים לא יעמדו באיסור זה, כמו שמותר לספרדים קיטניות בפסח!!!!
ירושלמי12.10.10
גם לספרדים אסור לשמוע... אין הבדל בין האשכנזים לספרדים... גם להם אסור לשמוע כמו שלאשכנזים אסור!
מור12.10.10
בינם לביננו הספרדים (מבחינה חברתית וכו') אח"כ יבואו לומר אין הבדל... חוצפה!!!!!
raz200013.10.10
כל מי שמנסה להתעלם מגדול הדור מר"ן הגר"ע שליט"א עוד יקבל את עונשו. מי הם בכלל שופר ושות' מול מר"ן הרב עובדיה שליט"א.. הם כלום.
שונא אפסים12.10.10
ועד אשר מר"ן שליט"א לא יצא ויחתום על מסמך זה, הרי כולם מותרים, כולם טהורים,
ירושלמי12.10.10
החולק על מר"ן כחולק על ההשכינה. זה מכוון אילך ולנביאי השקר. אוי לכם ואי לנפשכם, עושים מהתורה קרדום להתחפר בה, עוברים על כל התורה כולה בגלל שייתכן ויש זמר שאולי עושה דבר אסור, מה עם כל התורה?.. אח"כ... קודם האינטרסים שמניעים את המלחמה וזה הנקמנות של...... ב... בגלל שניסו לחנך את העו"ד הכופר מר
רק מר"ן קובע.12.10.10
וחבל שהם נגררים כל פעם מחדש בידי עסקנים שנקראים רבנים, כך היא לא דרכה של תורה!!! מותר לשמוע אפילו זמרות כל עוד השומע לא מכיר את הזמרת ולא רואה אותה, וכך נהגו רבני ספרד. קל וחומר שמותר לשמוע זמרים שומרי שבת. ישנם גם הרבה מקורות בהיסטוריה היהודית לכך.
פומבה13.10.10
62
בדיוק מישהי חילונית ראתה מהמחשב שלי את חלק מהתגובות וחשבה שאלו חילונים שכותבים כך אך כשגילתה שאתם חרדים היא פשוט לא האמינה ואמרה גועל נפש, ואני פשוט מתביישת שהייתה צריכה לראות את החילול השם שעשיתם! ולא רק חילול השם אתם עושים אלא גם מזלזלים בגדולי הדור שעשו את הפסק הלכה!
מישהי12.10.10
61
עם ישראל היקרים: גדולי הדור נתנו את חתימתם כדי שנחזור ונהיה עם כשר שלא מעורב באירועים שיש שם החטאת הרבים וחילול ה'. יישר כח הרב אמנון יצחק המשך כך בדרך האמת.
ט.ו12.10.10
60
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם08.01.17
59
ואין גוזרים כזאת גזירה, אני רוצה לראות את הציבור מפסיק לשמוע פריד ושווקי ועוד כאלה.אין מצב
בן13.10.10
58
כשהייתי בסמינר, הרבו לדבר איתנו על הנזק שבשמיעת מוזיקה גויית. אוי כמה שזה היה קשה להתגבר על היצר ולא לשמוע. אבל אלוקים עדי שהתגברתי (לפרקים) וזכות אותה התגברות של ימי הנעורים עומדת לי עד היום. והנה מתברר לי כעת שלא טוב עשיתי. כי ממוזיקת עכו"ם עברתי למוזיקה חסידית, ולאו דווקא החסידית אותנטית שיס
חן13.10.10
חסר מה לשמוע? חסרים זמרים שמופיעים בהפרדה? אז כמה זמן יחרימו את אלה שמופיעים בעירוב, אז יבינו שלמען הפרנסה שלהם עדיף להופיע בהפרדה בין נשים לגברים ולא לעירוב. במיוחד שזה מציל חיי גברים, לא שווה להתאפק קצת מלשמוע אותם?
א. לוי13.10.10
לא רק הקלות, גם החמרות הם מדרון חלקלק.
