כיכר השבת

"מה לכהן בבית הקברות?"

ביטאון 'דגל התורה': "מי שישתתף ב'הפגנת המיליון' - לא נמנה על קהלנו,  נשללה ממנו האזרחות של בית ה'"

ביטאון 'דגל התורה' יוצא במתקפה חריפה וחריגה נגד חרדים שישתתפו הערב ב'הפגנת המיליון' של הימין: "מי שיוצא להפגנות הימין - אינו נמנה על קהלנו, לא משלנו, נקודה. נשללה ממנו האפשרות של בית ה', פג תוקף הדרכון" | הסיעות החרדיות לא ישתתפו בהפגנה (ארץ)

164
חזקי שטרן | כיכר השבת | ו' באייר | 27.04.23
הגר"ג אדלשטיין
הגר"ג אדלשטיין (צילום: ללא קרדיט)

ביטאון 'דגל התורה', 'יתד נאמן', יוצא הבוקר במאמר מערכת חריף וחריג נגד השתתפות בני הציבור החרדי ב'הפגנת המיליון' הערב בעד רפורמת המשפט. ל'כיכר השבת' נודע כי המאמר נכתב בשיתוף עם בית ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין.

תחת הכותרת 'מה לכהן בבית הקברות', כותב יצחק פרידן בעמוד הראשון של העיתון: "אנחנו הולכים עם הימין בבירור בהוראת רבותינו, אבל לא שייכים ולא יוצאים למערכה משותפת. אנחנו בעד הרפורמה המשפטית ונגד ההשתלטות של הטרור הליברלי באופן דיקטטורי, על חיי העם".

בשלב הזה יוצאים בביטאון 'דגל' למתקפה חריפה נגד השתתפות בהפגנה הערב: "אבל מי שהוא חרדי ידיר רגליו משם, גם אם משתפים פעולה זה מתוך ידיעה שזה כן יילכו שניים יחדיו, אבל כי לא נועדו.

"מי שיוצא להפגנות ימין, אינו נמנה על קהלנו, לא משלנו, נקודה. נשללה ממנו האזרחות של בית ה'. פג תוקף הדרכון", נכתב.

פרידמן הוסיף במאמר החריף: "אסור לתת לכשמותם לזרוע רוח רעה של טשטוש בקרבנו, אחרת חלילה, אנחנו עלולים לקצור סופה, אין מה לכהנים לעשות בבית הקברות".

כזכור, אמש דווח לראשונה ב'כיכר השבת' כי המפלגות החרדיות לא יקראו להגיע למחאות מחר בעד הרפורמה המשפטית, הפגנות המאורגנות על ידי הימין וזכו לכינוי 'הפגנת המיליון'.

אחד מראשי הסיעות החרדיות אומר בשיחה ל'כיכר השבת' כי "מהרגע הראשון אמרנו שבנושא הרפורמה אנחנו מובלים ולא מובילים. אין שום סיבה שנהיה במרכז הסערה.

לא בכדי אנחנו כמעט ולא מתראיינים בשבועות האחרונים. ובכלל, גדולי ישראל סבורים שלא מבטלים תורה של עשרות אלפי אברכים ותלמידי ישיבות בשביל הפגנה שלא קשורה לגזירות תורניות.״.

תוכן שאסור לפספס
164 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
140
אם הדברים היו נכונים, הרב אדלישטיין היה אומר אותם והיו נכתבים בשמו ביתד. אנו חיים מפיו של גדול הדור ולא של "בית הרב".
אלי27.04.23
139
העסקונה החרדית הגיעה לשיאים של שצביעות ושקר שאי אפשר להסביר אותם. השתלטו על העיריות כאילו מדובר בעסק פרטי שלהם, מחייבים אותך לשלוח רק לגני עמותה ולא עירייה כשהעירייה היא חרדית ועכשיו הם הסלקטורים שיחליטו מיהו יהודי?
מני27.04.23
הציבור חרדי לא פרייאר כבר מזמן וחוץ מכמה טמבלים שהולכים אחרי העסקנים האלו אף אחד בכלל לא מתייחס לשטויות האלו. תתעוררו חברה'לך היהדות מנצחת הנאציזם נפל!
יהודי אורגינל27.04.23
138
איך אתם יכולים ברגע אחד להסיר מישהו מבית השם פה זה מתחיל ופה זה ניגמר ? הנושרים על אחריותכם.... כי אמרות כאלה דוחות מי רוצה להיות שייך אליכם ?
אסתר27.04.23
מדויק!!! וואייי הייתי בהלם!!!!
מישהו27.04.23
אתה לא מבין את התמונה הם לא רוצים שמישהו יצטרף אליהם הם מפחדים מבריחה המונית
תמים 27.04.23
כי עצם השתתפות בהפגנה מועילה כמו שהעמידה בצפירה מועילה לע"נ הנפטר וד"ל
משה חרדי שלא נסחף27.04.23
אתה נסחף אחרי יתד. תפעיל את המוח. ההפגנות של השמאל עצרו את הרפורמה. לכן חייבים להפגין עוצמה נגדם כדי להמשיך את הרפורמה. תינחת בן אדם וצא מהיתד המשוקץ
יהודה27.04.23
מה זה משנה אם זה מועיל או לא ? מה הקשר לכתוב דברים כל כך חריפים על כזה דבר כאילו מדובר בללכת להתנצר
חיה רחל28.04.23

