כיכר השבת

"שקרים והכפשות"

הסערה בחצר 'גור': בת המשפחה חושפת את גרסת הבנות

הסערה בחסידות גור בפרשת "היעלמותן" של שתי הבנות למשפחת סנדיק, ממשיכה לעורר הדים; ההורים יצאו בסרטון הקורא להן לשוב לביתן, בעוד בת אחרת, נשואה, חושפת את גרסתן (חסידים)

191
שאול כהנא | כיכר השבת | ח' באדר א' | 09.02.22
חסידי גור; אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה
חסידי גור; אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הסערה בחסידות גור אודות "היעלמותן" של שתי הבנות, בנות למשפחה סנדיק הגוראית מבני ברק, ממשיכה לעורר הדים, לאחר שהמשטרה הבהירה כי בניגוד לטענות - הבנות לא נחטפו.

כזכור, אמש דווח ב'כיכר השבת' כי בקהילת הגר"ש אלתר יש הטוענים כי ההיעלמות של שתי הבנות מגיעה בשל החלטת ההורים לעזוב את חסידות גור ולהשתייך לקהילתו של ראש הישיבה ומגדירים את המתרחש כ"חטיפה" של הבנות, כאשר מנגד הניסיון לבקש צו הגנה מבית המשפט עבור הבנות בשל טענה ל"אלימות" שהופעלה כלפיהם לטענתם על ידי אב המשפחה, נדחתה ע"י השופט.

בתיעוד מצולם שפורסם ב'כאן מורשת' ע"י מנדי גרוזמן ואלי ביתאן, נראית האמא של הבנות כשהיא מתחננת בבכי ומבקשת מבנותיה שישובו הביתה. "ריקי, אסתי, אנחנו אוהבים אתכן, כל אחד ששומע אותנו עכשיו, בבקשה תעזרו לנו. תמצאו אותן, תביאו לנו, ריקי אני אוהבת אותך, אסתי אני אוהבת אותך, תחזרו אלינו".

"אסתי תבואי, ריקי אנחנו מחכים לך, אחים שלך, אחיות שלך, אבא ואמא, בואו, תבואו, אנחנו נקבל אתכן, אנחנו רוצים אתכן", הוסיפה האם כשלצדה בעלה.

קריאת ההורים (באדיבות 'כאן מורשת')

שעות ספורות לאחר פרסום התיעוד פורסמה הקלטה, שהופצה בקרב כלל משפחות חסידות גור שבה נשמעת הגב' חנה מילשטיין - בתם הנשואה של ההורים ואחותם של שתי הבנות, כשהיא מטיחה דברים חריפים בהוריה ומציגה את גרסת אחיותיה שעזבו את הבית.

"סערה גדולה פוקדת את המשפחה ביממה האחרונה, ומאחר שגם אנשים ישרים תמימים נפלו קרבן לשקרים ולהכפשות שמפיצים אנשים שגורמים עוול לכלל חסידי גור בגלל סיפור משפחתי שלנו", היא פתחה את דבריה, וטענה כי הבית לא מתנהל כסדרו. היא קבלה על-כך שהילדים בבית סובלים וסיפרה כי "אחיות שלי היו כלואות בבית ואח שלי הקטן היה כלוא בחדר". היא טענה עוד כי לא אפשרו להם להיות בקשר עם חברים וחברות.

היא טענה שכל ההתנהלות הזו כלפי הילדים היא "בגלל אותה קבוצה שקמו לפרוש מחסידות גור והצליחו לשים את ידם על ההורים שלי".

Your browser doesn’t support HTML5 audio

חלק מדברי הבת חנה מילשטיין

"הם פנו אלי ואני כאחותם מחויבת לעזור להם במה שאני יכולה", הוסיפה, "הזמנתי אותם אלי הביתה וערבתי את הרווחה. פניתי למשטרה ועדכנתי שאחיות שלי אצלי בבית ולקחתי אחריות עליהם".

"על איזו חטיפה מדברים פה?", היא תמהה ופנתה בקריאה: "תעזבו את הידיים שלכם מאחיות שלי, תנו להן לחיות בשלום כמו יתר בני גילן, תפסיקו להשתמש בהורים שלי כבשר תותחים למניפולציות השקריות שלכם".

לאחר מכן השמיע עו"ד אורי קורב, המייצג את הילדות, את עמדתו בתיק ואמר: "מדובר בסכסוך פנים-משפחתי בין קטינות להוריהם וכל ניסיון לייחס למקרה קשר לחסידות גור הוא משולל מן היסוד וגובל בהפצת לשון הרע ורכילות אשר כל מטרתה ומגמתה להשחיר ולהכתים את החסידות".

Your browser doesn’t support HTML5 audio

דברי עו"ד אורי קורב

הוא סיפר כי הקטינות ביקשו לגור אצל אחותם הגדולה בשל מה שעברו לטענתן, והיא "התייצבה מיוזמתה פעמיים בתחנת המשטרה באשדוד יחד עם הקטינות והצהירה כי הילדים אצלה וחתמה על כך שהיא לוקחת עליהן אחריות - ולכן כל טענת חטיפה משוללת מכל יסוד".

לדבריו, "הקטינות הגישו תלונה במשטרה כנגד הוריהם בגין התעללות וכעת הנושא בטיפול גם של גורמי משטרה ורווחה. עד כה, ההורים פנו במעמד צד אחד לביהמ"ש שהוציא צו הגנה ארעי נגד גורמים במשפחה וגורמים בחסידות שאין להם כל קשר למקרה, אך כבר מחר תוגש לבית המשפט בקשה לביטול הצווים שניתנו על בסיס תצהירים כוזבים".

"למותר לציין כי המשפחה וכל הגורמים המעורבים ימשיכו לשתף פעולה ולסייע לרשויות במיצוי הדין עם כל מי שפוגע בקטינות", סיים עו"ד קורב את דבריו.

אחת שמכירה את המשפחה הגיבה להקלטת הבת ואמרה כי "הדברים הזויים ומופרכים". לדבריה, "מהכרות אישית את המשפחה, משפחה חמה ומקסימה. מי שיש לו שמיעה חדה שומע מיד שהיא מקריאה מתוך דף. אני מכירה אישית את הגברת לאה סנדיק. אישה מקסימה. חייכנית. מאירת פנים לכל אדם. שנים רבות היתה הגננת הכי אהובה בשכונה. עד שפרשה. צר לי וכואב לי ואני מזועזעת עד עמקה של נפש".

כאמור, במשטרה הבהירו כי הם מאשרים כי "התלונות נחקרות, במסגרתן נגבו עדויות הן מההורים והן מהקטינות נשוא התלונות ונשללה טענת החטיפה. גורמי רווחה עורבו בטיפול בסוגיה, ובשל מגבלות צנעת הפרט לא נוכל להרחיב מעבר לכך".