דתל"י.15.10.10
57
לא לזלזל בדברים האלה ובלחימה של הרב אמנון יצחק שליט"א להצלת חיי גברים ולא משנה ספרדים או אשכנזים מדובר על יהודים. כתוב בזוהר בפירוש (רות ש' הסולם):- "העובר בין שתי נשים אם הן בנדותן, נעשה חולה (נכפה-רוח רעה נדבקת בו) ולא תזוז מגופו אם לא יעשו לא איזה תיקון ורפואה (הוצאת דיבוק) וסכנת דם או הריג
א. לוי13.10.10
אהבתי את ההסבר!
יוסף13.10.10
חזק ואמץ
א13.10.10
56
וחוץ מזה שחלק מהזמרים כן עושים הפרדה וזה סתם שטויות והיטפלות אליהם. פשוט הרבנים מקבלים נתונים שגויים! מה הבעיה להוציא נגד מישהו חתימה? פשוט ללכת לרב ול"ספר" מה אותו אחד "עושה" וזהו, יש חתימה. הכל בגלל אמנון יצחק שמנסה לחדור כ"רב ופוסק" אצלנו.
מגיב13.10.10
55
ומוציאים מהם חתימות על דברים שהם לא באמת יודעים כמו שרואים בסירטון את הרב שטיינמן ששואל אם יעקב שוואקי הוא זמר חילוני. אין הוכחה יותר גדולה מזה שהרבנים לא יודעים באמת מה מדובר ושוב מתגלה לנו כמה כל ה"פסקי הלכה" האלו לא שווים את הנייר שעליהם הרבנים חותמים. וחבל שבא רב אחד שעד אתמול החזיר בתשובה ומכ
רועי13.10.10
54
הם של עובדות מחלקת הטלמרקטינג של ארגון שופר!!! זה פשוט לא יאומן!!!
בינה יתירה13.10.10
53
לך בכח זה והושעת את ישראל
דתי13.10.10
52
החילונים ברחו,החרדים בודאי... אז נשארו רק אלו החיים בפחד,ולא מתוך אהבה להקב"ה,ודו'ק!!!
דני13.10.10
51
לא מבין אתכם חרדים, באמת לא מבין. בתור חילוני שחזר בתשובה (מאוד רוצה) חזרתי לשורשיי לאחר הרצאות רבות שלו. ושל הר' נויגרשל. לא מבין איך אתם לא מרגישים גרוע בזה שאתם כותבים נגד רבנים כאלו. בכלל אני רואה שצורפו פה חתימות של רבנים גדולים בציבור שלכם. לא מובן לי איך מגיבים פה אנשים באופן שאינו נאה ל
יוני13.10.10
50
עם ההבטחות והנבואות שווא שלו הוא עשה. הוא לא מבין שעכשיו אנשים מזלזלים בו ולא יתיחסו אליו יותר? אלף מילים שלו אינם שווים אות של מר"ן שליט"א. מבחינת זה שהציבור החרדי יישמע לכל אות של מר"ן, ולא יתייחס לכל המכתבים והקשקושים האילו.
פאדיכעססססס12.10.10
49
מעניין שכל החתומים הם ליטאים.... יותר נכון לי-טעים אין פה אף דמות שבאמת כל עניינה חיבור ישראל להקב"ה מבלי לפגוע ח"ו באף אחד מהחתומים אבל כולם מוקפים בעסקנים ואנשי בצע ופרסום שמובילים אותם לפינות חשוכות ולא יעילות ממתי ראשי ישיבה נהיו מאן דאמר לכל עם ישראל שיתרכזו בבחורי הישיבה שרוב זמנם במקום ללמוד
אהרונסון12.10.10
אתה כותב שאין בתגובתך ח"ו כוונה לפגוע באחד מהחתומים. ואילו שורה לפני אתה מלגלג על אותם רבנים גדולי הדור, בעיוות המילה לי-טעים. האם אין פה סתירה?
אהרון13.10.10
48
איך אתם מעיזים בכלל לזלזל ולדבר רע על גדולי הדור ועל הפסק הלכה?!!! "כל המבזה תלמיד חכם אין רפואה למכתו"!
בת ישראל12.10.10
אה, גדולי העסקנים. תגידי כך!"אסור לזלזל ביחצ"נים ועסקנים למיניהם. המבזה עסקן, זה האחרון מסוגל להוציא על המלעיז עליו מודעת השמצה".