הצגת כל התגובות

137
וזה בדיוק הסיבה שהמפלגות החרדיות לא גודלות במספר מנדטים למרות הגידול הטיבעי, כי לחרדים כמוני נמאס מפוליטיקאים שדואגים אך ורק לעצמם ולמקורבים ולא אכפת להם כלל וכלל מהציבור והעם כולו. בושה! בושה! בושה!
יוסי27.04.23
136
הוחלט רק על אברכים ובחורי ישיבות שלא יבטלו תורה כל השאר ברור שחובה להשתתף זאת המלחמה שלנו ובנפשינו הדבר!
חובה להשתתף27.04.23
לא "חובה להשתתף". מותר לי לחלוק עליך. אתה לא תחליט בשבילי. ואני כלל חולק על יתד.. אבל סבור שהימנים לא לגמרי צודקים. גם הם הגזימו.
לא "חובה להשתתף"27.04.23
135
מי מחליט מיהו חרדי???
אלי27.04.23
כותב המאמר הוא סגנו של האל בכל הנוגע להגדרת מיהו חרדי. אגב גם אתה שמתייחס לכותב המאמר כמאן דאמר אתה חלק מאותם אנשים שמחזקים את העסקנים
יי27.04.23
134
טוב שיש גדולי ישראל שעושים לנו סדר בראש עם השקפה ברורה.
נתנאל 27.04.23
מי קובע מי הגדול? גיל אינו קרטריון
מאיר27.04.23
עם עמדה כל כל נחיתית והרגשה של אפס כל אדם יכול לבוא ולסדר לך את הראש
חיה רחל28.04.23
133
לא הבנתי את עמדת החרדים, הרי הרפורמה המשפטית נועדה להשיב את הכוח לרוב הציבור ו על אופי המדינה , אם היא תהיה יהודית שמאפשרת ומעודדת תורה ומצוות או מדינה ככל הגויים, וזה דבר מאוד חשוב לכם!!
מרדכי27.04.23
132
כמה????
כמה טפשות27.04.23
131
תמהה אני על ההחלטה לא מצליחה להבין.. לא שחייבים להבין דברי גדולה ישראל אך נראה הפוך על הפוך... החלטות בג"ץ כן משפיעים על העולם החרדי ועוד איך!!!! לכן החרידים דורשים פסגת התגברות כתנאי הכרחי לשיתופם בממשלה . לא ברור....
רחל27.04.23
זה לא גדולי ישראל. זה ה"כ עיתונאי עם שיגעון גדלות
חיה רחל28.04.23
130
מדכאים אתכם באיומים
גכד27.04.23
129
צבועים נוכלים
משה27.04.23
128
מי שמכם. לקבוע לנו נראה שהעתון הזה שמלאנים בתחפושת.. צריך לעשות שינויגם בעיתון הזה סוף סוף
מירו27.04.23
127
לא הבנתי, מי מחלק אזרחות בבית ה׳ ולמי יש זכאות לשלול אותו? 🤔
דבורה27.04.23
126
שאלה קטנה ללבלרי יתד: יש לכם גם דרכונים לחו"ל או רק לבית ה'?!
אכפתניק27.04.23
125
אתם הראשונים שהפגנת נגד בג״צ מה קרה הפעם?
ירחמיאל27.04.23
124
האמת אני לא מבין מה לכם ולמדינה לכו מפה כבר. לכו לפולין לגרמניה לוורשא ללודז' שם היה לכם יותר טוב בטח. כםטיי טובה עלובים.
דוד27.04.23
הארץ של כולנו
יעקב27.04.23
סבים שלי היו כאן הרבה לפניכם.
אחד27.04.23
123
מי שאינו בן תורה אלא עיתונאי פוסק... הזדמנות ביסטורית חד פעמית כיום בחירות להשפיע , כדי שלא נבכה, אני אי"ה אבוא.
מאיר27.04.23
122
כמובן שמודבר רק על תלמידי חכמים אבל כולם צריכים ללכת חובה ללכת בפרט הבחורים שלא לומדים בשעות האלו
ימין 27.04.23
121
מי שחושב שזה לא קשור אליו ואין לזה קשר לדת טועה טעות חמורה. גזירת החמץ בבתי חולים לא קשורה? תחבורה ציבורית בשבת לא קשורה? חוק הגיוס לא קשר? אל תתפלאו שזה יגיע גם אליכם. ואז תצעקו...אבל לא יהיה מי שישמע. חשיבה שלכם זה החשיבה של היהודים בגולה לאורך כ 2000 שנים.
יהודי- חרד לעם היהודי27.04.23
120
רוצים להתחלק בעוגה אבל לא להשתתף בהוצאות מבחינת מלאכתם של צדיקים נעשית על ידי אחרים
אני27.04.23
119
סוף סוף קול של תלמיד חכם.
רם27.04.23
118
כמה מיותר וכמה משפיל את אלה שאנחנו איתם בקורלציה ו שנלחמים בשביל דברים שחשובים במיוחד לנו ! למה לכתוב מי שיוצא להפגנות ימין, אינו נמנה על קהלנו, לא משלנו, נקודה. נשללה ממנו האזרחות של בית ה'. פג תוקף הדרכון", נו באמת !
איציק 27.04.23
117
מי המנהיג העיתון? העורכים שלו? בית הרב? או הרב ?מילים אלו לא יצאו מהרב שוב עסקנים שמנסים להשתלט על דעת הקהל זו לא דעת תורה! הטענות היו לא להשתתף משום ביטול תורה של אברכים משמעו שהעצרת חשובה אבל לא כדי לבטל תורה והנה שוב הוצאו דברים מהקשרם שהפכו את ההשתתפות לאיסור במקום לזכות ואידאל כפי שהיא .