תוכן שאסור לפספס
191 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
137
כת גור מחרחרי ריב בתוך משפחות. כת גור של חולי שליטה. עד שמשפחות לא תפורקנה לשברים שברים, לא תניח לה כת גור לחיות לפי מנהיגים כרצונם. חולי שליטה וחולי כסף. מתעללים בנשמות של הורים ושל ילדים שבוחרים במנהיג כלבבם.
ללא שם13.02.22
136
רק מלשמוע את הבת. אני מאמינה לאמא ילדה אכזרית וטיפשה משחקת עם הלב של ההורים שלה בשביל פוליטיקה היא עוד תשלם על כך
אמא11.02.22
135
רק אצל אשכנזים ילד ילך להתלונן במשטרה תראו לי ילד ספרדי שיעשה את זה
ללא שם10.02.22

הצגת כל התגובות

134
שימו לב שהבת החולנית סותרת את עצמה מודה שכל הסיפור בגלל שההורים עזבו את גור, וכל דבריה על התעללות וכו' הם שקר, שכן גם לטענתה ברגע שההורים יהיה חזרה בגור, באורח פלא לא תהיה כל בעיה זה אומר שאין התעללות ואין מתעללים בבית, אלא ההתעללות באה מבית המדרש ברחוב ירמיהו 3, שמתעלל בהורים, בבת הנשואה, ובבנות הצ
שימען10.02.22
133
איזה הורה היה נותן לבת שלו בת 14 לבחור בצורה בלעדית לאיזה מוסד ללכת? פתאום גור מאמינה בבחירה חופשית אולי שיפסיקו לנדות ולהחרים ויתנו לכל אחד ללכת
הורים 09.02.22
132
מזעזע איך בת מדברת נגד ההורים שלה!!! גם ברור מהדברים שהכתיבו לה מה לומר בושה!!
מנדי09.02.22
131
חייבים לשחרר את הרבנית הצדקנית מבית החולים שתחזור לנהל את בית היתומים "בית ורדיגר" מאות ילדים וילדות מחכים לה אחרי שההורים נתנו אותם. יהודים רחמנות!!!!!!!!
ללא שם09.02.22
130
האמת בניגוד לרוב התגובות כאן אני דן את הבת לכף זכות היא אנוסה ואין לה אופצייה אחרת
לכף זכות09.02.22
129
דמא בן נתינה לא העיר את אביו הבת יוצאת נגד ההורים בו בזמן שהיא טוענת שהם אנשים אומללים, יהדות דגם 2022
מנחם09.02.22
128
מטיחה דברים קשים בהוריה איפה הציווי החמור מהתורה של כיבוד הורים יא מחופשת בשקל
רמלה09.02.22
127
מה ניסגר
ללא שם09.02.22
126
חבל שפתחו את ההסרטה לכל עם ישראל , אמא מסכנה שלא ידעה כבר מה לעשות וכבשה את הבושה שלה רק כדי לקבל את הבנות. תרחמו ותעזרו לה ותעצרו את זה כאן !!!!! זה גם פותח לבנות כל מיני רעיונות בראש , ה' ירחם. בתפילה להתלחת ההורים ושלום בית בין כולם
דיידי09.02.22
125
"הקיפוח בלון נפוח" עם הבלונים הענקיים. זוכרים?
יכה יוסי09.02.22
124
האם דילגו בבית ספרן של הבנות (שלושתן) את הדיבר "כבד את אביך ואת אמך " ? אנא לפרסם את שם בית הספר, כדי למנוע מהורים לשלוח למוסד כזה. חותם בכאב רב, יצחק רפאל הכהן
יצחק ר. הכהן13.02.22
123
גדול החרפה והבושה האחרון מן הראשון בת נשואה יוצאת להשמיץ ברבים את הוריה שגידלו אותה . מאיפה ההיתר לזה אפילו אם ההורים משוגעים אין כזה היתר . השם ישמרנו מהחילול השם הגדול והנורא הזה
יהודיה פשוטה 10.02.22
122
ההורים עדיין משלמים הוצאות דירה של האתון שפתחה עליהם את פיה.
מוטי10.02.22
121
בכל משפחה יכול לקרוא סכסוך זה לא קשור בחסידות.ומותר לאבא ולאמא לחנך אותנו אחרת לאן נגיע. והבנות צריכות להיות אצל אמא ואבא מה שיהיה אין כמו ההורים אפילו הכי קשים או הכי רדודים אבא ואמא זה הכי יקר בעולם למרות הכל ולפני הכל. וההורים האלה נראים טובים ובריאים ורחמנים .
בתקווה שיחזרו מהר לאבא ואמא שלהם כותב בד10.02.22
120
תפסיקו עם המריבות יש מספיק קוגל לכולום
יוסי הקטן 09.02.22
🤣😃😃🤣
4510.02.22
119
האמת היא שאני לא מכיר את המשפחה. אבל..... שימו לב, שבית המשפט הורה למשטרה להחזיר את הילדים הביתה, אילו היה חשש של מצוקת רווחה, השופט לא היה פוסק כך. הסיפור של הבת לא אמין בלשון המעטה. היא נזכרה "להציל אותם" רק כשהוחלט להעביר אותם למוסד אחר? האם עד היום כשהם היו שייכים לגור הכל היה בסדר? אז מה בד
אליחי09.02.22
118
הקול של הבת שלה מזכיר לי את בנותיה של אסתי וינשטיין, כמה רוע
רות09.02.22
אל תדבר בלי להכיר, יצא לי להכיר בת שלה והיא מקסימה ממש. לכל סיפור יש שני צדדים, ואף פעם מישהו מבחוץ לא יכול לדעת מי צודק. י
מישהי09.02.22
117
מחזקים את ידיך אמא יקרה! ניכרים דברי אמת! נעשה כאן פשע בל יתואר חסידות גור רוצחים וגם יורשים, ועכשיו מנסים להפיל עלילה מרושעת כאילו ההורים לא מסוגלים לגדל את הילדות האומללות. כואב...
מנדי09.02.22
כל מילה פנינה
אמונה מעשית09.02.22
116
הבת משקרת ביודעין. הוריה בכלל לא עברו לקהילה הפורשת. הם רק הוציאו את הילדים הקטנים ממוסדות גור. (ועכשיו גם כל עם ישראל מבין למה).
מילשטיין09.02.22
115
הרבה חסידי גור עזבו את החסידות ולא קרה להם כלום !!! - הסגירות שלהם לא מתאימה לעולם המודרני - לא מתאים שבעל יקרא לאישתו פיססססססס אישתו תלך מאחוריו וכד ראינו את אסתי ויינשטיין ע"ה אשה טובה ויקרה שבעלה דירדר אותה . מי שלא טוב לו שיצא -- העולם פתוח יש המון דרכים לעבוד את הקב"ה . מותר לבחור וא
חני09.02.22
114
כיבוד אב ואם זה עשה מהתורה כבוד החסידות היא לא מעבר לשיוך, אנו בעיצומה של ליקוי מאורות ערכי
חצקלוני09.02.22
113
מעבר לסיפור שהוא קרע משפחתי . יש בו מעורבות של אשת האדמו"ר וכל חסיד מנאמני האדמו"ר או מנאמני הרב שאול יודעים את זה.. זו לא המשפחה היחידה בגור שנקרעת בין גיסים, הורים וילדים בפיצול שהגיע לאלימות בבית שמש ומקומות אחרים. אורי קורב חילוני שמבין בחרדים אפס ולכן האמירה שלו לפיה אין קשר לגור חלול כמוהו.
קורב ללא גבולות09.02.22
112
הקלטת של האחות זה רק שמע... זה לא צפייה... מעניין למה...
?09.02.22
מעניין למה.... כי הבת (בשונה מאימה..) מתנהגת כמו בת ישראל, ודאי חסידית, ולא מתראיינת לטלויזיה....