רז בן מנחם01.01.11
שאותו מבזים וכאילו הוא לא יודע מה מותר ומה אוסר אבל כל הציבור הספרדי האמיתי שומע רק למר"ן. ואת וכמוך שנותנים יד לבזיון מר"ן עוד תחטפו מכה ללא שום תרופה שגם הברכות של נביא השקר לא יועילו.
בת ישמעל את!12.10.10
47
החלטתי לא להתייחס לאמנון יצחק ולכל מה שיוצא מתחת ידיו כולל פסק הלכה כזה או אחר. אני ימשיך לשמוע את שוואקי וכל אלא שמצפצפים עליו
אבישי12.10.10
אני לא באה לומר לך מה לשמוע ומה לא לשמוע אבל גדולי הדור הצדיקים אומרים שאסור לשמוע את הזמרים מחטאי הרבים והם יודעים מה שהם מדברים אז אנא לא לזלזל...
מור12.10.10
פסק הלכה, המשפט פסק הלכה בא לומר שלא שואלים אותך ומתייעצים איתך, אלא פשוט קובעים לך עובדה. זו ההלכה והינך אמור לשמוע לה - זה שתחליט לא לשמוע לפסק ההלכה זה כבר משהו אחר, זו כבר עזות מצח וזלזול בגדולי הדור. זה וודאי לא תירוץ!
יהודי12.10.10
זו מדינה דמוקרטית, תרצה או לא תרצה. ואני יחליט מה שבא לי ולא שואל א-ף א-ח-ד
אבישי12.10.10
מצטער שזה מכעיס אותך. אך מה לעשות ועוד לפני חוקי המדינה. הייתה תורה עם חוקים לעם הזה ובאותה תורה כתוב "ועשית ככל אשר יורוך" רש"י: על ימין שהוא שמאל ושמאל שהוא ימין. דווקא היכן שנראה לך תמוהה וקשה לשמוע בקולם, דווקא אז תסמוך על הבנתם וקבל תעדם. אלו הם חוקי התורה. ושוב להזכירך (במקרה ששכחת...) חוקי ה
יהודי.13.10.10
בס"ד עצם זה שאמרת "זו מדינה דמוקרטית בלה בלה" זה כבר מראה שלא אכפת לך לא מתורת ה' ולא ממלכות ה'. אנשים כמוך אין להם חלק לעולם הבא מכיוון שאנשים כמוך לא רוצים עולם עם מלכות ה'. אז מידה כנגד מידה לא תקבל עולם הבא. אז תמשיך לשמוע לשוואקי, לביבי, לציפי והדורית ביניש. ואני מקווה ש-ה' ירחם על
עוד יהודי12.10.10
...או שהוא יהודי דתי, שתורא את המילים "וכבר אסרו כל דגולי ישראל", ללא כל הסבר על מרור האיסור (דאורייתא? דרבנן? שו"ע רמב"ם?), והוא מבין שלא בכדי אין הסבר.
ווכט12.10.10
אשריך שהחלטת לשמוע לגדולי הדור וללכת לפי הספק הלכה שלהם, אבל יש כאן גם דעות אחרות שמושמעות, וצריך לתת לכל אחד אפשרות להביע את דעתו. זה ממש לא ראוי לכתוב לאדם בעל דעה אחרת "אנשים כמוך אין להם חלק לעולם הבא". מי אתה שתחליט אם יש לו חלק לעולם הבא או שלא?! כי האדם יראה לעיניים וה' יראה ללבב. מעט ע
:12.10.10
אתה חטאת בדיוק באותה נקודת תוכחה. סוף השורה שלך הייתה "מעט ענווה, חבר'ה..." מה שאומר שאנו נחשדים על ידך בגאווה. אחרת לא היית מבקש ממנו מעט ענווה. עכשיו לעניינו: אנשים שמזלזלים בדעתם של גדולי ישראל ובפסק הלכה. שבעצם חובה על כל יהודי להישמע לפסקם וציווים אדם שאומר משפט כמו: "אף א-ח-ד לא קובע עלי" לא
יהודי13.10.10
שאתה שם את עצמך במקום גבוה יותר מהרבנים שרשומים פה?!?.. |צחוק|.