לא מבין 27.04.23
116
חבל.. כל אחד שבא מוסיף למיליון!!!
ללללל27.04.23
115
למה ''יוצא'' שאנחנו תמיד מפחדים מה''פריץ'' עושים את מה שהוא רוצה!!! הפגנה נגד הבג''ץ שגונב לנו את היהדות ולאחינו השמאל והימין את יהדותם!!!!!
חרדי מדורות עברו 27.04.23
114
מפגרים לא גזרות תורניית הרפורמה זה גם בשביל חוק הגיוס. מתי תתעוררו שיגייסו את בחורי הישיבות בכח בחסות בג"צ.
יוסי27.04.23
113
למה האשכנזים כל הזמן הולכים על איומים וחרמות. צריך לגרום לציבור לרצות ולא לאיים. לא רוצה חלקי עם מאיימים.
חרדי27.04.23
112
אחר כך יבכו שהבגץ נגדינו
ישראל27.04.23
111
נזק לדורות לא לתמוך ברפורמה רווח והצל תעמוד ליהודים ממקום אחר
נתנאל27.04.23
110
החרדים: ללכת עם...להרגיש בלי..!!! צדקנות מאוסה !
עזרא27.04.23
109
למה זה לא קשור לתורה הרי יש בעיה של הגיוס ועוד דברים ששייכים לתורה ויהדות שלכן החרדים דרשו את ההתגברות ופתאום זה לא שייך לא מובן
חוי27.04.23
אלו הם החרדים! דוחפים בכל הכוח להתגברות על בג''ץ וכשמגיע רגע ההפגנה מקבלים רגליים קרות בורחים ומתנערים ''זה לא קשור אלינו''
יהודי 27.04.23
108
הרפורמה היא חובה בשביל לקיים פה חיי תורה ומצוות חובה על חרדים להשתתף בגץ הוא סמל הרוע נגד כל דבר שבקדושה ונגד חרדים בכלל!
חייבים להשתתף27.04.23
107
לא הבנתי יתד נאמן זה הסגן של השמיים שהוא קובע מי שייך להשם ומי לא ולמה זה כותרת ראשית כולה מאמר מערכת?
דוד27.04.23
106
טעות. איך אתם רוצים לשנות אם לא ישפיעו. למה לחרדים כואב רק כשנוגעים להם ישירות "בכיס"?. הרפורמה משפיעה על כלל ישראל היהודית. עם פסיקת ההתגברות ניתן להתגבר על בג"ץ ולהחזיר את המסתננים לארצות מוצאם? למנוע נישואי תערובת עם מסתננים זה לא מטרה יהודית קדושה?? יהודים ויהודיות סובלים בדרום תל אביב.
רפאל כהן 27.04.23
105
ולדרים... מחוברים לאטיניי השמאל תמיד היה ממסד חרדי הכי מושחת מתמיד
יהודי אמיתי27.04.23
104
למה זה לא נחשב ל"גזירות נגד לימוד התורה וקיום המצוות"? הרי אם בג"ץ ישאר במתכונתו אז בהמשך הם ילחמו נגדנו בכל תחום כולל לימוד התורה! (דרך התקציבים) ואז אם נרצה להפגין נמצא את עצמנו לבד במערכה... וחבל.
קובי27.04.23
103
נקווה שזה יהיה סופה של מפלגת דגל התורה הקיצונית
אדי מרפי27.04.23
102
אם זו הדרך להשתחרר מכם.. אז בטוחני שיהיו מליון....
מאיר27.04.23
101
למה מסתירים? כבר סגרו דיל מתחת השולחן....
שניאור 27.04.23
100
לא זכור לי שחתמתי חוזה
יהודי27.04.23
99
למה?
גכג27.04.23
98
אני גאה לא להיות שייך לגזעניים שמכספנו הקימו סמינרים לפי צבע אחיד געני חולני שגזעניותם קודמת ליהדותם..ושכל הצוות בעל גוון מסויים..
פרענק27.04.23
97
אם תהא הפגנה קטנה מהצפוי, ידי ראש הממשלה יירפו, הבג"ץ והלוחמים על מדינת כל אזרחיה התחזקו בעמדתם. התוצאות על כלל ישראל ברורות.
מלכי27.04.23
96
מכיון שהרבנים שליט"א לא דברו בקולם או בכתבם... אפשר אולי לומר שהפגנה זו היא בבחינת - מי לה' אלי, בעד מדינה יהודית ונגד מדינת כל אזרחיה. צריך את השתדלותנו. וה' הטוב בעיניו יעשה.
ר.27.04.23
95
כרגיל, פרזיטים. מישהו אחר ידאג לנו בזמן שאנחנו נשב רגל על רגל ונדסקס על למה סילבר נסגרה. אני אהיה שם.
נתי27.04.23
94
להחליט מינו חרדי????
מי שמם??27.04.23
93
מי רוצה להיות מקהלכם בכלל מפגרים לא נמאס לכם מעצצכם ? כל מי שלא חושב כמוכם הוא לא חרדי? ובשיא החוצפה כרגיל כמו הנצלנות שלכם בכל תחום תומכים ברפרומה אבל לא מוכנים להקריב ולהזיז את עצמכם
מוטי27.04.23
92
אל תבוא עלינו בטענות שבג״ץ יכרחו אותכם ללכת לצבא וגורם ביטול התורה
בסוף בג״ץ יבטל חוק הגיוס 27.04.23
91
הוא בטוח שיש לו הסמכות לשלול אזחרות כמה יהירות, מדהים!
שיר27.04.23
90
נוצר מצב שבחורים במקום להשיח בדברי תורה ,משיחים כל היום בפוליטיקה.אין טומאה וזוהמה כמו בפוליטיקה .איך אפשר ללמוד תורה כשעוסקים בזוהמה.
אבא27.04.23
