כיכר השבת

אַלֶע חַסִידִים א-מַזָּל טוֹב

הערב בארה"ב: החתונה ההיסטורית של נכדת הרבי מגור

עשרות אלפי חסידי גור יישאו הלילה את עיניהם לארצות-הברית, להיכל בית המדרש ויז'ניץ שבמונסי, שם צפויה להיערך חתונת נכדתו של האדמו"ר; 'כיכר השבת' עם כל הפרטים והלו"ז המלא (חסידים)

77
שימי שפר | כיכר השבת | ט' באלול | 17.08.21
האדמו"ר מגור
האדמו"ר מגור (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

עשרות אלפי חסידי גור יישאו הלילה (שלישי) את עיניהם לארה"ב, להיכל בית המדרש ויז'ניץ שבמונסי, שם צפויה להיערך חתונת נכדת האדמו"ר, בת הרה"צ רבי ישראל מנחם אלתר.

כפי שכבר דווח בשבועות האחרונים ב'כיכר השבת', מדובר באירוע היסטורי של ממש שמתקיים במסגרת ביקור חיזוק שעורך הרבי בקרב חברי הקהילה בארה"ב, זאת למרות שרבים מתקשים להבין את ההחלטה לערוך את החתונה בארה"ב, בקהל מצומצם יותר - ולא בארץ בהשתתפות גדולה יותר של חסידים.

בשמחה הגדולה צפויים להשתתף גדולי האדמו"רים בארה"ב שהוזמנו בשבוע האחרון ע"י הרבי ובניו, ואלפי חסידי גור מארה"ב ומישראל שיעשו את דרכם להיכל בית המדרש.

ההכנות לחתונה בביהמ"ד בארה"ב (באדיבות המצלם)

יחד עם זאת, השמועות חלוקות באשר להזמנתו של רב קהילת גור בארה"ב, שבצל הפילוג בחסידות לא נטש את הקהילה אך נעשו ניסיונות להחליפו - שלא צלחו, וכעת, בעוד בקהילתו טוענים כי לא הוזמן לחתונה, בגור מכחישים ואומרים כי הוא אכן הוזמן לחתונה, כך שנותר לראות האם הוא ישתתף בשמחה או ייעדר.

יצויין כי בשבוע שעבר, בעת שהמארגנים עסקו בהכנות לשמחה הגדולה שאמורה היתה להתקיים בקולג' במונסי, החליטו בעלי המקום לבטל את האירוע בשל החשש מנגיף הקורונה, מה שגרם לעסקני החסידות להעביר את השמחה הגדולה להיכל בית המדרש ויז'ניץ מונסי.

ההכנות לחתונה בביהמ"ד בארה"ב (באדיבות המצלם)

ל'כיכר השבת' אף נודע על שיחה מעניינת שהתקיימה במהלך פגישתם של האדמו"רים מגור וסאטמר, במהלכה הציע האדמו"ר מסאטמר לרבי מגור לערוך את השמחה הגדולה בבית מדרשו, בשל העובדה כי המקום מרווח יותר, אך הרבי מגור השיב כי הוא אינו מעוניין, בשל העובדה כי הדבר יהיה כרוך בביטול תורה של הלומדים הקבועים בבית המדרש שיאלצו לחפש לעצמם מקום אחר.

במקום זאת כאמור השמחה תתקיים בהיכל בית המדרש וויז'ניץ מונסי, שם דאגו למקום חלופי עבור הלומדים הקבועים. במודעה מיוחדת שהוציאו בחסידות נכתב. "השתדלנו מאד לעשות כמיטב יכולתינו שסדרי התפילה ושיעורי התורה ימשיכו בעוז, וללא הפסק, ולהעביר את שיעורי התורה לקומה התחתונה של הבניין, תוך המשך פעילות הכולל כרגיל".

עשרות אלפי החסידים שנשארו בארץ צפויים להשתתף אף הם בשמחה הגדולה, כאשר לפי התוכנית, החסידים יתאספו בכלל בתי המדרש ברחבי הארץ בבגדי שבת, שם יקיימו סדר לימוד 'מזומנים', במסגרתו הם משננים בע"פ דפי גמרא והלכה, זאת כמתנה לאדמו"ר לרגל השמחה, ולאחר מכן יתקיימו סעודות שמחה בליווי שירה וריקודים.