דדיה12.10.10
46
ממש מרענן לראות המכתב, נו נראה מה יגידו עכשיו כל הפאגנים המגיבים
אשכנז גאה לא שג12.10.10
זה תרגיל ידוע - מעבירים תשומת לב הציבור - זה הסיח דעת כל כך גס - הנה ועוד שהוא הבטיח בהרצאות שממש ממש יהיה מלחמה בצפון ולא סתם רמז מלחמה וכמה אנשים ראיתי שהתייאשו בגללו איזה חילול ה' לא מתנצל ולא נותן שום הסבר - ממשיך כאילו לא קרה שום דבר ... ורק החסידיים שלו מגנים עליו כמו תלמידי של איזה גורו - זה
אברהם12.10.10
45
אוהבים אותך
נתנאל13.10.10
44
מעניין מה ישמיעו בחתונות של הנכדים של אלה שחתמו נחיה ונראה אז בכבוד האתר היקר אל תשכח להביא לנו וידאו מחתונתם. ההה...ישירו אנא עבדא ואגדלך.....
dmatari198812.10.10
43
תגידו מה שתגידו זו עובדההההההההההה... תאמי לי עדיף שיאסרו דברים יותר גרועים ויעסקו בלהחזיר בתשובה מאשר לפגוע בזמרים/רבנים....
אלעד12.10.10
42
מעתה גם אני לא שומע את מחטיאי הרבים עד שיעשו תשובה.
דוד12.10.10
את כולם הוא פוסל.....!!! מה בארז יחיאל אתה מסתפק?..
אלעזר12.10.10
אם תיהיה במדבר ויהיה לך הרבה פרוסות שוקולוד והרבה חזיר אז כל הזמן תאכל שוקולד???
דוד19.10.10
רוב הציבור ממשיך הכל כרגיל. לא נביא שקר/השוטה שהבטיח מלחמות וכו' וכלום לא התקיים יגיד לציבור היראים לדבר השם מה לעשות. מר"ן ופוסק הלכה יש לנו 1 ויחיד.
משה 12.10.10
מקומך שמור לך בגן עדן.
רז בן מנחם01.01.11
41
אם כל הכבוד למכתב ולרבנים שחתומים עליו מה אם הצד הספרדי שחפץ לטהר את אוזניו משמיעת שירים של כביכול "מחטיאי הרבים" מה למשל הרב עובדיה יוסף אומר על כך? בתור בחורה ספרדיה הייתי מאוד רוצה לדעת מה אסור לי לשמוע ומה מותר לי..ורבנים אשכנזיים (שאני רואה בהם דמות לחיקוי ומעריצה את אורך חייהם בכל נפשי) לא יכ
אביגיל12.10.10
מאוד דומה לפסק הזה. אפשר לראות אותו גם באתר שופר
י.12.10.10
הרב מוצפי - נגד הרב דוד יוסף - נגד הרב רצאבי - נגד
אלירן12.10.10
1. הרב רצאבי לא פוסק לציבור הספרדי. 2. הרב דוד לא אמר שאסור לשמוע את התקליטים. 3. הרב מוצפי בד"כ נוהג לפי הזוהר ותמיד מחמיר. ואחרון חביב והכי חשוב, יש כלל והלכה שיש מחלוקת בין רב לתלמיד אז הולכים לפי דברי הרב = לפי דברי מר"ן שליט"א. תתפוצצו ותאכלו את עצמכם מקנאה. עליכם נאמר אכל לקה ושילם.
שונא עמי ארצות13.10.10
40
חתמו...ואז מה??? במקום לעשות נחת רוח לה' יתברך,כל היום הבלים וכירטוטים!
שמואל12.10.10
39
חמה למה אתה לא מוציא מכתב ממרן פוסק הדור רבינו עובדיה כיאתה יודע שהוא מתיר זאת בסיפרו הגדול בתבל יביע אומר שיש להם על מי לסמוך תישאלו את הרב יצחק יוסף הבן של מרן מאור ישראל שליטא...................