89
עוד אליטה שלטונית שחושבת שתקבע לנו מה הזהות שלנו... אין משמעות לדעות האישיות של האליטה אלא אך ורק לגדולי ישראל
סטודנט חרדי27.04.23
88
התמונה של ר גרשון בכתבה זאת הטעיה זה מטעה כאילו הוא אמר את הדברים ולא סתם לבלר קטן.
מישהי27.04.23
87
נשתתף.
בע"ה.27.04.23
86
חבל, אז לא תהיה רפורמה, מכבדת את ההחלטה של אחי החרדים, נמשיך להתעזר בסבלנות…
מיכל27.04.23
85
אין שום בעייה, אז אני לא נמנה על קהילתכם
חרדי27.04.23
84
יש תמונה של הרב אדלשטיין. ואז כתב העיתונאי שליט"א "נשלול ממנו אזרחות של בית ה". טוב שלא אמר אין לו חלק לעולם הבא. אזרחות... דרקון... אין כניסה למשרד הפנים. אין ביטוח לאומי. מאיפה באו המילים האלו? איזה השתלטות על הציבור לא רואה את בג"ץ..
לא יאומן27.04.23
83
חחחח החרדים מתבררים פעם נוספת שהם באים רק לגזור קופון. הם נותנים לימין להזיע, בהצלחה
חי27.04.23
82
כמו ששתקנו עד עכשיו אז להמשיך לשתוק. הרבנים אמרו לא ללכת אז לא הולכים . אבל למה התוספות המיותרות האלה , למה ?! ההפגנה היא נגד נושאים שמעד חשובים גם לנו . למה לכתוב מי שהולך לא בבית ה׳ . תוספות מיותרות !
חי27.04.23
81
למה תמונה של הרב אדלשטיין אם הוא בחר שלא לומר שום דבר סך הכל כמה משפטים של עיתונאי שחושב כך או אחרת, נו נו כאילו הוא קובע מי יהודי ומי לא
שוין27.04.23
התשובה ברורה, ככה מהנדסים את התודעה שלך... מצרפים תמונה של גדול הדור וכותבים מאמרים שלא משמו וכולם חושבים שנאמרו הדברים משמו.
יהונתן27.04.23
הכתבה תואמה עם בית ר' גרשון. כך לפי דיווח אחר כאן בכיכר. מומלץ לבדוק לפני שכותבים.
תשובה27.04.23
80
האם לפי יתד נאמן מי שהולך להפגנה דין יינו כדין יין נסך? האם כשר למנין? האם כשר לעדות? נא להבהיר
מו27.04.23
חצי ממה שאתם אומרים על השמאל.
תשובה27.04.23
79
וואי וואי כמה תגובות הולכות להיות..
ידעיהו הנביא27.04.23
78
כמה ניתוק מהציבור יכלו לא להתבטא
יק27.04.23
77
תעופו אתם והכתבה המעפנה שלכם
אבי27.04.23
76
יש פחד מגנץ או שתלמיד יהפך לציוני ,ולכן המופיע ישמור על גבולות לא ישוחח עם לא חרדי ולא יניף הדגל הציוני,
מאיר27.04.23
75
אם כך, שיהיה להם בהצלחה עם המאמר הבא: מה לכהן בבית הכלא הצבאי.
יהודי פשוט27.04.23
74
נו טפילים או לא?
ימין מלא מלא27.04.23
73
כן יתד נאמן מאוד דמוקרטיים עם שיטת החרמות והנידויים שלהם. מרגיש שעדיף לי שלטון בגץ מאשר שלטון יתד
חרדי מהסס27.04.23
72
למה כתב מחליט מה טוב ומה לא אם הרב אדלשטיין היה רוצה להגיד משהו הוא היה אומר זה שהעיתון צריך לעשות כתבה ב"שיתוף בית הרב" לא מריח טוב לא נשמע שהרב קשור למילה אחת שלהם
דניאל27.04.23
71
מי היה מאמין שהאזרחות החרדית כולה פיקציה של איומים ושליטה. לבלר קטן יכול להוציא מישהו מבית ה'? איפה גדולי הדור שיגידו את המילים היפות האלה?
יתד נאמן מציג27.04.23
70
בקיצור, הבינו שהרוח הנושבת (בסקרים). זו רק החלטה טקטית, במידה והממשלה תפול, הם לא ירצו להשאר רחוק מהצלחת של הקופה הציבורית, עם החלפת השילטון ולכן החלטה זו מונעת "כתמים" שיאפשרו להם לשאת ולתת למען הקואליציה החדשה. ואם השלטון לא יתחלף - איזו ברירה יש לימין להרכיב קואליציה בלי החרדים?
נביא הזעם27.04.23
69
עצוב שזה לא מובן מאליו... לצערנו הנוער החרדי הופך ללאומן בלי טיפת השקפה ומחשבה.
חרדי עובד 27.04.23
ומה יתד נאמן מוכר השקפה שמסבירה את העמדה של היהדות החרדית? או אינטרסים פוליטיים מאוד צרים?
צודק27.04.23
68
מי בכלל רוצה להיות חלק מקהלכם??? אתם קהל של שנאה ומחלוקת ריב ומדון, מחבלים ושונאים, שומר נפשו ירחק מכם ומקהלכם.
שכמת27.04.23
נכון מאוד. הם בטוחים שאנחנו רוצים להיות חלק מהחרדיות האשכנזית המשובשת. חס ושלום!! לא מספיק שה' מאס בהם בשואה, הם עוד מעיזים לקבוע מי ירא ה' ומי לא???
ירא ה'27.04.23
ומי בכלל רוצה להיות חלק מאנשים שמקללים את ה-שמאל כל היום?
הלו27.04.23