לא נוהג להגיב09.02.22
מעניין מאוד!!! איזה בת עקרונית וצדקנית... היא אפילו לא מושפעת מזיקני החסידות שהתראיינו זה מקרוב בתסקיר נרחב לחדשות מתוך בכי ודמעות תנין על הנתק מהילדים... אאהההה....הבו התאבדה!!
מירי10.02.22
שמירת העיניים
נחום 09.02.22
111
על כלל ישראל להוקיע את גור! איך? תתחילו להזמין את רבי שאול לאירועים, תבקרו בבית מדרשו ותאזינו לדרשותיו!
גערער09.02.22
כשאין מה למכור מפעילים טרור !!!
110.02.22
110
מה שעשתה הבת כשהפיצה דברים נגד הוריה, (בין אם נכונים בין אם לא) זה בגדר ארור מקלה אביו ואמו, וכדאי שתבדוק מה העונש משמים על ארור...
איתמר13.02.22
109
סיפור זועה.. מכירה אישית את האמא אני גרה ברחוב שלה אשה הכי חמה שיכול להיות.. ואני עובדת עם כמה חסידות גור שאומרות לי שהאמא לא נורמלית מכירה אותה אישית והיא הכי נורלית בעולם אז תפסיקו להמציא שטויות
רותי10.02.22
108
גם לטענתכם ולסיפור השיקרי שלכם "סיכסוך פנים משפחתי" ואת הבת היקרה גברת מילשטיין באמת ובתמים פשוט באת להציל את הילדות. ולא, זה לא קשור למחלוקת בגור. (ולא נתווכח כאן אם זה קשור לגור או לא. זה הרי זועק שזה קשור לגור. למה אתם משמיעים את זה לכל גור ?? אבל בא נמשיך הסיפור שלכם) מי התיר לך לדבר נגד הוריך ו
יהודה10.02.22
107
גזענות נרקסיזם וגורופוביה בשולי כל הפרשה, אולי במרכזה, עומד הנחת היסוד של הממורמרים, שהסיבה לכישלון הוא כי יש בגור "טרור" של וועדה וכו', בעיקרון אלפים מתים ממש לעבור אליהם, אז אם הם רק יעשו טרור תקשורתי משפטי ציבורי נגד הוועדה וכו', אז הסכר יפרץ ואלפי אלפים ינהרו לשאול. זו הנחת יסוד כה מוטעית וטפשי
ללא שם10.02.22
היי גערער, הדבר האחרון שמישהו מקהילת הגר"ש רוצה, זה שאלפי הגעררס מערד ומאשדוד יבואו אליו... אלפי בחורים שלא למדו עיון מעודם, שלא פתחו תוס', אלפי בנות מוסתות שמוכנות לעבור על דאורייתות חמורות בדבר הרבי... (להוכחה - חני מילשטיין, מוכנה לגדף הוריה ברבים בשביל 'כבוד הרבי'!) עדרים-עדרים של נוער אלים, מח
מאירל10.02.22
106
אני מאחלת לבת הנשואה שהילדים שלה יעשו לה מה שהיא עושה להורים שלה
אמא חרדית09.02.22
105
''המפלגה מעל הכל'' אמא גור אבא האדמור
פיונגיאנג 09.02.22
104
אומר כל בוקר:-
בשם ומלכות09.02.22
103
מדהים שכל פעם שכותבים משהו שקשור לחסידות גור, כולם מתחילים להתעורר מהתרדמת שלהם, ומלכלכים ומגדפים. מה קרה? מה השנאה הגדולה הזו לגור? במקום זה לכו תזעקו על הממשלה הרעה שקמה לה, שעושה רע לכולםםםם- מכל העדות, החוגים והזרמים.
......09.02.22
הציבור כבר לא קונה את השיטה של להסיט את ההמונים לכיוון החלון ולרוקן את הקופה
שעיהלה09.02.22
באמת מעניין כיצד מצלים להשיג כזו כמות של שונאים
אחד מאלף09.02.22
אין באמת השוואה בין גזירת החד פעמי לניתוק הורים מילדים, אח לאח, ילד לאביו, רק כי בחר לעבור לקהילה אחרת
מתמטיקאי09.02.22
102
איזה זוועה זה להיות חסידדדדדד!!!!! נישמע לא מהעולם הזה!!!!!!!
אבג09.02.22
101
כתתתתתתתתתתתתתתתתת
שינטאזי09.02.22
100
העיקר כל מיני "חרדים" יצאו ישר בהכפשות על כל מי שהיה מעורב
מתי09.02.22
99
לא הייתי רוצה להיות אדמור מגור
תאמינו לי09.02.22
האדמור מגור הוא מלאך שנזקק למאפיונרים שישמרו על המשך שלטונו
מלאך 09.02.22
אין לך סיכוי, כי הוא מלאך, ואתה לא עלינו מסכן נעבך,
חיים09.02.22
אני כבר שלושים שנה לא רוצה להיות האדמור מגור או חבר כת גור. אתה אולי רק שמת לב לזה עכשיו. עד עכשיו זה כנראה עבר לידך
א09.02.22
98
"על אחדותנו גאוותנו" זוכרים?
תלמיד הבעש"ט09.02.22
97
גועל נפש של בת שמכפישה את הוריה זוועה
ללא שם22.05.22
96
המשטרה חושפת ושוללת את הטענות לחטיפה.
משה10.02.22
95
מחלוקת במשפחה בין הנשואה להורים אולי .קצת ממלאים את הקטנים אבל אנחנו גדולים ומבינים שחייבים להחזיר את הילדות להורים .רחמנות.
לב טהור ברא לי אלוקים10.02.22
94
עם הבעלזע'ר הוויזניצע'ר והצאנזע'ר יוקיעו את גור פומבית כל הסיפור כבר יהיה אחרת הם יאבדו את המוטיבציה שלהם לפעול כך והחסידים שלהם יערקו לר' שאול
שמחה בונים09.02.22
93
האחות יודעת מאד טוב איך לקרוא מדף.... מי שכתבה את ההרצאה שלה באמת מוכשרת............
chaya09.02.22
92
מה שקורה או מתגלה לאחרונה בציבור החרדי זה בלתי נתפס
מה קורה09.02.22
91
דברי האב ודברי הבן, דברי מי שומעים?
יא יא 09.02.22
90
יש לזה שם : קוראים לזה ניכור הורי ! כן הילדים מסתבר עברו שטיפת מוח ! עוד סיפור ועוד סיפור דיי !!! אנשים מגדלים ילדים חברים אנשי וועדה למדריכים איש נגד אישתו ולהפך !!! הורים נגד ילדים וילדים נגד הורים !! אין בגור תופעה שהורים לילדים שפרשו ניתקו איתם קשר ??? אין אחים שלא מדברים עם אחים ואחיות שע
ללא שם09.02.22
איך אתה מעז לדבר כך ? הרי ככה אחז ה"בית ישראל" וכל רבותינו הקדושים ! אברהם יוסף שמע את זה "בעצמו" מהבית ישראל שאמר לו את זה בשם השפת אמת
יהודה רוסט15.02.22
ההפך הוא הנכון. כמי שאביה וסבה היו חסידים ומאד מקורבים לבית ישראל עוד בפולין, ידוע שהבית ישראל היה עושה הככלללל למען השלום
גדלה בגור02.10.22
89
אני עובד עם כמה חסידי גור, "וכולם" אומרים לי שמאז הפילוג גור נהפך לכת והם רוצים לעזוב אבל אין להם דרך לעשות זאת ללא עונשים של איומי העסקנים שמעליהם ופשוט נשארים בגלל הפחד, הגיע הזמן שהמשטרה תתערב
צורי09.02.22
ותדאג שישארו שפויים ושלא יכנעו מנטלית תודעתי למפלצת הארורה ששולטת על הכת הזו
תמשיך לדבר איתם ולחזק אותם09.02.22
88
יש נשמות שנגזר עליהן במרומים להיוולד מתוך גוף של אישה ממאמינות חסידות גור