גדסי14.10.10
38
אני מסכם את היום הזה עם עשר אפס לטובתנו המחנה שלא רואה בעיניים את כל מי שמנסה לבלבל אותנו ולומר לנו מה לעשות ומה לא, בגלל מניעים אישיים... הרב אמנון אתה צדיק בלהחזיר בתשובה "חילונים" ותו לו כבודך במקומך מונח, אך לא לנו החרדים אתה תאמר מה לעשות ולא תשכנע רבנים בשקרים ובסיבונים שלך לחתום, מובן?????
אמנון יצחק 12.10.10
37
מה קורה לכם יהודים יקרים?! למה אתם מדברים רעות על גדולי הדור?! הם בסך הכל רוצים לטובתנו! אשריהם שעשו פסק הלכה כזה!
מור:)12.10.10
כל הקרקס הזה מיותר, יש לנו את מר"ן וכולם יודעים את דעתו של מר"ן (שהוא עצמו שומע מוזיקה גם בשפה הערבית.) כנראה ח"ו מר"ן לא יודע את הפסק הלכה החדש של נביאי השקר... איזה חוצפה! אני מוחה על כבוד מר"ן. רק לאורו נלך.
ארגון שופרע12.10.10
36
בעבר לגלגתי על היוזמה הזו, אבל כשגדולי ישראל חתמו - אני לא אלך להופעות יותר
חיים12.10.10
35
ישתבח שמו לעד מלך חי וקיים....גם ניירות ועטים נותן לאנשים לכתוב את השטויות וההבלים שלהם!!! מלך אל רם ונשגב...
אבנר12.10.10
34
שכל המלעיגים יאכלו כובעים!
יוסף13.10.10
אגב מי יאכל את התרבוש ראשון????
אנטנות מיוחדות13.10.10
33
תיקראו תגובה 27 ותפנימו כמה שזה לא מתאים לציבור הדתי והחרדי.! אם מישהו מיכם חילוני אז מה יש לי לצפות מיכם,אני פונה לציבור הדתי והחרדי.
בחור12.10.10
32
לא ר' אמנון ולא שאר ה"רבנים" שהפכו עצמם לפוסקי הלכה ברגע אחד ללא שום הסמכה.. תתבישו לכם!!!! אגב מה עם המלחמה?! אם נביאי שקר יכולים להבטיח הבטחות ללא כיסוי הם יכולים גם להחתים מכתבים ריקים מתוכן ולדלג על מאור ענינו מר"ן שליטא שיחיה עד 120!!! רק מה שהוא יורה אותנו נשמע!!! ואם הוא לא יצא נג
ח.ח.ח 12.10.10
31
רק דיסקים של אמנון יצחק מי שייש לו תשובה אמיתית דתית לא חילונית שירים אצבע
יעקב 12.10.10
סאבלימינל, הצל. ועוד הכי טוב מי צריך זמרים דתיים...
מולי חימוביץ'12.10.10
הייתי לוקחת ת זה בתור בדיחה בשביל הכיף אבל למרות שגם אני שומעת את זה לא יפה לדבר ככה על המוזיקה הדתית אתה רוצה לשמוע משו אחר תשמע אבל אל תסחוף אחריך למוזיקה כזו..
בילבי13.10.10
30
בבקשה בבקשה חתמו לי . אני מבטיח שזה הפעם האחרונה שאני מבקש ואחרי זה אני יהיה ילד טוב ירושלים ולא אנדנד יותר
חתימות עליך12.10.10
29
מה לא ברור? אסור לשמוע את אותם זמרים נקודה! הם מחטיאי הרבים, מה לא ברור פה?! ריבונו של עולם!!!
מור12.10.10
למה שאני ישמע לרבנים קיצוניים? שיש לי את הרב חיים רבי מחולון והרב אברהם יוסף שליט"א שאמרו לי לשמוע ולא להתייחס לאמנון יצחק מה אני יעשה הרבנים האלה יותר חשובים לי מרבנים אשכנזיים הכי גדולים שיהיו תודה.