67
כמו תמיד, רק להפחיד, להגביל אנשים... לזרוק מישהו מבית ה???? רק מרחיקים אנשים, עצוב מאוד
משה27.04.23
66
אתם בושה וחרפה הכול חינם חוץ מי לתת כתף
אביב 27.04.23
65
חחחח יתד נאמן כותב כי מי שיוצא "לא משלנו" חחח. מי בכלל רוצה להיות חרדי אשכנזי משובש??? כל העיוותים בהשקופעע נמצאים אצלם. וראינו את חרון ה עליהם בשואה. ועוד יש להם חוצפה לחשוב שהם מאן דהו חחחח
יהודה27.04.23
64
כמה התנשאות, שנאה וחוסר דאגה בשלוש שורות , ואולי כדאי שתוציאו את התמונה של ר' גרשון , הוא לא היה חותם לעולם על אמירות כאלה.
ינון27.04.23
63
"הפגנה שלא קשורה לגזירות תורניות.״(!!) מה?!?! ברור שזה קשור!! איזה עצימת עיניים! בג"ץ היום הוא הגורם מס' 1 שגוזר גזירות נגד התורה והיהדות!! חבל מאוד, כולנו נפסיד מזה, ובמיוחד הציבור החרדי
רן27.04.23
62
דיי! מזכירים לי כבר את חבד....
צלמער27.04.23
61
מי הם הרבנים שהורו לא כתוב בשום מקום
יהודה המכבי27.04.23
60
נורא מתנשא לכתוב מה לכהן בבית הקברות מה הם חושבים את עצמם
משה27.04.23
59
זאת לא בעצם הטענה של השמאל על השתתפות השרים החרדים בבית הקברות הצבאיים?
מממממ27.04.23
58
תגידו התחרפנתם?! השתגעתם?! מי אתם בכלל שתקבעו לנו משהו? כל מי שילך להפגנה מקדש שם שמים רוצה ללמוד תורה ילמד גם יקדש שם שמים! מה קשור כל ההפחדות האלו מה זו הגישה המתנשאת וההררכית והדיקטטורית הזאת?
לאהבנתימההבעיהחוץ מלא בית ה' ואין דרכון27.04.23
57
מי שחרד באמת לדבר ה', רוצה לקדש את שמו, חובתו להגיע!!! "שופטים ושוטרים תתן לך בכל שעריך אשר ה' א-לוהיך נותן לך לשבטיך ושפטו את העם משפט צדק" עלינו לקיים ציווי זה ולעשות הכל על מנת שיהיו שופטים שישפטו משפט צדק!!!
אוהב ישראל27.04.23
חולק עליך. וחושב ששקרניהו ומחריב לוין הורסים את המדינה.
אוהב ישראל 227.04.23
56
זה גם פוטר אותו מלהצביע ג'?
אדם 27.04.23
אם לא אין דרכון גם לילדים שלך......חבל
ממש לא27.04.23
55
כן צודק או לא צודק אני אחרי 120 לא רוצה להיות עם הפרידמן ההוא כותב הטור!!!
איש קרית ספר27.04.23
54
חצוף פרידמן הזה ולכיכר השבת אני קורא, אנא! הורידו את תמונתו של מרן הגרי"ג שליט"א כי גם אם זה נעשה בשיתוף 'בית הרב', מכל מקום זה לא הרב, וזה עוול גדול לומר בשמו מילים כ"כ חריפות ומופרכות כשהוא בעצמו לא אמר את זה, אנא תקנו את העוול והורידו את תמונת הגרי"ג!!
יונתן27.04.23
53
אני סיימתי עם המפלגות החרדיות. הם לא משלנו.
גבי27.04.23
52
חבורה של פחדנים, החרדים מתחננים שירמסו אותם, תפסיקו עם זה, תעזבו את השמאל השולט בהנהגה שלכם, אותו השמאל שהוביל לגירוש אלפי יהודים מגוש קטיף, כן זה אתם, הפוליטיקאים השמאלנים שלכם! עזבו אותם, בואו בהמוניכם להפגנה, היא סופר סופר חשובה!!!!
ארז27.04.23
51
הרבנים ו(להבדיל) חברי הכנסת החרדים לא אמרו כלום, יש הסכמה בשתיקה, אני חושב שכל מי שכבוד שמיים חשוב בעיניו מוכרח להגיע להפגנה הזאת
שלמה בן אליהו27.04.23
50
ההמשך של מה שהיה צריך להיות כתוב: "אבל מי שישתתף בהפגנת הכמעט מליון - יזכה לגן עדן"....
הזוי27.04.23
49
לא הבנתי. ואחר כך כשתצעקו נגד בג"ץ שיבטל את חוק הגיוס ותצעקו נגד בג"ץ שמאשר תועבות ותצעקו נגד בג"ץ שפוסק נגד התורה והשבת - אל מי תבואו בטענות??? הנה הזדמנות להראות כח גדול וציבור עצום שמוחה נגד בג"ץ ואתם לא תשתתפו?? איפה השכל והיכן ההגיון.
אריאל27.04.23
48
גואל נפש, פרידמן הוא הבעל בית על התורה והיהדות????????????????? הוא זה שיחליט למי פג תוקף הדרכון היהודי?????????????????? ממקורות נאמנים שגם בתוך יתד נאמן כועסים עליו שכתב מדעת עצמו כאלו דברים...
יונתן27.04.23
47
Say what?
אליעזר27.04.23
46
ג ו ע ל נ פ ש אתם גורמים בכח שישנאו אתכם!!!!!
אבי27.04.23
45
בשביל לשים ג' או ש"ס בקלפי אתם בהחלט "קהלינו" עסקנים קטנים ונמוכים
נמאס27.04.23
44
למה מי היא בכלל? עורך בינוני ורדוד שמחליט על דעת עצמו להוציא הודעה כזאת.