יושק09.02.22
87
לא מבין למה זה עיניין ציבורי. תעשו טוב אם תתנו למשפחה לנהל את המשבר בינם לבין עצמם ולא בפורום ציבורי, זה גורם עוול לבני המשפחה וגם חילול השם.
יוסי09.02.22
86
אני
722.02.22
85
שמעתי את ההקלטה של גב' מילשטיין, וזה נראה לי מחריד יותר מסיפור החטיפה כולו. בסיפור החטיפה יש שני צדדים. אחד טוען חטיפה על רגע פוליטי-מפלגתי וכאקט סנקציוני כלפי הפורשים. והאחר טוען סכסוך פנים משפחתי לצד התעללות בקטינים מצד הוריהם. כמי שמעט מכיר את הרקע והנפשות, קשה לקבל את הגרסה השנייה. בפרט לאור ה
אהרן10.02.22
84
גור טרור אינם יהודים. חד וחלק זו מסקנה ברורה וחד משמעית מהסיפור הזה הגבעונים של פעם, אלו שפגעו בשאול בחיר ה', היו צדיקים ליד הגבעונים של היום - הכת המטורפת שפעם היתה נקראת חסידות גור, והיום עוסקת במלחמה בשאול בחיר ה'. ועל כך כבר אמר הכתוב: והגבעונים - לא מבני ישראל המה. וביתר שאת ייאמר כן על הבת המש
אברהם מרדכי10.02.22
ערב רב
עזי פנים14.02.22
83
שונאת את גור!!! פרשיה זו פשוט מחלישה את כל מה שחנכו אותנו לאמונת צדיקים ולהכרה בכח של צדיקים ואדמו"רים. עם זה מה שהאדמור מגור מנחיל לחסידיו, זה פשוט בושה לאומה!! אם אסור לפרוש , הרי שמדבור בכת מחפישה! אני מאחלת לך בת יקרה שגם ילדיך יעזבו אותך ולכל "החסידים האדוקים " שילדיכם יתנו לכם גם נחת שכזו, שי
אסתי ברבך09.02.22
82
ברוך שלא עשני גרער
בונים09.02.22
81
מרגישים שהאחות מקריאה מתוך תכתיב שהכינו לה מה לומר... אינקווזיציה במיטבה...
איצה09.02.22
80
רק לפני כמה שנים רבנים גדולים בציבור הליטאי אמרו להחרים ולנדות בני משפחה ששמעו לרב שמואל אויערבאך. אנשים עברו השפלות הצקות פיטורין ממשרות ומחזנות ובעלי תקיעה, אנשים קיללו אותם כבהמות וחייבי סקילה
חיים09.02.22
79
רק שאלה: יש מצב שכל הכיתתיות והטרור של גור מקורן ברבנית ה'שושנת יעקב' ולא בבעלה שהוא בס"ה שבוי בידיה? נראה שהיא זו שמנהלת את העסק ושולטת ביד רמה...
אחד09.02.22
78
יושבת בת ומקריאה ממסמך כתוב. בשביל איזה אינטרס? לשקם את הילדים? לעזור להורים? או שהיא סתם אחת שאין לה בעיה לרכל נגד הוריה בקו תפוצה רחב.
בחירה חופשית09.02.22
77
רבנים דיינים היא אומרת.. גברת יקרה בוכיה עזרה לא תקבלי לא מרבנים ולא מדיינים אנחנו מדינת חוק ולא מדינת הלכה. יש לך בעיה תפני למשטרה תפני למערכת אכיפת החוק תפני לעורכי דין.
בני ברק09.02.22
76
כיבוד הורים - לא שמעו על זה בגור?
לוחות הברית09.02.22
75
שמעתי את ההרצאה קרת הרוח של הבת המקריאה מהטקסט ושמעתי את האם ההרוסה. לא מאמינה לבת. גם אם יש בעיה בהתנהלות ההורים (ואני לא מאמינה בזה) יעלה בדעתכם שהייתם משמיצים בפומבי את ההורים שלכם כדי להגן על החסידות שלכם? גועל נפש. הרי החסידות היא גוף ערטילאי שלא ייפגע גם אם משמיצים אותו לשווא (ולא משמיצים א
מחוץ לקופסה09.02.22
מותר לשמוע קול אשה בטלפון אפילו בגור !
יצחק 09.02.22
74
לא נשמע אמין התגובה של האחות, גור נדל"ן יורדים לשפל חסר תקדים בהתנהגות שלהם,מפחיד ומזעזע,
איטשע מאיר09.02.22
73
ידוע שגור היא סוג של כת .מה זה לנתק ילדים מבית ההורים בגלל שהם בחרו שלא בא להם להיות בכת הזו.הרי לא מדובר בשולחן ערוך .וברור שענין החברות הוא חשוב לבנות שגדלו ועדין..
קובי13.02.22
72
אם אין לחסידות שום קשר לנושא ומדובר בעניין פנים משפחתי בלבד, מדוע עורך הדין מדבר בשם המשפחה והחסידות יחדיו? אם אין לחסידות שום קשר לנושא ומדובר בעניין פנים משפחתי בלבד, מדוע בקו הרשמי שלהם מובאים דברים בנושא? אם אין לחסידות שום קשר לנושא ומדובר בעניין פנים משפחתי בלבד, מי לעזעזל נתן לאשה צעירה לקח
תגובה הולמת10.02.22
71
כמעט כמו המנדליסטים
שי09.02.22
למה אתה משמיץ את המנדליסטים גור טרור הרבה יותר משוגעים אחד מרבניהם אמר לאחרונה, וזה מוקלט בקו הדרשות שלהם, שהרבי מגור אמר אחרי החתונה האחרונה של נכדו שהיתה בשבט, שהיה קשה לו לעצור את הגשם בחורף, ולהבא הוא מבקש שיעשו את כל החתונות בקיץ. גם המנדליסטים לא אמרו עד עתה כאלו שטויות
חיים אהרן10.02.22
הרבה יותר גרוע. שמה זה סתם צחוק
כ10.02.22
למה אתם מעליבים את מנדליסטים? הם בקומה אחת מתחת בבית משוגעים.
מלון10.02.22
70
אין אפילו טיפש אחד בעולם ששומע את הבת ולא מבין שהיא משקרת ואין מי שלא שומע את הכאב האמתי בקולה של האימא. אני גידלתי שנים רבות ילדים בתוך גור ותמיד אמרתי להם שלא ישכחו שהמקום הזה הוא מסוכן לגוף ולנפש. ב"ה אחרי שנים של סבל לנפש זכיתי לברוח משם. אבל כיוון שלא פחדתי לומר כל יום לילדים את האמת שלי
כואבת מאוד!!!!!09.02.22
גם אנחנו ברוך ה' עזבנו את המערכת הדורסנית הזאת שבה כל מי שלא הולך בדיוק בתלם זוכה לשיפוטיות הרסנית והתנשאות דורסנית. כבוד הורים הוא מעל הכל וגם אם יש טענות לא מפיצים את זה בגלוי רק על מנת להוכיח ולטהר את שם החסידות כבד את אביך...זה דיבר בעשרת הדברות ההדרדרות המוסרית והכל בשמה של הקדושה כביכול, כב
רות09.02.22
אלף אחוז
ב09.02.22
זה נורא! כולם יודעים הכל על גור הם פשוט לא קולטים את זה... רחמנות על ההורים! בושה על הבת הנשואה! בושה ל'חסידות'!
את כל כך צודקת10.02.22
כל הטיפשים שבעולם אתך וכל החכמים לא חושבים ככה
יהודי09.02.22
עדיף להיות טיפשים מרשעים וד"ל "חוכמת גור הרסה ביתה" ואיוולת בידה תהרסנה...
מה חעשות10.02.22
69
בכל פרשיה אומרים לשמוע מה הילדים אומרים כשזה מגיע לגור יש לזה דין אחר ??? הילדים בוכים שהם לא רוצים לחזור הביתה.
אפרים09.02.22