עשה לך רב 12.10.10
אתה פשוט גזען. איך בדיוק נכנסת למשוואה של פסיקת הלכה ו"עשה לך רב" עניין אשכנזים וספרדים??? איך למען ה'? אתה פשוט גזען ואתה מתרץ את עצמך כאילו ואתה שומע לרבנים אחרים. לדעתי אתה לא תשמע גם לאותם רבנים ש"קיבלת" דעתם עליך במידה ויאמרו לך לא ללכת ולשמוע הופעות מזמרים אלו.
יהודי13.10.10
28
לא צריך פסק של רבנים כדי להבין שהזמרים עוברים את גבול האלילות וחוסר הטעם. יעקב "אני עושה מה שבראש שלי" שוואקי חיים "הלילה צריך להשתגע לשמוח ולרקוד" ישראל יניב "שיר למעלות הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים בבת ים" בן משיח גונבים את דעת ילדינו ובדרך עושים עלינו קופה....
סמי12.10.10
27
הציבור ימשיך לשמוע מה שמותר תרצה או לא תרצה. נמאסת עלינו!!!!!!!!!!
נמאס !!13.10.10
26
איך בת קול ענתה לרשב"י הקדוש זכותו תגן עלינו אכי"ר!!! וכי להחריב עולמי יצאתם מהמערה??חזרו למערתיכם!!! אם בדור של רשב"י כך,אז אנו מה??? אגב אני אוהב את הדור הזה,ואת כל הבריאה הנפלאה של הקב"ה, בוראינו מלכינו,ואנו עדיו שהוא יתברך שמו מנהיג עולמו.... אז פליז:"אמנון יצחק וכל החבורה,להחריב עולמו של ה
יוסף13.10.10
25
אני לא שומעת יותר את הזמרים מחטיאי הרבים... כל הכבוד לגדולי הדור הצדיקים:)!
אוהבת את הקב"ה12.10.10
24
טוב שיש צדיקים בודדים בסדום שמזכירים לנו שהמושג 'חרדי' נגזר מהמהות של 'חרד לדבר השם', ולא לעגל הזהב ח"ו, שההופעות שירה "החסידיות" של ימינו הם אחד מסימניו. שנזכה לחזור להיות 'חרדים' (לדב השם) באמת.
אריאלי12.10.10
23
למה הציווי "אין לשיר את שירי וכו'" הוא רק בנ.ב. ולא באחד מעשרת הדברות?
מוטה12.10.10
22
כך אומר הנביא בשם ה' יתברך...אתם חושבים ככה,אך אני מסתכל הלאה!!! וכך גם פה,האנשים הקטנים חושבים קלקול,אך בסך הכל בדור הזה קידוש ה' מתוק להפליא,ומחזק ונותן עוז ורוח קדושה!!! מחזקים אותך יעקב שוואקי הצדיק!!! אלהים איתך מתוק!!!
חיים13.10.10
21
גזירה שאין הציבור יכולים לעמוד מותר!
חרדי מלידה12.10.10
20
אני שומעת לגדולי הדור הצדיקים:) אשריהם:)!
מור:))))12.10.10
19
יושבי המערות מכים שנית...!
חגי12.10.10
18
תגידו יש לי שאלה, אתם בטוחים שאתם שומרי תורה ומצוות? כי זה פשוט מצחיק כמה אתם דומים למגיבים החילוניים(כמובן לא כולם), אתם שומרי תורה ומצוות? תחלמו בהקיץ... תעשו בדק בית מתוקים...
לא בתחפושת12.10.10
ה' ישמור.. הופכים את הזמרים לרבנים ואת הרבנים להפך..רח"ל..
דדיה12.10.10
אל תעשה מה שנוח לך ותטיף מוסר לאחרים
הרב לא מרשה12.10.10
דדיה אתה צבוע כמו כל מגב פה באנטרנט שמגיב נגד הזמרים!!!! אם שכחת או רצית לשכוח הרבנים גם אסרו אינטרנט....
raz200013.10.10
אל תדון שום אדם עד שתגיע למקומו.(לשון הרע) לאף אחד דבר כזה לא יכול להיות נוח!