דניאל27.04.23
43
עיש איזה מכתב או שמדובר במאמר מערכת ?
השואל 27.04.23
42
יתד נאמן לא יעשה סלקציה מי חרדי!!! נגיע בהמונינו להפגנה, אנחנו צריכים להיות מודל לחיקוי לכל עם ישראל וכל מי שלא יגיע הוא זה שימעט בקידוש ה' שיעשו כל החרדים לדבר ה' שיתייצבו
יחיא נמציאל27.04.23
41
ביום הבחירות אתה איתנו,שייך למחנה שלנו רק תשים ג' ,
פופאי27.04.23
40
או, סיבה טובה כן להגיע
ארי27.04.23
39
התלבטתי קשות אם להגיע שכנעתם אותי שכן מפלגה של מושחתים שמייצגים את עצמם בלבד
שכנעתם אותי27.04.23
38
א. אולי נתחיל בזה שמובילי המחאה לא יקבלו שירות VIP בקבלת הקהל בחצרות הרבנים, אדם שרואה את תמונות היחצ של אנשי תקשורת ימניים המתפרסמות חדשות לבקרים ע"י אנשים עם "דרכון" חרדי, מה יעשה האדם הפשוט כדי להבין את החלוקה.
יוסי27.04.23
37
ב. באמת אין עניין בהתערבבות הנוער החרדי עם אנשי ימין שסולם הערכים שלהם לא מחובר לתורה ומצוות.
יוסי27.04.23
36
לא מבינים!! זה לא עניין של "ימין" יש כאן עניין של חרפת חילול ה' לאורך עשרות שנים על ידי בג"צ והציבור שהכי צריך לכאוב את זה ולמחות נגד ביזיון כבוד שמיים הזה זה בוודאי הציבור שלנו, הציבור החרדי!
אלי ינון27.04.23
35
לא זכיתי להבין את העמדה הזו שיעשו מתחם לחרדים ושינאמו שם רבנים!
יוני27.04.23
34
כל העסקנים, החכים ,הנציגים בעיריות, שמלאים בגזל, אינטרסים, השגות גבול ועוד. להם יש כן חלק בבית ה׳? המגזר החרדי מבין שהוא מריונטה של פושעים. עיותתם את כל המושג של תורה ומצוות. זה ינתקם בכם לאט לאט.
ארי27.04.23
33
עיתון שמפרסם טיולים לחול שכל היוצא מהארץ נקרא שאין לו א-ל-ו-ה החליט לשלול אזרחות מבית ה למי שאכפת לו מהארץ הזאת גם אם זה לא כסף
צבוע27.04.23
32
ברור שחייבים להגיע להפגנה היום! לא בתור חרדי... אלא בתור בן אדם.... סוד גדול אמקו ז"ל: בתוך אדם חרדי טמון בעומק גם בן אדם - והוא הוא לא יכול להתעלם ממכונות הרעל וההשתקה של שונאי ישראל. הערב כולנו נתכנס עם עם ישראל המסורתי ויחד כולנו נקדש שם שמים!
קטונתי27.04.23
מדינת עמלק! אין לנו עסק איתם. וגם ה"רפורמה" אינה רפורמה אמיתית. הרפורמה תהיה רפורמה כאשר הדין העברי יהיה הדין הרשמי ובתי הדין הרבניים יהיו לפחות שווי ערך לבג"ץ המלוכלך. עד אז אין שום הבדל.
רם27.04.23
31
מתנגדי הרפורמה מאוד רוצים אותך שם...הם מאוד רוצים לצבוע את תומכי הרפומה בשחור... כך המלחמה נגד הרפורמה תיהפך למלחמה נגד חרדים שהיא כמובן מלחמה הרבה יותר לגטימית מאשר מלחמה נגד ליברלים כיריב לוין....לכן לטובת העניין עדיף לחרדים להתרחק משם...
דוד27.04.23
30
בית ראש הישיבה....
שני27.04.23
29
מה למצורעים בקהל קודש????
אבי טאו27.04.23
28
איזה מזל שיש לי אזרחות כפולה
יוסף27.04.23
27
ממתי צריך דרכון כדי להיות בבית ה׳ ?? אין חובה לשמוע בקול עיתון אני בטוח שגדולי הדור לא היו משתמשים במילים האלו
אבי ב27.04.23
26
עיתון המודיע כותב היום מאד בחיוב על ההפגנה, לא שהם עומדים לצאת להפגין, אבל הם לא זרקו לכלוך על המפגנים.
רזמבייש.......27.04.23
25
מודעה עלובה של אנשים עלובים. דרכה של הנאציזים הליטאית חרדית כשלה. כמויות הטירוף של הנוער הנושר הוכחה לכך. סגרו את משרד הדרכונים המזוייף הזה. רמאים שקרנים. תלמדו איזה דף בתניא שלפחות מעט אמת יהיה בכם.
עם ישראל חי27.04.23
24
החלק המרגיז כאן בסיפור הוא שהחרדים הם הראשונים שנהנים מהרפורמה הזאת ופתאום איזה כתב שאף אחד לא שמו כותב משהו מדעתו האישית. מתגעגע לנתי גרוסמן שלפחות היה ירא שמים
דוד27.04.23
23
שפה בוטה אלימה ומטונפת. הרבה יותר גרוע מעיתונאי של הפלס. תת רמה
לייבקה27.04.23
22
חצופים, מי שמכם לעמוד בראש ״בית השם״ ולקבוע מי ומי לא? גאוותנים. כולם חייבים להגיע היום למחות על חילול השם הנורא שיש בארץ הקודש ולהביא לשינוי עד אשר ״יראו ישרים וישמחו וכל עוולה קפצה פיה״ ובמיוחד שיש אזורים מופרדים בהפגנה לגברים ונשים! איש בל יעדר!