אתה משווה בין בוגר לילדה בת 14. אם הבת שלך תחליט מחר שהיא רוצה ללכת ללב טהור מה הייתה אומר?
יש לך פיגור?09.02.22
68
שומר נפשו ירחק מהם, להנהגה החרדית מותר לעשות מה שבא להם לנתינים את אין הזכות להכות לגנוב לעקות ללכת לערכאות
נאבעך09.02.22
67
אני לא נכנס לפרטי העניין והאם הבת צודקת או לא הבושה הגדולה לטעמי היא זו שהכריחו אותה לדבר נגד משפחתה בקו עם אלפי מאזינים רק לטובת החסידות
מדקדק09.02.22
66
צדקנו העולם הכלל חסידי תמיד ראה בגור משהו שבין הטירוף לקיצון תודה לכם שהוכחתם לנו שצדקנו
כלל חסידי09.02.22
65
אני משוגע על הגורים,
חיים09.02.22
כי אתה משוגע כמוהם
דוד11.02.22
64
אלוקים ישמור לאן הגענו בחסות חסידות ככה לערב ילדות קטנות לקחת אותן מהוריהם ולהמריד גם את הגדולה נגד ההורים כאילו אם זה לא היה במחלוקת חסידות לא היו לוקחים את הבנות מחיק הוריהם ומדובר על הגדולה פתאום הכל מותר להתלונן במשטרה נגד ההורים וכו זו לא דרך התורה זה ימות המשיח האמת נעדרת אוהאו בושה לא לתרץ ש
הילה09.02.22
63
זו שיטת עבודה אצלם. ראו פרשת אסתי ויינשטיין הי"ד
הראל09.02.22
62
והיה ומה שהבת אומרת היא צודקת, האם בשביל נאמנות לחסידות מותר לבזות את ההורים שלה? האם שמעתם פעם ילדה עם בעיות משפחתיות שמוכנה ככה לדבר נגד הורים שלה למען כבוד החסידות
המקלל אביו ואמו09.02.22
צודק אבל תדון אותה לכף זכות כוחות חזקים ממנה אונסים אותה לעשות את זה.
הוי דן 09.02.22
61
איכס גועל נפש גם ההורים שמשמיצים את החסידות וגם הבת שמשמיצה את ההורים מתוך כל הגרסאות אפשר לבנות גרסה פשוטה ביותר: ההורים פרשו מהחסידות, הבת הנשואה שלא פרשה משפיעה על אחיותיה שיעברו לגור אצלה וזה מה שקורה הורים יקרים: הבנות שלכן לא מסכימות איתכן אבל לא נחטפו! הן אכן מושפעות מבתכן הגדולה שמושפעת מהחס
מיכל09.02.22
60
הרבי מגור ואשתו ממשיכים להסתבך כל הזמן.... "שושנת יעקב צהלה ושמחה"
שושנת יעקב09.02.22
59
גור זה יהודים? בתורה שלהם יד כיבוד אב ואם?
יהודי09.02.22
58
כבד את אביך ואת אמך איש אמו ואביו תראו
יצחק ר. הכהן13.02.22
57
חובה לעשות עצרת תפילה... לא אויבים מבחוץ- הערבים, איראן, וכל השאר... אויבי איש אנשי ביתו!!!!!!!!!!!!!! הציל עצרת תפילה. כי מנהיגי החסידות הזו הם האויבים הכי גדולים של העם פגיעה בנפש מסוכנת מפגיעה בגוף.
עת צרה ליעקוב..10.02.22
56
אני מציע לכל מי שרואה חסיד של כת הטרור, לומר לו בקול גדול את הפסוק "וגונב איש ומכרו ונמצא בידו מות יומת", ויקיים בזה מצוה גדולה עד מאוד ידעו הבזויים שהעולם מוקיע אותם, שהעולם יודע שהם עבריינים, ושההתנהלות העבריינית של ר' יעקב אריה שהפך לברלנד החדש, תדחוק אותו אל שולי השוליים של הציבור החרדי
שומו שמיים10.02.22
55
שכל ההתעללות החלה בגלל הפורשים כך שהיא מצדיקה את הטענה שהוריה הורים מסורים וכל בעייתם היא ההשתייכות לפורשים.
נח09.02.22
54
הנזק שגור עושה לעצמה בהתנהגות הגלגסית שלה עולה עשרות מונים מההצלחה בלהחזיק 2 ילדות,רק מהתגובות כאן רואים את הלך הרוח בחברה החרדית. גם חסידי גור לא רוצים שיחזיקו אותם בכוח ואיומים...אם טוב להם בגור הם לא יעזבו והסיבה שעוזבים כי רע להם.אז גור תבדקו למה רע להם ותתקנו ולא תחזיקו אותם בעל כורחם.
אבא09.02.22
גר עושים כך כי הרוב נגדם והרוב רוצה לברוח ונשאר רק בגלל הפחד, וכעת מגבירים את הפחד, אבל כל רודן בסוף מת וכל עבדים בסוף משתחררים ואין לך גערער בן חורין, אלא מי שנמצא בגור תורה
בן חורין10.02.22
53
תדע כל אם עברייה המפלגה מעל הכל
אבז09.02.22
52
חני מילשטיין העם גאה בך הצלת את כבודנו
חסיד גור גאה!09.02.22
אוי לאותה בושה בת מבזה את הוריה בכלי התקשורת, הזוהר הק' אומר למה רחל אמנו ע"ה נפטרה בצעירותה על אם הדרך, בגלל שציערה את אביה לבן בזה שלקחה לו את התרפים... הרי הדברים מזעזעים - מדובר במניעת עבודה זרה של אביה... ואעפ"כ נענשה כך... לא יאומן כי יסופר בת תצער כך את הוריה, גורו לכם מיום הדין גורו לכם מיום
שמעון09.02.22
חסיד שוטה, אם דברי הנאצה החלולים והבזויים האלו מכבדים אותך, כנראה שכבר הרבה זמן אתה עמוק בביוב, והתרגלת לריח הבואש
רובי10.02.22
51
אב ואם בוכייים מנתקים ילדים בשם השם
אוייייייייייייי09.02.22
50
איפה היה גור כשזה הגיע לסיפורו של אברהם מונדרוביץ? אז לא היה אכפת להם להגן על צעירים... רק עכשיו?!
brooklyner09.02.22
49
בְּעִקְּבוֹת מְשִׁיחָא חֻצְפָּא יִסְגֵּא, .................הָאֱמֶת תְּהֵא נֶעְדֶּרֶת.............. בַּת קָמָה בְאִמָּהּ, כַּלָּה בַּחֲמֹתָהּ, אֹיְבֵי אִישׁ אַנְשֵׁי בֵיתוֹ. פְּנֵי הַדּוֹר כִּפְנֵי הַכֶּלֶב, הַבֵּן אֵינוֹ מִתְבַּיֵּשׁ מֵאָבִיו; וְעַל מִי יֵשׁ לָנוּ לְהִשָּׁעֵן? עַל אָבִינוּ שֶׁבַּש
עקבתא דמשיחא09.02.22
48
לא יאמן ההתנהגות של הבת הנשואה! לא נתפס לא נתפס! שטפו לה את המח לא מקנאה בה כשתתפקח ותבין מה עשתה איזה צער גרמה להוריה מולידיה נחמץ הלב
מלי09.02.22
47
זה ממש מאפיינים של כת אני הכי מרחם על הבת הגדולה שבלחץ חברתי שעליה ועל בעלה (ובעלה עליה) מתנכרת להוריה. ההסתה זועקת מול העיניים, זה כבר חלק מעשרות סיפורים של ניכור בין הורים לילדים וההיפך ובין אחים גיסים ועוד, פשוט מחריד
בן09.02.22
46
איך הבת הנשואה מעיזה לעשות כזה דבר להורים שלה??!! אחרי כל השנים שהם גידלו אותה??
ללא שם09.02.22
45
הבת הנשואה בדבריה נחלצת דבר ראשון לעזרת החסידות ורק אחר כך לעניין המשפחתי. זה אומר דרשני. אולי היא אכן מקריאה מדף מסרים?
ללא שם09.02.22
44