ההכנות לשידור החתונה בישראל (באדיבות המצלם)

בנוסף, החל מהשעה 12:00 בלילה, יגיעו המוני החסידים להיכל בית המדרש המרכזי בירושלים, שם הוכנו מסכים גדולים בהשקעה כספית גדולה, שיעבירו בשידור חי לווייני את השמחה הגדולה.

בשעות האחרונות נרשמה סאגה נוספת סביב החתונה, לאחר שהופץ כי בויז'ניץ מונסי סירבו לאפשר הכנסת מצלמות לביהמ"ד, לצורך העברת החתונה בשידור חי לאלפי החסידים בישראל, שיישארו ערים כל הלילה לצורך צפייה בשידור, אך בחסידות גור טוענים כי הנושא הסתדר - לאחר שהוסבר כי מדובר בשידור לווייני בלבד, והשידור יתקיים כמתוכנן.

מעמד החופה צפוי להתקיים בשעה 05:00 אחה"צ לפי שעון ארה"ב ובחצות הלילה לפי שעון ישראל, כאשר לאחר מכן יתקיים מעמד 'לחיים' ו'אדורך גיין' והסעודה הגדולה, במהלכה אף יתקיימו ריקודים לרגל שמחת חתן וכלה בליווי תזמורתו של בעל המנגן ר' מאיר אדלר, ומקהלת 'נרננה'.

בשעה 11:20 שעון ארה"ב - 06:20 שעון ישראל יתקיים מעמד ה'מצווה טאנץ' המסורתי, ובכך תסתיים השמחה ההיסטורית.

תוכן שאסור לפספס
77 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
24
כמה תגובות אואוו כאילו אין עוד נושאים בעולם זה מראה שגור מעניינת את כולם......
משה19.08.21
23
בא נתפלל שמהחתונה הזאת יבוא רק שלום בין יהודים
ליטואק ירושלמי18.08.21
22
מחפשים ריגושים, הקינג מחתן נכדה, ההסטוריונים במתח.... פתאטיים.
היסטורית עלאק17.08.21
אם אין לך מה לכתוב- פשוט אל תכתוב. אתה לא מוכרח להפגין לעין כל את רדידותך ושטחיותך
מישהו17.08.21
והתגובה שלך ממש התגלמות של עמקות מחשבתית... המגיב מעליך לפחות אמר משהו, ואתה מה? מוכיח לכל העולם שאתה זקוק לטיפול נפשי דחוף? הכדורים הפסיכיאטריים שאתה מקבל בגור הפסיקו להשפיע עליך ואתה חייב להפגין זאת קבל עם ועולם?! כנראה שאתה צריך להגדיל את המינון.
עוד אהבל18.08.21
לפי השמועות - בקהילת הגר"ש המעטירה שגדלו על כדורים בילדותם, החליטו שזו שיטה מצוינת, ואף צריך להגדיל את המינון!
ש18.08.21
חשוב באמת לציין, שבחורים רבים שמגיעים מישיבות גור, מגיעים מסוממים מכדורים שקיבלו שם. לא תמיד בידיעת הוריהם. הם נאלצים לעבור גמילה ממושכת וקשה.
עדכון לגבי הישי19.08.21
התגובה הזו נכונה גם כלפיך. ואגב, זה די מצחיק שדווקא אתה זה שמדבר על כדורים ועל טיפול נפשי. פשוט שקוף שאתה מדבר מתוך מה שאתה עושה כל יום. לך, יא משועמם, לך תבלע כדורים.
מישהו18.08.21