ציון27.04.23
21
איפה נרשמים לדרכון חרדי? מי אחראי לאשר מי חרדי ומי לא? הפעם אחרונה שזכור לי שיהודים הציגו "דרכון יהודי" היה בשואה כשיהודים נדרשו לענוד תלאי צהוב עם הכיתוב "juden"...
יוסי27.04.23
20
אני חרדי ואני מגיע
חרדי27.04.23
19
הזוי איזה פער יש בין ההנהגה החרדית לחרדים עצמם. האתר הזה חרדי וכמעט כל התגובות כאן הן נגד הנאמר בעיתון, אז את מי ההנהגה מנהיגה?
אבי27.04.23
18
האם גם בבחירות הבאות הקול של מי שמשתתף בהפגנה פג תוקפו?
יוסי27.04.23
17
וממי אתם מקבלים קצבאות ופטורים, אם לא מהימין. אם יהיה שמאל בשלטון, ממי תקבלו פטור וקצבאות.
דני27.04.23
16
איזו דמגוגיה זוועתית לשים את התמונה של הגרי"ג אדלשטיין בכתבה, הוא הרי לא אמר דבר בעד או נגד!!!
יחיא נמציאל27.04.23
15
בואו בהמוניכם להפגנה. נמשיך משם לביתו של גפני. לא ניתן לו לגנוב לנו את הבחירות. לא הצבענו לגנץ ולא ללפיד.
בני27.04.23
14
אחינו חרדים יקרים, קבלו רעיון מהמתמידים של בני הישיבות הדתיים: מגיעים להפגנה עם ספר לימוד-משנה, גמרא, הלכה, וכל ספר שתצליחו ללמוד עם רעש מסביב. כך מרוויחים פעמיים: גם מפגינים נוכחות בהפגנה החשובה ומקיימים מצוות מחאה וגם לא מבטלים תורה! בואו בהמוניכם, תתרכזו באזור אחד שיהפוך להיות בית מדרש! אשריכם.
יהודית27.04.23
13
להפגין אסור, אבל אפשר ללכת להפגנה מדין "מסתקרן"
ניר27.04.23
באמת יש לדון מה האיסור בללכת להפגנה האם הוא להראות נוככות חרדית ואז גם דין מסתקרן לא יועיל או מחשש שהחרדים יעשו בלאגן ולפי"ז מותר מדין מסתקרן
הראשיבה27.04.23
12
צריך לסלק אתכם מהקואליציה. לא לתת לכם שקל. לכו לעבוד ותפרנסו את עצמכם. אפילו למאבק צודק, אתם לא מוכנים להושיט כתף.
שאול א. 27.04.23
11
חלק מגדולי ישראל סבורים שהרפורמה המשפטית לא משפיעה על עולם התורה כי ככה עסקנים חרדים אמרו לגדולי ישראל, נראה לכם שנותנים לחרדים עם דעות ששונות מגפני להכנס ולשכנע את גדולי ישראל אחרת? האם הרפורמה המשפטית משפיעה על עולם התורה זו שאלה במציאות ולא שאלה תורנית גרידא, חשוב מאד להגיע להפגנה!
יהודי27.04.23
10
שונאת הפגנות אך אגיע. לא ייתתככן שהחרדים יהנו מפירות רפורמה משפטית ולא יגיעו להפגנות . בשיבל מי ומה אנו מפגינים . כאיש אחד בלב אחד מול הערב רב שמפגין בכזו קלילות כל חמישי ומוצ"ש , מוציא רבבות לרחובות בשליף רק כדי לא לראות אותכם החרדים בני התורה . ויש הרבה ערב רב
בת ישראל27.04.23
9
אני מתחייך לשמוע שהם מנפיקים ושוללים את האזרחות לבית ה' וכי מה יקרה אם מחר בביטאון כפר חב"ד או המבשר וכו' ישללו מהליטאים שלא לומדים חסידות והכל אצלהם "מלומדה"... את האזרחות לקרבת ה ? ואולי ומי אמר בכלל שהבית שלהם זה בית ה' אולי בית ה' בכלל במרכז הרב? נמאס מהפרופוגנדה נמאס מהזילות שעיתון מטומט
בן של מנוי יתד27.04.23
8
דווקא הרב מזוז מתיר ללכת אז לא הבנתי מה הבעיה
אא27.04.23
7
2 מנדטים העביר היום יתד נאמן משס וג לליכוד ולבן גביר תמשיכו ככה עם השלומיאליות וחוסר האחריות המשווע לעורר כאוס סביב הגיוס ולברוח ולהשאיר אותנו בודדים במערכה
יהושע27.04.23
6
מסכים עם כל מילה אסור לנו לשכוח שאנו העליתה של היהדות
בר27.04.23
5
כל גאולה מלאה בפשקווילים נגד יתד נאמן על המאמר הזה
דוד אריה27.04.23
4
אותי מעניין , מה הרב קוק אומר , ברור שישבו וילמדו תורה עדיף , אין ספק , אבל הם משרתים את האינטרסים שלנו , גרים בכל הארץ במסירות נפש , מחרפים נפשם על שלמות הארץ
חיה אברמסקי 27.04.23
3
באו נגיד את האמת דרכון חרדי זה לא איזה גליק גדול גם החרדים מבינים את זה
מדינה חרדית27.04.23
2
יראל פרידמן העורך הזה צריך להתפטר חוצפן כשזה כמה עזות מצב יש בו מבחילל
חרדית יפה28.04.23
1
איכלר השוטההוא חרפה לציבור שומרי אמוני
ת.נ.12.09.23
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