דדיה13.10.10
17
כולי תפילה שאף צלם אנוש או בריה בעולם לא ישים אליהם לב,אלא שימשיכו לשמוח ולחייך ולשמוע שירי קדושה שמחזקים את הנפש האלהית! שוואקי הצדיק עוד ישיר עם הלויים בבית המקדש....! וגם יעשו עוד הופעות בקסריה אחרי שתהיה גאולה!!! ומי שחי במערה שימשיך!!! אוי לדור שלא מבינים את יצרו,"בתוך עמי אנוכי יושבת"!!!
אופיר12.10.10
16
הזמרים הם מזכי הרבים הכי גדולים בדור הזה גם אם הם לא מתכוונים לזה. הוא ראה שהמלחמה שהוא הבטיח בקיץ לא מתרחשת לכן הוא החליט לפתוח במלחמה משל עצמו נגד המוזיקה החסידית אבל התוצאה היא שהוא הפך את עצמו ללא רלוונטי בכלל
יחיאל12.10.10
תמשיך לעשות בגדול את מה שאתה יודע, ולשמח את עם ישראל. אל תתיחס לכל רודפי השררה והכבוד "אמנונים יצחקיים" למינהם... שרגילים שכולם שרים למרותם ופתאום אתה לא שם עליו. כל הכבוד. אני ימשיך לשמוע את שיריך תמיד. מבטיחה !!!
*סטלנית*12.10.10
איזה דיבור.. מקווה בשבילך שימחלו לך משמיים.
דדיה12.10.10
הזמרים הם מחטיאי הרבים הכי גדולים בדור הזה
shlomo12.10.10
אבל לא קטנים!
דדיה12.10.10
15
שיגיד ושימשיך לדבר לקירות... ממר"ן שליט"א אנחנו לא זזים!!! וכל מי שחושב את נביאי השקר (או רבנים ש"חתמו") יותר ממר"ן, נמצא בבעיה קשה מאוד.
נבואה ניתנה ל..12.10.10
14
עם כל הכבוד לרבנים, עם גיל ממוצע של 90, חלקם עבר את ה100 בלעה"ר, האם אפילו אחד מהם מכיר את הנוער של היום??? חנוך לנער על דרכו, ולא על פי דרכו של אמנון יצחק!!!
עד 12012.10.10
הרי חמורים קופצים בראש. הלא כן?
דדיה12.10.10
מי חמור, הנוער או אתה? ה׳גדוילים׳ אסרו אינטרנט, אז מה צדיק׳ל כמוך עושה כאן? צבוע
יששכר12.10.10
במקום לנהל דיון/להגיב על דבר מסוים בצורה רצינית מנסים לחמוק למקום אחר. נגיד שיש מולך 2 עברות בגלל שעברת על אחת אז מימילא תעבור גם על השניה?! תינוק.
דדיה13.10.10
חתיכת בטלן! בינתיים 7 תגובות... בשביל שומע לדעת חכמים כמוך, השטייגן שלך באינטרנט ראוי להערכה. כה לחי
די12.10.10
"סדר עדיפויות" חה..
דדיה13.10.10
13
הר' קנייבסקי הר' אליישיב ועוד רבנים עצומים! מה אנחנו? אפס לידם.. ואו..מפחיד.. ידידותית-חבר'ה הזהרו בלשונכם.
דדיה12.10.10
אז מה אתה עושה כאן, זה בניגוד לדעת הגדוילים לא? אתה עושה מה שנוח לך?
מצה שמורה12.10.10
אם אני לא מהדר בכשרות. האם אני אמור לזלזל גם בשבת? אם אני לא שומע לרבנים בעניין אינטרנט. האם אני אמור להמשיך ולזלזל גם בדברים אחרים? טענה מטופשת להחריד!
נרייה13.10.10
12
לא לא אני לא מאמינה... אתם עוד רוצים גאולה? אתם רוצים משיח? הרי תסתכלו איזה חילול השם אתם עושים ואיך שאתם מזלזלים בפסק הלכה ובגדולי הדור... תעשו חשבון נפש לעצמכם...