הצגת כל התגובות

21
יש לכם עוד בדיחות מהסוג הזה?
דב17.08.21
אתה, למשל. אתה בדיחה רק הרבה פחות מוצלחת
אחד17.08.21
ואללה הפלת את כולנו פה מצחוק.....
חה חה חה 18.08.21
לא, כי אתה---
מישהו18.08.21
האמת באמת מצחיק כל מי שחושב שהחתונה הזו היא היסטרית ולא היסטורית הוא לא פחות מקנאי...
חיים18.08.21
20
מעריץ מאד את האדמור מגור ואת ר' שאול אלתר! הלואי שכבר לא יהיו מריבות וויכוחים,לא מבין למה לא מפסיקים עם זה..איך נראה את הגאולה?
ח.ל18.08.21
19
כאילו אין קורונה? אני מכיר אבא של חתן מת אחרי שבוע מחתונת בנו לאחר שנדבק
אפי איש שלום ואמת18.08.21
18
מזל טוב וזר איחולים נרגש לדיקטטור הגדול מכולם. איני גוראי, אך באמת שאיני מבין מה יש לו נגד זה שבן דודו יכהן גם כאדמו"ר, הוא מיוחס בדיוק כמוהו וגאון בתורה אפילו עוד יותר ממנו. מה יש? מה קרה? יש מספיק בשר לכולם. אז יהיו לך מתוך אלפי החסידים שאתה אפילו לא מכיר - כמה מאות פחות. מה יש? אפילו לא תרגיש
...18.08.21
הזהר בגחלתן! יש לך שפה גסה זולה וחצופה!, ממתי אתה מבין בגדולי ישראל ואומר להם מה לעשות? בלי להכנס לתוכן הדברים שכתבת שאינם נכונים כלל!
יואל18.08.21
אולי זה לא האדמור עצמו, אלא רק הכנופיה הסובבת אותו, המטילים חיתתם על כולם?
ממ19.08.21
כשאני קורא את התגובה שלך, אני מצטער שאין צורך במינימום של רמת משכל כלשהי כדי להתיישב על המקלדת ולשחרר לאוויר העולם את הזוהמה שלך. לך תפרנס את הפסיכיאטר הקרוב אליך, תהיה לו איתך הרבה עבודה.
אחד18.08.21
מעניין, מה אתה משווה בין ויזניץ לגור? אני חסיד של ר' ישראל, אבל האדמו"ר שלי הוכתר מיד אחרי הסתלקות אביו, וכן גם אחיו שליט"א ולא החליט על כך 23 שנים אחר כך .
אח של אלי18.08.21
17
נבחר רב חדש לחסידי גער באמריקה מזל טוב.
תחי18.08.21
רב למי ???? ל15% מהציבור שטרח להופיע בחתונה.
צופה מהצד18.08.21
הפויגעל פרח וחלף התלמידים שלו ברלנר קמינקר והבחורים אברמביץ ובוביץ גרפנקל מהיום והלאה כל השאלות שיש להם הם יפנו להפויגעל
בני ברק18.08.21
חסיד ווזינץ
אתה בן אדם קנאי אדמור מגור גדול אדור ימת22.08.21
16
אל תיקרי 'היסטורי' אלא 'היסטרי'... הם בהיסטריה גמורה מההצלחה של קהילת הגר"ש
נחמן17.08.21
הצלחה חה חה? חחחחחחחחחחחחחחחחחחח :) צחוק היסטרי.
חחחח18.08.21
נחמן'קה, הצלחה של קהילה שאין בה יותר מ400 איש בשנתיים?
ציפי18.08.21
בעולם הנורמטיבי (-שמחוץ לגור) לא מודדים הצלחה בק"ג בשר. אף אחד בקהילה הפורשת לא צריך יותר מכמה מאות. אנשים רוצים ווארמע וינקל, מקום קטן ונעים עם יחס אישי. התקווה היא רק שתפסיקו, גערערס, עם ההצקות המרושעות. מעבר לזאת אין לפורשים שום דרישה, ההיפך, הם מאחלים לכם שתישארו עם לפחות 8000 חסידים בערד ואשד
לציפי19.08.21
ברור שזו הצלחה. למרות הטרור, 400 אנשים מוכנים למסור נפש על ערכי היהדות.
לציפין18.08.21
"ערכי היהדות"??? בגידות במורשת אבות לימודים אקדמיים ב"מכון מנדל " הרפורמי, הליכה עם האשה צמוד ברחוב, טלפונים לא כשרים וכו'. וכו' ועכמ"ל במקום לחיות בקדושה ובתורה אמיתית בנכסי דלא ניידי הקיימים גם לעולם הבא....
הצלחה לציונות19.08.21
מכון מנדל אינו אקדמי, וכמובן שההשמצה על הלימודים שם היא שקר זול שלכם גערערס, לא היו דברים מעולם. אפילו משל לא היו. אתם כת מקבלי לשון הרע ברמה ובהיקף שלא היה בעולם. * לגבי הליכה עם אשה ברחוב במקרי הצורך, כנהוג בכל הציבור החרדי, חסידים כליטאים, כשרים ויראים - מישהו פה חמוץ ומקנא? גערער, אתה מתוסכל מ