מה עושים העסקנים מגור במשטרה ? מה קרה פתאום ? רצו לעבור ופתאום הם הפכו מתעללים ? מה זה ארגון יאספני ???? לא מנסים שטחים לא ידברו אחד עם השני ? אין אבות מגור שלא מדברים עם הילדים שפרשו ? אין הקלטות של ראשי הוועדה מדריכים קטינים כיצד לעזוב את הבית ? ההודעה האמורה שכמובן אין לה קשר לגור הופצה מ
ללא שם09.02.22
43
זה נשמע לגמרי שהבת הגדולה מקריאה מדף מסרים שהכתיבו לה. :( מזכיר לי את זה שכתבו את ההספד לבת של אסתי ויינשטיין שתקריא בלויה...
ליטאית15.02.22
42
באיזה עולם אנחנו חיים שומו שמים איך אתם יושנים רגוע בלילה תמיד העם שלנו עבר רדיפות מחסידי אומות העולם וידענו שכך זה כי עשיו שונא ליקב אבל עכשיו ?? יעקב שונא ליעקב ?. לאן הגענו איך משיח יבוא אם עשנו עצרות תפילה והפגנות על גזרות השמד מממשלת יאיר לפיד האם כאן לא תפקידנו לקום ולמחות היכן ישמע דבר
ארי 11.02.22
התגובה הכי יפה ונכונה מילים היוצאות מן הלב של כל העם היהודי
יהודיה13.02.22
41
אני חוזר ומזהיר את כל מי שחושב לצאת מהכת שלנו , ילדיו יילקחו ממנו
זילברשטין אשדוד10.02.22
40
וואו! כל הממורמרים של הציבור החרדי הגיעו פה לקלל
דניאל10.02.22
39
עשו בשכל שעברו תראו איזו התנהגות יש לא גמור הנוכחי וחסידיו מזעזע ממש כת
ללא שם10.02.22
38
נאה לבת הבזויה וחדלת האישים הזו, להיות חסידה של יעקב ושושנה, מתאימים הם להיות מנהיגיה, ומתאימה היא להיות נתינתם
בני10.02.22
37
ארור מקלה אביו ואמו ואמר כל העם אמן
ללא שם09.02.22
אין שום חובה לילד לתת להורים להתעלל בו.
רפאל10.02.22
יש איסור דאורייתא לבת, להפיץ לעשרות אלפי נמענים הודעה מרושעת ושקרית נגד הוריה. הניוון המוסרי של גור כה גדול, שהם לא קלטו שזה יביא להם תגובה הפוכה, ושכלל הציבור יזדעזע מכך שנותנים לבת להלחם בהוריה בתפוצת נאט"ו. רק כשראו את הזעזוע מקיר לקיר, מיהרו למחוק את ההודעה מהקו שלהם. נסיון פתטי להשמיד ראיות
מיכאל10.02.22
36
"המפלגה מעל הכל" "אמא" גור אבא "אלתר"
ברית המועצות09.02.22
תמות נפשי עם פלישתים
טרור10.02.22
35
היכולת לטשטש את האמת ולשחק עם הדברים על מנת להרדים את ההמונים היא הכלי החזק ביותר שיש כיום לגור
198409.02.22
34
מזכיר את השיטות המפלגה הקומניסטית הסינית
סין09.02.22
33
הבת הנשואה משרתת את החסידות נגד הוריה ואחיותיה, החסידות משרתת את האדמו"ר משפחתו ומקורביו על חשבון כולם, אף אחד לא חושב על בורא העולם ! ! גרוע מכך, בורא עולם משמש כלי לצורך המעמד כסף וכבוד של האדמו"ר ומקורביו.
שימי09.02.22
32
יום יום מתגלה מה זה גור בע"מ .. אין שם לא תורה לא חסידות לא הנהגה ולא כלוםםם! עסקנים מטונפים בחסות האדמור מבצעים פיגועים נפשיים בבני עמם ... תתעוררר ומהררררצאו משם ומהרררר
חנוך09.02.22
31
האם לשיטת גור ההליך הטיפולי והשיקומי של הבנות תלויות ביציאה של הילדים נגד ההורים? אי מתן לאמא בוכיה לראות מה קורה עם ילדיה
האמת והצדק09.02.22
30
שח לי אחד מחשובי חסידי גור אתמול כששמעתי את ההכרזה שהוקראה על ידי חני מילשטיין נגד הוריה, הבנתי לראשונה בחיי את פי' המדרש, שמלך מצרים רחץ וטיהר את גופו בדם של תינוקות יהודים, האדמו"ר מגור ואשתו רוצים לטהר את עצמם שלא היו בעניין, שולחים את חני מילשטיין שתדבר נגד אביה ואמה אוי לאותה בושה אוי לאותה כ
ליטואק ירושלמי09.02.22
היי ליטואק ירושלמי שמעת מאחד מחשובי גור? אתה מכיר את גור ואת החשובי גור? והחשוב הזה דיבר כנגד גור? ואתה סתם ליטואק לא ח"ו מהכת של הר"י ? או אולי אתה שמגיב פה הוא הר"י בכבודו ובעצמו? אתם כת שקרנים כת ליצנים כת גנבים וכת גזלנים שר"י
דני09.02.22
היי דני הגערער, המשך לנבל פיך ולקלל, ככה כל העולם ידעו איך נשמע גערער אוטנטי ישר מהשטיבל: מנבל פה ומקלל.
חזקי09.02.22
29
בגור עשו עשו מגבית של מליונים שנקראת "מגן בעדי" כדי לשלם לעו"ד והוצאות להלחם ולאמלל משפחות מסכנות. כל אחד מחסידי גור שתרם/ תורם לזה אחראי באופן אישי לזוועות האלו ויתן את הדין.
מרדכי וליס09.02.22
28
ימות משיח. בת קמה באמה. פני הדור כפני הכלב. היתכן הדבר שילדים יעלילו על הוריהם דברים כאלה!
טל09.02.22
27
פלצות אחזתני מלעלות על דעתי שאנו מתייצבים בקלפי ואנו בוחרים בנציגי החסידות שיש מי שטוען שהם חטפו ילדים מהוריהם. על זה נאמר שמספיק שאומרים את הדברים האלה נגדך הם לא חייבים להיות אמת.
בואי09.02.22
לא הצבעתי להם הצבעתי לסמוטריץ' ותתפלאו - ידי לא רעדה !
נטלי09.02.22
26
אבא - סטלין שמש העמים. אמא - רוסיה. ההיסטוריה חוזרת על עצמה
ללא שם25.05.22
25
האמנם ככה הצליח מבצע טהרינו בגור שאף גורי נדל"ן לא מגיב? אשריהם!
מקנא10.02.22
הרבה מתבישים לצאת בימים מאלו לרחוב
איתמר13.02.22
אוי גורי גורי. וכי מה חשבת? שאף אחד לא יזהה אותך? רוב הגורים לא מגיבים פה רק כי הם חושבים שגור לא צודקת בסיפור הזה. גילוי נאות, אני גם אנוס, פוחד שייקחו לי את הילדים.
שמעון (בדוי)10.02.22
עד כדי כך אתה אנוס , שאתה אפילו את שמך הפרטי אתה פוחד לכתוב? תטפל דחוף בעצמך ובילדים שלך. לאף אחד לא מגיע לחיות בפחד.
אני11.02.22
24
לכבוד רשויות הרווחה במדינת ישראל, שלום רב. בשנתיים האחרונות, אנחנו עדים לכך שבחסידות גור מחפים על מאות ואולי אף אלפי הורים מתעללים שמתנהגים באלימות קשה כלפי ילדיהם. וכיצד אנחנו מגיעים למסקנה זו? פשוט. בשנתיים האחרונות עזבו את חסידות גור כ500 משפחות (במדינת ישראל, וסכום דומה בחו"ל), לחסידות חדשה ש
מתלונן10.02.22
23
בפעם הבאה סמוטריץ
מנחם10.02.22
22