מישהיייי12.10.10
11
אני לא בא לתת לך מוסר. כי אם תוכחה. תוכחה לבורים וריקים. חוצפתכם מרקיעה עד לב השמיים, אין לכם אלוקים כי אם אלוהים. אתם מעיזים פניכם ומתנגחים בגדולי התורה [וכאילו אין כוונתם לנגח באמת בגדולי הדור כי אז כל מגיב פה יכנס בכם.] בתואנה ובטענה שכביכול הם לא התכוונו לכך ורק מניפולציות שהפעיל עליהם הרב אמ
י. פרנקל12.10.10
10
אנשי הרב יצחק הם מתנהגים בצורה מאפיונרית ומגעילה! אין להם גבולות של אמת ושקר. נראה מה יעשו טובי זמרינו בשמחות החתונות אם לא ישירו את השירים של שוואקי....
יצחק2712.10.10
9
למה לא מפרסמים את הרשימה ? איך אני אמורה לדעת את מי מותר לשמוע ואת מי אסור? האם איציק אשל ברשימה?
מאיה13.10.10
8
למה הרבנים מתערבים? הרי מלכתחילה אף אחד לא ביקש מהם הכשר...
דתי לאומי!12.10.10
7
ממני בטוח לא יקבלו כבוד,עושים בושות לדתיים!!!
עודד12.10.10
6
מופיעים בפני קהל מעורב. וחלק מהם שרים שירי עגבים אם זה בערבית וכדומה ויש מהם עושים תנועות וקולות בהוואי שמזכירים את מייקל ג'קסון ומדונה, ונוסף לזה אורות זרקונים בהגזמה שעוברים את טעם הטוב.!
בחור12.10.10
5
האם פוסקי ההלכה של הרב אמנון יצחק הם דווקא פוסקי ההלכה האשכנזיים שידועים כמחמירים יותר בנושאים אלו ובפרט הגר"ש וואזנר?
שחר12.10.10
4
שהרב אמנון יצחק שליט"א הוא נח של דורנו כמו שאז נח התריע ואפאחד לא הקשיב לו ככה גם הרב מתריע ואפאחד לא מוכן ומעוניין להקשיב. שקועים בעברות
י.ד12.10.10
את כ"כ צודקת! מסכימה בכל מילה!
מור12.10.10
3
אל תשמעו שירים..רק הרבנים האשכנזים חתומים.. הזמרים הם חיינו ואין מה לעשות... הרב אמנון עם כל הכבוד לך אבל...אי אפשר לשמוע לעצתך.. זה גזירה כל כך קשה ובלתי אפשרי לעמוד בה.. מקקוה שתרד מהפרק של השירים..ותחזור לקדמותך להחזיר בתשובה רביםםם.... ולכל הקוראים אנא הפנימו את הדברים...(כל אחד לפי רבניו..
דניאל12.10.10
כל מילה בסלע, עלאק לא לשמוע מוזיקה חחחח קודם לא נשמע מוזיקה גרועה יותר אחר כך אולי נחשוב לחשוב עליו חחחחח
עידן חדידה12.10.10
על "מחטאי הרבים" שוות ב-2 הקהילות. זה שהספרדים לא רשומים פה זה לא אומר שהם לא מוחים. הספרדים פשוט יותר עדינים ועובדים בשיטה של "ימין מקרבת". אבל הרב מוצפי מוחה. אני מאמין שכאשר המחאה נגדם תיהיה בשיאה גם הם יכנסו לעסק. חסרה המודעות. חוצמיזה.. לכו תשמעו את ההרצאות של הרב אמנון יצחק שלי"טא וההוכחות
דדיה12.10.10
2
מי שמעלה על דעתו שלא לשמוע שירי קדושה,מחריב את הדת,ומרחיק נשמות ישראל מתחת כנפי השכינה,ועוד מוסיף בזיון לדתיים בפני אלו שרחוקים מהתורה ומהמצוות!!!
אפרים12.10.10
חילול ה' להראות לחילוניים שהדת היהודית לא מאפשרת לך לשמוח ולשמוע שחרחם שמקרבים...
raz200013.10.10
1
רק את משיח צרכים עכשיו מ-ש-י-ח נאו!
gold12.10.10
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 11:45

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:13

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 02.05.24

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 02.05.24