לגערער22.08.21
15
עזבתם חאלס! שחררו... מה מעניין אותכם כל היום מה קורה בגור תתעסקו בקהילה שלכם תתבוססו במיץ שלכם וחאלס
יוני18.08.21
המערכת של גור הם אלה שלא מפסיקים לפרסם תמונות וסרטונים.
מה מעניין גור18.08.21
בדיחה מצחיקה..................
חחחחחחח19.08.21
14
כולם פה קנאים וצרי עין, שהשנאה והקנאה נוטפת להם מהמקלדת כרגיל.... אנשי הקהילה של רבי שאול הם פשוט נהיו חמוצים בצורה שאי אפשר לתאר! כן! מה קרה?! יש חתונה היסטורית ונדירה בגור וזה אפילו לא מעניין מה הנסיבות! מה דוחף אתכם ככה להגיב בצורה מגעילה כל כך???!!!
ש17.08.21
עזוב את חסידי רבי שאול לנפשם ותן למציאות המבישה שגור הגיעה אליה לדבר בעד עצמה
חיים18.08.21
המגיבים החמוצים אינם אנשי הקהילה הפורשת. בני קהילת הגר"ש שמחים שהחתונה עברה לאמריקה, ושקט שורר בארץ. מקווים שגם החתונות הבאות יהיו שם ובא לציון גואל.
אף אחד לא חמוץ18.08.21
חח אינם אנשי הקהילה. אתה ו99% מהמגיבים שלילית הינם אנשי הקהילה הפורשת שרק המילה גור מעוררת את כל השטניות שבהם. אבל ממה? כך היא דרככם. לשקר את עצמכם. במודע.
אינם אני הכת...18.08.21
איזה רעש היה בדיוק בחתונות הקודמות? מישהו העז להטריד אתכם ממנוחתכם? מסכנים.. בטח הייתם צריכים לנסוע בדרכים חלופיות בשעת החופה😥 בקיצור הכותב פה הוא חמוץ בעצמו! והוא מדבר איתי על חמוצים! לך תעשה חמוצים🤢
ש18.08.21
בשתי שבתות השמחה, כמו בכל שבת נסיעה, ירושלים מוצפת גערערס שמכים מטרידים ומאיימים על הפורשים. חטיפות כובעים, יריקות ועוד. כרגע הפורשים זכו בשתי שבתות שקט ממכם ב"ה. ועל כך הם שמחים מאוד ולא חמוצים כלל. וכן, בכל חופה של גור חוסמים חצי ירושלים ליום שלם, התחבורה הציבורית בחצי עיר מתבטלת, מאות אלפי אנשי
ל-ש19.08.21
תמשיכו לנסות להנדס את תודעת הציבור ב"מסכנות שלכם" מריקים עליכם, חוטפים כובעים וכו' אולי תספרו את האמת שבכל שבת ושבת אתם עוברים מתחת לביהמ"ד הגדול של גור כולל רבכם ואף אחד לא מתקרב לא אלימות ולא נעליים ודוקא אצליכם ה"מסכנים" כביכול מוציאים דיבה ומתנהגים באלימות נגד רבנים דיינים ובנם של קדושים כשתוב
אף אחד לא מאמין19.08.21
היום אתם באמת נזהרים יותר מאלימות בזכות התביעות לפני כן הייתה אלימות רבה. הפניות לבימ"ש הן בהיתר הלכתי. (גם גור פנתה לבית משפט פעמים רבות, אגב). ומה שנכון, את האמת כולם יודעים.
אכן לא מאמינים20.08.21
גור הענקית, מפעילה את כל התותחים נגד כמה מאות פורשים. אז מי באמת החמוצים החדשים? ולשאלתך, מה דוחף אתכם ככה להגיב בצורה מגעילה כל כך???!!! - אתה מבין, שלשרש תכונות שרכשו בגור טרור במשך 25 שנות הנהגת הטרור, לוקח זמן. אי אפשר לשנות התנהגות מושרשות בכל כך מעט זמן. אבל תהיה בטוח, שבסוף הם יצליחו להשיל
יעקב18.08.21
חשבתי שאלו שעזבו את גור הם אנשי מעלה תמימים וישרים. צדיקים, טובים וחסידים. בהתוודות אישית מתברר שהם לא.....
אהה18.08.21
זה נקרא אי לקיחת אחריות! אחת התגובות המטופשות שראיתי! אם נראה לכם שיש בכם משהו טוב - אז זה כוחי ועוצם ידי... ואם אתם בעייתיים במשהו - אז גור אשמים! די לצביעות! צאו מהסרט שאתם חיים בו! אם על כל כתבה שעולה פה על גור ישר קופצים כל הנחשים הארסיים וקנאים ומלכלכים ומטנפים ללא הפסקה! זה אומר משהו.... דיייי