הרב הראשי בטקס יום הזיכרון: 'היום הזה מיועד בעיקר עבורנו'

שאול כהנא | 20:35

קחו רגע

מתפללים וזוכרים: בואו לקרוא תהלים לזכר הנופלים

כיכר השבת | 20:18

בפגישה עם ראש העיר

אלעד: שר השיכון הכריז על הוספת 12,000 דירות חדשות 

קובי אטינגר | 18:10
ש

ביוזמת מחלקת קהילות צעירות

צפו • הערב בבית שמש מעמד תפילה ליום הזכרון

אסף מגידו | מקודם
ש

מי לא זקוק לישועה

כמו לפני 99 שנה: מעמד ישועות אדיר בקרעסטיר במוצ"ש בחצות ליל

אסף מגידו | מקודם
ש

השנה יותר מתמיד

ערב זיכרון ייחודי לחללי צה"ל יתקיים בבית שמש

אסף מגידו | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

רבי עקיבא לא לחם בפועל במלחמת בר כוכבא // מאמר תגובה

ישראל שפירא | 11:40
ש

חוויה בלתי נשכחת

ברוכים הבאים לאנטריקוט – אולם אירועים יוקרתי מהדרין בירושלים

כיכר בשיתוף אנטריקוט | מקודם

זעזוע ושאט נפש 

חילול שבת בלב שכונה חרדית בבני ברק | הפעם באתר בניה 

חיים רוזנבוים | 10:12

פונתה לבית החולים

פעוטה בת שנה וחצי נכוותה משתיה רותחת; מצבה בינוני

קובי רוזן | 10.05.24
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

כישלון המרד שהפך נשים וילדים קטנים ל"חיות מחמד"

ישראל שפירא | 10.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מסע הכרחי לתוך נבכי הנפש  | צפו

כיכר השבת | 10.05.24

לזכר הקדושים

תיעוד מרגש: 'א-ל מלא רחמים' במחנה ההשמדה זקסנהאוזן 

כיכר השבת | 10.05.24

עם מוט ארוך

תושב בית שמש ניסה להסיר דגל ישראל - ונעצר בידי השוטרים

קובי אטינגר | 10.05.24
ש

זה וואו

יש תחליף לנדל"ן: אתר שמייצר הכנסה חודשית

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

שוטרים ימנעו את הכניסה | הפרטים

צה"ל מבטל את הילולת הרשב"י במירון בגלל המלחמה: "חשש לפגיעה ממשית בחיי אדם"

נחמן שטרנהרץ | 09.05.24

קידוש השם

הפרס היוקרתי של אירופה הוענק לגר"פ גולדשמידט

חנני ברייטקופף | 09.05.24