האמת היא שאני לא מכיר את המשפחה. אבל..... שימו לב, שבית המשפט הורה למשטרה להחזיר את הילדים הביתה, אילו היה חשש של מצוקת רווחה, השופט לא היה פוסק כך. הסיפור של הבת לא אמין בלשון המעטה. היא נזכרה "להציל אותם" רק כשהוחלט להעביר אותם למוסד אחר? האם עד היום כשהם היו שייכים לגור הכל היה בסדר? אז מה בד
יוני09.02.22
דא עקא שכרגיל אתם משקרים בכל... השופט הורה; שהילדות לא יחזרו הביתה וכפי שהייתה המלצת הרווחה.
משה10.02.22
כרגיל, אתם משקרים בכל. בהסכמה עם ההורים וכיוון שהקטינה מוסתת קשות, השופט הכריע שהקטינה תעבור - זמנית בלבד לתקופה קצרה - למקום אומנה נייטרלי (ללא שום קשר לכת גור. על הגורים נאסר ליצור כל קשר איתה). לאחר שישקמו אותה משטיפת המוח, תוכל לחזור להוריה. בכל מקרה, היא לא תלמד בסמינר גור.
אהרן10.02.22
21
זה בדיוק כמו השבויים של דע`ש מכריחים אותם לדבר נגד המדינה שלה. גור זה כת שמחזיקה הרבה שבויים .
א09.02.22
20
כדאי שתבינו טוב , כל מי שיערוק נחטוף לו את הילדות
זילברשטין אשדוד09.02.22
19
גב חנה מילשטיין, את כבת להורים שלך מחויבת בכיבוד הורים!!!!!!!!!!!!!!!!! ב צער ועוגמת נפש את עושה להם. אין ילדה בעולם שלא אוהבת את ההורים שלה וכנראה שמישהוא מכוון את הבנות נגד ההורים שלהם. יש את הקב"ה לפני החסידות שלכם....
י09.02.22
18
יוסלה שוכמכר 2
בושה09.02.22
17
ככה לא נשמעת בת שיש לה הורים ובית שבור, בת כזאת הייתה אמורה לרחם על הורים שלה לעזור בוודאי שלא להילחם
משה09.02.22
16
זאתי שמכירה את המשפחה שהיא חמה לא סותר את התנהגות ההורים לילדים שאת לא בקרבתם וזה שהיא קוראת מהדף, אז מה??? זה אומר שהיא משקרת? כנראה מתרגשת כשהיא בשידור
מנחם09.02.22
15
לא הבנתי אם אין קשר לסכסוך למה עו"ד קורב צריך להכחיש כל קשר לגור
ללא שם09.02.22
14
יש כאן משהו שמאמין לבת? ברור שגור אמרו לה מה לעשות, היא נשמעת ה'משיחיסטית' של גור, ת'אמת אנחנו מבינים לבד, שמענו מה גור עשו לאלו שפרשו לגור השני, אנחנו לא בפולין, אנחנו בישראל, המחלוקת כאן עלתה רמות! ובלי כל קשר כעוסי'ת אין מצב שמדינת ישראל תאפשר לבנות לצאת מהבית בלי צו בית משפט! תסמכו על הגרגרס ששי
בני ברקית14.02.22
מה עשו לגורים שפרשו מהם?
לא שמעתי על זה15.02.22
13
מתארגנת קבוצה גדולה בימים הקרובים ליציאה מרוכזת מהכת והליכה בראש מורם , יש גבול לכל הסבל ושטיפות המח שמאכילים אותנו בכת והכל בשם הקוד אמונת חכמים
אחד האנוסים-גור10.02.22
12
מי שמצדיק את גור נדל"ן וקטנים חטופים, חייב להיות בעל שתי תכונות גם גערער וגם מפגר גם הגערער, אם אינו מפגר יודע שהאמת לא בצד שלו, ושותק עד שאולי יעבור זעם וגם המפגר, אם אינו גערער מבין היכן כאן האמת ואת מי שהוא גם גערער וגם מפגר, בלאו הכי אין מה לשכנע
אברימי10.02.22
11
בת סוררת שממרידה נגד ההורים שלה עצוב מאוד!!!!!!! חשוב לה להגן על השם של החסידות לפני המשפחה שלה איפה ראינו דברים כאלה
עצוב09.02.22
10
אבידת אביו ואבידת רבו, אבידת רבו קודומות, שאביו מביאו לחיי העולם הזה, ורבו מביאו לחיי העולם הבא,
דוד09.02.22
הלנו או לצרינו? ברצינות או בצחוק? ומה הוא איבד? את השכל????
מנדל וכטר10.02.22
9
ממידע אישי, בגור מביימים סרטונים ותלונות על אלימות של הורים במשפחות שהם משכנעים את הילדים לעזוב את הבית (סנדיק זה לא המקרה היחיד, אלא שעד כה היה מדובר בילדים מעל גיל 18) וכך, גם הילדים שנותרו בבית עלולים להיות מוצאים ע"י הרווחה. כל מטרת המהלך הזה נועדה להרתיע משפחות מלעזוב את גור. זה בדיוק כמו ב
שושי אלת09.02.22
8
אורי קורב עו"ד יקר !!! מי ששכר אותו זו חסידות גור !!! האחות היא כלי משחק בידי חסידות מרשעת ומניפולטיבית !!!
אוביקטיבי 09.02.22
גם לאורי קורב שילמו הרבה כסף בשביל שיגיד מה שהם רוצים... בגור לא חסר כסף וזה משרת אותם היטב
רות09.02.22
7
״בנך בסכנה״
כמה צדק.09.02.22
6
איך בת יכולה לדבר ככה נגד אמא שלה כשאמא שלה בוכה ככה? כנראה שלא הייתה לה ברירה
דמעות09.02.22
5
בת מוכנה לפגוע קשות בהוריה מתוך נאמנות לחסידות זה מאפיין של כת
שיר09.02.22
ממש נכון. יש לגור 2022 הרבה אלמנטים של כת.
גערער10.02.22
!!!
אשדוד09.02.22
4
רחמנות! תאמינו לי שהסיפור שנחשף הוא קצה קרחון ממה שקורה בכת הגדולה שנקראת חסידות גור!! ואני כותב את זה בפחד גדול. שמא יגלו מי כותב את התגובה, ואז ילדי יילקחו ממני עקב "התעללות", ועוד ועוד.. תפקיד כלל הציבור החרדי לעשות לזה סוף! רק אתם מבחוץ יכולים להושיע אותנו! אנא!! בבקשה!!! אל תעמדו מנגד!!!
גערר09.02.22
3
הזוי שבת לא מרגישה בושה לספר קבל עם ועדה על הבעיות המשפחתיות האישיות שלהם. מאוד מזכיר את המסרים של צפון קוריאה
198409.02.22
מסר מדוייק במיוחד שזו שנת הלידה שלי
.רוחי10.02.22
2
בושה!!!!!! פשוט פלצות!!!! אין גבול לנבזות של כת גור! איך זה יכול להיות שהסיפור חוזר על עצמו עם כל כך הרבה משפחות של אנשים יוצאי הכת? בכל כך הרבה משפחות שעברו לקהילת הגר"ש הילדים מתלוננים על פגיעות? בורחים? נעלמים? בכל הסיפורים הנרטיב "ההורים לא נתנו לצאת מהחדר" ההורים מתעללים" ממתי בת חרדית הולכת ל
נועה09.02.22
מה חשבת? זה נעשה בתמימות? מי שהסריט אותם והפיץ, עשה זאת במטרה ברורה להילחם בגור, והשתמש בהורים האומללים למטרתו, בלי להתחשב בטרגדיה המשפחתית שתעמיק. יכול להיות שאין ברירה וחובה לעשות כך, כדי להילחם בגור. רק ה' יודע.
מהצד09.02.22
אחת.
יש מכתב ששלח שאול, ראש הכת החדשה, לאחד מ10.02.22
1
גור ירדה למקום שאין נמוך ממנו עסוקים כל הזמן בביצור כבודו ומעמדו של האדמו"ר ושל המערכת ואין להם שום ערכים ושום גבולות
אברהם09.02.22
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