ש18.08.21
13
מענין מאד,שימו לב למחנה המשותף של כל המגיבים אף אחד לא מדבר עובדות הכל שטיפות מוח [לא משנה מאיזה צד]או מילים ריקות מתוכן,עצוב מאד.
שימו לב18.08.21
12
מקום מאוד קטן. לך תבין למה טסו לארה"ב לערוך חתונה? בארץ היו מגיעים עשרות אלפים, ולא כמו שם, כמה מאות.
ריבלין17.08.21
11
נראה לי שלגור יש יותר תגובות מטראפ, לגורים כל הכבוד תמשיכו ככה אתם חברמנים אני אוהב אתכם,
ראובן פשטבובסקי18.08.21
10
תראו איך הכת של קורח מגיב פה רשעים ארורים בלי טיפת יראת חטא ויראת שמים
יוסף18.08.21
9
מי האמין מה גור תהפוך להיות בתוך תקופה כל כך קצרה? מהחסידות החזקה והמשפיעה ביותר, לחסידות שהאדמו"ר צריך לטוס עד לארה"ב כדי לנסות ולחבר בחזרה את החסידים שבורחים מהאורווה, אחרי סדרת טעויות קשות, אחת יותר קשה מהשניה, החל מהמלכת ברקת בירושלים, ועד המלחמה האכזרית בפורשים שהתחברו לרבי שאול. כמה עצוב לראות
דובי לייטנר17.08.21
תגיד לי פעם ראית אדמו"ר שנותן את עצמו לחסידים שלו? לא, כי אין, האדמו"ר מגור נסע לאמריקה לא בגלל שהוא רוצה, אלא בגלל שהחסידים רוצים שהוא יבוא, אתה לא מבין את זה, נכון? כי כנראה אין לך מישהו שבאמת דואג לך מסכן קטן, האדמו"ר מגור יודע שהחסידים שלו באמריקה צריכים אותו והם לא יכלו לנסוע כי היה קורונה, אז
ראובן פשטבובסקי18.08.21
רוב חסידי החסידויות הקטנות (וחלק מהגדולות), מכירים מקרוב אדמורים שנותנים את עצמם לחסידיהם. רק הגערער יכול לדמיין ש'אין דבר כזה' ועוד להצהיר כביכול רבו הוא היחיד בדור... * אם הרבי רוצה לשמח את חסידיו בארהב, זה רעיון טוב, הוא יכול לנסוע ולשמחם, מה הקשר בין זה ובין לסחוב חתן וכלה והוריהם הישראליים כדי
לראובן19.08.21
בניגוד אליכם אצלינו זה האדמו"ר שמחליט לחסידיו ולא החסידים מחליטים לאדמו"ר אז תרעיונות שלך תגיד לאדמו"ר שלך
יועץ לאדמו"רים 19.08.21
טוב מאוד שהאדמור מחליט לחסידיו. אז תאמרו: זו החלטה של הרבי, להעביר את החתונה לארה"ב, ואנחנו לא מערערים אחריה. אל תתרצו תירוצים משונים על קרובי משפחה מבוגרים של הכלה באמריקה.
ליועץ20.08.21
שמך דב לייטנר כמו שאני גבר. מדוע אתם לא מסוגלים להכיל את זה שלא עושים מה שאתם מבינים, ולא בוגדים במורשת האבות ובחינוך שקיבלו? רציתם לעזוב, בבקשה, ישנם רבים - ביניהם שכני , משפ' זילברשטיין , שאומרים ברוך שפטרנו מעונשכם. אך בין זה לבין לעג לאדמו"ר שיש לו לפחות אלף איש יותר מלכם, ארוכה הדרך, האם אין
אשה18.08.21
לאשה הגוראית - מורשת האבות שלנו, זו התורה והיהדות. הוועדה המרושעת שלכם, שאין בה רבנים מוסמכים אלא אוסף עסקנים אכזריים, עוברת על הלכות פשוטות, ומסיתה את כולכם לעשות זאת, ולהתעלל איש באחיו, אשה באמה. אצלכם, כשרב לא מציית למערכת, אלא דורש לנהוג לפי דין תורה - מפטרים אותו... והרב פויגל הוא לא הראשון. כנ
לאשה19.08.21
נכון. ממש עוול עשו לחתן וכלה. מידה כנגד מידה: הוא לא מרשה לחסידיו ללכת לשמחות של אחיהם ואחיותיהם ה"פורשים" אז גם בחתונת נכדיו יהיה קהל מצומצם ועלוב.
...18.08.21
הלוואי עלי כזה קהל 'מצומצם' ו'עלוב' בחתונה של ילדיי. מסכן, התסכול שלך זועק מבעד למקלדת
מישהו18.08.21
8