ברוקלין על הרגליים: חגיגת ענק לרגל 40 שנה ללימוד הרמב"ם

חזקי שטרן | 11:40

באר האמונה

ערב שביעי של פסח: ר' מיילעך החדיר אמונה ברעווא דרעווין

חיים רוזנבוים | 09:45

ותחזינה עינינו 

מול מקום המקדש | האדמו"ר והמשפיע פתחו בריקוד נלהב 

חיים רוזנבוים | 09:27

וספרתם לכם

החסידים זכו לשמוע ספירה מהרבי - שעבר לפני התיבה

חיים רוזנבוים | 09:26

הגומל לחייבים טובות

מול אלפי חסידים נרגשים: האדמו"ר מבעלזא בירך הגומל 

חיים רוזנבוים | 09:09
ש

מרגש • צפו בראיון

התפילין של הזולת: סיפורים מרגשים מפרויקט החיבור בין יהודים

אסף מגידו | מקודם

מועדים ורגלים

ואמרתם זבח פסח | המונים בטיש של הרבי בחוה"מ

חיים רוזנבוים | 07:40

אכלו אבהתנא

טיש בלבן | האדמו"ר ערך טיש והכיבוד היה בצבע לבן בלבד

חיים רוזנבוים | 07:40

גלריה מסכמת 

האדמו"ר מרובע ח' אמר הלל באפיית מצות | תיעוד

חיים רוזנבוים | 07:37

סיפור למוצ"ש

כך הבעל שם טוב הקדוש ניצל מסכנת הדרכים והשודדים

ורד שאלתיאל | 27.04.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

הסגולה למוצ"ש

מדוע הבעש"ט השתוקק להגיע לארץ ואיך זה קשור לפסח?

כיכר השבת | 27.04.24

עוגות מצה

האש במאקווא בערה במעמד אפיית המצות | גלריה

חיים רוזנבוים | 26.04.24

אילנות טובות

בין עצי הפרי הרבי פצח בריקוד לאחר ברכת האילנות

חיים רוזנבוים | 26.04.24

יט ניסן

מאמר לרגל היארצייט: 'קה אכסוף' – איך הניגון 'נוגע' בך?

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים!

הזוי: מזכיר בת"ת ניצל מחוב של מיליון שקל

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם

צפו בתיעוד

מראות הוד מערב החג בצל האדמו"ר מב"פ

חיים רוזנבוים | 26.04.24

לב אלמנה ארנין

המשפיע והגאב"ד אפו מצות לאלמנות 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

ביקור הוד

האדמו"ר העניק טנא מלא פירות לחסידים 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

עליה לרגל

ושם נעלה ונראה: באישון ליל, האדמו"ר העתיר על יד הכותל

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

חדש

בוט תרופות לפסח מאושר על ידי בד"צ העדה החרדית

כיכר בשיתוף כללית | מקודם

בכל דור ודור

האדמו"ר שתה את המים שלנו - ואפה את המצות | גלריה

חיים רוזנבוים | 26.04.24