אוי איך אני אוהב את כל המשועממים האלו שכותבים ללא ידיעה יש לכלה קרוב מבוגר מאוד שלא יכול להגיע לחתונה בארץ וגם הזדמנות לפגוש את האדמור לכל האמריקאים די לכתוב שטויות משועממים, חודש אלול
ללא שם18.08.21
מי הקרוב המונפץ של הכלה, וממתי סוחבים חתן וכלה לקצה העולם בשביל קרוב מבוגר? שיסעו לבקר אותו אחרי הש"ב. (מה שלא אפשרי כי הוא לא קיים.) חחח, השקרים שלכם כבר יותר גרועים מהאמת
מחר19.08.21
וואו וואו התחשבות שיא על נאמר נו באמת
יעקב 18.08.21
7
אני מקווה שלפחות כל המתקבצים מחוסנים.
יעל17.08.21
מה שה'ועדה' תחליט!
גור18.08.21
6
זה הכל חוץ מהיסטורי. אירוע היסטורי הוא אירוע שמשנה מהלכי עולם ושיילמד על ידי הדורות הבאים. מדובר כאן בחתונה בין חצרות חסידיים שכמוה יש עשרות בשנה, מדובר בנסיעה של אדמו"ר לחו"ל, דבר שמתרחש עשרות פעמים בשנה, ובחתונה רבת משתתפים, שכמוה מתקיימות עשרות בשנה, כן ירבו. אילו החתונה הזו היתה מתקיימת בצניעות
מוישי17.08.21
חח שאוליסט קנאי ממורמר
דני17.08.21
מה יש לקנא בחסידות שמביישת את עצמה לדעת אף אחד לא חושב עליכם במונחים של כבוד. ולא צריך לרכז את התסכול ברבי שאול שכבודו במקומו מונח
ברוך18.08.21
תקרא לו איך שאתה רוצה, אותו שאול/שאולי/שאוליסט וכו' אינו מיסטיקן, הוא מגדולי התורה הענקיים שבדור. אין צורך להגדילו ולהאדירו בסיפורי "אותות ובמופתים", השמורים רק לרבי מגור. אתם תעסקו 24/7 בשאול, והוא ימשיך לעסוק בתורה 24/7. יחי ההבדל הקטן.
גוטמן18.08.21
דווקא אני לא רואה אותו עוסק 24/7 בתורה, לצערי. בגדול, מה שהוא עושה היום זה ללכת לכל ברית מילה של האדמו''ר מיהויפיץ-קרית גת או של כל אדמו''ר זוטר אחר שמוכן לקבל אותו, על מנת לקושש הכרה כל שהיא במגלומניה שלו ולתקוע אצבע בעין לגור. אבל- 'יחי ההבדל הקטן'! בזה אני מסכים איתך.
מישהו18.08.21
'אתה לא רואה אותו עוסק בתורה?' מתי אתה רואה אותו בכלל? לך ובדוק כמה שיעורי תורה ומשאים תורניים של הגר"ש נמסרו בשנתיים האחרונות. חלק מהחומר נמצא בקול הלשון. מאות שיעורים, דרשות ושיחות.
למישהו20.08.21
תתיחס לטענות שטיח רצפה מצוי, ואם שכחת לקחת כדורים פסיכיאטריים היום אין צורך לעשות לזה פרסומי ניסא....
איזו עמקות!18.08.21
נניח שאתה צודק, וזה באמת לא היסטורי. אבל העובדה שההגדרה השולית הזו מצדיק אצלך תגובה כל כך ארוכה ומעמיקה, מעידה למעשה יותר מכל על המירמור שלך.
משה19.08.21
5
שילמדו באמת מויז'ניץ מונסי. כולם נהיים אדמורי"ם ואף אחד לא מסתכסך עם השני.
...18.08.21
אהבתי! ומובא בחז"ל שהמקום גורם.
אכן18.08.21
4
אירוע היסטורי. עוד לא הבנתי למה היה צריך לנדוד ולהתבזות עד ארה''ב,שלא לדבר על ההוצאות המרובות,לאיפה הידרדרה ההנהגה הנוכחית בגור שיהיה במזל טוב תחל שנת וברכותיה ,
איטשע17.08.21
3
חתונה היסטרית זהו תיקנתי
נעים17.08.21
2
מי שלא הרשה לאחים ולהורים לבוא לחתונת בנם שהעז לפרוש מהשלטון הדיקטטורי. לא צריך לשמוח בשמחתו. מי שהרס לחתן וכלה את יום חתונתם. שיחגוג בעצב את חתונתו. זה לא חתונה היסטורית אלא חתונה היסטרית.
דודו18.08.21
1
זה חשוב לחזק את הקהילה בארה"ב אחרי שנתיים של בדידות בקורונה בעולם, האדמו"ר הגיע למסע חיזוק בשילוב חתונה שתחבר את כל העוילם הצעירים והנשים לחסידות גור, שירגישו מחוברים בשמחת הצדיק.
כל הכבוד18.08.21
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

וגילו צדיקים | גלריה משמחת בוהוש - פשעוורארסק

חיים רוזנבוים | 15:11

תניא, בבירת לבנון

בעומק שטח האויב: כשקבוצת חסידים הצליחה להיכנס לביירות

אבנר גרשוביץ | 14:22

פסח הוא לה'

אחרי יום טוב שני: האדמו"ר קנה חזרה את החמץ מהגוי | תיעוד

חיים רוזנבוים | 13:55

ורוממתנו מכל הלשונות 

חג הפסח והכנסת ספר התורה בבאבוב בניו יורק | סיקור וגלריה

חיים רוזנבוים | 11:37

והריקותי לכם ברכה

עטוף בבגדי לבן | כך השפיע האדמו"ר שפע לחסידים

חיים רוזנבוים | 10:19
ש

 לא רק מפגע אסתטי

לא תרופות סבתא ולא ניתוח: הטיפול החדשני לפטרת הציפורניים

כיכר בשיתוף סאן קליניק | מקודם

פסח כהלכתו

מאפיית מצות בקוממיות ועד ביזת הים וחלוקת מצה בקרית גת 

חיים רוזנבוים | 09:57

כהלכתו ככל משפטו • תיעוד

מים שלנו, הלל וסעודת הבעש"ט | חג הפסח בסקווירא מב"פ

חיים רוזנבוים | 09:55

בן שמונת ימים 

לְתוֹרָה וּלְחֻפָּה וּלְמִצְוֹת: שמחת הברית לנכד האדמורי"ם בב"ב 

חיים רוזנבוים | 09:54

ושם נעלה ונראה

מרהיב | אלפי חסידי ויז'ניץ כבשו את הכותל המערבי • גלריה

חיים רוזנבוים | 01.05.24
ש

להילחם בשדה הקרב הדיגיטלי

מהפכת הסייבר של המגזר החרדי

כיכר בשיתוף סייבלו | מקודם

כי הנה המלכים

הגיסים האדמו"רים מויז'ניץ ובעלזא נפגשו באיסרו חג | תיעוד

חיים רוזנבוים | 01.05.24

מגודלים בנעוריהם

ילדי ירושלים התאספו יחדיו ברחובה של עיר | תיעוד מיוחד

חיים רוזנבוים | 01.05.24

חג המצות לה'

למי המשפיע רבי אלימלך בידרמן מכר את החמץ?

חיים רוזנבוים | 01.05.24

עוגות מצה

האדמו"ר סחב את דליי המים עד למאפיית מצות | תיעוד 

חיים רוזנבוים | 01.05.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

פירותך מתוקים

צילך נאה | ברכת האילנות בחצה"ק נדבורנה באניא 

חיים רוזנבוים | 01.05.24

ברכת מועדיך

חג הפסח בחצר הקודש בוטשאן | תיעוד

חיים רוזנבוים | 01.05.24

נועדו יחדיו | תיעוד

פגישה ביחידות: מה ביקש הרבי מויז'ניץ מהרבי מבאיאן?

חיים רוזנבוים | 01.05.24